آرشیو استخدام سازمان محیط زیست

آرشیو استخدام سازمان محیط زیست

خبر ۱۲ شهریور ۹۸ -فرصت یک ماهه به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان محیط زیست

سازمان حفاظت محیط زیست با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۷ این سازمان می‌رساند، از روز شنبه (۱۶شهریور) به مدت یک ماه با در دست داشتن مدارک به استان‌های مورد تقاضا مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، به اطلاع تمام پذیرفته شدگان استخدامی ۱۷اسفند ۹۷ این سازمان می رساند، از روز شنبه ۱۶شهریور ۹۸ به مدت یک ماه با در دست داشتن مدارک به استان های مورد تقاضا مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز :
۱) ۶ قطعه عکس ۴x۳ پشت نویسی شده جدید.
۲) اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه یا آموزش و پرورش و تصویر آن. (دو سری)
تبصره(مهم): فقط ارایه مدارک تحصیلی موقت یا اصل مورد تائید است و از تحویل هر گونه نامه از هر مرجعی مبنی بر پایان تحصیلات یا ارایه پایان نامه خود داری گردد.
۳) اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن (دو سری)
۴) اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن (دو سری)
۵) اصل شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل و کپی از کلیه صفحات آن (یک سری)
۶) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر پشت و روی آن برای آقایان. (دو سری)
۷) اصل و کپی گواهینامه رانندگی اتومبیل پایه دوم و یا سوم و موتور سیکلت. (یک سری صرفا محیط بانان)

تذکر: بر اساس بند ۴شرایط اختصاصی برای محیط بانان در دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور (صفحه ۲۶) ارائه گواهینامه رانندگی اتومبیل و موتور سیکلت برای همه محیط بانان اجباری است. در صورت عدم داشتن گواهینامه، به پذیرفته شدگان ۲ ماه از تاریخ اخذ گزینش فرصت داده میشود تا نسبت به ارایه آن اقدام نمایند. در غیر اینصورت استخدام آنها لغو خواهد شد.
۸) مدارک ایثارگری برای افرادی که در سهمیه ایثارگران شرکت نموده اند. (دو سری)
۹) اصل و کپی مدارک فعالیت در بسیج (دو سری)
۱۰) پرینت کارنامه قبولی که از سایت جهاد دانشگاهی صادر شده است. (یک برگ)
۱۱) نامه سابقه کار در صورت پرداخت حق بیمه و پرینت سوابق بیمه (یک سری)
• بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
• آدرس دقیق و شماره تلفن ادارات کل حفاظت محیط زیست استانی در سایت سازمان محیط زیست و در قسمت استانها موجود است.

خبر ۱۰ شهریور ۹۸ - اطلاعیه شماره ۲ جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج فراگیر ۶

 داوطلبان گرامی، با عنایت به برگزاری ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به دستگاه‌های اجرایی شامل :

- بانک ملی

- سازمان حفاظت محیط زیست

- سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

که نتایج آنها نهایی شده است، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.

داوطلبان به منظور اطلاع از نتیجه آزمون، می‌توانند به پروفایل خود به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه نمایند. داوطلبان پذیرفته شده ضروری است جهت اطلاع از زمان و مکان مراجعه برای سیر سایر مراحل استخدامی خود روز شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۸، به آدرس اینترنتی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند. نتایج سایر دستگاه‌های اجرایی که فرایند بررسی مدارک و یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۰ شهریور ۹۸ - آخرین خبرها از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی در ارتباط با نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت : ابتدا باید دستگاه‌های اجرایی نتایج مصاحبه شفاهی شرکت‌کنندگان در آزمون را به ما اعلام کنند و بعد ما میانگین امتیاز افراد را بر اساس نتایج آزمون کتبی آن‌ها محاسبه کنیم و پس از این مرحله، نتایج نهایی بایستی به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور برسد و قبل از تایید این سازمان اجازه انتشار نتایج نهایی را نداریم.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون فراگیر استخدامی دو دستگاه اجرایی دیگر (علاوه بر نتایج ۸ دستگاه اجرایی که پیش‌تر منتشر شده بود) را به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده‌ایم و پس از تایید آن‌ها قابل انتشار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به محض اینکه نتایج نهایی این دو دستگاه و نیز سایر دستگاه‌ها بر روی سایت مرکز آزمون قرار گیرد، این موضوع از طریق پیامک به افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ مرداد ۹۸ - اطلاعیه استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست/ نتایج مصاحبه معرفی شدگان چهارشنبه ۶شهریور۹۸ اعلام خواهد شد

نتایج مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۷ چهارشنبه ۶شهریور ۹۸ از طریق سایت سازمان محیط زیست و یا جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ۱۷اسفند ۹۷ که به مصاحبه دعوت شده بودند می رساند تمامی مراحل بررسی و ثبت اطلاعات مصاحبه در سامانه جهاد دانشگاهی به اتمام رسیده و در حال حاضر سامانه مذکور در حال محاسبه نهایی این اطلاعات است.

گفتنی است، باپیگیری های صورت گرفته حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۶شهریور۹۸ نتایج از طریق همین سایت یا سایت جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

ضمن تشکر از صبر و شکیبایی، از داوطلبان تقاضا می شود از تماسهای غیر ضرور ویا سوال در این مورد تا مشخص شدن نتیجه نهایی، جدا خودداری شود.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان محیط زیست اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ مرداد ۹۸ - اطلاعیه سازمان حفاظت محیط زیست-ظرفیت تکمیلی (ذخیره)

معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست که لیست اسامی آن در این اطلاعیه آمده است، ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ با در دست داشتن مدارک به آدرس استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، افراد اشاره شده در لیست پیوست برای ظرفیت تکمیلی (ذخیره) و بررسی مدارک معرفی شده اند و می توانند با مراجعه به سامانه https://hrtc.ir/ کارنامه جدید خود را دریافت نمایند و در ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست مراجعه نمایند. مصاحبه این افراد در صورت تائید مدارک در همان تاریخ انجام خواهد شد. 

برای دریافت لیست اسامی معرفی شدگان اینجا کلیک نمایید. 

برای دریافت مدارکی که این افراد به صورت حضوری باید به همراه داشته باشند، اینجا کلیک نمایید.

نکته:

(مهم) متقاضیان استخدام در این شغل می بایست لباس و کفش ورزشی مناسب جهت تستهای ورزشی به همراه داشته باشند.
درصورت داشتن گواهینامه بین المللی کامپیوتر ICDL از مراکز و موسسات معتبر، به همراه داشتن اصل و کپی آن الزامی است.
درصورت داشتن حکم قهرمانی، اصل و کپی آن را به همراه داشته باشید.

خبر ۳۱ تیر ۹۸ - ۳۰۰ محیط‌بان به یگان حفاظت محیط‌زیست کشور اضافه می‌شود

بر اساس آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ محیط‌بانی سازمان حفاظت محیط زیست، تعداد ۸۰۰ نفر از متقاضیان شغل محیط‌بانی برای انجام مصاحبه و تست های پزشکی، ورزشی، روانشناسی و تخصصی، به مرکز تربیت محیط‌بان در شهر کرج معرفی شدند که پس از انجام آزمون‌های مختلف و در صورت کسب حد نصاب‌های قابل قبول، ۳۰۰ نفر برگزیده و به یگان حفاظت محیط زیست افزوده خواهند شد.به گزارش مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست، مرکز آموزش محیط‌بانی به عنوان محل برگزاری آزمون‌های ورزشی، تست‌های پزشکی و روانشناسی و آزمون‌های تخصصی محیط‌بانی، روز یکشنبه ۳۰ تیرماه، مراحل آزمون عملی را به پایان رساند و پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت منتظر نتایج این آزمون‌های عملی هستند تا در صورت قبولی، افتخار پوشیدن لباس مقدس محیط‌بانی و حفاظت از زیست بوم میهن را پیدا کنند.
هدف از انجام این آزمون‌ها، سنجش متقاضیان شغل محیط‌بانی درخصوص مسایل تخصصی شغلی، آزمون سلامت جسمی و روانی، و نیز دانش و توانایی های مورد انتظار از آنها است. به عنوان مثال آیا توان و تاب فیزیکی و جسمی تحمل شرایط مختلف آب و هوایی و زندگی در شرایط سخت در مکان‌های مختلف را دارند؟ و یا می‌توانند در مواقع دشوار و ماموریت‌های حساس واکنش‌های مناسب و معقولی را از منظر مسائل روحی و روانی ارائه کنند؟
آزمون‌های ورزشی و آمادگی جسمانی، شامل آیتم‌های ۹ گانه، پرش طول، دوی ۹ در ۴، دوی ۴۵ متر، دراز و نشست، بارفیکس، انعطاف تنه به جلو، حمل دو عدد وزنه در مسافت و زمان مشخص و همچنین قدرت بالاتنه است که این آزمون‌ها بر اساس استاندارد کاتوزیان تنظیم شده و در صورت کسب امتیاز و حد نصاب مورد قبول، امتیازدهی شده‌اند.
برای انجام آزمون روانشناسی، کارشناس خبره نیروی انتظامی، آزمون‌های لازم صلاحیت شخصیتی و روحی و روانی شامل صفات شخصیتی، شناخت، روان رنجوری، تفکر و ظاهر را به عمل می‌آورد.
در آزمون‌های پزشکی، مواردی همچون قد، وزن، ارزیابی‌های اسکلتی، حرکتی، بینایی، شنوایی، لکنت زبان، فشار خون، ضربان نبض و وضعیت سلامتی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به شرایط ویژه شغل محیط‌بانی، موفقیت قطعی در تست‌های پزشکی و ورزشی جزو اصلی‌ترین شرایط پذیرش بوده و در صورت عدم برآورده شدن انتظارات، امکان استخدام وجود نخواهد داشت.
بر اساس این گزارش، یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، ارزیابی‌های تخصصی شغلی را از متقاضیان شغل محیط‌بانی به عمل می‌آورد که این ارزیابی‌ها شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های فردی مانند تطبیق پذیری، انجام کار تیمی، یادگیری، نظم‌پذیری و پذیرش سلسله مراتب، کنترل خشم، ویژگی‌های حرفه‌ای مانند شنیداری، دیداری، نوشتاری، گفتاری، متقاعد کردن، ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها مانند علاقه‌مندی به شغل، توانایی خدمت در مناطق سخت، سرعت واکنش در زمان حوادث، شناخت ویژگی‌های طبیعی کشور و استان محل خدمت، رانندگی، شنا، آشنایی با فنون رزمی و سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها مانند اطلاع از چالش‌های زیست‌محیطی و در نهایت مهارت‌های هفت گانه استفاده از رایانه بوده است.
شرط سنی شرکت کنندگان در این آزمون ها حداکثر ۳۲ سال بوده و پذیرفته شدگان می بایست علاوه بر کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی، در آزمون های تخصصی، پزشکی، ورزشی و روانشناسی نیز امتیازات لازم را به دست آورند.
این آزمون ها با نهایت دقت به نحوی برنامه‌ریزی شده‌اند تا محیط‌بانانی که بهترین شرایط تصدی و توان انجام موفقیت آمیز ماموریت‌ها و وظایف خطیر این شغل را دارند، انتخاب شده و بدنه محیط‌بانی سازمان به سمت تخصصی‌تر شدن و کاهش مشکلات پرسنلی در نسل جدید محیط‌بانان پیش رود.
در صورت انجام روال گزینش، تایید نهایی پذیرفته شدگان، توسط سازمان اداری استخدامی صورت می‌گیرد و برای محیط‌بانان استخدام شده، دوره آموزش محیط‌بانی بدو خدمت در مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان به مدت ۴۰ روز برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

منبع : بازار کار

خبر ۴ تیر ۹۸ -درخواست اصلاح رشته های تخصصی محیط زیست آزمون استخدامی

۴۸ نفر از استادان دانشگاه های کشور در نامه ای خواستار اصلاح شرایط احراز رشته های تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی شدند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، جمعی از استادان دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای خطاب به قوه قضائیه، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش و آموزش کشور و جهاد دانشگاهی انتقاداتی به آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های دولتی وارد کردند.

در بخش‌هایی از این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت، آمده است: به تازگی سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین جهاد دانشگاهی اقدام به انتشار دفترچه‌های راهنمای ثبت نام پنجمین و ششمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور کرد که این آزمون در تیرماه و اسفندماه سال ۹۷ برگزار شد و مراحل جذب این نیروهای کارشناسی در دست اقدام است.
در ادامه این نامه آمده است: در این آزمون سازمان حفاظت محیط زیست یکی از دستگاه‌هایی بود که در چندین شغل محلی، متقاضی جذب کارشناسی بودند که اکثر آنها تخصص‌های کاملاً محیط زیستی هستند. با وجود آنکه سازمان اداری و استخدامی کشور خود متولی اصلی موضوع است، اما نکته عجیب آن است که شرایط احراز مشاغل تخصصی (موضوع ماده ۷۰ قانون مدیریت خدمات کشوری) رعایت نشده است.
استادان دانشگاه در ادامه این نامه افزودند: در مورد تخصص‌های محیط زیست که همگی مربوط به رسته کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست هستند، نوعی گزینش و مداخله صورت گرفته است؛ به نحوی که از سویی برخی تخصص‌های حائز شرایط که اکثراً تخصص‌هایی مربوط به رشته و گرایش‌های منابع طبیعی – محیط زیست (که در بازنگری اخیر وزارت علوم با عنوان علوم و مهندسی محیط زیست شناخته می‌شود) هستند، از مجموعه رشته‌های مجاز به شرکت در آزمون حذف شده‌اند.
بر اساس بخش‌هایی دیگر از این نامه، رشته‌ها و گرایش‌هایی که به هیچ عنوان واجد احراز شرایط نیستند و به سبب بی ارتباطی موضوعی در فهرست مشاغل تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست هم هیچ نامی از آنها برده نشده، در زمره رشته‌های واجد شرایط درج شده‌اند.
برخی ایرادات دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی مطرح شده در این نامه، به این شرح است که از منظر قانونی تقریباً تمام رشته و گرایش‌های محیط زیست و منابع طبیعی واجد شرایط احراز شغل کارشناسی زیستگاه‌های خشکی هستند؛ در حالی که در دفترچه پنجم آزمون استخدامی فقط رشته طراحی محیط زیست مجاز شناخته شده است. در مقابل رشته و گرایش‌های بیوتکنولوژی کشاوری مجاز شناخته شده که در واقع به هیچ عنوان جزو تحصیلات مجاز و قانونی این شغل نیستند.
در این نامه درخواست شده است نسبت به اصلاح دفترچه در چارچوب قانون خدمات کشور اقدام شود و شامل حذف تمام تخصص‌های غیرمرتبط، غیرمجاز و جایگزینی آن با تخصص‌های مرتبط و مجاز باشد. همچنین به متقاضیان فرصت دیگری برای ثبت نام در چارچوب دفترچه جدید اعطا شود.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲۷ خرداد ۹۸ - اعلام اسامی،زمان مصاحبه و تعیین صلاحیت معرفی شدگان آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست

اسامی،زمان مصاحبه و تعیین صلاحیت معرفی شدگان در آزمون استخدامی ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شد.

به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مورخ۹۷/۱۲/۱۷ می رساند، داوطلبانی که در کارنامه خود عبارت " شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید" درج شده است برای مصاحبه و تعیین صلاحیت در زمان اعلام شده بر اساس لیست و آدرس ذکر شده به شرح ذیل مراجعه کنند:

مشاغل مامور اجرایی محیط زیست

آدرس مصاحبه و تعیین صلاحیت: استان البرز- کرج- میدان استاندارد- دانشکده محیط زیست

برای دریافت لیست اسامی و زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید.
برای دریافت موارد تست های وزرشی برای ماموران اجرایی محیط زیست اینجا کلیک نمایید.
موارد مصاحبه فقط در حوزه های رواشناسی، پزشکی ، ورزشی و تخصصی است.
لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای انجام مصاحبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .

نکته:

متقاضیان استخدام در این شغل باید لباس و کفش ورزشی مناسب برای تست‌های ورزشی به همراه داشته باشند.
درصورت داشتن گواهینامه بین المللی کامپیوتر ICDL از مراکز و موسسات معتبر، به همراه داشتن اصل و کپی آن الزامی است.

مشاغل کارشناسی

آدرس مصاحبه:تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان- سالن همایشهای بین المللی

برای دریافت لیست اسامی و زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید.


موارد مصاحبه فقط در حوزه های علمی، تخصصی و روانشناسی است.

لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای انجام مصاحبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .

متقاضیان در صورت داشتن مدارک به شرح ذیل، در تاریخ مقرر (مصاحبه) اصل و کپی آن را ارائه کنند:

مدارک زبان انگلیسی معتبر: (TOLIMO- MSRT- TOFEL- IELTS)
برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.
گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی)، علمی- ترویجی (داخلی، خارجی)، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایشهای بین المللی.
کتاب تالیفی و یا ترجمه
ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فن آوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی.
گواهی بین المللی کاربری کامپیوتر (ICDL) از مراکز تائید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور
داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل

معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی (ذخیره)

افراد اشاره شده در لیست پیوست برای ظرفیت تکمیلی (ذخیره) و بررسی مدارک معرفی شده اند و می توانند با مراجعه به سامانه https://hrtc.ir/ کارنامه جدید خود را دریافت نمایند و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۹۸ با در دست داشتن مدارک ذیل به این سازمان به آدرس تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان، امور اداری مراجعه نمایند. زمان مصاحبه این افراد در صورت تائید مدارک در هفته های آتی در سایت سازمان محیط زیست اعلام خواهد شد.

 

برای دریافت لیست اسامی معرفی شدگان ظرفیت تکمیلی (ذخیره) اینجا کلیک کنید.

مدارکی که این افراد باید زمان مراجعه به همراه داشته باشند: لیست مدارک


لازم به ذکر است، ساعت مراجعه برای ارائه مدارک از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ است .

خبر ۱۸ خرداد ۹۸ -اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه تا پایان هفته جاری اعلام می شود

زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مورخ ۱۷اسفند۹۷ تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، به اطلاع تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مورخ ۱۷اسفند۹۷ می رساند زمان و مکان مصاحبه تا پایان هفته جاری اعلام می شود.
پذیرفته شدگان باید به سایت سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنند تا در صورت وجود اخبار جدید از آن مطلع و بر اساس آن عمل شود.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - اطلاعیه سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص استخدام ماموران اجرایی و کارشناسان محیط زیست

از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در شغل مامور اجرایی محیط زیست درخواست می شود بر اساس حرف اول نام خانوادگی طبق جدول ذیل از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس تهران- ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم- بین شیخ فضل اله و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان- سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در مشاغل غیر از مامور اجرایی محیط زیست (مشاغل کارشناسی) بدون در نظر گرفتن جدول ذیل و فقط در تاریخ ۲۱/۰۲/۹۸ مهلت دارند تا مدارک خود را ارایه کنند.

حروف اول نام خانوادگی (فقط مشاغل مامور اجرایی محیط زیست) تاریخ ارایه مدارک حروف اول نام خانوادگی (فقط مشاغل مامور اجرایی محیط زیست) تاریخ ارایه مدارک
الف ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ط-ظ-ع-غ- ف-ق ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ب- پ- ت- ث ۱۳۹۸/۲/۲۳ ک-گ- ل ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ج- چ- ح- خ ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ م ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
د- ذ- ر- ز ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ن-و-ه-ی ۱۳۹۸/۰۳/۱
س- ش- ص- ض ۱۳۹۸/۰۲/۲۸    

 

لازم به ذکر است مدارکی که معرفی شدگان باید در روز تحویل مدارک به همراه داشته باشند، به شرح زیر است:
۱. ۶ قطعه عکس ۴x۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲. اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه یا آموزش و پرورش و تصویر آن.
تبصره(مهم): فقط ارایه مدارک تحصیلی موقت یا اصل مورد تائید است و از تحویل هر گونه نامه از هر مرجعی مبنی بر پایان تحصیلات یا ارایه پایان نامه خود داری گردد.
۳. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.
۴. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.
۵. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.
۶. اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.
۷. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.
۸. اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵درصد.
مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
-معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
-معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
-معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۹. ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، برای اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.
۱۰. ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قران (طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد.)

گفتنی است،عنوان معرفی نامه ها نباید به نام ارگان یا نهاد دولتی یا غیر دولتی دیگری باشد و باید به صورت کلی و یا به نام سازمان حفاظت محیط زیست و به تاریخ روز اخذ شده باشد.
همچنین تمام معرفی شدگان قبل از حضور و ارائه مدارک نسبت به تهیه کپی از مدارک خود اقدام نمایند.
با توجه به اینکه پس از اتمام مهلت مقرر، به دلیل عدم دسترسی این سازمان برای اعمال تغییرات در وضعیت ثبت شده نهایی معرفی شدگان، امکان ارائه مستندات وجود ندارد لذا مدارک ناقص به هیچ عنوان اخذ نخواهد شد. بنابراین قبل از ارائه مدارک از کامل بودن آن اطمینان حاصل نمائید.
در صورت نیاز به اطلاع رسانی به معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و در جهت رفاه داوطلبان و عدم تماس غیر ضروری، هر هفته روزهای شنبه اطلاعیه ای از روند کار در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به نشانی https://www.doe.ir ارائه خواهد شد.
بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً برای بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌شود، برای شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقباً معرفی خواهند شد.

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۸ - اعلام نتایج ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی به اطلاع میرسانیم،نتایج این آزمون اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت اینجا کلیک نمایید

 برای بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده کارنامه های ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۰ اسفند ۹۷ - خبر استخدام زنان در محیط بانی

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از استخدام زنان در حوزه محیط بانی خبر داد.به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نشست پایانی سال که امروز (یکشنبه ۱۹ اسفند ماه) برگزار شد، با اشاره به استخدام محیط بان خانم اظهار کرد: رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست و یگان حفاظت سازمان، اجتماعی است. به همین دلیل ما به دنبال مقابله و برخورد نیستیم.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ اسفند ۹۷ - خبر استخدام ۲۵۰۰ محیط بان در ده سال آینده

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در یک برنامه ۱۰ ساله ۲۵۰۰ محیط‌بان به سازمان محیط زیست کشور اضافه می‌شوند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ اسفند ۹۷ -دریافت کارت ششمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی فعال گردید.

داوطلبین گرامی ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷ فرصت دارند تا از طریق سامانه ثبت‌نام و مراجعه به پروفایل خود، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. داوطلبینی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از بخش «بازیابی کد رهگیری» نسبت به دریافت دوباره کد رهگیری خود اقدام نمایند.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید 

برای بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده محل باجه های رفع نقص اینجا کلیک نمایید

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای فراگیر و ... به همراه آزمونهای سال ۹۷)

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاه اجرایی،سازمانهای دولتی 

نمونه سوالات تخصصی رایج آزمونهای استخدام بانکها و سازمانهای دولتی با پاسخنامه تشریحی

دانلود سوالات تخصصی رشته کامپیوتر ویژه آزمون بانکها و سازمانهای دولتی

 

خبر ۲۳ دی ۹۷ - شرایط استخدام محیط بان در سازمان محیط زیست

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهار رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند.

سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره شرایط استخدام ۳۰۰ محیط بان در سازمان محیط زیست تا پایان سال ۹۷ گفت: بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان امور اداری و استخدامی مقرر شده این هفته آگهی استخدام ۳۰۰ محیط بان در روزنامه‌ها منتشر شود و تا قبل عید پروسه جذب آن‌ها سپری شده، آموزش‌ها داده شود و این ۳۰۰ محیط بان مشغول به کار شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شرایط این استخدامی گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهر رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند. در مرحله اول از ۹۰۰ نفر پذیرش می‌کنیم و سپس با مصاحبه از بین این افراد ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

محبت خانی افزود: محیط بانان یک دوم روز‌های ماه را استراحت دارند که در تلاشیم این میزان را به ۴۸ و ۲۴ یعنی ۵۰ درصد کار و ۵۰ درصد استراحت برسانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید بدانند که کار شیفتی است و شبانه روزی و باید این شرایط ر. بپذیرند.

سرهنگ جمشید محبت خانی درباره بیمه محیط بانان گفت: مقرر شده تمامی محیط بانان در سال ۹۸ از شرایط یکسانی با بیمه کارکنان ناجا برخوردار شوند و مشمول بیمه امید ناجا شوند.

وی در ادامه گفت: برای سال ۹۸ بودجه مستقلی برای یگان حفاظت محیط زیست حدود ۳۵ میلیارد پیش بینی شده است.

وی درباره وظایف محیط بانان گفت: محیط بان از سه رکن آب و هوا و خاک محافظت می‌کند تا بقای سه رکن انسان، حیوان و گیاه به خطر نیفتد.

منبع : خبرگزاری میزان

خبر ۱۶ دی ۹۷ - استخدام ۳۵۰ محیط بان این هفته اعلام می‌شود

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان اداری استخدامی این هفته اطلاعیه استخدام ۳۵۰ محیط بان را منتشر می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد یگان حفاظت محیط زیست در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۷ اظهار کرد: نیمی از سازمان محیط زیست و نوک پیکان این سازمان محیط بانان هستند. درحالی که مظلوم‌ترین قشر از لحاظ امکانات حقوق و مزایا نیز این قشر هستند.

محبت خانی در ادامه بیان کرد: ۱۲۳ محیط بان کشور در راستای تامین امنیت جان خودرا از دست داده اند؛ که آخرین این شهدا شهید باشقره بود. بین ناجا و محیط زیست حوزه محیط بانی ارتباط خوبی برقرار شده است. ۸ نفر از متخلفین در پارک گلستان در حالی که هیچ نشانه‌ای از آن‌ها نبود ظرف ۴۸ ساعت دستگیر شدند و قاتل شهید باشقره هم اعتراف کرد. ۱۰ درصد اراضی ملی کشور در حوزه مناطق چهار گانه پارک‌های ملی ۳۱ پارک ملی، اثر طبیعی ملی، پناهگاه حیات وحش که ۱۶۹ تا هستند. ۲۸۴ منطقه چهارگانه ماست. ۱۷ میلیون ۷۰۰ هزار هکتار پاس ثابت دارند که ۶۰۹ پاسگاه محیط بانی در این مناطق چهارگانه وجود دارد. ۵۲۰ تا از این ۶۰۹ پاسگاه به علت نبود نیروی انسانی خالی است.

وی گفت: ۷۳۴۰ نیرو بیادداشته باشیم درحالی که ۳۴۰۰ تا محیط بانی داریم که این آمار یعنی ۵۰ درصد نیرو محیط بانی تامین است. بنا است سالی ۳۵۰ محیط بان استخدام کنیم. سازمان اداری استخدامی این هفته اطلاعیه استخدام ۳۵۰ محیط بان را منتشر می‌کند. امیدواریم تا عید این نیرو‌ها سر پست‌های خود حاضر شوند.

منبع : خبرگزاری میزان

خبر ۱۰ دی ۹۷ - استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان

اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان در نظر دارد جهت تامین بخشی از نیروی انسانی خود در رشته های شغلی مندرج در جدول از محل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل به کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی به استناد مجوز شماره ۱۷۴۸۴۴۵ مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۶ معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تعداد ۴ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون عملی(محیط‌بانان)؛ مصاحبه تخصصی، سنجش توانمندی‌های عمومی و تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کارمعین یکساله برای خدمت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان با شرایط ذیل بکارگیری نمایند.

الف – شرایط عمومی بکارگیری نیــرو به صورت قرارداد کارمعین:

تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان)
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری در دستگاه‌های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید دستگاه‌های اجرایی دیگر باشند.

ب – شرایط اختصاصی بکارگیری نیــرو به صورت قرارداد کارمعین:

داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن ۳۵ سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک ضمناً موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
جانبازان؛ آزادگان؛ فرزندان و همسران شهدا؛ فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال و بالاتر سابقه‌ی اسارت دارند و رزمندگان با سابقه‌ی حداقل شش ماه حضور داوطلبانه‌ی اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن مقرر معاف می‌باشند.
افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر خواهر و برادر ) تا میزان ۵ سال
رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه‌ی حضور داوطلبانه در جبهه؛ به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه
میزان مدت خدمت دوره ضرورت
داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانک ها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند؛ نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها
داشتن مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور منطبق با تحصیلات مورد نیاز برای رشته شغل اعلام شده

ج- شرایط اختصاصی بکارگیری نیـرو به صورت قرارداد کارمعین در رشته شغلی مامور اجرایی (محیط بان):

داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت غیر پزشکی ( الزامی )
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام خدمت به صورت شبانه روزی ( ۱۸ روز کار، ۱۲ روز استراحت)
داشتن گواهینامه رانندگی پایه ۲ و موتورسیکلت ( الزامی)
ملاک دعوت داوطلبان به مرحله‌ی مصاحبه تخصصی کسب حدنصاب ۶۰ درصد آزمون عملی بوده که در مناطق تحت مدیریت اداره کل و در مدت زمانی یک هفته انجام می گردد.

د – مدارک مورد نیاز

تکمیل فرم درخواست شغل با ذکر دقیق رشته شغلی و شهرستان مورد نظر (برابر جدول اعلامی پیوست)
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
تصویر دوره‌های آموزشی طی شده توسط متقاضی
ارائه گواهی اشتغال به کار به همراه رزومه با ذکر سوابق
دو قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ و پشت نویسی شده

هـ- نحوه تحویل مدارک و مهلت ثبت نام

مدارک به همراه فرم درخواست شغل صرفاً به صورت حضوری به دبیرخانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان تحویل و رسید اخذ گردد.

مهلت تحویل مدارک از تاریخ درج آگهی در پورتال این اداره کل از روز دوشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۷ تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۶/۱۰/۹۷ می باشد.

تذکر :

ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، زمان تحویل مدارک (۱۲/۱۰/۱۳۹۷) می باشد. ملاک فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می‌باشد.
این اداره کل از دریافت مدارک ناقص و درخواست های ارائه شده بعد از مهلت ثبت نام معذور می‌باشد.
مدارک ارائه شده عودت داده نمی‌شود.
سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است.
بکارگیری مازاد بر سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت می گیرد.
پس از بررسی مدارک و تائید شرایط عمومی متقاضی جهت انجام مصاحبه تخصصی و سایر فرآیندهای جذب ، زمان انجام مصاحبه از طریق پورتال اداره کل به نشانی www.semnan.Doe.ir اعلام خواهد شد .
بکارگیری به صورت قرارداد کارمعین یک ساله برای مشاغل اعلامی در محل‌های تعیین شده می‌باشد لذا این اداره کل هیچگونه تعهد استخدام رسمی یا پیمانی برای پذیرفته‌شدگان ندارد. بدیهی است در صورت داشتن کارایی و کسب امتیازهای ارزشیابی‌، نیاز این اداره کل و تامین اعتبار حقوق و مزایای مربوطه و سایر قوانین ذیربط با قرارداد در پایان هر سال به صورت یکساله قابل تمدید می‌باشد.

جدول توزیع نیاز و بکارگیری نیروهای قراردادی جدید

ردیف شغل محل خدمت شرایط احراز از نظر تحصیلات تعداد جنسیت
۱ کارشناس موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی زیست شناسی ( علوم جانوری) –  بیوتکنولوژی ( گرایش های جانوری ) ۱ زن
۲ کاردان ارتباطات و مخابرات اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی برق (مهندسی الکترونیک) ۱ مرد
۳ مامور اجرائی محیط زیست  ( محیط بان ) شهرستان آرادان ( منطقه شکار ممنوع خنار ) گواهی نامه فوق دیپلم و همتراز در یکی از  رشته های تحصیلی محیط زیست – تکنولوژی محیط زیست – منابع طبیعی – کشاورزی – بهداشت محیط – دامپزشکی – تکنولوژی مرتع و آبخیزداری – تکنولوژی تولیدات دامی – تکنولوژی تولیدات گیاهی ۱ مرد
شهرستان دامغان ( منطقه شکار ممنوع سفید کوه آرسک ) ۱ مرد

خبر ۲۰ آذر ۹۷ - اطلاعیه سازمان حفاظت محیط زیست برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۵تیرماه ۹۷ که اسامی آن ها از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ،پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۵تیرماه ۹۷ که اسامی آن ها در تاریخ ۱۹آذر ماه۹۷ توسط سایت سنجش اعلام شده است می توانند از تاریخ ۲۴آذر ماه ۹۷ به مدت ۳ روز کاری به امور اداری ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های مورد تقاضا، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان با در دست داشتن ۴ قطعه عکس ۳*۴،اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان،اصل و کپی مدرک تحصیلی قبول شده در آزمون،اصل و کپی کارت پایان خدمت ،پرینت کارنامه قبولی نهایی در آزمون، کپی مدارک ایثارگری به ادارات کل محیط زیست استان ها مراجعه کنند.

گفتنی است آدرس ادارت کل استان ها در سایت سازمان محیط زیست در قسمت معرفی استان قابل دسترسی است.

خبر ۱۹ آذر ۹۷ - اطلاعیه شماره یک جهاددانشگاهی درخصوص برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

جهاددانشگاهی اطلاعیه ی شماره یک این نهاد را در خصوص برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی صادر کرد.

جهاددانشگاهی به عنوان مجری و برگزارکننده آزمون از طریق این اطلاعیه اعلام می‌کند ،فرآیند ثبت نام از متقاضیان شرکت در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرائی هنوز شروع نشده است .

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش و فراگیر و... به همراه آزمونهای سال ۹۷)

راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر (عمومی و تخصصی)

خبر ۱۹ آذر ۹۷ - اعلام نتیجه نهایی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال۹۷

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج نهایی انیجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ آذر ۹۷ - کمبودشدید نیرو درمحیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است.
به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان، افزود: همچنین امکانات و تجهیزات نیروهای محیط زیست استان ناکافی است و باید به این مهم توجه شود.
زارعی خاطرنشان کرد: ساختار موجود محیط زیست پاسخگوی کامل فعالیت ها نیست و توسعه انسانی، پوشش چارت های خالی و رشد تجهیزاتی باید در هدفگذاری های این حوزه قرار گرفته و دیده شود.
زارعی با بیان اینکه سالیان متمادی است که طبیعت استان با زندگی مردم آمیخته بوده و خواهد بود، ابراز داشت: با توجه به شرایط نوین جامعه و روند توسعه، می طلبد که با مدیریت اصولی و کارآمد از بروز تعارض در بین طبیعت و مردم و آسیب در این بخش جلوگیری شود و تحقق توسعه پایدار را داشته باشیم.
نماینده بوبراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همچنین توجه به حق ارتفاق عشایر و هدفگذاری در مدیریت صحیح این بخش را ضروری دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

خبر ۱۷ آذر ۹۷ - خبر استخدام ۳۰۰ محیط بان در سال جاری 

محبت خانی با توجه به کمبود شدید محیط بان در کشور گفت:فراخوان جذب ۳۰۰ محیط بان به زودی اعلام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،جمشید محبت خانی،فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در نشست صمیمی با محیط بانان استان قم در پاسگاه محیط بانی پلنگ دره با بیان اینکه با توجه به کمبود شدید محیط بان در سازمان محیط زیست، به دنبال استخدام پیمانی هزار و ۵۰۰ محیط بان در ۵ سال آینده هستیم، از فراخوان جذب ۳۰۰ محیط بان به زودی خبر داد و گفت: برای جذب محیط‌بانان، در مرحله اول سه برابر ظرفیت پذیرش و از میان آن‌ها بهترین‌ها انتخاب می‌شوند و پس از ارائه آموزش‌های لازم، محیط‌‌بانان چابک، متعهد و دلسوز طبیعت در اختیار یگان‌های حفاظت محیط زیست استان‌ها قرار می‌گیرند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ آذر ۹۷ - جزئیات جدید از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر ششم دستگاه های اجرایی

به گزارش واحد ایثار زنجان، پیرو بخشنامه شماره ۳۱۴۹۳/۳/۵۳۰۱۱ مورخ ۱/۸/۱۳۹۷ و اطلاع رسانی های قبلی بزودی ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرائی توسط " جهاد دانشگاهی " بعنوان مجری جدید برگزاری آزمون ها احتمالا از تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۳ الی ۱۳۹۷/۹/۲۳ انجام می شود.

سازمانهای اعلامی در فراگیر ششم به ترتیب زیر میباشد که برای مشاهده صفحه مخصوص هر سازمان بر روی نام سازمان کلیک کنید :

سازمان بهزیستی کشور (تهران)

سازمان تعزیرات حکومتی

سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور

روزنامه رسمی (تهران)

سازمان امور اراضی کشور

دیوان عدالت اداری (تهران)

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سازمان حفاظت محیط زیست

وزارت ورزش و جوانان

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

سازمان هدفمندی یارانه ها

بنیاد شهید و امور ایثارگران

بانک ملی ایران

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش و فراگیر و... به همراه آزمونهای سال ۹۷)

راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر (عمومی و تخصصی)

 

خبر ۲ آبان ۹۷ - احتمال برگزاری آزمون استخدامی جذب محیط بانان در آذرماه امسال ۹۷

رئیس یگان حفاظت محیط زیست : یازده نفر از قبول شدگان این آزمون در لرستان استخدام می شوند .

دنبال این هستیم تا با استخدام ۳۰۰ محیط بان رو جذب کنیم، از دولت ۳۰۰ محیط بان مجوز گرفتیم ، ۱۰۰۰ محیط بان درخواست داده بودین که تنها با ۳۰۰ تای آن موافقت شده است.
اگر اتفاق خاصی نیفتد در آذر ماه آزمون استخدامی محیط بانان رو برگزار خواهیم کرد. سهمیه استان ها مشخص شده که سهمیه لرستان ۱۱ محیط بان هست که ان شالله به تعداد این محیط بانان، پس از آموزش هایی که در دانشکده محیط بانی گذرانده خواهد شد برای محیط بانان عزیز به استان اعزام می شوند که ان شالله با اتحادی که بین محیط بانان قدیم و جدید خواهد بود و انتقال تجربیاتی که بوجود خواهد آمد بتوانند بهتر از طبیعته الاسلام حفاظت و پاسداری بکنند

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

خبر ۲۱ مهر ۹۷ - کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش حفاظت ازمحیط زیست خراسان رضوی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کمبود نیروی انسانی باعث شده با وجود تلاش های شبانه روزی محیط بانان به طور کامل قادر به حفاظت از عرصه های طبیعی استان نباشیم.
به گزارش خبرنگارمهر، تورج همتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طراحی و شکل گیری یگان حفاظت محیط زیست با هدف وجود یک نیروی قهری و رسمی برای برخورد با متجاوزان به محیط زیست انجام شده است، اما این یگان نیز به دلیل کمبود نیروی انسانی با وجود جانفشانی ها و تلاش های شبانه روزی محیط بانان، به طور کامل قادر به حفاظت و صیانت از مناطق تحت حفاظت نیست.
وی افزود:طبق استانداردهای موجود به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار هکتار، یک محیط بان لازم است و این در حالی است که در خراسان رضوی به طور متوسط به ازای هر ۲۰ تا ۲۵ هزار هکتار یک محیط بان وجود دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی ادامه داد:مساحت زیستگاههای این استان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است که شامل ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع تشکیل شده از ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.
وی گفت:استان پهناور خراسان رضوی از نظر تنوع زیستی و شمار مناطق تحت حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست دارای رتبه اول در کشور است و۲۰ درصد مساحت ۱۱۷ هزار و ۷۶۹ کیلومتر مربعی خراسان رضوی زیر پوشش حفاظت محیط زیست قرار دارد.
همتی تاکید کرد:حدود ۸۰ گونه پستاندار، ۲۸۵ گونه پرنده، ۲ گونه دو زیست، ۶۸ گونه خزنده و ۲۴ گونه ماهی در طبیعت خراسان رضوی زیست می کنند وگونه‌های شاخص حیات وحش این استان شامل بز وحشی، قوچ، گوسفند وحشی، آهو، پلنگ، یوزپلنگ، گرگ، کفتار و انواع پرندگان از قبیل پرندگان شکاری، هوبره و کبک است.
وی تصریح کرد:سلامت و حفاظت محیط زیست ارتباط تنگاتنگ با حیات سالم جامعه دارد و همانگونه که در جوامع بشری، بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان است، تامین فضای سالم و محیط زیست مناسب نیز مقدم بر جبران خسارت‌ های ناشی از محیط زیست آلوده می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

خبر ۴ مهر ۹۷ - استخدام ۱۲نیرو در منطقه حفاظت شده گاندو چابهار ضروری است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: استخدام ۱۲ نیروی جدید بومی و آشنا به محیط زیست به عنوان محیط بان در منطقه حفاظت شده گاندو با وسعت ۴۶۵ هزار هکتار ضروری است.

غلامرضا مجیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حداقل براساس چارت مصوب در ۲ پاسگاه محیط بانی باهوکلات این تعداد نیروی انسانی بکارگیری شوند تا بخشی از مشکلات و سختی کار جبران شود.
وی تصریح کرد: براساس شاخص های استاندارد جهانی برای حفاظت هر پنج هزار هکتار یک نفر محیط بان نیاز است.
فرماندار چابهار گفت: بیش از۵۰۰ تمساح پوزه کوتاه در زیستگاه حفاظت شده «گاندو» باهوکلات این شهرستان زیست می کنند و این منطقه مورد توجه گردشگران و طبعیت دوستان است.
وی بیان کرد: در زیستگاه حفاظت شده تمساح پوزه کوتاه علاوه بر تمساح گونه های جانوری دیگری نیز زیست می کنند اما به سبب اهمیت گونه منحصر بفرد تمساح پوزه کوتاه ایرانی که در اصطلاح محلی به آن «گاندو» گفته می شود در سال ۱۳۶۱ به عنوان «منطقه حفاظت شده گاندو» تعیین و نامگذاری شده است.
وی اظهار داشت: براساس بررسی ها، ۱۹۲ گونه پرنده متعلق به ۵۲ خانواده، ۲۸ گونه پستاندار، ۷۱ گونه خزنده و ۱۵۰ گونه گیاهی در محدوده منطقه حفاظت شده گاندو باهوکلات چابهار زیست می کنند.
به گزارش ایرنا، زیستگاه حفاظت شده تمساح پوزه کوتاه در باهوکلات و درگس با گستره ۴۶۵ هزار و ۱۸۱ هکتار در محدوده شهرستانهای چابهار و سرباز در سال ۱۳۴۹ به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

خبر  ۲۹ شهریور ۹۷ - استخدام ۳۰۰ محیط‌بان بومی استان‌ها در سال جاری

معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست بااعلام کمبود حدود ۴۰۰۰ نفر نیروی محیط بانی، گفت: امسال قرار است ۳۰۰ محیط بان بومی استان استخدام کنیم.

به گزارش ایسنا، مهندس فلاحی در یک برنامه رادیویی افزود: در حال حاضر جمعیت کل نیروهایی که در سطح مناطق حفاظت شده محیط زیست کار می کنند ۳۰۰۰ نفر است. این جمعیت با توجه به شرایط کاری همیشه بر سر کار نیستند و شیفیتی کار می کنند.

وی گفت: طبق استاندارد جهانی به ازای هر هزار هکتار باید یک محیط بان وجود داشته باشد. اما با توجه به وسعت مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست که به ۱۷ میلیون هکتار می رسد به ازای هر ۸۵۰۰ هکتار یک محیط بان وجود دارد و این به معنای ۸,۵ برابر استانداردهای جهانی است.

معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: طبق چارت مصوب سازمان محیط زیست، باید ۷۳۴۰ نفر در مناطق چهارگانه باشند که در حال حاضر ۵۰ درصد نیرو کمبود داریم که به علت کمبود بودجه است.

به گفته وی، محیط بانان ما در مناطق آزاد نیز فعالیت دارند و تمام قوانین در خصوص برخورد با متخلفان شکار و صید در مناطق حفاظت شده در مناطق آزاد نیز اجرا می شود و شکارچیان بدون پروانه حق شکار را ندارند.

معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست ادامه داد: نیروهای ما بر اساس قانون خدمات کشوری موظف به ۱۷۶ ساعت خدمت در ماه هستند درصورتیکه با شیفت کاری آنها این میزان به ۴۳۲ ساعت می رسد. به عبارت دیگر محیط بانان ما ۲۵۶ ساعت مازاد بر قانون خدمات کشوری فعالیت می کنند.

فلاحی گفت: سازمان تلاش کرده تا در قالب فوق العاده نوبت کاری، بتواند زحمات محیط بانان را جبران کند اما این بستگی به مدیریت و بودجه استانی دارد.

معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: نیروهایی که جذب شده اند بر اساس استانداردهای جذب نیرو است. برخی نیرو ها به صورت شرکتی، قرارداد خرید خدمت و یا کارگری هستند و به دلیل اینکه موقتی هستند تا زمان اتمام پروژه حضور دارند اما به دلیل اینکه پذیرش نیرو از طرف سازمان سنجش انجام می شود اگر در آزمون، نمره قبولی را کسب نمایند سنوات برای آنها منظور خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

خبر ۲۶ شهریور ۹۷ - مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی متخصص در سازمان حفاظت محیط زیست

معصومه ابتکار در مراسم استقبال از رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست،سازمان حفاظت محیط زیست، برای تامین نیروی انسانی متخصص در سطوح کارشناسی، مجوز استخدام ۲۰۰ نفر را از سازمان اداری و استخدامی، در سال ۱۳۹۷ دریافت و اقدام کرد.

به گزارش ایسنا به‌ دنبال این اقدام هماهنگی لازم برای برگزاری آزمون در تیرماه انجام و پس از اعلام نتایج اولیه و بنا به درخواست سازمان اداری و استخدامی، بررسی مدارک داوطلبان آغاز شد. افراد دارای مدارک مرتبط با رشته های تخصصی مورد نیاز سازمان بر اساس نمره علمی از سوی سازمان سنجش کشور برای مصاحبه تخصصی دعوت شدند.

برنامه انجام مصاحبه تخصصی از روز شنبه (۲۴ شهریورماه ۹۷) در پنل‌های مختلف تخصصی ( علمی ، زبان تخصصی، مهارت های کار با کامپیوتر و روانشناسی) در دو گروه مجزا از هم انجام شده و تا روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه این مصاحبه ها ادامه خواهد داشت. نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این مصاحبه‌ها با حضور متخصصان و نظارت مستقیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود همچنین ریاست یکی از پنل‌های تخصصی نیز بر عهده عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

خبر ۲۴ شهریور۹۷ - اعلام نتایج پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷۹۷

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در پنجمین آزمون متمرکز دستگاهای اجرایی کشور تیرماه ۱۳۹۷، به اطلاع می رسانیم، نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
 جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
 صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۱ شهریور ۹۷ - تاریخ مصاحبه آزمون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، تاریخ مصاحبه آزمون مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شد.

تذکر۱: داوطلبانی که مدارک آنها نقص داشته است و متعهد شده اند که مدارک خود را تکمیل نمایند در صورتی که تا قبل از مصاحبه نسبت به این امر اقدام ننمایند، از مصاحبه آنها جلوگیری خواهد شد.
تذکر۲: محل مصاحبه همان محل تحویل مدارک، به نشانی ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم - بین شیخ فضل ا... و یادگار امام- پارک طبیعت پردیسان می باشد.
تذکر ۳- ساعت شروع مصاحبه از ساعت ۸ صبح آغاز و مصاحبه ها بر اساس جدول زمانبندی انجام می شوند.
تذکر ۴- داوطلبان واجد شرایط در صورت دارا بودن مدارک ذیل، مستندات مربوطه را در روز مصاحبه به همراه خود داشته باشند:
مستندات سوابق پژوهشی مرتبط
مستندات میزان تسلط به زبان خارجی
مستندات میزان تسلط به نرم افزارهای مربوطه
تذکر ۵- ارایه کارت ملی یا شناسنامه عکسدار هنگام مصاحبه الزامی می باشد.
تذکر ۶- ارایه کارنامه قبولی جدید از سایت سازمان سنجش الزامی می باشد.

 برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ شهریور ۹۷ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۷/۵/۱۳۹۷ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده، می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی سازمان دامپزشکی کشور،سازمان شیلات کشور، وزارت راه وشهرسازی،سازمان حفاظت محیطزیست،وزارت اموراقتصادی ودارایی،سازمان بیمه سلامت،سازمان ملی زمین ومسکن و سازمان اوقاف وامورخیریه) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه از ساعت ۱۸ (۶ بعدازظهر) روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

 ردیف  نام دستگاه تاریخ مراجعه به سایت دستگاه  آدرس دستگاه
۱

وزارت اموراقتصادی ودارایی

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.MEFA.GOV.IR
۲

وزارت راه وشهرسازی

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.MRUD.IR
۳

سازمان حفاظت محیط زیست

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.DOE.IR
۴

سازمان دامپزشکی کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IVO.IR
۵

سازمان شیلات کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.SHILAT.COM
۶

سازمان بیمه سلامت

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IHIO.GOV.IR
۷

سازمان ملی زمین ومسکن

۹۷/۰۶/۲۲ WWW.NLHO.IR
۸

سازمان اوقاف وامورخیریه

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.OGHAF.IR

 توجه:

· عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

· بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سوالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

خبر ۴ شهریور - تاریخ و ساعت مصاحبه تخصصی قبول شدگان آزمون استخدام قراردادی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس(سه برابر ظرفیت )

بدینوسیله به اطلاع می رساند تاریخ و ساعت مصاحبه تخصصی قبول شدگان آزمون استخدام قراردادی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس (سه برابر ظرفیت ) در پورتال اداره کل قابل مشاهده می باشد .

تذکر :

۱-حضور کلیه افراد در راس ساعت و تاریخ مقرر الزامی می باشد . بدیهی است عدم حضور افراد به منزله انصراف تلقی می گردد.

۲-احراز هویت داوطلبین تنها با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه صورت می گیرد .

-داوطلبان رشته شغلی مامور اجرایی محیط زیست علاوه بر مصاحبه تخصصی ملزم به شرکت درآزمون آمادگی جسمانی می باشند. کلیه متقاضیان می بایست راس ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۶/۸جلوی درب اداره کل حفاظت محیط زیست فارس حضور داشته باشند . عدم حضور به منزله انصراف می باشد .

مواد آزمون آمادگی جسمانی رشته شغلی ماموراجرایی محیط زیست

۱-حرکت شکم

۲-حرکت شنای روی زمین

۳-بارفیکس (کشش میله )

۴-دو آزاد

۵-شنای در آب

تذکر :

-همراه داشتن کفش و لباس ورزشی مناسب و مایو برای شنا الزامی می باشد .

اطلاعیه تاریخ و ساعت مصاحبه تخصصی اسامی سه برابر ظرفیت

خبر ۲۵ مرداد ۹۷ - مشاهده کارنامه فردی استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، شرکت کنندگان آزمون می توانند کارنامه فردی خود را از طریق لینک زیر مشاهده نمایند

برای مشاهده کارنامه فردی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ مرداد ۹۷ - اعلام نتایج آزمون استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج پذیرفته شدگان آزمون قراردادی مورخ ۹۷/۵/۴ (سه برابر ظرفیت) اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع می رساند فهرست اسامی فبول شدگان آزمون استخدام قراردادی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس (سه برابر ظرفیت) از تاریخ ۹۷/۵/۲۲در پورتال این اداره کل قابل مشاهده می باشد ضمنا” کلیه شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند از روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۵/۲۵ با مراجعه سامانه ثبت نام آزمون استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارس کارنامه خود را مشاهده نمایند. همچنین زمان دقیق مصاحبه متعاقبا” اعلام خواهد شد.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ مرداد ۹۷ - اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی قراردادی محیط زیست

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدام قراردادی مورخ۹۷/۵/۴ اداره کل حفاظت محیط زیست فارس می رساند نتایج نهایی پذیرفته شدگان درآزمون کتبی مذکور (سه برابر ظرفیت ) و همچنین تاریخ مصاحبه تخصصی در تاریخ ۹۷/۵/۲۲ برروی پورتال این اداره کل قرارخواهد گرفت .

خبر ۸ مرداد ۹۷ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ ۹۷/۰۴/۱۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی اجرایی (شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس موارد ذیل عمل نمایند:

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

برای مشاهده فایل اطلاعیه اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ تیر ۹۷ – خبر تغییر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و زمان اعلام نتایج

مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر ظرفیت استخدام دستگاه ها در پنجمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور جمعه ۱۵ تیر برای ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴ حوزه امتحانی در نظام و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: برای این دوره از آزمون استخدامی ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۶۸ هزار و ۳۲۶ نفر معادل ۶۲.۷۴ درصد زن و ۱۵۹ هزار و ۳۷۵ نفر معادل ۳۷.۲۷ درصد مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب این دوره از آزمون، تعداد ۳۶۶ هزار و ۱۷۰ نفر حاضر و ۶۱ هزار و ۵۳۱ غایب بودند. به عبارت دیگر ۸۵.۶۱ درصد حاضر و ۱۴.۳۹ درصد غایب بودند.

وی افزود: از تعداد حاضرین در جلسه آزمون تعداد ۲۳۲ هزار و ۶۶۱ نفر معادل ۶۳.۵۴ درصد زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۵۰۹ نفر معادل ۳۶.۴۶ درصد مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ با تغییراتی که اعلام شده است تعداد ۱۸ هزار و ۱۹۸ نفر برای ۹ دستگاه اجرایی کشور است.

وی اظهار داشت: ظرفیت استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این دوره از آزمون استخدامی ۱۷ هزار و ۳۴۷ نفر، سازمان دامپزشکی ۷۲ نفر، سازمان شیلات ۱۳۸ نفر، وزارت راه و شهرسازی ۲۷۰ نفر، سازمان حفاظت محیط زیست ۲۰۰ نفر، وزارت امور اقتصادی و دارایی ۴۵ نفر، سازمان بیمه سلامت ۱۵ نفر، سازمان ملی زمین و مسکن ۲ نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۰۰ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نتایج این آزمون پس از هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام می شود و تاریخ انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان به زودی اعلام خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری مهر

در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام نتایج خبردار شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.
۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۳۰ تیر ۹۷ - اطلاعیه آزمون استخدام قراردادی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پنج شنبه مورخ۱۳۹۷/۴/۲۱ اداره کل حفاظت محیط زیست فارس می رساند به دلیل بروز مشکل فنی در فرآیند چاپ و توزیع پاسخنامه ها در روز برگزاری آزمون ،بر اساس نظر اداره کل محیط زیست استان به عنوان کارفرما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به عنوان ناظر آزمون، به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه در روند برگزاری صحیح آزمون ،مقرر شد آزمون استخدامی مذکور در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۵/۴راس ساعت ۱۵ توسط دانشگاه صنعتی شیراز تجدید شود.

داوطلبان محترم می توانند از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ تا پایان وقت دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ با مراجعه به آدرس www.sutech.gcs.ir با وارد نمودن کدملی و شماره پرونده خود کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نموده و بر اساس مندرجات کارت ورود به جلسه در ساعت مقرر در محل برگزاری آزمون حضور یابند.(داوطلبان شماره پرونده خود را در زمان ثبت نام از سامانه دریافت نموده اند)

به داوطلبان محترم اکیدا توصیه می شود کارت ورود به جلسه آزمون را در موعد تعیین شده از سامانه دریافت نموده و به مندرجات روی کارت توجه نمایند.

لازم به ذکر است که دریافت کارت ورود به جلسه تنها برای داوطلبانی امکان پذیر است که پیش از این بصورت حضوری در اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس نام نویسی نموده و در مهلت مقرر در سامانه آزمون نیز نام نویسی کرده اند و بنابراین هیچ درخواست جدیدی برای نام نویسی در آزمون قابل پذیرش نخواهد بود.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه،کارت ملی،مداد سیاه نرم پر رنگ و حضور به موقع در محل برگزاری آزمون الزامی خواهد بود.

جدول برنامه زمانی ثبت نام و اجرای آزمون به شرح زیر اعلام می شود.چنانچه برنامه اجرایی تغییر یابد از طریق همین سامانه به داوطلبان محترم اطلاع رسانی خواهد شد:

ردیف عنوان فعالیت تاریخ
۱ توزیع کارت آزمون ۳۰تیرتا ۱ مردادماه۱۳۹۷
۲ برگزاری آزمون پنجشنبه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۷

۳

اعلام نتایج آزمون کتبی به تعداد ۳ برابر ظرفیت و اعلام تاریخ مصاحبه برگزیدگان آزمون حداکثر ۱۰ روز پس از آزمون

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

امسال ۳۰۰ محیط بان در کشور استخدام می شوند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان محیط زیست با اشاره به اهمیت تبدیل دانشکده محیط زیست به دانشکده محیط بانی برای تربیت نیروی محیط بان متخصص، گفت: در نظر داریم امسال ۳۰۰ محیط بان در کشور استخدام کنیم.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، سرهنگ جمشید محبت خانی روز چهارشنبه در نشستی به مناسبت روز محیط بان افزود: محیط بانانی که در آزمون استخدامی موفق می شوند باید دوره های کاردانی تا کارشناسی را بگذرانند.
وی اظهار داشت: محیط بانان مانند نیروی انتظامی صاحب درجه می شوند که از محیط دار سوم شروع و به ارشد محیط داری می رسد که نقش مستقیمی در میزان حقوق و پست سازمانی دارد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در نطر داریم امسال ۳۰۰ محیط بان را استخدام کنیم که ازمون انها به صورت متمرکز از سوی سازمان سنجش برگزار می شود، در مرحله اول ۶۰۰ نفر پذیرفته می شوند و ار میان انها با برگزاری مصاحبه ۳۰۰ نفر انتخاب می شوند.
ادامه دارد

 منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲۳ تیر ۹۷ - اطلاعیه برگزاری مجدد آزمون استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پنج شنبه مورخ ۹۷/۴/۲۱ اداره کل حفاظت محیط زیست فارس (حاضرین در جلسه آزمون) می رساند از آنجاییکه مجری برگزاری آزمون فوق الذکر، دانشگاه صنعتی شیراز بوده و در زمان برگزاری آزمون بنا به اذعان مسئولین و مجریان برگزاری آزمون به دلیل بروز مشکلات فنی؛ پاسخنامه های چاپ شده برای شرکت کنندگان مخدوش بوده؛ لذا باهماهنگی و تائید این اداره کل به عنوان کارفرما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به عنوان دستگاه ناظر آزمون و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه و شائبه در روند برگزاری صحیح آزمون و جلوگیری از تضییع حق و حقوق کلیه شرکت کنندگان، مقرر گردید آزمون استخدامی مذکور روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۵/۴ راس ساعت ۱۵ تجدید گردد. ضمنا مقتضی است جهت دریافت مجدد کارت آزمون از تاریخ شنبه ۹۷/۴/۳۰ لغایت دوشنبه ۹۷/۵/۱ از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید.
از شرکت کنندگان محترم تقاضا می گردد کلیه اخبار مربوط به آزمون مجدد را تنها از طریق پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست فارس پیگیری نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

خبر ۲۱ تیر ۹۷ – اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی در انتظار بخشنامه سازمان امور استخدامی

مشاور سازمان سنجش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی براساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مشخص می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعلام زمان نتایج پنجمین آزمون استخدامی اظهار کرد: در فرآیند آزمون استخدامی سازمان سنجش صرفا برگزاری کننده است و اعلام زمان نتایج براساس نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود که هنوز این موعد مشخص نشده است و در حال بررسی هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ تیر ۹۷ - خبر زمان اعلام نتایج پنجمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سهمیه این استان از پنجمین استخدامی فراگیر را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون کتبی استخدام، اواخر تیر یا اوایل مرداد اعلام می شود.

مجید یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از معرفی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی، مصاحبه آنها توسط آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
وی گفت: بعد از انجام مصاحبه، گزینش نهایی صورت می‌گیرد سپس پذیرفته شدگان در دوره آموزش بدو خدمت شرکت می کنند تا برای آغاز سال تحصیلی مدارس در مهرماه آماده شوند.
یزدان پناه اظهار داشت: به دلیل تعداد کمتر معلمان ابتدایی، تغییر مقطع تعدادی زیادی از معلمان ابتدایی به سایر مقاطع و اضافه شدن کلاش ششم به مقطع ابتدایی، بیشترین نیروهای جذب شده برای خدمت در مقطع ابتدایی خواهند بود.
پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه ۱۵ تیر برگزار شد که در آن ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در کشور استخدام خواهند شد.
این آزمون برای جذب افراد واجد شرایط در ۹ دستگاه اجرایی شامل، وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
تاکنون سهم استخدامی استان کرمانشاه در سایر دستگاه های دولتی غیر از آموزش و پرورش اعلام نشده است.
استان کرمانشاه با جمعیت ۲ میلیون نفری، ۳۲۵ هزار دانش آموز، ۲۸ هزار فرهنگی و چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه دارد.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

 

نظر سنجی از داوطلبان معلول شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور تیر ماه سال ۱۳۹۷ نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور تیر ماه سال ۱۳۹۷ برای مشاهده متن آگهی پنجمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنیدبرای دانلود دفترچه آزمون پنجمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

صفحات سازمانهای مورد تقاضا پنجمین آزمون استخدامی فراگیر

لینک صفحات سازمان های مورد تقاضای پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی (جهت تبادل اطلاعات و مشاهده اطلاعیه ها)

وزارت آموزش و پرورشسازمان دامپزشکی کشورسازمان شیلات کشورسازمان حفاظت محیط زیستوزارت امور اقتصادی و داراییسازمان بیمه سلامتسازمان ملی زمین ومسکنسازمان اوقاف و امور خیریهوزارت راه و شهرسازی

 

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش و فراگیر پنجم)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش و فراگیر و... به همراه آزمونهای سال ۹۶)

راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش (عمومی و تخصصی)

خبر ۱۵ اسفند ۹۶ - آزمون استخدامی محیط بانی سال آینده برگزار می شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب و بکارگیری محیط بان در این سازمان در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، جمشید محبت خانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به وجود هشت هزار و ۵۰۰ پست سازمانی محیط بانی در سازمان محیط زیست، اینک تنها ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این پست مشغول به فعالیت هستند. وی بیان کرد: به طور معمول در دنیا به ازای یکهزار هکتار یک محیط بان فعالیت دارد، درحالی که این رقم در ایران یک محیط بان به ازای ۱۲هزار و ۵۰۰ هکتار است که امر حراست از محیط زیست برای محیط بانان را با سختی همراه کرده است. وی بیان کرد: در این راستا و به منظور افزایش توان یگان حفاظتی، سازمان محیط زیست درصدد بکارگیری نیروهای جدید محیط بانی و کارشناسی در کشور است. محبت خانی در پاسخ به پرسش ایرنا، تعداد نیروهای استخدامی را نامشخص خواند. وی در ادامه درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای حفاظت از جان محیط بانان از تهیه یکهزار جلیقه ضد گلوله خبر داد و یادآور شد: ۵۰۰ جلیقه دیگر نیز تا پایان اسفندماه تحویل می شود. محبت خانی بیان کرد: علاوه بر تجهیز محیط بانان، آموزش آنان و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای صدور سریعتر رای، تعیین حداکثر مجازات برای متعرضان به محیط زیست و شکارچیان حیات وحش و همکاری و همیاری نیروهای محیط بانی از دیگر اقدامات در دست اجرای این سازمان برای حفاظت از جان آنان است. وی با بیان اینکه یگان حفاظت از محیط زیست تاکنون ۱۲۰ شهید در حراست از منابع ملی تقدیم نظام کرده است، افزود: امسال نیز یک محیط بان در یزد به شهادت رسید و ۶۹ محیط بان نیز در درگیری با متخلفان مجروح شدند که ۴۲ نفرشان در بیمارستان بستری شدند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۴ بهمن ۹۶ - دریافت مجوز استخدام ۲۰۰ کارشناس محیط زیست

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر دریافت مجوز استخدام ۲۰۰ کارشناس متخصص برای سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: از این تعداد، ۱۶۰ کارشناس متخصص برای اشتغال در ادارات حفاظت محیط زیست مراکز استان ها جذب خواهند شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۴ بهمن ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۶/۳

باعنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به دستگاههای اجرایی شامل: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی قانونی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان البرز، سازمان بهزیستی استان البرز، اداره کل دامپزشکی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان سنجش آموزش کشور و بانک صنعت و معدن، که نتایج آنها نهایی شده است اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است جهت اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۸ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است سایر دستگاههای اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.

• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود. تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز:

با سلام به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان (سه برابر ظرفیت معرفی) چهارمین آزمون مشترک دستگاههای اجرایی در سال ( ۱۳۹۶ویژه شهرستان های تابعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز) میرساند ضروری است با همراه داشتن مدارک ذیل: ۱-مدرک تحصیلی (رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی فرد باید با عنوان رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در آگهی یکی باشد با شرایط احراز رشته شغلی انتخابی مطابقت داشته باشد. همچنین عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد) ۲-گواهی ایثارگری (ویژه مشمولین ۵درصد سهمیه ایثارگری) ۳-گواهی معلولیت برای افراد معلول از مراجع ذیربط ۴-کپی شناسنامه و کارت ملی عسکدار(جهت بررسی سن ، احزار هویت و تصدیق مدارک ) ۵-کپی پایان خدمت ۶-سایر مدارک دال بر بومی بودن، سوابق مربوط به سنوات خدمتی کارکنان قراردادی برای احتساب سن، و مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم مطابق با شرایط مندرج در آگهی استخدامی در بازه زمانی ۱۳۹۶/۷/۱۰لغایت ۱۳۹۶/۷/۱۵از ساعت ۸صبح الی ۱۲ظهر براساس حروف الفباء و جدول زمانی بشرح ذیل به واحد امور اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز کرج، پل ازادگان - بلوار امام رضا(ع) نبش شاهد ۲اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز مراجعه نمانید. تلفن: ۲۵۲۴۸۲۰-۲۵۲۴۸۲۱ نمابر ۲۵۵۰۷۳۹ کد ۰۲۶

حروف الفبا ابتدای نام خانوادگی بازه زمانی ( ۱۳۹۶/۷/۱۰الی )
از حرف "الف" تا حرف "ح" از تاریخ ۷/۱۰الی ۷/۱۲
از حرف "ش" تا حرف " ی" ۷/۱۳ و ۷/۱۵

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۶ اردیبهشت ۹۶ - تعداد محیط‌بانان کشور یک پنجم متوسط جهانی

خبرگزاری خانه‌ملت: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه به ازای هر ۵ هزار هکتار یک محیط‌بان در کشور است، گفت: دولت باید هر چه زودتر لایحه حمایت از محیط‌بانان را برای تعیین تکلیف این افراد به مجلس ارائه دهد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ بهمن ۹۵ - فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان محیط زیست

خبرگزاری ایسنا : مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست بررسی موانع و راهکارهای اشتغال دانش آموختگان محیط زیست ضمن اشاره به نادیده گرفتن بحران خاک در کشور پیشنهادهایی را به منظور ارتقای فرصت‌های اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته محیط زیست ارائه داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آبان ۹۵ - استخدام ۵۰ محیط‌بان در تهران

خبرگزاری ایسنا : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به مغفول ماندن محیط زیست طبیعی این استان، از استخدام ۵۰ محیط‌بان در استان تهران خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ مهر ۹۵ - کمبود نیروی انسانی در حفظ عرصه‌های طبیعی

خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی گفت: هم اکنون با کمبود شدید نیروی انسانی و بودجه برای حفاظت از عرصه های طبیعی استان مواجه هستیم و تنها یک دهم اعتبارات این حوزه تخصیص یافته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ مرداد ۹۵ - ضرورت توجه به استخدام محیط‌بانان در برنامه ششم توسعه

خبرگزاری مهر: کرج-معاون توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست به افزایش پست های محیط بانی به ۷ هزار و ۵۰۰ پست اشاره کرد و بر ضرورت توجه به استخدام محیط بانان در برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ مرداد ۹۵ - ساماندهی وضعیت استخدام ۵۰۰ محیط بان در دولت یازدهم

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در دولت یازدهم، وضعیت استخدام ۵۰۰ محیط بان ساماندهی شده است و اکنون محیط بانان کشور به دو هزار نفر رسیده اند که البته هنوز در این زمینه کمبود وجود دارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مرداد ۹۵ - چهارمحال و بختیاری کمبود ۲۰۰ محیط بان دارد

خبرگزاری ایرنا : مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: این استان برای حفاظت از عرصه های زیست محیطی با کمبود ۲۰۰ محیط بان روبروست.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ مرداد ۹۵ - کمبود ۱۰۰محیط بان در هرمزگان

باشگاه خبرنگاران جوان: هرمزگان به ۱۰۰محیط بان دیگر نیاز دارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ تیر ۹۵ - دولت باید مجوزهای لازم را برای استخدام محیط بانان بدهد

خبرگزاری ایسنا: یک وکیل دادگستری گفت: این موضوع که افرادی متعرض به محیط زیست شوند و به محیط بانان که برای دفاع از حیات وحش این ملت مبارزه می کنند، حمله کرده و آنها را به قتل برسانند و مجازات های متناسب با آنها و شکارچیان و متجاوزین به حیاط وحش و محیط زیست در نظر گرفته نشود، خلاف انصاف و منافع ملی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ تیر ۹۵ - ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان محیط زیست

خبر آنلاین : مدیرکل حفاظت از محیط زیست همدان، یکی دیگر از اهداف سازمان حفاظت محیط زیست را ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان محیط زیست ذکر کرد و گفت: فارغ التحصیلان این مجموعه می توانند بعنوان سفیران محیط زیست عمل کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۵ - فارغ‌التحصیلان محیط زیست به استخدام در سازمان فکر نکنند

خبرگزاری ایسنا : مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست گفت: سازمان در بحث پرداخت حق و حقوق پرسنل مشکل دارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ بهمن ۹۴ - ۵۶ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشکده‌های محیط زیست بیکارند

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مشکل کمبود متخصص محیط زیست در کشور وجود ندارد، گفت: در حال حاضر ۵۶ هزار نفر فارغ التحصیل (مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشکده های محیط زیست بیکار هستند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،محمد درویش با اشاره به راه اندازی مدارس جم اظهار داشت: راه اندازی این مدارس درخواست سازمان محیط زیست است و در حال حاضر مدارس طبیعت در مشهد، تنکابن، کیانشهر، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان راه اندازی شده است.
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست افزود: هدف ما از راه اندازی مدارس محیط زیستی این نیست که کلاسی به عنوان کلاس محیط زیست یا معلمی به عنوان معلم محیط زیست به مجموع درس های متراکم دانش آموزان افزوده شود بلکه ما به دنبال تغییر رفتار در معلمان و دانش آموزان هستیم تا از آسیب تخریب محیط زیست مطلع شوند و نسلی پرورش یابد که بحران های محیط زیستی را جدی بگیرند.
وی ادامه داد: درخواست ما این است که ۱۰۵ هزار واحد آموزشی متاثر از مکاتب جم شود. ۱۰۹ صفحه شیوه نامه این مدارس تهیه شد و به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد. قرار بود از سال تحصیلی جاری به صورت پایلوت ۷۲ مدرسه محیط زیستی با حمایت سازمان محیط زیست راه اندازی شود.
درویش با تاکید بر اینکه مشکل کمبود متخصص محیط زیست در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۶ هزار نفر فارغ التحصیل دانشکده های محیط زیست در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بیکار هستند، از طرفی ۲۰۰ هزار نفر نیز در بخش کشاورزی، منابع طبیعی، زمین شناسی و هواشناسی بیکار داریم بنابراین کمبود متخصص در این حوزه نداریم اما باید تلاش کنیم که وضعیت محیط زیست بهتر شود.
وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که نگاهش به مواهب طبیعی نگاه به عزیزترین داشته هایش باشد و تا زمانی که نتوانیم نگاه مردم را تغییر دهیم کاری نمی توان کرد.

خبر ۵ بهمن ۹۴ - استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد.

در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

برای مشاهده شرایط استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۱

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ازانتشار آگهی استخدامی سازمان متبوع خود تا پیش از پایان سال جاری خبرداد و گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا فراخوان استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست پیش از پایان سال۹۱ منتشر شود و بتوانیم از طریق آن ۱۰ هزار نیروی جدید را جذب سازمان کنیم.

خبر مربوط به ۷ بهمن ۹۱:

محمد جواد محمدی زاده ضمن اعلام این خبر افزود: جذب نیروی انسانی در سازمان حفاظت از محیط زیست از طریق ادارات کل در استان ها صورت می گیرد. درحقیقت اداره کل حفاظت محیط زیست در استان های مختلف در هماهنگی با استانداری استان متبوع اقدام به جذب نیروی انسانی می کنند.

خبر مربوط به ۲ دی ۹۱

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست روز گذشته از افزایش تعداد محیط‌بانان با مجوز دولت خبر داد و گفت: با موافقت رئیس‌جمهور شمار محیط‌بانان از ۲۶۳۰نفر به ۷۵۰۰نفر می‌رسد و بدین‌ترتیب بخش قابل توجهی از کمبود نیروی انسانی برای حفاظت از زیستگاه‌ها و مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست برطرف می‌شود.

به گزارش همشهری، محمدجواد محمدی‌زاده که برای تبیین فعالیت‌های مرتبط با دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست، خبرنگاران را به دفتر خود در پارک پردیسان فرا خوانده بود، درباره توسعه افزایش نیروهای سازمان متبوع خود افزود: تا ابتدای سال ۹۰، پست‌های سازمانی مصوب سازمان حفاظت محیط‌زیست ۵۳۷۰پست بود که با پیگیری‌های سازمان و با موافقت و مساعدت رئیس‌جمهور این رقم به ۱۵۳۷۰پست افزایش یافت و پست‌های سازمانی سه برابر شد. به‌عبارت دیگر، دولت مجوز استخدام ۱۰هزار نیروی جدید در سازمان حفاظت محیط‌زیست را صادر کرد که این افزایش در هیچ سازمانی از سازمان‌های کشور سابقه نداشته و نشاندهنده توجه ویژه دولت به محیط‌زیست است.

وی درباره چگونگی به کارگیری نیروهای جدید در سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: استخدام نیروی جدید در سازمان محیط‌زیست براساس نیاز استان‌ها و از طریق آزمون‌هایی خواهد بود که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود. پس از برگزاری آزمون هم تمام تشریفات معمول اداری برای به کارگیری نیروهای جدید اعمال خواهد شد. به گفته وی محیط‌بانان هم مشمول این استخدام می‌شوند و به همین شیوه تعداد آنها سه برابر افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده درباره محیط‌بانان و ارتقای شغلی آنها گفت: از این پس محیط‌بانانی که موفق به ادامه تحصیل شوند متناسب با مدارکی که اخذ می‌کنند مزایا و حقوقشان افزایش خواهد یافت؛ براین اساس، ممکن است محیط بانی در پاسگاه محیط بانی مشغول خدمت باشد اما مدرک دکتری داشته باشد که در چنین شرایطی ازمزایا وحقوق مدرک دکتری برخوردار خواهد شد.

خبر ۱۴ آذر ۹۱

معیار: رئیس سازمان محیط زیست گفت: دولت با استخدام ۱۰ هزار نیروی انسانی مورد نیاز سازمان محیط زیست موافقت کرد.

به گزارش معیار به نقل از باشگاه خبرنگاران محمد‌جواد محمدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص استخدام جدید در سازمان محیط زیست اظهار داشت: پس از تلاش ۳ ساله به منظور تامین کمبود نیروی ۱۰ هزار نفری، سرانجام دولت موافقت خود با استخدام این تعداد افراد را اعلام کرد.

وی افزود: استخدام این تعداد نیرو ابتدا در شهرستان‌های جدیدی که دولت مصوب کرده و ساختار سازمان محیط زیست در آن منطقه دایر شده، انجام خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: پاسگاه‌ها و محیط‌بان‌ها دیگر قسمت‌هایی هستند که استخدام این افراد ضروری به نظر می‌آید.

محمدی‌زاده ادامه داد: اگر بخواهیم شرایط استاندارد را در محیط‌بانان رعایت کنیم باید در هر یک پاسگاه‌های موجود ۴ نیرو استخدام شوند که خوشبختانه با استخدام این تعداد دیگر هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

وی خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با افزایش این تعداد نیرو در سازمان محیط زیست، کیفیت فعالیت خود را بالاتر برده و بازده این سازمان را افزایش دهیم.

خبر ۱۱ آذر ۹۱

به گزارش سرویس «محیط زیست» ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد جواد محمدی‌زاده درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای بخشهای مختلف سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بر اساس توافقی که با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور انجام دادیم در مجموع ۱۱ هزار نیرو برای انجام ماموریت‌ها نیاز داریم زیرا شهرستانهای جدیدی ایجاد شده است که باید اداره محیط زیست در آنها ایجاد شود و استانها نیز مقداری کارشان متنوع شده و فعالیتهای ما نیز گسترده شده است.

وی افزود: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم که در حال قطعی کردن این موضوع هستیم تا ابلاغ آن را از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور دریافت کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر آن مجوز جدیدی هم داده خواهد که بتوانیم کسری نیروی خود را تامین کنیم که در صورت دریافت این مجوز هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیتهای اداری اقدام به استخدام نیرو خواهیم کرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدی زاده یادآورشد: از این تعداد نیرو تنها ۷۰۰ نفر در تهران خواهد بود و مابقی به سایر استانها اختصاص دارد.

برای مشاهده استخدام های جدید سازمان محیط زیست اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ