سوالات متداول آزمون استخدامی فراگیر

سوالات متداول آزمون استخدامی فراگیر

تیم آموزشی «ای استخدام» با توجه به سوالات پرتکرار کارجویان و کاربران عزیز سایت در خصوص جزئیات آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی، در این صفحه تلاش کرده است به شکل شفاف و ساده تمام سوالات را پاسخ گوید. شما کاربران گرامی می‌توانید با مطالعه سوالات پرتکرار زیر به جواب خود رسیده و یا در صورت عدم وجود جواب برای سوالتان، آن را در بخش نظرات مطرح نمایید.

فهرست مطالب صفحه
جهت مشاهده مطالب روی پیوست های زیر کلیک کنید

 

سوالات متداول کاربران در خصوص شرایط استخدام آزمون فراگیر دهم

فرایند آزمون فراگیر دهم در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و پس از مطالعه دفترچه آزمون سوالات فراوانی در ذهن متقاضیان شکل گرفته است. در این صفحه سعی شده، با تجمیع سوالات به اهم آن‌ها پاسخ داده و راهنمای کاملی برای تمام سوالات متقاضیان گردآوری شود.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۷۲ نظر برای سوالات متداول آزمون استخدامی فراگیر

  • ف
    فاطمه
    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
    سلام وقت بخیر . ببخشید من کارت ملی هوشمندم هنوز به دستم نرسیده، با رسید کارت ملی میشه در آزمون پرورشی شرکت کرد؟
    • س
      سمیه
      ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
      با سلام من در آزمون آموزش و پرورش در رشته دبیری شرکت کردم چرا در پایان پیام عدم تطبیق مدرک یا مقطع تحصیلی با شغل درخواستی را می دهد در صورتی که مطابق دفترچه همه را درست وارد کردم
      • پشتیبان سه
        ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۵۰
        کاربرعزیز
        در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده ، ابتدا مرورگر خود را تغییر دهید و چنانچه این مشکل برطرف نشد ، موضوع را با پشتیبانی سایت سنجش مطرح نمایید.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ