آرشیو استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۱۴۰۲

۲ نظر

آرشیو استخدام دانشگاه های افسری ارتش

متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه های افسری ارتش

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع میرسانیم، نتایج نهایی فرآیند گزینش و استخدام داوطلبین دانشگاه های افسری ارتش ج .ا.ایران (سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲) اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک کنید

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام دانشکاه افسری

چگونگی استخدام شدن در دانشگاه های افسری ارتش

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این دانشگاه به از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی نیاز خود به نیروی انسانی و دانشجوی جدید را برطرف می‌کند.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام دانشگاه های افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام دانشگاه های افسری ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام شدن در دانشگاه های افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه های افسری که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام دانشگاه افسری می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام دانشگاه افسری ارتش، مراحل استخدام دانشگاه افسری ارتش،  زمان استخدام دانشگاه افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام دانشگاه افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام» دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳ می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدامی از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام دانشگاه افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات دانشگاه افسری با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام دانشگاه افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه های افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آرشیو استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۱۴۰۲

  • z
    zahra
    ۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۵:۴۱
    نمونه سوالات آزمونهای ورودی دانشگاه های ارتش برای سال های 97و99و1401 در سایت موجود هست؟
    • پشتیبان سه
      ۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
      کاربرعزیز
      منابع و سوالات مفید برای استخدام دانشگاه های افسری ارتش در ابتدای همین صفحه و در قسمت "منابع و سوالات" ذکر شده است .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ