استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

۱۰۹۱۵ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


شرایط استخدام افسری ارتش ۱۴۰۳

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه افسری ارتش که از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. استخدام دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی انجام میگیرد.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام  افسری ارتش ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه افسری ارتش که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام  افسری  ارتش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام افسری ارتش،   مراحل استخدام افسری ارتش،  زمان استخدام افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج استخدام افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام»  میتوانند برای آمادگی در آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات استخدام افسری ارتش با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

  • جذب در دانشگاه های افسری از چه طریقی صورت میگیرد؟
    • جذب نیرو در دانشگاه های افسری از طریق برگزاری آزمون است. ابتدا دفترچه ای حاوی شرایط عمومی و اختصاصی اعم از شرایط سنی و مدارک تحصیلی و شرط معدل و... منتشر شده و سپس افراد واجد شرایط میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
  • بعد از ثبت نام چه اقداماتی لازم است؟
    • بعد از ثبت نام باید با توجه به مواد به مواد آزمون اعلام شده مطالعه خود را آغاز نمایید. بسته ها و منابع مطالعاتی مفید در ابتدای همین صفحه قرار دارد.
  • اطلاع رسانی مراحل بعدی به چه صورت خواهد بود؟
    •  بعد از شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج و اطلاعیه های بعدی باشید.افرادی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شده اند، به مراحل مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد. دارا بودن امتیازات مشخص شده در اطلاعیه ها و همچنین مطالعه منابع مرتبط "ای استخدام" میتواند یاری دهنده شما در جهت جذب و استخدام نهایی  باشد. 
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۵ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

  • ع
    علیرضا
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱
    سلام آزمون اولیع در چه حدی قرار داره؟
    • ع
      عرفان
      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
      سلام میخواستم ببینم اگه تو خلبانی قبول شدم .میتونم بعدا برم تو خلبانی مسافر بری
      • m
        milad1100
        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
        تا قبل از بازنشستگی که اصلا ولی بعدش اگه هنوز شرایطش را داشته باشی یه پول میدی به مراکز آموزش خلبانی مساقربری که توی فرودگاه های بزرگ مثل مهرآباد و امام خمینی و اصفهان و ... هستن و اونا یه دوره آموزشی (مثلا بوئینگxxx)برات میزارن و اون قسمت هایی که فرق داره با جنگنده را بهت یاد میدن و بعدش هم گواهینامه خلبانی هواپیمای مسافربری بهت میدن
      • م
        مهران
        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴
        سلام.
        خسته نباشید .
        ببخشید من معدل کلم شدهد15 .
        ب علت مشکلاتی معدلم کتبیم شد 8 .
        بسیج فعال و مسابقات قرانی و
        ثبت اختراع و تالیف کتاب هم دارم .
        امکان داره قبول بشم یا ب خاطر معدل ردم میکنن ؟
        • m
          milad1100
          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
          ماشالله شما که نخبه هستی. همه افتخاری داری... یه صلوات برات میفرستم که یوقت چشم نخوری برادر.
          ولی متاسفانه تا حداقل معدل را نداشته باشی اصن ساغ سهمیه های دیگتون نمیرن و اولین پیشنیاز همومن حداقل معدل هست و نمیزارن که وارد مرکز گزینش بشین و بقیه مراحل را ادامه بدین.
          داداش شما واقعا نخبه ای، همین راه را بگیر و برو به جاهای بهتری میرسی و راحت تر میتونی به کشورت خدمت کنی و تازه دستت هم باز تره.
          • س
            سال دو
            ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶
            موقعی که سربازه میگه نفراتی معدلشون اله و بله بلند شن و برن و یا بمن بگن تا بابرگشونو خط بزنم همون جا سرجات بشینو به روی خودت هم نیار بعد که به قسمت تست گزینش رفتی بگو من دیر رسیدم و این صحبت هارو نشنیدم اگه آدم باحالی جلوه کنی پیش مصاحبه کننده به بقیش کار نداره...
          • م
            محمد
            ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷
            سلام اگه کسی کف پاهاش صاف باشه ولی مشکل نداشته باشه و عکس گرفته باشه و مدرک از دکتر متخصص داشته باشه ایا ردش میکنن چون من بدون مشکل ورزش میکنم ایا امکان رد کردنش هست
            • m
              milad1100
              ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
              رد میکنه ارتوپدش . اینو با اظمینان 100درصدی میگم. یعنی اگه هر مشکلی یه راهی داشته باشه این مشکل و کوتاهی آشیل قطعی رد میشن
              • م
                محمد
                ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶
                یعنی هیچ راهی نداره و اگه کامل صاف نباشه چی چون من رفتم عکس گرفتم گفت فقط صافه و هیچ مشکلی نداره
                لطفا جواب بدبد
                • m
                  milad1100
                  ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲
                  قطعا رد میشید . بزار اینجوری واست مثال بزنم: الان با این مشکل شما اگ بخوایید بریید سربازی معاف هستید و هیچ راح درمانی نداره(مثل عمل جراحی یا درمان دارویی یا ...) و در هرصورت معافید و توی تست های پزشکی هم قطعا رد هستید .
                  بعضی مشکلات هستن که اگه درمان بشن یا عمل بشن معاف نمیشن مثل عمل جراحی واریکوسل و توی تست ها هم با تاییدیه اینکه درمان شدن و دیگه مشکلی ندارن قبولشون میکنن.
                  *توجه داشته باشید که اکثر تبصره های پزشکی دانشگاه افسری همون تبصره های پزشکی معافیت یا کسر خدمتی هستن و این رو یکی از پزشک های ارتشی به خود من گفت.
                  ** من قبول دارم که شما هیچ مشکلی ندارید. بعضی وقتها نمیشه از روی ظاهر قضاوت کرد مثلا دوست خود من واریکوسل داشت ولی از خود من سالم تر زبر و زرنگ تره و از لحاظ فیزیکی قویتره. ولی رد میکنن دیگه متاسفانه.
                  انشالله که در زمینه های دیگه ای در زندگیتون موفق باشیدو
                  التماس دعا... یا حق
                • ع
                  علی
                  ۲ فروردین ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴
                  نه داداش بستگی به دکتر داره،من رفیقم پاش صاف صاف هست الان دانشجو افسریه،نیگفت اصلا توجه نکرد...
                • پ
                  پگاه
                  ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۲۶
                  من یه سوال داشتم٬حداقل ربته ی که باید توی ازمون سراسری برای دانشگاه افسری بیاری چنده؟!
                  • ف
                    فرزاد
                    ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
                    رتبه ای نیست ردیفه
                    و ردیفش هم معلوم نیست
                  • ح
                    حسن
                    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۰۵
                    بچه ها جواب بدید لطفا
                    من 6سال پیش پامو عمل کردم؛
                    جای بخیه ها مونده مشکلی داره واسه رشته ها عمومی؟
                    جای شکستگی چی؟
                    • m
                      mehdi
                      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸
                      نوچ
                      • m
                        milad1100
                        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳
                        عمل داریم تا عمل.... یکی یه مشکل حاد داره و عمل میکنه مثلا مشکلات قلبی ، ریوی ، کلیوی و از این قبیل عمل ها رد هستند ولی یکی یه عمل کرده که مشکلی ایجاد نمیکنه واسش و یجورایی خیلی ها بهش دچار هستند مثل واریکوسل یا آپاندیس که 15 درصد مردان جهان بهش دچار هستند و این عمل هارا با یه نامه معتبر که دکتر تایید کنه مشکلش برطرف شده قبول میکنن.
                        شکستگی جاهایی از بدن مثل مچ پا و مچ دست و دنده در صورت اینکه بفمن رد میکنن و بعضی از جاهای بدن که براشون اهمییت نداره را رد نمیکنن.
                        • ح
                          حسن
                          ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰
                          مچ پامو عمل کردم ولی 6 سال میگذره هیچ مشکلیم ندارم یعنی پلاتینم تو پام نیست ..
                          یعنی رد میکنن؟
                          • ح
                            حسن
                            ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳
                            اگ نامه بگیرم واسه عمل پام ک متخصص بگه مشکلی نداره چطور؟
                            • m
                              milad1100
                              ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸
                              اگه مشکلی نداری که حله. نامه هم نمیخاد . خودتم اصن بهش اشاره نکن چون زیاد به مچ پا توجه نمیکنه ولی اگه دیدش توضیح بده که ۶ سال پیش بوده و هیچ مشکلی نداری. یه نامه هم بگیر از یه پزشک شناخته شده شهرتون واسه محکم کاری ولی اگه ارتوپد ارتش متوجه اون نشد نامه را نشون نده.(اگه بتونی از یه پزشک ارتشی نامه بگیری خیلی بهتره که برای این کار میتونی به بیمارستان یا درمانگاه های ارتش مراجعه کنی و حتی اگه به مراکزی که با بیمه نیرو های مسلح قرارداد دارن مراجعه بکنی هم بهتره)
                          • ر
                            رضا
                            ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                            سلام
                            من رفتم دکتر گفته ک واریکوسل داری و باید عمل کنی،عمل کنم و بیام بازم گیر میدن؟یا مشکلی نداره؟
                            پرانتزی پا تا چ حد باشه رد میکنن؟و چجوری چک میکنن؟
                            جواب بدید مرسی
                            • ح
                              حسین
                              ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶
                              سلام واسه پرانتزی پا اگه پاهات بچسبه که حله اگه نچسبه با دکتر ممکن تا چهار انگشت قبول کنه ممکن هم نکنه باید بچسبه وبتونی همونجوری بشینی یاعلی
                              • ر
                                رضا
                                ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸
                                من 2تا انگشته،
                                واسه واریکوسل اطلاع نداری؟؟؟
                                لطفا اگ کسی اطلاعات داره بگه عمل کنم و بیام یا ن؟؟؟؟؟؟
                                مرسی
                              • m
                                milad1100
                                ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴
                                برو عمل کن و بعد از عمل یه سونوگرافی برو که معلوم بشه مشکلت حل شده و بعدش موقع اعزام به تهران هم یه نامه معتبر با مهر و امضا از اون دکتری که عملت کرده بگیر که به جای عملت گیر ندن و این دوتا مدرک را به پزشک اورولوژ نشون بده. امسال تعداد داوطلبا از همه سالها کمتره پس احتمال قبولی بیشتره و کسایی بودن واریکوسل داشتن و عمل کردن و قبول شدن.
                                واریکوسل در هر صورت باید عمل بشه مگرنه مشکلات حاد زیادی مثل ناباروری و .... بوجود میاره پس حتما عمل کن چون الان که سنت کمه هم راحت تر هستی تا سنت بره بالا.
                                التماس دعا.یا حق
                                • س
                                  سید میلاد هاشمی
                                  ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
                                  سلام حتما حتما عمل کن . عمل کنی قبولی . تضمین میکنم . عمل نکنی ردت میکنن .
                                • ع
                                  علیرضا
                                  ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
                                  سلام به همه ببخشید من چندساله وقتی میشینم و بلند میشم زانوم صدا میده ولی درد نمیگیره میخاستم ببینم مشکلی داره
                                  • ح
                                    حسن
                                    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰
                                    سلام داداش منم همینطورم مشکلی نداره یکم گرم کن دیگه صدا نمیده البته من بیشتر وقتی از خواب بلند میشم خیلی سر صدا داره
                                    اصلا دکتر از کجا میخواد بفهمه تو چیزی نگو
                                  • ا
                                    امیرمحمد
                                    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲
                                    سلام دوستان ...کسی راجع به درامد رشته ها خبر داره؟؟حقوق هر رشته چطوره؟؟بالاتر میره یا ن؟؟؟اگه کسی میدونه خواهشا بگه...
                                    • د
                                      دانشجو هوایی
                                      ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۳۲
                                      پسر خوب بخاطر حقوق اصلا نیای ارتش که هیچ دردت نمیخوره. حقوقی که بت میدن یه چیزی که میتونی بطور معمولی بدون خرج زیاد زندگی کنی . حالا کسی که با عشق میاد بعدش تو رشته ای که داره تلاش و پیشرفت کنه و بتونه طاقت بیاره هم پول خوبی بهش میدن هم لذت میبره از کارش
                                    • ع
                                      علی
                                      ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰
                                      سلام آقا میلاد داداش من امروز زنگ زده بودم سپاه گفتن بعد سیزده زنگ بزن بگیم سهمیه اومده یا نه داداش به خدا دیگه خسته شدم تا حالا دو سه بار حضوری رفتم چندین بارم زنگ زدم ولی همچنان میگن شروع نشده!!!چون شما گفته بودی از 25میخواستم بدونم تو شهر شما ثبت نام شروع شده؟یا مثل مال ماست؟!
                                      در ضمن من از تبریز هستم
                                      • m
                                        milad1100
                                        ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸
                                        نه هنوز به بعضی از جاهای اصفهان هم سهمیه ندادن. بعد از سیزده قطعیه داداش. سپاه همینجوریه و مثل ارتش نیست که هر سال از یه تاریخی ثبت نام کنه و سپاه بقیه مراحلش میره توی تابستان و بعضا تا شهریور طول میکشه. نگران نباش. منم خودم هنوز ثبت نام نهایی نکردم . هر موقع خبر موثقی شد همینجا خبر میدم به همه.
                                        التماس دعا...یا حق
                                      • ب
                                        بنده خدا
                                        ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰
                                        سلا
                                        سید میلاد هاشمی عزیز
                                        1-من اون روزی که رفتم واسه معاینات اولیه اون فرمی که در مورد بیماری ها بود و در صورت داشتن باید تیک میزدیم رو اصلا پر نکردم چون به ما گفتن که فقط قد و زونتون رو بنویسید بقیه اش رو بعدا و روز اصلی پر کنید...مشکلی پیش میاد؟
                                        2-تاریخ گزینش من افتاده 1/23 که فکر کنم اولین روزه گزینش باشه...این یعنی آزمون رو خیلی بد دادم؟(ردیف قبولی 1100 چند تا بالاتر-حرف اول فامیلی هم "خ")یا اینکه میخوان منو رد کنن و بهونه بیارن!!!؟
                                        روزای اول گزینش سختگیر ترن؟(احتمال رد کردن زیاده؟مثلا بگن هنوز خیلیا موندن که بیان پس با هر مورد کوچیکی رد کنیم)یه توضیح مختصر بده ممنون
                                        3-پیشنهادی راجع به معاینات نداری؟مثلا کاری که انجام بدم و قبولم کنن!!!هر کاری که شرعی و قانونی مجاز باشه(مثلا یکی میگفت استرس داشته باشی سریع رد میشی و معاینات سخت ترین فیلتر هست)یه توضیح مفید و حتی مفصل بده خداخیرت بده
                                        بقیه دوستان هم که اطلاعی دارن کمک کنن ممنون
                                        یاعلی ع
                                        • ر
                                          رضا
                                          ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲
                                          نه داداش گلم کی همچین حرفی زده بین ازمون فقط برای مجاز شدن جهت ادامه فرایند گزینشه تو قبولی نهایی اصلا تاثیری نداره اگه میخواستن ردت کنن همون تو مرحله اول ازمون ردت میکنن پزشک اصلا به امتیازت تو ازمون کارنداره فقط اونجا معاینه میشی من دیدم رفیقم ازمون عالی داد مصاحبه و ورزش با امتیاز بالا معدلشم بالا بود قبول نشد اصلا ربطی به ازمون نداره امتیازت مربوط به تست ورزش و مصاحبه عقیدتی و معدلت هست همین ربطی هم نداره تو چه روزی بری اونا هم دکترم فقط معاینه میکنن عقده ای نیستن که الکی رد کنن اون هاییم که میبینی ردمیشن مشکلشون حاده همین پس نگران نباش چهارستون بدنت سالم باشه قبولی یاعلی
                                          • ب
                                            بنده خدا
                                            ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                                            سلام
                                            ممنون خیییییییلی تشکر
                                            من توکل بر خدا کردم و رمز "یازهرا س"رو پیش گرفتم...پس شک ندارم که درست میشه ان شاءالله
                                          • س
                                            سید میلاد هاشمی
                                            ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷
                                            سلام اول اینکه فرمتو ببر حتما مهر پزشک بخوره بدون مهر پزشک باطله . کاری به چیزی که توشه ندارن . بعدا چک میکنن باز . دوم اینکه چون روزای اول افتادی دکترا خیلی سخت میگیرن و این درسته ولی اگه سالم باشی مطمعن باش گیرت نمیدن . سوم اینکه استرس خیلی بده من خودم تجربه دارم . وقتی نوبتم شد برا تست کل بدنم شروع کرد لرزیدن . فشارم افتاد . داشتم کم کم از هوش میرفتم . واقعا میگم هیچ مشکلب نداشتم ولی تا نوبتم شد اینجوری شدم . خود دکتر ارتش تا منو دید کلی بهم روحیه داد پس یه کلام استری داری اونجا و طبیعیه ولی کنترل استرس مهمه . سعی کن کنترلش کنی .
                                            • ب
                                              بنده خدا
                                              ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
                                              سلام
                                              شنوایی سنجی و قفسه سینه که مراجعه کردم مهر کردن و رئیس بیمارستان هم مهر کرد و مهر های لازم و گرفتم و تکمیل-خودشون گفتن که نیازی نیست اینجا رو پر کنید و فقط قد و وزن رو بنویسید...نمیشه روزی که میرم واسه معاینات اصلی پرش کنم؟
                                              سید جان تو رو به حرمت مادرت و جدت قسم میدم ما رو دعا کن که از سختی که خدا خواسته به راحتی عبور کنیم...(گیر الکی بهمون ندن آخه شنیدم پزشکی خیلی الکی رد میکنن و حتی اگه سالم باشه هم ردی خصوصا واسه من که روز اول افتادم)
                                              یاعلی ع
                                            • س
                                              سجاد
                                              ۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶
                                              داداش منم همین روز باید بیام تهران میبینمت ردیف قبولیم هم صدتا بالاتره از توئه.ایشالا هر دو قبول میشیم
                                            • م
                                              محمد
                                              ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶
                                              سلام به همگی
                                              من معدل کتبی نهاییم 10.95 واسه این 5 صدم ردم میکنن؟
                                              دندون پر کرده هم زیاد دارم ولی خراب و کشیده اصلا
                                              لطفا کسی ج بده ک اطلاعاتشو داره،مرسی
                                              • m
                                                milad1100
                                                ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴
                                                درمورد دندون که من چیزی نمیگم بهتون چون همش به نظر پزشک بستگی داره.
                                                معدلت هم درصورت داشتن یک سهمیه یا بیشتر میاد بالا و به حداقل میرسه. مثل خانواده نظامی یا خانواده ایثارگر یا شهید یا بسج فعال.
                                                در صورت نداشتن سهمیه هم نمیزارن بری داخل و دژبان دم در جلوت را میگیره.
                                                • م
                                                  محمد
                                                  ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳
                                                  یعنی بخاطر 5صدم رد میکنن
                                                  بسیجی فعال و شنیدم واسه معدل کل تاثیر میدن من معدل کلم 17،فقط نهایی کمه...
                                                  جواب سوال زیریم میدید ممنون❤
                                                • m
                                                  milad1100
                                                  ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳
                                                  بسیج فعال 0.5 نمره به حداقل معدل اضافه میکنه و برو . نگران نباش . من میشناسم کسایی را که معدلشون کم بوده و لی با بسیج فعال گزاشت ادامه مراحل را طی کنه.
                                                  التماس دعا... یا حق
                                                • ح
                                                  حسن
                                                  ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۳
                                                  سلام
                                                  من مچ پامو عمل کردم 6 سال پیش جای بخیه ها هست،مشکلی داره؟؟
                                                  • ح
                                                    حسن
                                                    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۰۴
                                                    بچه ها جواب بدید لطفا
                                                    من 6سال پیش پامو عمل کردم؛
                                                    جای بخیه ها مونده مشکلی داره واسه رشته ها عمومی؟
                                                    جای شکستگی چی؟
                                                  • ع
                                                    علیرضا
                                                    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۳
                                                    سلام به همگی ببخشید من قدم 185 و وزنم 61 میخاستم ببینم ردم یا قبولم
                                                    پاسخ دهید
                                                    • ح
                                                      حسن
                                                      ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۵۳
                                                      سلام وزن مناسب شما ۷۶تا۸۱هست از فرمولbmiاستفاده میشه اونجا سرچ کن میاد دستت چی میگم
                                                    • p
                                                      persian
                                                      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
                                                      واسه معرفی نامه و معاینه اول شناسنامه و عکس ببریم؟لطفا بگید بهم/سپاس
                                                      سریع چون بعد از ظهر من میرم چون شهرستانم
                                                      • a
                                                        alireza
                                                        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶
                                                        با عرض سلام و خسته نباشید...میخواستم بپرسم ایرانی های غیر اصیل به هیچ وجه نمیتونن در دانشگاه های افسری شرکت کنند؟
                                                        • h
                                                          hadi
                                                          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۱۶
                                                          سلام آقایون یه سوال بعد از قبولی دانشگاه امام علی دوره های آموزشی اون چطوری تو دوره ها چیکار میکنیم لطفا جواب بدین اونجا درس میخونیم یا فقط تمرینات بدنی هستش؟
                                                          • ح
                                                            حسین
                                                            ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴
                                                            سلام دو ماه اول که آموزشی بعد اینکه رفتی دانشگاه هم درس هم تمرین اگه میخوای ببینی دقیق روزت اونجا چطور میگذره تو آپارات بزن
                                                            یک روز دانشجو یه همچین عنوانی داره یه روز کامل دانشگاه امام علی رو نشونت میده
                                                          • ع
                                                            علیرضا
                                                            ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۱۰
                                                            سلام به همه ببخشید من 4 سال پیش عمل لوزه انجام دادم ولی تو برگه ی معاینات اولیه تو بخش جراحیش نزدم میخواستم ببینم مشگلی پیش میاد
                                                            • m
                                                              milad'
                                                              ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۳۹
                                                              آقا سجاد قدیری
                                                              یه سوال . کسایی که مطمئنن جواب بدن.
                                                              اگه دوتا از دندونهای کسی یه نقطه ریزش سیاه باشه . همونطوری بره بهتره یا درستشون کنه و بعد بره؟؟
                                                              • ا
                                                                امیر
                                                                ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
                                                                داداش تو چرا خسته نمیشی ؟ سی بار تو تمام صفحات ارتش اینو پرسیدی
                                                                • ح
                                                                  حسن
                                                                  ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹
                                                                  توکل کنید اگه نکنید تا همون روز دلتون شور میزنه خودتون رو به خدا و امام زمان بسپارید
                                                              • r
                                                                reza
                                                                ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۷
                                                                من فقط ثبت گفتم مدرک پیش دانشگاهی دارم ولی امسال دارم پیش میخونم ایا مشکلی که نداره للللللللللطفا جواب بدین
                                                                • خ
                                                                  خودکار
                                                                  ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰
                                                                  مشکل داره سریعا به دفتر گزینش استانتون مراجعه کنید
                                                                  • ع
                                                                    علی.ن
                                                                    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۰
                                                                    مشکلی که ایجاد میکنه اینه که زمان مراجعه به تهران با امتحاناتتون تداخل پیدا میکنه...باید با مرکز گزینش صحبت کنید که یه روز دیگه برید

                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                  ثبت پاسخ