آرشیو استخدام دانشگاه افسری سال ۹۶

آرشیو استخدام دانشگاه افسری سال ۹۶

۱۵ بهمن ۹۶ - اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاههای افسری ارتش

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی دانشگاههای افسری ارتش در سال ۹۶،به اطلاع می رسانیم ،نتایج آزمون اعلام گردید.

قابل توجه قبول شدگان در آزمون کتبی
مدارک مورد نیاز جهت تکمیل فرآیند گزینش:
۱- اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی ۵ برگ پشت و رو).
۲- ۱۵ قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
۳- ۵ نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
۴- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبی و سببی شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید. (دانلود فرم مشخصات بستگان)
۵- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).
۶- اصل و رو‌گرفت مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرک پیش دانشگاهی (در صورت اخذ) – (در صورت نداشتن مدرک پیش دانشگاهی گواهی اشتغال به تحصیل ارائه گردد)
( معدل کل برای رشته های ریاضی‏ فیزیک و علوم تجربی ۱۴ و معدل کل برای رشته علوم انسانی و معارف اسلامی ۱۶می باشد.
و معدل کتبی برای تمامی رشته ها ۱۰ می باشد. )
(در صورتی که مدرک دیپلم داوطلب فاقد معدل کتبی باشد، ریز نمرات یا کارنامه با مهر آموزش و پرورش ارائه شود).
۷- اصل مدرک نظام وظیفه (اصل کارت پایان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت یا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان).
۸- لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب.
۹- پوشه روغنی یک برگ.
۱۰- خودکار.
۱۱- کارکنان پایور آجا یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌دار با مهر و امضاء ف‌ یگان عمده به همراه معرفی‏نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند.
۱۲- هزینه معاینات پزشکی مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (پنجاه هزار تومان) می‌باشد. لذا داوطلبان بایستی مبلغ مذکور را به هنگام گزینش به همراه داشته باشند.
۱۳- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏بایست هنگام مراجعه، کارت دانشجویی، معرفی نامه، پرینت کارنامه با درج تعداد واحدهای اخذ شده و گذرانده از دانشگاه مربوط را که ممهور به مهر آموزش دانشگاه باشد، ارائه نمایند. همچنین مجموع تعداد واحدهای موثر گذرانده شده آنها تا پایان ترم اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و اخذ شده در ترم دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ کمتر از ۴۴ واحد بوده و بایستی از دانشگاه مربوطه نامه‏ای مبنی بر اینکه مجموع واحدهای موثر گذرانده تا کنون چند واحد بوده و چند واحد در ترم دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اخذ نموده‏اند را به همراه داشته باشد. (لازم به ذکر است نامه مذکور و پرینت واحدهای موثر گذرانده شده و اخذ شده در ترم جاری باید ممهور به مهر دانشگاه مربوطه باشد).
۱۴- داوطلبانی که دانشجو بوده و انصراف داده‏اند، باید اصل نامه انصراف خود و اصل برگه تسویه حساب از دانشگاه مربوطه را که ممهور به مهر آن دانشگاه باشد به همراه داشته باشند.(لازم به ذکر است در اصل نامه انصراف باید تعداد واحدهای موثر گذرانده شده آن داوطلب تا زمان انصراف قید شده باشد.)
۱۵- فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف می‏باشند.
۱۶- داوطلبان دارای بسیج فعال نیم نمره به معدل کل و فرزندان نظامی ۱ نمره به معدل کل و نیم نمره به معدل کتبی‏شان اضافه می‏گردد.
۱۷- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی - و دارندگان گواهی بسیج فعال) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است،و در زمان ثبت نام اینترنتی به دفاتر حوزه های استخدام مستقر در استان محل سکونت تحویل نداده اند، بایستی مدارک خود را به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش ارائه دهند.(لازم به ذکر است جانبازان از کار افتادگی کلی محترم در برگه هایی که از بنیاد شهید مرکز استان خود می آورند صرفا باید از کار افتاده کلی بدون قید درصد – ذکر شده باشد؛ بدیهی است سایر معرفی نامه ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
۱۸- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته‌های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۹- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۰- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۱- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
۲۲- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۳- داوطلبانی که دارای مدرک زبان انگلیسی (TOEFL) تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۴- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذکر:
الف- سن بین ۱۶ تا ۲۲ سال (مبنا ۹۶/۸/۸)، یعنی متولد ۷۴/۸/۸ به بعد باشند، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد.
ب- داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه‏داران و کارمندان رسمی و پیمانی کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
پ- از پذیرش داوطلبانی که مدارک ذکر شده را به‌همراه نداشته باشند و یا شرایط آنان مغایر با دستورالعمل و یا آگهی استخدام باشد، خودداری خواهد شد.
ت- کلیه درجه‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره ۲ ماده ۴۹ ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی داخل و کارمندان تا سن ۲۵ سال مجاز و باید پس از قبولی در آزمون ورودی در روز گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه‏های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی مروبطه به همراه داشته باشند) می‏توانند در فرآیند گزینش شرکت نمایند.
ث- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزینش از پذیرش و ادامه کار داوطلب خودداری خواهد شد.
ج- هر داوطلب با مسئولیت خود جهت ادامه مراحل گزینش مراجعه و پیش بینی رفت و آمد و سایر هزینه‌های ضروری (خوراک و اسکان) خود را برای مدت حداقل ۳ روز بنماید.
چ- از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده ممانعت بعمل آمده و درهای ورودی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوری حرکت نمایند که حداقل یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.
ح- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن‌بند، فندک، سیگار، چاقو، پنجه ‏بوکس و...) خود داری نمایید.
خ- شروع دوره آموزش در نیمه دوم تیر ماه خواهد بود، لذا داوطلبان باید حداکثر در خرداد ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده ولی موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشده باشد، پذیرش نهایی نخواهد شد.
د- داوطلبان نظامی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور داشته باشند.
آدرس محل برگزاری فرآیند گزینش:
تهران: میدان حُرّ - خ امام خمینی(ره) - نرسیده به چهارراه کمالی - مدیریت گزینش و استخدام نزاجا.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

در صورتی که تمایل دارید از اطلاعیه های جدید دانشگاه افسری ارتش خبردار شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۱۵ دی ۹۶ -دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش

ضمن آرزوی موفقیت برای کاربران گرامی کارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری از هم اکنون قابل دریافت میباشد.

اطلاعیه:

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون روز جمعه ۹۶/۱۰/۲۹ شرکت نموده اند، به اطلاع می رساند ، نتیجه اولیه آزمون کتبی در روز یک شنبه ۹۶/۱۱/۱۵ از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد.

۱- داوطلبان گرامی می توانند از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ تا ۹۶/۱۰/۲۹ کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سامانه دریافت نمایند
با توجه به مهلت ۲ هفته ای جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ،خواهشمند است با شکیبایی و بدون هر گونه اضطراب در زمان های کم ترافیک به سامانه مراجعه نمائید.
۲- جهت تمام داوطلبانی که با موفقیت کارت ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام خریداری نموده اند،کارت ورود به جلسه آزمون صادر گردیده است.
۳- داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری خرید موفق می توانند کارت خود را دریافت نمایند،در صورت فراموشی کد رهگیری خرید با استفاده از منوی سمت راست سامانه، گزینه فراموشی کد رهگیری خرید اقدام به دریافت کد خود نمایید.
۴- آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند و کد پرونده ثبت نام دریافت ننموده اند ، می توانند با کد ملی و کد رهگیری خرید موفق خود کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند
ولی بایستی با استفاده از منوی سمت راست فرم شماره ۱ (تکمیل ثبت نام) را دانلود ، بصورت کامل و خوانا تکمیل ، امضا ودر صورت داشتن سهمیه مدارک مربوطه را به آن پیوست نمایند.
مدارک سهمیه و فرم اطلاعات تکمیل ثبت نام(ویژه داوطلبان ثبت نام ناقص) و یک قطعه عکس ۴*۳ داوطلب که در سال جاری گرفته شده است ، بایستی در روز آزمون جمعه ۲۹ دیماه ۱۳۹۶ به نماینده گزینش در محل برگزاری آزمون تحویل گردد در غیر این صورت قبولی شما در آزمون کم لم یکن می گردد

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آدرس حوزه های آزمون اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده فراموشی کد رهگیری اینجا کلیک کنید

۱۲ دی ۹۶ - اطلاعیه توزیع کارت آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش

۱- داوطلبان گرامی می توانند از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ تا ۹۶/۱۰/۲۹ کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سامانه دریافت نمایند
۲- جهت آن دسته از داوطلبان که در زمان مقرر اعلام شده نتوانسته بودند اطلاعات ثبت نام خود را تایید کنند ، نیز کارت ورود به جلسه آزمون صادر می گردد. ولی قبل از دریافت کارت بایستی اطلاعات خود را کامل و تائید نمایند.
۳- منوی چاپ اطلاعات و فراموشی کد رهگیری خرید و کد پرونده ثبت نام داوطلبان همچنان فعال می باشد.

برای ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید

۸ آبان ۹۶ - استخدام دانشگاههای افسری ارتش در سال ۹۶ شروع شد

ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی وسازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مومن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری،ازجان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و آمادگی ماموریت در هر مکانی که آجا صلاح بداند، جهت طی دوره دانشگاه های افسری اجا دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل و فارغ‌التحصیلان رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

*** توجه ***

شنبه : ۹۶/۱۰/۰۲ :
مهلت ویرایش و تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان در ساعت ۱۲ امشب به پایان می رسد ، و سامانه مسدود می گردد.آن دسته از داوطلبانی که نتوانند اطلاعات خود را تکمیل نمایند، مجددا از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بایستی اطلاعات ثبت نام خود را تایید نمایند.

چهارشنبه ۹۶/۰۹/۲۹:
مهلت تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دانشگاه های افسری آجا تا تاریخ شنبه ۲ دی ماه تمدید گردید،ضمنا داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۵ دی ماه ،کارت ورود به جلسه آزمون را از سایت آجا دریافت نمایند.
توجه:این مهلت شامل خرید کارت جدید نمی باشد.

مهم:
آن دسته از داوطلبانی که هنگام خرید کارت و ثبت نام، فیلد ایمیل را تکمیل ننموده اند، جهت دریافت اطلاعات ثبت نامی و دیگر موارد گزینشی بایستی هنگام ویرایش ، به درج ایمیل اقدام نمایند. این گزینه اجباری می باشد.
داوطلبان بایستی پس از ورود به صفحه ویرایش اطلاعات ابتدا ، حوزه ثبت نام خود را انتخاب نموده تا فیلد استان و شهرستان محل سکونت خود را ویرایش نمایند.

داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون اطلاعات حوزه خود را اشتباه وارد کرده بودند ، بایستی بر اساس محل سکونت خود ، حوزه صحیح را انتخاب نمایند.
با توجه به بروز رسانی اطلاعات تقسیمات کشوری در سامانه ثبت نام ، آن دسته از داوطلبانی که به هنگام خرید کارت شهرستان محل سکونت خود را به اجبار شهر دیگری انتخاب نموده اند(مانند : داوطلبان شهرستان های ، طبس – بشرویه - فردوس) در این مرحله بایستی حوزه – استان – شهرستان خود را با دقت تصحیح و ویرایش نمایند.
حوزه ثبت نام شهر قوچان منحصرا به داوطلبان استان خراسان شمالی می باشد ، داوطلبان ساکن شهر قوچان بایستی مشهد را بعنوان حوزه خود انتخاب نمایند.
پس از اتمام ویرایش ، به آدرس ایمیل وارد شده ، اطلاعات مربوط به کد رهگیری خرید ، کد پرونده ثبت نام و حوزه ثبت نام انتخابی داوطلب ارسال می گردد.

تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به سامانه ثبت نام را از صفحه مربوطه به اخبار و اطلاعیه های ثبت نام ،پیگیری نمائید
به علت ترافیک شدید در روزهای پایانی ثبت نام،تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان بالاخص در کافی نت های سراسر کشور با مشکل ارسال اطلاعات مواجه شده است، برای داوطلبانی که خرید کارت را با موفقیت انجام و کد رهگیری خرید دریافت نموده اند،هیچ جای نگرانی در خصوص پایان زمان ثبت نام وجود ندارد،این دسته از داوطلبان تا پایان روز یک شنبه ۲۶ آذر فرصت خواهند داشت تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایند

*****) جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۶/۰۹/۲۴ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۶ به سامانه مراجعه نمایند

داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون کد رهگیری پرداخت موفق خود را فراموش کرده یا به علت مشکلات رایانه ای کد را دریافت نکرده اند، با مراجعه به صفحه فراموشی کد رهگیری پرداخت ، اطلاعات لازم را وارد نموده و کد خود را دریافت نمائید.توجه شود اطلاعات دقیق در زمان خرید کارت را وارد نمائید.
داوطلبانی که در فرم چاپ اطلاعات خود حوزه ثبت نامی آن ها اشتباه چاپ شده بود ، مجددا اقدام به چاپ اطلاعات نمایند(مشکل مربوطه مرتفع شده است)

حوزه ثبت نام شهر بجنورد به شهر قوچان تغییر یافته است ، آن دسته از داوطلبانی که در هنگام خرید کارت آزمون حوزه بجنورد را انتخاب نموده اند مجددا اقدام به چاپ اطلاعات ثبت نام خود نمایند.
این داوطلبان بایستی مدارک مربوط به سهمیه های خود و مراجعات بعدی گزینش را در دفتر استخدامی قوچان به آدرس موجود در دفترچه راهنما تحویل نمایند.
الف) آن دسته از داوطلبانی که خرید موفق داشته و کد رهگیری پرداخت را دریافت نموده اند ولی موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند ، در مراجعات بعدی می توانند از منوی سمت راست و فرم ثبت نام اقدام به تکمیل فرم نمایند.
ب) مبلغ کارت آزمون ۵۰۰۰۰۰ پانصدهزار ریال (پنجاه هزار تومان) می باشد.
پ)جهت فرزندان نظامی یک نمره در معدل کل ، نیم نمره در معدل کتبی ارفاق در نظر گرفته می شود
ت)جهت داوطلبان با سهمیه بسیج فعال نیم نمره در معدل کل ارفاق در نظر گرفته می شود

ث) جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۶/۰۹/۲۴ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۶ به سامانه مراجعه نمایند

نکات بسیار مهم:
* داوطلبان گرامی
۱- خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام ، دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نموده و با رعایت تمام ضوابط و شرایط موجود در دفترچه اقدام به ثبت نام نمایید.
۲- جهت انجام ثبت نام حتی المقدور از طریق رایانه شخصی استفاده نمایید
* استفاده از نسخه های موبایل پیشنهاد نمی گردد.
۳- داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از تاریخ ۹۶/۰۸/۰۸ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۲ اقدام به ثبت نام نمایند.
۴- داوطلبان رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی فقط در روز ۹۶/۰۹/۲۳ اقدام به ثبت نام نمایند.
۵-داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی نزدیکترین حوزه ثبت نامی و محل برگزاری آزمون به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.
۶- داوطلبان مشمول سهمیه ها بایستی مدارک مربوطه را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۹/۲۷ به دفاتر استخدام محل سکونت خود تحویل نمایند . در غیر اینصورت امتیاز مربوطه لحاظ نخواهد شد.
۷- تاریخ برگزاری آزمون راس ساعت ۸ صبح مورخه ۹۶/۱۰/۲۹ خواهد بود.
۸- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ الی تاریخ ۹۶/۱۰/۲۸ بر روی سایت آجا قرار خواهد گرفت.
۹- در تمامی مراحل ثبت نام کد رهگیری پرداخت و شماره پرونده ثبت نام خود را یادداشت نموده و توسط سامانه چاپ و تا پایان فرآیند گزینش نزد خود نگهداری نمایید.
۱۰- به منظور راه های ارتباطی با شما خواهشمند است در وارد نمودن شماره همراه - تلفن ثابت - آدرس محل سکونت و ایمیل کمال دقت را به عمل آورید.
۱۱- برابر نمودار راهنمای زیر اقدام به ثبت نام نمایید.
۱۲- در صورت داشتن هر گونه سئوال از طریق منوی بالای صفحه وب سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال نمایید. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
۱۳- هر داوطلب فقط مجاز به خرید یک کارت ثبت نام خواهد بود .درغیر اینصورت سیستم از خرید مجدد او جلوگیری خواهد نمود.
۱۴- درصورت فراموشی کد رهگیری پرداخت با استفاده از منوی سمت راست و شماره سفارش بانک اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

آدرس لینکهای شرایط، رشته ها و آدرسها زیر در وب سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران
برای مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی اینجا کلیک کنید برای مطالعه رشته های تحصیلی و منابع آزمون اینجا کلیک کنید برای مطالعه آدرس دفاتر استخدام اینجا کلیک کنید برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید
برای مشاهده صفحه های بالا در سرورهای وب سایت ای استخدام به لینکهای ردیف زیر مراجعه نمایید.
برای مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی اینجا کلیک کنید برای مطالعه رشته های تحصیلی و منابع آزمون اینجا کلیک کنید برای مطالعه آدرس دفاتر استخدام اینجا کلیک کنید برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه افسری + سوالات آزمون سال ۹۳ اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات دانشگاه افسری سال ۹۴ با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ