استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

۳۰۵۶۰۵ نظر

استخدام سازمان امور مالیاتی

اخبار و استخدام‌های سازمان امور مالیاتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان امور مالیاتی ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان امور مالیاتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان امور مالیاتی در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از طریق دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است. برای مشاهده آخرین  اطلاعیه‌های منتشر شده صفحه «آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» را ببینید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی و ارزیابی تکمیلی آخرین آزمون استخدامی برگزار شده سازمان امور مالیاتی

 

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۲۳ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون  ۹ خرداد ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

دریافت کارت آخرین آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

متقاضیان محترم در سازمان امور مالیاتی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۹ خرداد ۱۴۰۲.
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۲خرداد ۱۴۰۲.

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر دهم و سازمان امور مالیاتی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

کاربران عزیز «ای استخدام» نتایج دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان امور مالیاتی در بالای صفحه اطلاع‌رسانی شده است.

صفحات سازمان های مورد تقاضا در دهمین آزمون فراگیر



 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان امور مالیاتی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام سازمان امور مالیاتی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان امور مالیاتی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
 
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۵٬۶۰۵ نظر برای استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

  • ب
    ب ی قراردای ستاد
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
    دیروز از همکارم پرسیدم گفت تقریبا دارن قراردادیارو با پیمانی ها همسان سازی میکنن همه مزایای پیمانی رو قراردادیا هم دارن از همکارم ک قراردادی بود پرسیدم ب حرفای الکی دیگران گوش ندین حقوق پایه شاید کم باشه ولی مزایاش خوبه
    • ی
      یه قراردادی ستاد
      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
      ممنون عزیز
      دستتون درد نکنه
      ان شاالله که همین طور باشه
      ما از خدامونه
      • م
        مامور تشخیص بندر
        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
        اینجوری ک شما میگی نیس
        حقوق قراردادی الان 800 از مال من کمتره
        و توی مزایا تقریبا همین مقدار مجددا کمتره
        • *
          **
          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲
          معادله پیچید های نیست طبق قانون جدید حکم قرادادی 80 درصد پیمانی است و برای پاداش مزایا حق مسکن اولاد مدرک بالاتر کارشناسی و غیره در بعضی موارد برابر پیمانی و در بعضی موارد 80 درصد پیمانی است که قانون همه این موارد را مشخص کرده
          • .
            .....
            ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۱
            حکم ما قراردادی 2800زدن ولی پیمانی 3800
          • ب
            به .....
            ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۲
            حکم پیمانیها سال پیش 2800 بوده امسال هم 15 درصد افزایش داشته شده 3350 اونی که حکمش شده 3800 متاهل بوده و مدرک ارشد داشته
            • .
              ....
              ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۴
              و احتمالا ایثارگری اینا هم داشته
              • م
                مامور تشخیص بندر
                ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸
                من مجردم و پیمانی 3 وو 800
                • م
                  مامور تشخیص بندر
                  ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
                  مجرد پیمانی لیسانس بدون ایثارگری
                  3/800
              • .
                ....
                ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۲۵
                اصلا اینطوری نیست، من قراردادی هستم و از یه پیمانی که با هم دعوت به کار شدیم نزدیک به نهصد تومن حقوقم کمتره، ضمنا فوق لیسانس منو تاثیر ندادن یعنی من که با فوق استخدام شدم 2800 حکمم هست اونی که لیسانسه هم 2800!
              • س
                ستادی
                ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
                سلام
                امروز دو نفر رفتن فناوری اطلاعات خودشونو معرفی کردند، با کسی تماس گرفتند ؟
                • س
                  ستادم
                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
                  سلام همکار.کی گفته دونفررفتن معرفی شدن؟بماکه زنگ نزدن فکرنکنم بکسی زنگ زده باشن هنوز.درخت زیرپامون سبزشد نه علف.لطفا ازدوستان ستاد هرکسی زنگ زدند یا خبری گرفت بزاره اینجا همه ازهم باخبرباشیم ممنونم.
                  • س
                    ستادی
                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
                    حتماً خبر خواهیم داد، ولی دوتا از دوستام چندسالی اونجا کارمندن و امروز بهم گفتن.
                  • ی
                    یه قراردادی ستاد
                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۸
                    سلام
                    با منم تماسی نگرفتن
                    • ی
                      یه قراردادی ستاد
                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
                      نمیدونین اون دو نفر به کدوم ساختمان فناوری اطلاعات معرفی شدن؟
                      • س
                        ستادی
                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
                        اونو نمیدونم و نپرسیدم
                    • پ
                      پیمانی تهران
                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
                      سلام دوستان درمورد حقوق و مزایا نگران نباشین من از 25 فروردین اومدم سرکار حقوق ثابت و مناسبتا و نیم درصد روهم 8 تومن شد...اینو فقط گفتم ک دوستان انقد گله نکنن از هرکب نبپرسی نیگه دارایی خوبه کلا 6 ساعتم اضافه کار داشتم فکر کنم هزینه ایاب ذهاب و حق مسکن و اینجور چیزارو هنوز نربختن
                      • پ
                        پیمانی تهران
                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
                        این مبلغ فقط برای اردیبهشت بود ومناسبتای اول خرداد...
                        • ا
                          الی.
                          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
                          اخه 8 توووومنننننننننننن،مگه سازمان ملله
                          • پ
                            پیمانی تهران
                            ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۳
                            800 برا معوقه فروردین اون ی هفته ای ک رفتم 3 و 700 پایه اردیبهشت ازش بیمه و اینا کم شد 4 و 150 واریز کردن 1و 500 برای نیم درصد یا پاداش بوده نمیدونم برا چی واریز کردن 600 برا 3 خرداد 600 برا عید فطر 600 برا ماه رمضون ی 500 دیگ هم ریختن فکر کنم برا اضافه کار بود ..
                            • ی
                              یه قراردادی ستاد
                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
                              سلام
                              ممنون دوست عزیز
                              حبر دارین که قراردادی هم دقیقا مثل پیمانی ها مناسبتی و پاداش میگیرن و ... یا قراردادی ها کمتر میگیرن؟
                              میخوام بدونم تفاوت حقوق فقط تو پایه حقوق و حکم هست یا تو بقیه واریزی ها هم تفاوت دارن؟
                              • خ
                                خدا خوواسته
                                ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۸
                                من از اردیبهشت سرکار بودم اما نه 3خرداد دادن نه عید فطر نه ماه رمضون😔
                            • م
                              مامور تشخیص بندر
                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴
                              چرا الکی دل بقیه رو خوش میکنی؟؟؟من پیمانی
                              از شمایی ک تهرانی بیشتر میگیرم
                              روی هم رفته7و نیم گرفتم فروردین و اردیبهشت
                              • د
                                دوست
                                ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
                                سلام
                                میشه نمره آزمون و نمره مصاحبتون رو اعلام کنید می خوام ببینم جز ذخیره ها هستم البته من پیمانی بودم
                                ممنون
                            • ب
                              به دوستان
                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۱
                              سلام
                              دوستان چرا اداره چیزی نمیریزه منظورم حکم نیست
                              • ؟
                                ؟.
                                ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹
                                سلام دوستان آیا سازمان مالیاتی امسال هم آزمون برگزار میکنه؟
                                • .
                                  .....
                                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸
                                  دوستان بنظرت سازمان مالیاتی بهتره یا سازمان حسابرسی؟
                                  • .
                                    .....
                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
                                    صد در صد حسابرسی
                                    • ؟
                                      ؟.
                                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶
                                      پس چرا خیلیا از حسابرسی اومدن مالیاتی؟
                                    • M
                                      M.y
                                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۸
                                      من‌سازمان حسابرسی بودم اومدم مالیاتی
                                      اصلا خوشم از اونجا نیومد
                                      • .
                                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۴
                                        از چه نظر خوب نبود؟ الان راضی هستید؟
                                    • پ
                                      پیج بغلی
                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۳
                                      سلام
                                      دوستان من برای ارگان دیگه ایی هستم دیدم اینجا دارین همش راجع به حقوق حرف میزنین خواستم ی چیزی بگم خدا شاهده عین واقعیت هست و برای این اینجا نظر دادم چون دیدم بعضیا دارن بقیه رو گول میزنن که مالیات نباشین و برید جای دیگه من با دوستم همزمان قبوِل شدیم اون مالیات و من ارگان دیگه اما حقوق و مزایای اون خیلی خیلی بیشتر علاوه بر حقوق و اضافه کار و پاداش پایان سال و پاداش هر سه ماه یکبار و نیم درصد وصول و همه مناسبات هم واریزی دارن دوست من با 6 سال سابقه نزدیک ده میلیون دریافتیش میشه من نزدیک 6 تومن پس الکی نگید مالیات حقوقش کمه ...
                                      خدا شاهده الکی نمیگم به خاطر همین من خودم امسال دوباره تو فراگیر 7 شرکت کردم البته نه برای مالیات
                                      • .
                                        ....
                                        ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۴
                                        خدا کنه اینطور که میگی باشه من خیلی برنامه ریزی کردم ولی با حرفهای این چند روز بچه ها خیلی ناامیدشدم
                                        • ا
                                          الی.
                                          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
                                          توروخدا بیخیال اخه ده تومممن، چرا انقد همه همکارای سابقه دارن انقد مینالن! ؟
                                          • پ
                                            پیج بغلی
                                            ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
                                            خدا شاهده دروغ نمیگم چرا جوسازی میکنی شما؟؟ دوست من که به شدت راضی من خودم فیششو دیدم
                                            تازه بیمه درمان تکمیلیشون هم پوشش های خیلی خیلی خوبی داره
                                            • ا
                                              الی.
                                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۳
                                              باشه عزیزم
                                              • خ
                                                خدا خوواسته
                                                ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰
                                                فرا گیر 7کی استخدام شدین؟😥منظورتون 97آزمون دادیم الان قبول شدین؟
                                          • ی
                                            یگانه
                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵
                                            سلام
                                            بچه هایی که به نمره هاشون اعتراض زده بودند خبری نشد ؟ من دیوان دعوت کرده حضوری برم میخوام ببینم کسی مثل من هست؟
                                            • .
                                              .....
                                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۴۸
                                              برای شام؟
                                            • ق
                                              قراردادی
                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
                                              سلام قراردادیهای عزیز
                                              عزیزانی ک گفتن حکمشون رو ک زدن گفتنشون مدارک ببرن تا بفرسن تهران برا تبدیل وضعیت
                                              احیانا برای تبدیل وضعیت ایثارگران نامه و شماره نامه ای چیزی نیس؟
                                              میشه لطفا پرس و جو کنین و ما رو در جریان بزارین؟
                                              ممنون از همکاریتون
                                              • .
                                                .....
                                                ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۴۹
                                                شایعه بود دوست عزیز
                                              • ب
                                                به قراردادی ها و ذخیره ها
                                                ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
                                                دو مورد بی اخلاقی و پیگیری بیهوده تو چند روز قبل دیدم که خواستم تذکر بدهم یکی در مورد قراردادی ها بود و با علم به اینکه سازمان هم نیروی پیمانی و هم قراردادی استخدام می کند بخاطر قبولی آسانتر برای مشاغل قراردادی شرکت کردند ولی حالا حق به جانب خواهان پیمانی شدن هستند و دومی در مورد ذخیره ها هست اگر فردی تا دریافت مجوز جدید از فرایند استخدامی کنار یا به خواست خود ادامه ندهد سازمان قطعا از ذخیره ها استفاده خواهد کرد البته استعفا برای مالیاتی فوق العاده کم بود و اینکه نامه بزنیم به فلان شخص یا اعتراض بزنیم به آنجا هم فایده ندارد و جز سبک کردن خودتان سودی دیگر ندارد چون هر مجوز استخدامی دارای تعداد و ضوابط خاص خود که بعضا تاریخ قابل استفاده یا برای رفع کمبود در واحد و موضوع خاصی دارد هست و ابدا راه به جایی خواهید برد لذا بهتر هست بدور از حاشیه ها برای آزمون های پبش رو تلاش نمایید و پرسنل قراردادی هم به این آسانی تبدیل وضعیت نخواهند شد البته اوضاع و برش سازمان در این قضیه باز نسبت به سایر ارگان ها بهتر هست و شاید بتواند در خلل قوانین جدید مالیاتی این مجوز را مستقیما از مجلس اخذ کند هست
                                                • s
                                                  sahel
                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
                                                  بیخیال پس .توکل ب خدا.منکه دیگ قید مالیاتی رو زدم.اگ قسمت باشه جذب میشبم اگ ن ک هیچی.همگی موفق باشین
                                                  • ی
                                                    یگانه
                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۲۵
                                                    عزیزم به حرف اینها کاری نداشته باش شما تلاشت هم برای اعتراض و هم برای آزمون‌ بعدی بکن اینها برای خودشون میگن شاید نمره اشون خیلی پایین امید ندارند برشون دارند میخوان شما رو هم‌ناامید کنند من که پیگیری میکردم برای نمره ام تو دعوت به مصاحبه ها نمره28 هم بود
                                                    • .
                                                      .
                                                      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴
                                                      بله منم دیدم نمره 29 قبول شده بود و حالا قبول نهایی هم شده یه تعداد که میگن امیدی نیست و ...بخاططر اینکه خودشونو دارن با ما مقایسه میکنن
                                                      • ع
                                                        عاطفه
                                                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
                                                        چه شهری بودی 29شدی؟من که چهل به بالا بودم 😐من اگه میگم‌ میدی نیست چون طبق روال قانونیش میگم ..چیزی که خودشون دفترچه گفتن به همون اندازه بر میدارن ..شما با 29نمرت بالا هست بعد ماها با چهل به بالا کم هست؟
                                                      • ی
                                                        یگانه
                                                        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
                                                        بله اون آقا که نمره ها رو میخواند همه از من پایین تر بودند بعد گفتم این بیست و خورده ای قبول شده گفت نه راست و دروغش پای خودش واسه اینه که میگم شکایت کنید الان که قوه قضائیه داره پاکسازی میشه خدا رو چه دیدی شاید به حرف ما گوش کردند ببین اصلا قبلا صدور کد استخدامی در آخرین مرحله بعد پزشکی بود نه اینکه بلافاصله بعد گزینش برای طرف کد صادر میکنند بعد هم میگن طرف استعفا داد ظرفیت سوخت بره واسه آزمون بعدی
                                                        لطفا اگر بحثی بود بیاید اول صفحه دیگه نیایم اینجا
                                                      • ع
                                                        عاطفه
                                                        ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۵
                                                        متاسفانه اینا حرف ما رو قبول ندارن بزار شکایت کنن مث کاری که بچهای اموزش پرورش کردن رد شد ..دیگ این مساعل یه چیزای جریی هست..هر سال یه بودجه در نظر میگیرن که یه تعداد بگیرن.‌ماهم جز بودجه 97بودیم تموم شد رفت مگ اینک یکی انصراف بده ..اقوام خودم بعد دو سال باهاش تماس گرفتن واسه ذخیره.. منم درک میکنم چون خودمم با نمره نسبتا خوبی رد شدم اره خیلی سخت هست..ولی من بازم‌میگم غیر قانونی هست ..چون هر سال یه تعداد مجوز میدن ..وگرنه منم از خدامه ما رو بگیرن مستقیمم کنن رییس مالیات
                                                        • .
                                                          ...
                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۳۶
                                                          باشه پیج برا خودتون چون فقط دوست دارید باب میل خودتون تو پیج صحبت بشه و تو هر موضوعی که باب میلتون نیست حتی با وجود اینکه بهتون مربوط هم نیست میاید وسط حرف دیگران اظهار نظر میکنید تا میایم حرف بزنیم و دلگرم بشیم 4 نفر که اصلا بهشون مربوط نیست و جز اینکه بخیل نیستند میان اظهار نظر میکنند باشه سازمان مالیاتی همش برای خودتون ماهم خدایی داریم خدانگهدار
                                                          • s
                                                            sahel
                                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۹
                                                            والااا.هر روز اینجا کلی پیام میزارن .در مورد هر چی دلشون خواست صحبت میکنن.اون وقت ما چند نفری ک اومدیم ب امید اینکه روزنه ای برامون باز بشه و پیگیری کنیم میگن بی اخلاقی کردین و فلان...درسته ما رد شدیم .ولی ما هم خیلی تلاش کردیم .نتیجه مون بهتر از اینم میتونست باشه .ولی گاهی وقتا همه چی دست ب دست هم میدن ک شرایط برات اوکی نشه برا درس خوندن.همه چی رو ک نمیشه اینجا بازگو کرد.شاید یکی ک سنش بالای 30 هس و چند ساله داره ازمون میده و خیلی مسائل دیگ...و دیگ نتونه درس بخونه با شرایطی ک داره.شاید تو خونه مریض داره .شماها هم اگ مثل ما رد میشدین و جای ما بودین حتما ب هر دری میزدین بلکه فرجی بشه.نمیخواستم اینهمه توضیح بدم .ولی آدمو مجبور میکنن ک بگم
                                                            • ع
                                                              عاطفه
                                                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
                                                              باب میلم حرف نزدم متاسفانه اونا میگن من روز مصاحبه پرسیدم گفتم کارمندا خودتون میگن نیرو خیلی میخایم ممکنه بیشتر از این تعداد که گفتن بگیرن گفت امکان نداره ‌‌گفت بقیه میره برا ازمون بعدی ..بنده خدا ‌کی بدش میاد بره سرکار ..ما ادما چیزای که واقعیت هست رو قبول نداریم .‌فقط دروغ و دلخوشی الکی رو دوست داریم ..
                                                            • ع
                                                              عاطفه
                                                              ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵
                                                              من از ساحل تعحب میکنم چون دوست خودم هستشو میشناسمش خودشم میدونه امکان نداره چون تجربه داشته ولی اینجا یه جور حرف میزنه انگار من دشمنشم .‌خودتم میدونی منم مث تو نیاز به کار دارم ولی چه میشه کرد ..باشه یه اعتراض چیزی ازما کم نمیکنه ماهم اعتراض میزاریم ..ولی حرف من اینه این حرف قانونی نیست ..ان شالا ساحل و بقیه هممون قبول بشیم ..توکل به خدا..به قول یگانه تلاش کنید ولی فکر ازمونم باشین و به این اعتراض دل نبندین
                                                            • .
                                                              ...
                                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۳۲
                                                              خب حالا چرا شما ناراحتی؟که اینقد خودتو خسته کردی و یه متن طولانی نوشتی
                                                              • ب
                                                                به تذکر دهنده
                                                                ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۶
                                                                لطفا یک بار دیگه دفترچه رو مطالعه بفرمایید. از رشته کامپیوتر و کل زیر شاخه هاش حتی یکنفر هم پیمانی نگرفتن نه تهران نه جاهای دیگه. در ضمن در چند سال اخیر مالیاتی از رشته کامپیوتر نیرو نگرفته بود این اولین بار بود که به تعداد زیاد نیروی کامپیوتر میگرفت. پس ما چاره ای جز قراردادی شرکت کردن نداشتیم. ما رقیب پیمانی نداشتیم که ازش بترسیم رقابت ما کلا بین قراردادی بود.
                                                                • م
                                                                  منصف باشیم
                                                                  ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶
                                                                  جاهای دیگری بود که پیمانی استخدام داشتند ک بعدتر هم باز این امکان را برای سایر جاها داشتید. به هر حال شرایط و ضوابط این سازمان این بود.
                                                                  • ب
                                                                    به تذکر دهنده
                                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶
                                                                    جاهای دیگه مثل بانک ملی بود که گرایش رشته تحصیلی بنده اصلا تو عناوین شغلیشون نبود منم تصمیم گرفتم مالیاتی شرکت کنم. همون یه فراگیر ششم از کامپیوتر زیاد گرفتن از شانس بد کامپیوتری ها اون دو تا ارگان تو یه فراگیر نیرو گرفتن. فراگیر هفتم باز گرایش های محدودی داشتن و به تعداد محدود. در مورد کامپیوتری ها قضاوت نکنین. من چند ساله آزمون میدم چاره دیگه ای غیر از قراردادی مالیاتی نداشتم. الانم خدارو شکر راضیم ناراحتم نیستم. ولی دلیلی هم نداره بخاطر پیمانی شدن تلاش نکنیم.
                                                                • *
                                                                  **
                                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۳
                                                                  دوست عزیز اگر پیگیری برای تبدیل وضعیت بیهوده است پس چطور این همه نیروی قراردادی در اداره ها پیمانی میشن نمونه اش تبدیل وضعیت قراردادیهای دانشگاه پیام نور توسط مجلس بود که بدون آزمون جذب شده بودند
                                                                  در حالی که ماها در آزمون استخدامی کشوری شرکت کردیم در مصاحبه 3 برابری و گزینش قبول شدیم حالا چرا پیگیر تبدیل وضعیت خودمان نباشیم!
                                                                  • و
                                                                    وارد حاشیه ها نشیم بهتره
                                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۲
                                                                    خود سازمان پیگیر جدی تبدیل وضعیت ها هست البته در یک فضا و جو قانونی و اگر به لج و لجبازی بکشد سازمان اصلا قدمی هم بر نمیداره خوشبختانه دید سازمان نسبت به منابع انسانی خوب هست و پیگیر مشکلات و افزایش کارایی و رفاهیات پرسنلش هست
                                                                • ق
                                                                  قراردادی
                                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷
                                                                  دوستان من قراردادی ارشد شهرستان حکممو زدن
                                                                  2800
                                                                  موثق موثق
                                                                  • ی
                                                                    یه قراردادی ستاد
                                                                    ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۵
                                                                    ممنون دوست عزیز
                                                                    • .
                                                                      .....
                                                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۱
                                                                      اره درسته مال ماهم 2800زدن
                                                                    • s
                                                                      sahel
                                                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
                                                                      ب فاطمه نیروی ذخیره شما برا کدوم شهر هستین فاطمه خانم ک دعوت شدین ب عنوان ذخیره ؟
                                                                      • ف
                                                                        فاااطمه
                                                                        ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
                                                                        قشم
                                                                        • s
                                                                          sahel
                                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶
                                                                          مرسی فاطمه خانم .موفق باشین عزیزم
                                                                          • ف
                                                                            فاااطمه
                                                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
                                                                            ممنونم همچنین شما
                                                                      • ن
                                                                        نوشتن نامه به نماینده شهرتون
                                                                        ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷
                                                                        منم شنیدم که راه اصلی پیگیری از طریق نماینده شهرتونه خیلی می‌تونه کمک کنه اگه قلم توانایی دارید نامه بنویسید پیگیری کنید لطفاااااا ما که یکسال و اندی تلاش کردیم و منتظر بودیم حالام روش
                                                                        • s
                                                                          sahel
                                                                          ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴
                                                                          سلام.حرف ی نماینده اثر نداره.باید هممون ب نماینده هامون نامه بنویسیم بگیم ک اونا از سازمان درخواست کنن.اگ تعداد نماینده هایی ک این درخواست رو داشته باشن بیشتر بشه تاثیرشم بیشتر خواهد بود
                                                                          • م
                                                                            مالیاتی قراردادی
                                                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰
                                                                            موافقم. اما چطور به نماینده شهرمون نامه بنویسیم؟؟
                                                                            • ع
                                                                              عاشق خدا
                                                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
                                                                              من امروز میدم وکیل برام نامه رو بنویسه بعد متنش رو اینجا مینویسم
                                                                              اگه بتونین یه آشنا اطراف نماینده پیدا کنید که نامه رو مستقیم به دست نماینده برسونه عالیه ولی نبود هم نماینده شهرتون یه دفتر باید داشته باشه برای مراجعه مردم
                                                                              • s
                                                                                sahel
                                                                                ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
                                                                                نماینده ها دفتر دارن تو هر شهری ک ملاقات های مردمی اونجا انجام میشه.نامه یا باید بدین اونجا روزی ک نماینده هس تو دفتر یا مستقیم ببرین مجلس بدین دستش
                                                                          • ث
                                                                            ثبت اعتراض در سازمان بازرسی
                                                                            ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
                                                                            بچه ها من تو سازمان بازرسی هم اعتراض ثبت کردم الان مدام برام پیام میاد که تو چه مرحله ای هست خواهش میکنم برید شمام پیشنهاد بدید همونجا که از بچه های جامانده مصاحبه بردارن به جای آزمون جدید تیری در تاریکی
                                                                            • s
                                                                              sahel
                                                                              ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
                                                                              باشه منم میرم همون سایت سازمان بازرسی.بقیه هم لطفا برن همون سایت
                                                                              • ی
                                                                                یگانه
                                                                                ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
                                                                                سلام میشه بیاید اول صفحه و اطلاع بدید جواب اعتراضتون چی شد؟
                                                                              • خ
                                                                                خوزستانی
                                                                                ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲
                                                                                سلام خدمت همکاران خوزستانی
                                                                                حکم های ما را نزدند؟
                                                                                کسی اطلاعی نداره؟
                                                                                قرار بود هفته گذشته صادر بشوند
                                                                                • .
                                                                                  ...
                                                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷
                                                                                  سلام.
                                                                                  ذیحسابی ب ما زنگ زد شماره بیمه( اگه قبلا شاغل بودیم) و شماره حساب خواست . قرار بود هفته پیش حکما زده شه ک خبری نیست
                                                                                  فردا یکی از دوستان میره اهواز خبری میگیره‌
                                                                                  • خ
                                                                                    خوزستانی
                                                                                    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
                                                                                    سلام، خوبین؟
                                                                                    خبری از دوستتون نشد؟؟
                                                                                    • .
                                                                                      ...
                                                                                      ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴
                                                                                      حکما ک زده شد مبلغ حکم هم واریز شد برای پاداش و.... هم نامه زدن تهران ک تامین بودجه بشه
                                                                                • ف
                                                                                  فاااطمه
                                                                                  ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
                                                                                  سلام
                                                                                  به ذرت
                                                                                  من پرسیدم از اداره استان گفتن اگه به هر دلیلی یکی از پذیرفته شده ها انصراف بدن بازم ذخیره ها دعوت به مصاحبه میشن... همون اوایل که با من تماس گرفته بودن یکی تو همین سایت گفت که از استان ما فقط همون یک نفر شهر ما انصراف داده...
                                                                                  امیدوارم شهر شما هم انصرافی داشته باشه و دعوت بشید...
                                                                                  • ذ
                                                                                    ذرت
                                                                                    ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۳۳
                                                                                    ممنون بابت پیگیری تان
                                                                                    • ف
                                                                                      فاااطمه
                                                                                      ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳
                                                                                      خواهش میکنم
                                                                                  • م
                                                                                    مالیاتی قراردادی
                                                                                    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
                                                                                    سلام دوستان من هم جز ذخیره های مالیاتی شهرستان هستم . برای ی کد یک نفری شرکت کردم و متاسفانه قبول نهایی نشدم. از همه دوستانی که ذخیره این دوره هستن میخوام که پیگیر باشن و از هر راهی که بلدن اعتراض خودشون رو به گوش سازمان مالیاتی برسونن چون قبلا هم از ذخیره ها جذب داشتن.لطفا سکوت نکنید هر چند که یکم دیر شده. اجازه ندین مجددا آزمون بگیرن
                                                                                    • s
                                                                                      sahel
                                                                                      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۸
                                                                                      سلام.منم نظرم همینه.ولی همکاری نمیبینم بین بچه ها.ی گروهی درست کنیم .هر کی اشنایی داره ک رد شده از مصاحبه مالیاتی بیاد تو اون گروه.همه جمع بشیم بریم سازمان .در حد حرف نمونه صحبت هامون.عملی کنیم حرفامون رو لطفا
                                                                                    • د
                                                                                      دوست
                                                                                      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
                                                                                      ازمونا قبل هم از ذخیره ها جذب کردند باید این بار هم همین کار رو انجام بدن ،دوستان لطفا پی گیر باشید
                                                                                      • ع
                                                                                        عاطفه
                                                                                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
                                                                                        درحد دو سه تا اونم بعضی جاها که انصرافی داشتن ..کی همه ذخیره ها رو برداشتن ..سال 95تهران اکثرا قبول کرده فقط هم تهران.‌بقیه جاها اکثرا سه برابر بود رفتن مصاحبه از اونای که انصراف دادن ذخیره گرفتن اینکار‌که الان هم دارن میکنن ..هر ازمونی یه تعداد رو از قبل مشخص میکنن بر میدارن هیچ وقت اضافه بر‌نمیدارن ..این شکایت شما اصلا قانونی نیست ..شما خودتون اگه 95که شرایطش‌نداشتی برا ازمون شرکت کنی همون‌وقت میگفت همه‌ رو‌میگیریم تا چند سال دیگه ازمون‌نمیزاریم ناراحت نمیشدی؟اعتراض نداشتی؟خدایی یکم به پیشنهادتون فکر‌کنید ..اگه ایجور هست پس چرا ما رو بردن مصاحبه همون اول همه رو میگرفتن ..
                                                                                        • ب
                                                                                          بیگانههه
                                                                                          ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰
                                                                                          احسنت
                                                                                        • ع
                                                                                          عاطفه
                                                                                          ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۹
                                                                                          ادامه حرفام ..تهران هم یک ونیم برابر رفتن مصاحبه..پیشنهاد شما رد میشه مث داوطلبای اموزش پرورش تازه اونا اون تعداد که میخاستن نتونستن بگیرن چون نمرشون پایین بوده ولی خالی موند گذاشتن برا این ازمون ..مالیات همون تعداد خاستن گرفتن منظورم برا سال 97هست.‌خدایی پیشنهاد منطقی بدین ..
                                                                                          • ع
                                                                                            عاشق خدا
                                                                                            ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۶
                                                                                            عاطفه خانم ما قرار نیست جای شما رو بگیریم که ناراحتین هنوزم نه به باره نه به دار
                                                                                            به صورت قانونی پیگیری میکنیم توکل برخدا اگه شد که خداروشکر میکنیم نشد هم بازم خداروشکر میکنیم حتما صلاحمون نبوده ان شاء الله قسمت بهتری نصیبمون میشه
                                                                                            • ع
                                                                                              عاطفه
                                                                                              ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۳۷
                                                                                              درضمن من خودمم مث شما مصاحبه هم رفتم من دارم منطقی میگم .‌وگرنه منم از خدامه ما هارو بردارن ..حقیقتش اینه این درخواست قانونی نیست ..باید بپذیریم دوست عزیز
                                                                                            • s
                                                                                              sahel
                                                                                              ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۴
                                                                                              عاطی چرا بین این همه فقط تو مخالفت میکنی ؟؟ ما تلاشمون رو کردیم تا مصاحبه پیش رفتیم.بیشترمون دهه شصتی هستیم .چی میشه یبارم بخاطر ما ی استثنایی قائل بشن؟؟
                                                                                              • ع
                                                                                                عاطفه
                                                                                                ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۲۲
                                                                                                ساحل عزیزم من اگ مخالف هسم چون میدونم این پیشنهاد غیر قانونی هست.‌..اصلا امکان نداره‌‌من‌میگم ما باید فراموش کنیم .چرا فقط‌برا ما استثنا بزارن ؟خب همه سازمان ها سه برابر میگیرن برا مصاحبه که ای کاش اینجور نبود مث قوه ..من دیگ توضیحاتم دادم توکل به خدا
                                                                                              • .
                                                                                                ...
                                                                                                ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸
                                                                                                میگم یه سوال اینایی ک قبول نهایی شدن و رفتن چرا میان در مورد ما اظهار نظر میکنن؟ مگر موقعی که شما قبول شدید کسی از ما اومد در مورد هماهنگی هاتون و تصمیماتون اظهار نظر کنه؟والا تا اونجا که یادمه اوایل هر کی هم میومد از بدی سازمان میگفت همه بهش میتوپیدن که این از رد شده هاست و میخواد ما رو دلسرد کنه ,حالا شما چرا ناراحتی و اصلا چه کاره هستی که میگی نه انصاف نیست یا هست مگه قبول نشدی پس برو دنبال زندگیت چرا میای در مورد ذخیره ها اظهار نظر میکنی به قول یکی از دوستان هم کسی که یبار این ازمون قبول شده ازمون بعدی هم قبول میشه ولی بحث عمر و انتظار ماست چ کاریه مجدد ازمون بگیرن و همون ذخیره ها مجدد قبول بشن من برای خودم تو استانمون یه بنده خدا بود سال 95 هم کتبی قبول شده بود و مصاحبه رد شده بود و سال 97 هم با ما شرکت کرده بود و مجدد اومده بود ازمون و جز نفرات اول کتبی بود و مجدد رفت مصاحبه و دیگه نمیدونم این دفعه قبول شد یانه ولی بحث عمر انسانه خوب طفلی رو اگر همون موقع نیروی مازادشون رو از همون ذخیره ها بردارن این طفلی مجدد 2 سال بعد شذکت نمیکرد ما برای خودمون هم اگر هر سال سازمان بخواد ازمون بزنه ناراحت میشیم چ خبره خوب از ذخیره های قبلت ک چشم انتظارن بردار اگر هر چند سال باشه مشکلی نیست ولی وقتی از ازمون قبل زمان زیادی نگذشته و قبولی ها هنوز درست شروع بکار نکردند بخوادذیه ازمون دیگه بگیره این انصاف نیست چون اگر کمبود نیرو داشتن یا باید مجوز تعداد بیشتری رو میگرفتن یا از همین نفرات اول ذخیره که نمرشون با قبول شده ها در یه سطحه بردارن ما که نمیگیم برن نفر اخر ذخیره که بر فرض 10 نمره با بقیه اختلاف دارن بردارن ما میگیم نفرات اول رو باتوجه به نمرشون واختلافشون بردارن و اگر بازم کمبود نیرو داره اونوقت استخدامی بزنه,به نظرتون بین کسی که با نمره نهایی بر فرض 54 قبول شده و کسی که نمره 53 وخورده ای گرفته و رد شده در نهایت خیلی اختلاف هست و این انصافه که اون الان سر کاره اما این یکی چون نمرش نرسید باید مجدد بره با ازمون بعدی شرکت کنه؟ اما تو شهرهاای با ظرفیت بالا دیدیم کسانی که نمره 40 و خورده ای قبول شدن یا کسانی که با سهمیه نمرشون به 40 هم نرسید قبول شدن بله تو سهمیه خودشون قبول شدن و نوش جانشون اما یکی مثل کاربر اهواز میاد اظهار نظر میکنه میگه لابد اختلاف توی نمره کتبی بوده و نمرات مصاحبه رو فکر میکنن لحاظ نکردیم و فکر میکنه از پشت کوه اومدیم و فرق نمره نهایی و نمره کتبی رو نمیدونیم از این ناراحتم که بعضی ها به واسطه ظرفیت بالای شهرشون با نمرات خیلی پایین تر قبول شدن و حالا میان در مورد ذخیره ها بدون توجه به نمراتشون اظهار نظر میکنن و فکر میکنن حالا چون قبول شدن خیلی بالاتر و برتر وعقل کل تر از. بقیه قبول نشده ها هستن یکی میبینی با 40 قبول شد و نوش جانش یکی هم میبینی با 53 رد شد و حالا اون میاد میگه لابد اختلاف تو کتبی بوده یا میان از حق و باطل صحبت میکنن حق اینه که یه پسره جوون با نمره بالا رد شده. و حالا مجدد سازمان کمبود نیرو داره و میخواد ازمون کتبی بگیره که یبار دیگه ببینه کی نمرش به حد نصاب میرسه و چشمشو به روی ذخیره ها و نمراتشون بسته؟و لابد اینم انصافه که شما بیای برای ذخیره ها بدون توجه به نمراتشون و شرایطشون و ظرفیت استانشون خودتو با اونا مقایسه کنی و بگی حالا که خومدم قبول شدم بذار سازمان یه ازمون دیگه بگیره که جوونای بیکار برن سر کار,مگر ما جزهمین جوونا نیستیم خواهش میکنم کسانی که قبول شدن در مورد شرایط ما تصمیم گیری نکنیدهمونطور که وقتی شما قبول شدید ما فقط تماشاکننده بودیم و بعضی ها هم بیشتر از این تنگ نظریتون و حسادتون رو نشون ندین و کاری به کار ما نداشته باشید
                                                                                                • ع
                                                                                                  عاشق خدا
                                                                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
                                                                                                  من از حرفای عاطفه خانم دلسرد شده بودم از پیگیری اما شما انگیزه دوباره ای بهم دادین ممنون
                                                                                                  عاطفه خانم میگن این کار غیرقانونیه خب ما میخوایم از طریق نماینده مجلس پیگیری کنیم که خودشون قوانین رو پیشنهاد میدن و تصویب میکنن همین الآنم تو قانون ننوشته حق استخدام ذخیره ها رو ندارن
                                                                                                • ت
                                                                                                  تنها
                                                                                                  ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۰
                                                                                                  سلام دوست عزیز من خودم از شرکت کنندگان آزمون سال 97اداره امورمالیاتی برای شهر تهران هستم و سه برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت شدن
                                                                                              • ع
                                                                                                عاشق خدا
                                                                                                ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲
                                                                                                سلام دوستان من از رد شده های مصاحبه مالیاتی هستم نمیدونم ذخیره ام یا نه ولی نمراتم بالا بود و در حال حاضر منتظر نتیجه مصاحبه ارگان دیگه ای هستم
                                                                                                تو پیام های اخیر دیدم ذخیره ها پیگیر کارشون شدن منم پرس و جو کردم و فهمیدم بهترین راه اقدام از طریق نماینده مجلسه میخوام طی نامه ای با نماینده شهرم این موضوع رو در میون بزارم که عوض استخدامی جدید از ذخیره های فراگیر ششم دعوت به کار کنند
                                                                                                ما که یه بار مالیاتی قبول شدیم بازم قبول میشیم ولی مسئله مهمتر عمر ماست که داره به انتظار میگذره استخدامی جدید یعنی باز یک سال انتظار و استرس
                                                                                                • م
                                                                                                  محمد
                                                                                                  ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۹
                                                                                                  منم پیگیری میکنم موافقم از مودیان متوسطم
                                                                                                • س
                                                                                                  ستادی
                                                                                                  ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶
                                                                                                  سلام
                                                                                                  امروز دیگه ستاد باید تماس بگیرن
                                                                                                  • ی
                                                                                                    یه قراردادی ستاد
                                                                                                    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶
                                                                                                    سلام
                                                                                                    فعلا که خبری نیست خبری شد بلافاصله اینجا اعلام میکنم
                                                                                                    ولی فکر‌کنم زنگ نزنن و مثل بقیه دوستان پیامک بدن
                                                                                                    • س
                                                                                                      ستادی
                                                                                                      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
                                                                                                      واقعا عجیین، همه رفتن مشغول شدن،
                                                                                                      یکی از دوستان که مشغول شده میگفت احتمالا 25 ام
                                                                                                    • ق
                                                                                                      قراردادی ستاد
                                                                                                      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶
                                                                                                      سلام دوستان.منم الان تماس گرفتم ستادگفتن مدارک شما تکمیل شده نامتونم زدیم دیگه منتظرتماس فناوری باشید برای شروع بکار..ولی من حدس میزنم تااخرخرداد خبری نشه بیفتیم تیرماه بازم
                                                                                                      • *
                                                                                                        ***
                                                                                                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
                                                                                                        حداقل اداره فناوری بگویند دقیقا چه تاریخی شروع بکار می کنیم تا ما هم یه برنامه برای زندگی خودمون داشته باشیم 6 ماهه الاف هستیم
                                                                                                      • ی
                                                                                                        یه قراردادی ستاد
                                                                                                        ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
                                                                                                        کسی‌از دوستان شماره تماسی از واحد فناوری نداره که پیگیری کنیم ؟

                                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                      ثبت پاسخ