استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

۱۰۹۱۵ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


شرایط استخدام افسری ارتش ۱۴۰۳

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه افسری ارتش که از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. استخدام دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی انجام میگیرد.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام  افسری ارتش ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه افسری ارتش که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام  افسری  ارتش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام افسری ارتش،   مراحل استخدام افسری ارتش،  زمان استخدام افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج استخدام افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام»  میتوانند برای آمادگی در آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات استخدام افسری ارتش با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

  • جذب در دانشگاه های افسری از چه طریقی صورت میگیرد؟
    • جذب نیرو در دانشگاه های افسری از طریق برگزاری آزمون است. ابتدا دفترچه ای حاوی شرایط عمومی و اختصاصی اعم از شرایط سنی و مدارک تحصیلی و شرط معدل و... منتشر شده و سپس افراد واجد شرایط میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
  • بعد از ثبت نام چه اقداماتی لازم است؟
    • بعد از ثبت نام باید با توجه به مواد به مواد آزمون اعلام شده مطالعه خود را آغاز نمایید. بسته ها و منابع مطالعاتی مفید در ابتدای همین صفحه قرار دارد.
  • اطلاع رسانی مراحل بعدی به چه صورت خواهد بود؟
    •  بعد از شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج و اطلاعیه های بعدی باشید.افرادی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شده اند، به مراحل مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد. دارا بودن امتیازات مشخص شده در اطلاعیه ها و همچنین مطالعه منابع مرتبط "ای استخدام" میتواند یاری دهنده شما در جهت جذب و استخدام نهایی  باشد. 
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۵ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

  • م
    محمد حیدری
    ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۴۲
    سلام اقا ابولفضل خوبی داداش.عزیز من از شیرازم .پدرم نظامیه .رشتم ریاضیه معدل کلم۱۳.۶۶وکتبیم ۸.۶۸ .بنظرت من صلاحیت دارم .میگن دم در ورودی ردم میکنن.توروخدا جواب منم بدین پارسال بخاطر همین موضوع ثبت نام نکردم.مورد دیدم رفته مثل من بوده (البته باباش سرهنگ بازنشسته شپاه بود) ولی بخاطر معدل بهش گیر ندادن بخاطر تست بدنی گیر دادن.
    هرکس میدونه میشه جواب منم بدین
    • ا
      ابوالفضل
      ۶ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۵۲
      سلام میتونی ثبت نام کنی و اگه آزمون رو قبول شدی ۱یا۲هفته ی بعد میری تست پزشکی اولیه(گوش وقفسه سینه) بعد جوابش رو داخل یه پاکت میزارن ونباید بازش کنی تا اردیبهشت وخرداد بری برا گزینش اول تست پزشکی میری اگه قبول شدی میری مصاحبه واز انجایی که دیدم تو محل مصاحبه به کسایی خانواده درجه یکشون نظامی هست کمبود معدل برای رشته های عمومی ارتش مشکلی نداشت.
      • م
        محمد حیدری
        ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴
        ممنونم
      • ع
        علی سعادتی
        ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶
        آقای حیدری منم شرایطم کم‌وبیش مثل تو هست وبابام نظامی هست بسیج فعال هم دارم و معدل کلم۱۴.۲۱کتبی۸.۸۳ موندم می‌تونم بریم یا نه اگه شد جواب ماهم بدین
      • ر
        رضا
        ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
        سلام.من فرزنده خانواده نیروهای مسلح هستم.ایا در معدل تاثیر داره یا نه؟لطفا جواب بدین.سپاس
        • ا
          ابوالفضل
          ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۳
          سلام تو مصاحبه ات وقبول شدنت خیلی تاثیر داره واحتمال زیاد تو معدلت هم تاثیر داره.
          سوالی داشتی بپرس.
          • ر
            رضا
            ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷
            ممنون...و اینکه دست چپ من شکسته و بصورت کامل باز نمیشه امکان داره از معاینه پزشکی قبول بشم؟
          • م
            مدیر
            ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷
            با سلام
            کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
            با تشکر
          • س
            سجاد
            ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
            سلام خسته نباشید من معدل پیش دانشگاهیم ۱۲هستو معدل کل هم۱۰ و ۲۴/۵سال دارم و خدمت سربازی هم گذروندم ایا میتونم ثبت نام کنم یا نه رشته ادبیات و عل م انسانی ام.
            لطفا جواب بدین
            • ا
              ابوالفضل
              ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۰
              سلام باید معدل کل دیپلمت بالای ۱۶ وکتبی ات بالای ۱۰ باشه وبا معدل پیش کاری ندارن میتونی ثبت نام کنی و تا مصاحبه بری ولی با تجربیات من قبول شدنت با معدل کل ۱۰ خیلی پایینه.
              • م
                مدیر
                ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷
                با سلام
                کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
                با تشکر
              • م
                محمد
                ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸
                سلام خانواده های نیروهای مسلح از چه مزیت هایی در شروع ثبت نام بهره مند میشن؟ ؟آیا در معدل تاثیر داره یانه؟ لطفا جواب بدین
                • ا
                  ابوالفضل
                  ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۱۵
                  سلام اگه پزشکی و آزمون رو قبول بشی تو مصاحبه یه امتیاز بالا برات است و قبول شدنت خیلی بالا میره
                • ر
                  رضا
                  ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶
                  سلام برای علوم انسانی باید به بریم دفتر استخدام یا کافی نتی ها هم می تونن؟؟
                  • ا
                    ابوالفضل
                    ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۱۳
                    باید بری کافی نت.
                    • ر
                      رضا
                      ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴
                      سلام. من ۲۶سالمه کاردانی مدیریت دارم و یک سال خدمت هم رفتم و ۸سال سابقه بسیج دارم و معدل کاردانی هم ۱۵هستش با این شرایط میتونم ثبت نام کنم؟؟
                      • ر
                        رضا
                        ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳
                        سلام.ببخشید دوباره مزاحم میشم.مدارک ثبت نام اینترنی علوم انسانی چی چیز هایی هستش
                      • م
                        مدیر
                        ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷
                        با سلام
                        کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
                        با تشکر
                      • a
                        abolfaz
                        ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
                        سلام من معدل کلم 16.70ولی کتبی 9.50می تونم تو ازمون شرکت کنم لطفا جواب بدید
                        • م
                          مدیر
                          ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
                          با سلام
                          کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
                          با تشکر
                        • ح
                          حسین
                          ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸
                          سلام من دیپلمم انسانی بوده.در حال حاضر هم فوق دیپلم رشته امداد ونجات رو دارم با معدل 19ولی 27 سالمه بسیج فعال دارم ایا میتونم شرکت کنم کلی مدرک دیگه هم دارم
                          • م
                            مدیر
                            ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
                            با سلام
                            کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
                            با تشکر
                          • ح
                            حسین
                            ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶
                            سلام من دیپلمم انسانی و فوق دیپلم هم رشته امداد و نجات شهری است با معدل 19 ولی سن من 27ساله و همچنین بسیج فعال و کلی مدرک دیگه هم دارم آیا میتونم شرکت کنم
                            • م
                              مدیر
                              ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
                              با سلام
                              کاربر گرامی در صورتی که سوالی در مورد شرایط استخدام و سایر موارد دارید. لطفا در قسمت "تماس با ما" در وب سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه پاسخ صحیح و کامل ارائه دهند. برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.
                              با تشکر
                            • س
                              سجاد
                              ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰
                              سلام ببخشید من معدل دیپلمم ۱۵.۷۳انسانی و معدل پیش ۱۷.۸۰و بسیج فعال هم دارم ایا میتونم افسری شرکت کنم؟ شانس قبولیم چقدر است
                              • ج
                                جهان تغییر میکند..
                                ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳
                                خدایا ب امیدتو....
                                • ر
                                  روح الله
                                  ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۰:۱۲
                                  سلام من رشته ریاضی بودم معدل کتبیم 9/95 هستش.پدرم نظامیه.میتونم شرکت کنم؟؟؟سوال دومم اینه که الان دانشجو هستم اما سنم 23 سال شده میتونم شرکت کنم یا نه؟
                                  • م
                                    محمد
                                    ۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۲۷
                                    سلام من پشت کنکوری هستم وتمام شرایط رو دارم میخواستم بپرسم میتونم ثبت نام کنم اخه گواهی اشتغال ب تحصیل میخاد ولی ما دانش اموز نیستیم
                                    • ص
                                      صادق
                                      ۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
                                      سلام من معدل کتبیم ۵۰\۸ هس و معدل کلم چهارده به بالا دو سال و نیم بسیجی فعال دارم میتونم ثبت نام کنم قبول میکنن معدلم؟؟ممنون میشم پاسخ بدید
                                      • H
                                        Hossein
                                        ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۴۰
                                        سلام به همگی.... لطفا جواب منو بدید... من رشته فنی بودم.... حالا پیش دانشگاهی تجربی رو گرفتم ایا با مدرک پیش میتونم ثبت نام کنم یا فقط باید دیپلم اون رشته رو داشته باشم.
                                        • ا
                                          ابوالفضل
                                          ۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۱۳
                                          سلام اگه دیپلمت غیر تجربی باشه به دفاتر استخدام محل زندگیت زنگ بزن که بالا شمارش هست.
                                        • د
                                          داوود
                                          ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸
                                          سلام من معدلم ۱۵/۹۲ کتبیم ۴۵-۸هستش رشته انسانی بسیج فعالم بااین معدل منو دانشگاه افسری قبول میکنندیادرجه داری یاپدافندهوایی ارتش استخدام می کنند دیپلم هستم ممنونم اگرراهنمایی کنید
                                          • س
                                            سید علیرضا عظیمی
                                            ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
                                            دوست عزیزمعدل کتبی باید بالای 10 باشه
                                          • ح
                                            حسین
                                            ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷
                                            سلام.من معدل دیپلمم 13.42هستش رشتم تجربیه بسیجی فعال هم هستم خیلی علاقه دارم به افسری لطفا منوراهنمایی کنیدقبول میکنند
                                            • ا
                                              ابوالفضل
                                              ۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۲۰
                                              سلام می تونی ثبت نام کنی مشکلی نداره ولی احتمال قبول شدنت پایین میشه ولی اگه مصاحبه وآزمون رو خوب بدی امتیاز کمش رو جبران می کنه.
                                            • ا
                                              اعظم
                                              ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵
                                              دوستانی که میخوان ثبت نام کنم قبلش حتما از چند نفر مشورت بگیرن بعد بیان .چون وقتی اومدی یعنی خیلی از محدودیت ها رو قبول کردی و متعهد شدی.همه شرایط رو بسنجید چه وضعیت خدمتی چه حقوقی و غیره
                                              • ی
                                                یاسیچ
                                                ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲
                                                چرا امسال اینقدر زود???
                                                • ق
                                                  قائم
                                                  ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵
                                                  سلام خسته نباشید
                                                  من همه شرایط رو دارا هستم ولی موقع ازمون دیپلم ندارم.
                                                  دیپلم من دی ماه صادر میشه
                                                  میخواستم بدونم میشه ثبت نام کرد ؟
                                                  • ا
                                                    ابوالفضل
                                                    ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
                                                    سلام تا دیپلم نداشته باشی نمی تونی ثبت نام کنی باید دیپلمت رو حتما بگیری تا ثبت نام کنی.
                                                    • ر
                                                      رضا
                                                      ۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲
                                                      اقا ابوالفضل جواب ما رو هم بده
                                                  • ف
                                                    فرشید
                                                    ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲
                                                    سلام من ٢۶سالمه خودم لیسانس حقوق دارم پدرمم بازنشسته ارتشه؛کی افسری ثبت نام میکنه یا ماهم باید بریم دانشگاه افسری؛ممنون؟
                                                    • ا
                                                      ابوالفضل
                                                      ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
                                                      سلام ۸ آبان باید ثبت نام کنی ولی سنت بالا تر از محدوده سنی ولی چون پدرت ارتشیه شاید نادیده گرفته بشه ولی حتما ثبت نام کن.

                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                    ثبت پاسخ