استخدام دانشگاه افسری ارتش در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (اعلام نتایج)

۱۰۹۱۴ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۱۸ دی ۱۴۰۲-اعلام نتایج کتبی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش

نتایج آزمون ورودی، با توجه به نمره علمی اخذ شده و علاقمندی نیروی اول و دوم (که در زمان ثبت نام به صورت اختیاری انتخاب نموده اید) اعلام می گردد. بدیهی است با توجه به اعلامیه قبلی که در حین ثبت نام اطلاع رسانی گردیده است، آن دسته از داوطلبانی که بدلیل رتبه اخذ نموده مجاز به قبولی در انتخاب اولیه خود نگردیده اند ، به منظور اعطای فرصت مجدد ، در نیروی دوم انتخابی خود بعنوان قبولی آزمون ورودی و جهت شرکت درفرآیند گزینش معرفی شده اند.

 

مشاهده نتایج آزمون

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


چگونگی استخدام شدن در دانشگاه های افسری ارتش از طریق آزمون

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این دانشگاه به از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی نیاز خود به نیروی انسانی و دانشجوی جدید را برطرف می‌کند.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام دانشگاه های افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام دانشگاه های افسری ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام شدن در دانشگاه های افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه های افسری که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام دانشگاه افسری می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام دانشگاه افسری ارتش، مراحل استخدام دانشگاه افسری ارتش،  زمان استخدام دانشگاه افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام دانشگاه افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام» دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳ می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدامی از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام دانشگاه افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات دانشگاه افسری با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام دانشگاه افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه های افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۴ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (اعلام نتایج)

  • ج
    جابر
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
    نظر ندارم
    • ر
      رامین
      ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
      سلام من قدم 160 است به مشکل برمیخورم؟
      • M
        Mohammad
        ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۱۴
        سلام دوستان
        به عنوان دانشجویی که با هزار عشق و علاقه و با چشم باز استخدام ارتش شدم و دوترم(یکسال)دانشگاه هوایی شهید ستاری درس خوندم میگم،از بیکاری ادم بمیره بهتره تا وارد همچین سازمانی بشه
        • ر
          ربکا f-1
          ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸
          چرا؟
        • م
          محمد کریمی
          ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
          سلام وقتتون بخیر ببخشید من معدل 11 همم پاینه نیرو دریایی بهم‌گفت ازت تهد میگیرم معدلت بالا باشه ولی تو سایت گفته کسایی ک ریز نمراتشون پایین باشه ردن
          تهد میگیرن؟
          • ر
            رضاکرمی
            ۱۸ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
            سلام خسته نباشید من قبول شدم کی باید حضور پیدا کنم در تهران وقت دقیق ان کی هستش
            • پشتیبان سه
              ۱۸ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹
              کاربرعزیز
              برای اطلاع از مراحل بعدی استخدام ، با مدیریت گزینش و استخدام نزاجا در تماس باشید .
              شماره تماس در متن آگهی ذکر شده است .
              • ع
                علی
                ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
                سلام روز به خیر
                کسی هست از قبول شده های 8 دی که برای مصاحبه دعوت شده باشه تهران ؟
                • ع
                  علی
                  ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۳۱
                  سلام آقا رضا
                  با شما تماسی گرفتن بابت وقت مصاحبه ؟
                • م
                  محمد رحمانی
                  ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
                  سلام جواب آزمون 8 دی کی میاد
                  • پشتیبان
                    ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
                    کاربر گرامی
                    مطابق اخبار نتایج آزمون افسری تا انتهای دی ماه منتشر می‌شود. به محض انتشار خبر نتایج، اطلاعیه‌های مربوط در صفحه و کانال‌های ارتباطی ما قرار داده خواهد شد.

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ