استخدام شرکت سهامی بیمه ایران (اطلاعیه جدید)

۳۳۲۲۹ نظر

استخدام بیمه ایران

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است. بیمه ایران نیز به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی حاضر در آزمون فراگیر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در بیمه ایران می‌توانند تمامی اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

آخرین وضعیت استخدام بیمه ایران

اطلاعیه معرفی‌شدگان هفتمین آزمون فراگیر استخدامی کشور منتشر شد. برای مشاهده اطلاعیه های مربوط به معرفی‌شدگان هفتمین آزمون فراگیر استخدامی کشور بیمه ایران به لینک زیر مراجعه نمایید

برای مشاهده اینجا کلیک نمایید

نتایج آزمون استخدامی بیمه ایران همزمان با اعلام نتایج آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دور هفتم ، منتشر شد. جهت مشاهده نتایج می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

مشاهده نتایج آزمون استخدام بیمه ایران

لینک ها و صفحات مرتبط

  • تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدام بیمه ایران ۱۵ دی ۹۸ بوده است. با مراجعه به بخش اعلام نتایج آزمون استخدامی بیمه ایران آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی بیمه ایران می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی بیمه ایران

 

اطلاعیه های مربوط به معرفی‌شدگان هفتمین آزمون فراگیر استخدامی کشور
جداول مهم دفترچه آزمون، مرتبط با بیمه ایران
بخش‌های زیر، مهمترین بخش‌های دفترچه مربوط به استخدام در بیمه ایران است که می‌توانید به صورت جداگانه از طریق لیست زیر دانلود نمایید.

زمان آزمون استخدامی سازمان بیمه ایران

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام بیمه ایران بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۳ مهر ۹۸ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳۰ آبان ۹۸ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۷ آبان ۹۸ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بیمه ایران ۱۵ دی ۹۸ بوده است.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام بیمه ایران ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام بیمه ایران قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام بیمه ایران

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۷ آبان ۹۸
  • زمان برگزاری آزمون: ۳۰ آبان ۹۸

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی آزمون فراگیر هفتم و بیمه ایران ، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فراگیر هفتم

اعلام نتایج آزمون استخدام بیمه ایران

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۸ به اطلاع میرسانیم،نتایج اولیه آزمون اعلام گردید.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی فراگیر هفتم

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی بیمه ایران

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی بیمه ایران است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳٬۲۲۹ نظر برای استخدام شرکت سهامی بیمه ایران (اطلاعیه جدید)

  • ب
    به ali
    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۵
    شبکه فروش شامل چیان ؟؟؟
    فروش بیمه با صدور بیمه چه فرقی داره؟؟؟
    پاسخ
    • a
      ali
      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۳۱
      شبکه فروش شامل شعبه و نمایندگان و کارگزاران و بازاریابان هست.فروش بیمه صرفا میتونه فقط مداکره کنه و دلال باشه مثل کارگزار اما صدور مثل نماینده و شعب که هم میفروشن و هم صدور میکنند
      • م
        مینو
        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
        شعب نمایندگی کارگزار
        فروش شاید بشه گفت قرارداد منعقد شده ولی بیمه نامه صادر نشده
        صدورم که میشه صدور بیمه نامه
      • س
        سحر*
        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸
        بچه ها به این چیزا توجه نکنین. اجرا شدن یا نشدن این قانون دست ما نیست.فقط رو مصاحبه تمرکز کنین که بعد افسوس نخوریم و به خدا توکل کنین انشا... همگی قبول میشیم. و اینکه احتمال 90% فقط بیمه و روانشناسی میپرسن.
        • س
          سحر*
          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۷
          بچه ها به این چیزا توجه نکنین. اجرا شدن یا نشدن این قانون دست ما نیست.فقط رو مصاحبه تمرکز کنین که بعد افسوس نخوریم و به خدا توکل کنین انشا... همگی قبول میشیم. و اینکه احتمال 90% فقط بیمه و روانشناسی میپرسن.
          • م
            ممد
            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹
            بچه ها یه سوال فنی فرض کن من مصاحبه گرم
            من یه فرد 60 ساله م اومدم بیمه عمر و سرمایه گذاری بگیرم برا من صادر میکنی؟؟؟
            • س
              سحر*
              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱
              میتونین صادر کنین فقط پوشش هارو پایین در نظر بگیرین و اگه سابقه بیماری داشتن بهشون پوشش ندین.البته بالای 50 سال باید معاینه پزشکی و آزمایشات انجام بدن.
              • a
                ali
                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۷
                فرد 60 ساله ریسکش بالا هست و پوشش ازکارافتادگی و پوشش های وابسته از کارافتادگی و بیماری های خاص رو نمیگیره و حتما باید ازمایش بده و پزشک تایید کنه و بعد میتونه پوشش سرمایه فوت و حوادث بگیره چون تا70 سالگی جا داره ولی سود بیمه نامش زیاد بالا نمیشه در 10 سال .
                • م
                  ممد
                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳
                  علی آقا داداش
                  کلا بینه عمر چه پوشش هایی داره
                  همچین شسته رفته بخوام بگم
                  و کلا من میخوام یه فرد رو بیمه عمر کنم دقیقا به چی توجه کنم از اول تا اخرردقیق بگو
                  چاکریم
                  • a
                    ali
                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹
                    بیمه عمر از دوبخش تشکیل شده یکی بخش حمایتی و یک بخش سرمایه گذاری، بخش حمایتی که شامل پوشش فوت به هر علت که پوشش اصلی بیمه نامه هست که باید خریداری بشه و پوشش فوت براثر حادثه که 1تا3 برابر پوشش فوت به هر علت هست و پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه که 10 درصد هزینه فوت به هرعلت هست و پوشش امراض خاص که 30 درصد پوشش فوت به هر علت هست و پوشش ازکارفتادگی در اثر حادثه یا بیماری که برابر با سرمایه فوت به هرعلت هست و پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر کارافتادگی ناشی از حادثه یا بیماری.برخی شرکت ها پوشش تکمیل درمان هم میدن که باید 2سال از اینکه اندوختت از 2میلیون بگذره شروع میشه.امراض خاص و از کارافتادگی دوره انتظار داره که از6ماه تا 1سال متغیره.و بخش سرمایه گذاری که سود فنیش براساس همون 16 و13 و10 هست،اما بیمه گزار در85 درصد سود مشارکت در سرمایه سهیمه یعنی مثلا شرکت ها به جای 16 درصد ممکنه 23 درصد هم سود بدن و اون 16 و13 و10 حداقل هست،بعد دوسال از بیمت میتونی وام بگیری 90 درصد ارزش بازخرید.بازخرید در سال پنجم 100 درصد اندوخته هست و سود بیمه نامت تازه از سال پنجم شروع میکنه به سوددهی.هرچی پوشش حمایتی بیشتر باشه پوشش سرمایه گذاریت کم میشه.قبل صدور میتونی یک چیزی به عنوان سپرده اولیه بزاری که سود دهیت رو ببره بالاترو وام هم میگیری بعرش با سودی که بیمه نامت میده 4درصد بیشتره مثلا 16 درصد داره سود میده بهره ی دامت میشه20 درصد
              • ب
                به منا*
                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
                بنظرتون کامپیوتر خوندن اتلاف وقته و یا ممکنه زبان تخصصی بپرسن
                • م
                  منا*
                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۳
                  واقعا نمیتونم چیزی بگم زبان و کامپیوتر قسمتی از نمره مصاحبه میتونن باشن و بودن کسایی که اونقد قوی بودن که بدون نمره زبان هم مصاحبه قبول شدن.
                  • ب
                    به منا*
                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۴۰
                    راستی خواهرم شما ک وزارت نیرو شرکت کردی مفاد بینه ای بود مصاحبه چی ازت پرسیدن لطف کن بگو ما تجربه نداریم خدا خیرت بده ایشالا قبول نهایی شی
                  • م
                    منا*
                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
                    من آزمون نیرو کارشناس امور مشترکین شرکت کرده بودم و سوالا در اون رابطه بود و سوالایی درباره رشته تحصیلی م(مدیریت)مصاحبه روانشناسی رو واستون میزارم:
                    مصاحبه با معرفی خودم شروع شد
                    به چه زبانی صحبت میکنم و یه بحث کوتاه راجع به زبان و گویش های استان
                    فرزند چندم خونواده هستم (اینو سه بار پرسید بار دوم و سوم خودشون میگفتن که گفتید مثلا دوم و من اصلاح میکردم)و اینکه کلا چند نفریم
                    رشته تون بازرگانی هستش واسه امور مشترکین مشکلی نداری باهاش؟
                    اگر یه نفر بیاد و عصبانی باشه و سرتون داد بزنه شما چکار میکنید؟
                    اگه حس کنید حقتونو خوردن؛بهتون ظلم شده؛ چه حسی پیدا میکنید؟و واکنشتون؟
                    چه حسی نسبت به خودت داری؟
                    شده بگید کاشکی یه وضعیت دیگه داشتم؟ (مثلا بگی کاشکی قدم اینجوری بود ؛فرم صورتم اینجوری بود )یا به همین وضعیت راضی هستید؟
                    شده از خودتون ناراضی باشید؟ در کل چی از خودتون راضی هستید؟
                    در آینده چی؟ فرض کن پیر شدید و عروس و نوه و کار و پول و همه چی دارید اون موقع چه حسی دارید نسبت به خودتون(نمی تونستم فرض کنم خخخ)
                    چه مهارتهایی دارید غیر از درس و کار و شغل ... مهارت هنری
                    رابطه تون با موسیقی چطوره؟ساز خاصی میزنید؟
                    شده احساس ناکامی کنید اونموقع چکار کردید؟
                    رابطه تون با معنویت چطوریه؟
                    عصبانی میشید؟زود؛ دیر؟
                    رابطه تون با فیلم دیدن ؟ در چه زمینه ای ؛چه موضوعی دوست دارید؟
                    نقاط قوت و ضعف؟
                    دیگران شما رو با چه ویژگی میشناسن؟
                    یه مثال بزن که نشون بده آدم سخت کوشی هستید؟
                    فرض کن وارد یه جایی میشی اونجا خیلی شلخته ست چه حسی پیدا میکنی؟و چکار میکنی؟
                    چه چیزی شما رو ناراحت میکنه؟کدوم رفتار دیگران؟خب حالا ناراحت شدید چکار میکنید؟
                    دوست داری نماینده مجلس شید؟(جواب من نه بود)چرا؟
                    دوستاتون زیادن یا کم؟بین آشناها و فامیل چی؟ صمیمی ترین دوستتون رو چند ساله میشناسی؟
                    فرض کن یه کاری به من دادی و من بجای دوشنبه(کار ناقص) که قرار بوده کارو تحویل بدم سه شنبه( کارتکمیل شده) تحویل تون میدم؛کدومو ترجیح میدید؟حاضرید یه کم غر زدنو تحمل کنید عوضش کار تکمیل شده تحویل بگیری؟
                    انتقاد پذیر هستید؟
                    • ب
                      به منا*
                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
                      یا علی چقد سوال ریز
                      فک میکنی چرا قبدل نشدی آبجی؟؟؟
                      • م
                        منا*
                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰
                        با توجه به اینکه جزء نفرات اصلی دعوت شده به مصاحبه بودم علت رد شدنمو پیگیر شدم و بومی نبودن علت اصلی رد شدن بود. متاسفانه وزارت نیرو دو بار امتیاز بومی رو محاسبه میکنه یکبار ضریب 1.1 کتبی و در مصاحبه هم نمره ثابتی رو واسه بومیا قائل شدن که من نتونستم اینا رو جبران کنم.
                  • م
                    ممد
                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
                    بچه ها نرخ سود فنی علی الحساب برای بیمه های پنج ساله :18درصد
                    برای ده ساله :پنج سال اول 18درصد ،پنج سال دوم 15درصد
                    و بیش از ده سال :پنج سال اول 18درصد،پنج سال دوم 15و مازاد ده سال 10درصده
                    یا تغییر کرده حضرات تصحیح کنید لطفا
                    • م
                      مینو
                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
                      چیزی که من یادمه
                      دو سال اول 16 درصد
                      برای بیمه نامه ای که 4 سال از اعتبارش طی شده
                      دو سال اول 16 درصد، دوسال دوم 13 درصد
                      بیمه نامه هایی با اعتبار بیشتر از 4 سال
                      دو سال اول 16، دو سال دوم 13 و از سال پنجم به بعد 10 درصد تا انتها
                      باز اگه اشتباه میکنم بچه ها تصحیح کنن لطفن
                    • *
                      *
                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۹
                      دوستان باورکنیم تاخدا نخواد برگی از درخت نمیفته برخداتوکل کنیم برای همه دعا کنیم
                      • م
                        مصطفی
                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲
                        بنابر تبصره ماده واحده این طرح؛ این قانون از تاریخ تصویب، لازم‌الاجراء است و شامل کلیه مواردی که مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده ولی هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است نیز می شود.
                        طبق این تبصره و برداشت من برای دوره ما بومی گزینی نیست
                        • .
                          .
                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵
                          نکتش اینجاست که این طرح یک فوریتی است یعنی حالا حالاها در پیچ و خم اداری هست ضمن اینکه طرح هنوز شورای نگهبان نرفته که خودش پروسه ای طولانی است
                          دوستان نگران نباشید و به تلاش خود ادامه دهید
                          • ا
                            ارش
                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹
                            داداش این به لحاظ روانی تاثیر میزاره روی کاغذ که نمیتونن امتیاز بدن
                            • م
                              میثم
                              ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۹
                              افرین . دقیقا همینطوره. به لحاط روانی بومیا در اولویت قرار میگیرن.
                            • ا
                              ارش
                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹
                              داداش این به لحاظ روانی تاثیر میزاره روی کاغذ که نمیتونن امتیاز بدن
                            • S
                              Samin به ali
                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۹
                              میشه راجب این ترم افزار های بینه ای صحبت کنید؟؟؟
                              • a
                                ali
                                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۴
                                نرم افزار بیمه که برای شرکت ها فناوران هست و برای بیمه ایران که کلا قضیش فرق داره.در فناوران که انواع رشته های بیمه ای وجود دارد ایکنش و اگر مجوز صدور بگیری میتونی وارد ایکن ها بشی و مشخصات بیمه گزار و مورد بیمه رو وارد میکنی و تایید میکنی و وقتی تایید کردی و پوشش های اضافی هم وارد کردی بعد حق بیمه طرف مشخص میشه و بعدش باید بریم سراغ تاییدمالی که اونجا اسم بیمه گذار وشناسه بیمش میاد و تایید مالی میکنی و تایید مالی بکنی دیگه یعنی کار ازکار تقریبا گذشته یعنی دیگه به سختی میشه برگشت به مالی زد و نحوه ی پرداخت حق بیمه رو مشخص میکنی که قسطی یا نقد باشه و وقتی تمام این کارو رو کردی باید از همون نرم افزار کد یکتا بگیری و اگر بیمه ای کدیکتا نداشته باشه ارزش نداره بعد ایکن چاپ رو میزنی وبیمه را چاپ میکنی و ایکن شرایط عمومی و خصوصی هم داره که اونا هم چاپ میکنی میزاری داخل بیمه نامه.حالا بعصی اوقات درهنگام صادر کردن نمیتونی تایید مالی کنی مگر اینکه از طرف شعبه به صدور بیمه ای که داری انجام میدی مجوز بدن.در این نرم افزار اسامی بیمه گزارها و خسارت هایی که بهشون میخوره و کارمزدت و همه ی مکاتباتت با شعبه هست.صندوقت هم باید نهایتا تا 4روز خالی کنه یعنی بریزی به حساب ستاد.بعضی اوقات بیمه ی قسطی که مجوزشو گرفتی میتونه صندوقت مهلت داربشه و بالاتر از روز تسویه کنی، ولی اگه از مهلت پرداخت بیمه نامت بگذره و صندوقت از سقفش بزنه بالا نمیتونی صدورکنی.مثلا سقف صندوقت 3میلیونه و دوتا بیمه ثالث 1.500.000 بزنی صندوقت پر میشه و باید تسویه کنی تا بتونی بیمه بزنی
                                • S
                                  Samin
                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۰۲
                                  علی آقا دراین خصوص ک گفتین مگ اینک کار ترم افرلزی بشه ک دگ کمتر از نمایتده ها استفاده کنیم ک سودمون بیشتر بشه میخواستم بدونم چجور ممکنه؟؟؟میشه به عنوان پیشنهاد درنظر گرفت 🤔
                                  • م
                                    مینو
                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۳۳
                                    ثمین فک کنم منظورشون اپلیکیشنای موبایل بود که میشه باهاش بیمه نامه خرید به خصوص ثالث
                                    • a
                                      ali
                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶
                                      ببینید نماینده برای شعب هزینه هایی داره مثل کارمزد،خوب اپلیکیشن باشه فرد بدون مراجعه به نماینده وارد نرم افزار بیمه تی میشه و مشخصات را وارد میکنه و بیمه نامش صدور میشه بدون اینکه کارمزدی بدن به نماینده.هر شعبه ای که نماینده قبول کنه باید فروشش به یک میزان بالاتری برسه وگرنه باید به ستاد جواب گو باشه،مثلا یک شعبه ای 10 تا نماینده داره ستاد تعیین میکنه که باید درسال10 میلیارد بفروشه ولی اگه بخواد شعبه 2تا نماینده جدید بگیره از طرف ستاد مورد اجبار قرارمیگیره که فروشت رو برسون به 12میلیارد با این 2نماینده اضافی،به خاطر همینه که شعب در انتخاب نماینده دقت میکنن که پرفروش باشه
                                    • S
                                      Samin
                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹
                                      پس به عنوان پیشنهاد میشه گفت استفاده از اپلیکیشن های فروش بیمه به جای نماینده یعنی یه چیزی مث همراه بانک ها ؟؟؟اون موقع ریسک رو کی ارزیابی کنه،؟؟؟؟حق بیمه و اینجور حرفا؟؟؟همون بررسی ها؟؟؟
                                      • م
                                        مینو
                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۴۰
                                        به نظر من به عنوان پیشنهاد نمیشه اینو ارائه داد چون همین الانم بیمه ایران اپلیکیشن داره
                                        بعدم موارد استفادش برای ریسکهای کوچیکه مثل همین ثالث که نیازی به کارشناسی هم نداره چون سوابق بیمه ای همه ثبت شده و بر اساس اونها انلاین حق بیمه رو حساب میکنن ولی برای ریسکهای کلان و ریسک هایی که نیاز به بازدید و کارشناسی داره نمیشه
                                        البته این نظر منه احتمالن علی اقا بهتر میتونن توضیح بدن
                                  • د
                                    دلگرمی
                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
                                    بچه ها من همش کارم گریه س بااینکه نمرم از حداقل اختلاف خوبی داره و تک ظرفیت م ولی نمیدونم چی بخونم عصبی ام ب همه می پرم چکار کنم چی بخونم خدایا دگ کی تموم میشه؟؟؟
                                    • م
                                      منا*
                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵
                                      فرصت ها آسون به دست نمیان که به این آسونی از دستشون بدیم؛به این فکر کنید که چقد زحمت کشیدید که تا بدینجا رسیدید دوست عزیز سعی کنید اول جزوه های مربوط به نحوه حضور در مصاحبه(بحث های روانشناختی) رو بخونید که به نظرم خیلی مهمتر از بحث های تخصصی هستن؛19 سوال مصاحبه روانشناسی تیلور؛و سوالایی که رایج هستش تو مصاحبه و دوستامون تو پیج های دیگه به اشتراک گذاشتن؛و همون منابع آزمون واسه اطلاعات بیمه ای تون؛شما شانس بالایی واسه قبول شدن دارید مگه اینکه خودتون خدای ناکرده مانع بشید.این شالا که خبر قبولی تونو اینجا ببینم.
                                      • م
                                        مینو
                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۴۱
                                        قوی باااااش دختر....خُب! تو از پسش برمیای.
                                      • ف
                                        فاتح تهران
                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
                                        بومی گزینی اگر اجرا بشه دوباره به روال قبل نتیجه بی خردی عزیزان نماینده مجلس هست.هرکس مختار است هرجا میخواد بره سره کار و نمادی از سایر تصمیمات غلط نمایندگان مجلس است که کشور رو به این وضعیت کشانده است.برای من فرقی نمیکنه چون من هم بومی خراسان( محل تحصیل )هم اصفهان( محل تولد) و هم تهران( سابقه بیمه پدر )به حساب میام ولی به شخصه مخالفه این طرح هستم و با دیوان عدالت اداری و تصمیمه قبلی موافقم.
                                        • ه
                                          همدان 3
                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴
                                          شما نگران این مسائل نباش. هیچ دلیلی نداره تا بومیهای شهر موندن و بیکارن نیرو از بیرون بگیرن. اتفاقا این تصمیم یعنی بی خردی مسیولین و نمایندگان اون شهر
                                          • ف
                                            فاتح تهران
                                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
                                            اگه بومی گزینی نباشه هرکسی سوادش بیشتره قبول میشه.درضمن امثاله من وali تو این آزمون اینقدر نمرمون بالا هست که نگرانه آزمونهایه بعدی نباشیم.
                                            • ا
                                              احسان
                                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
                                              آقای فاتح شما که دم از باخردی و وجدان میزنید آیا یکی مثل شما یا علی حاضرید تو یه شهرستان دور افتاده در سیستان و بلوچستان یا یه شهر کوچک مرزی در ایلام با گرمای بالای 50 درجه بدون دادن درخواست انتقالی بعد از چند سال تا آخر خدمت کارکنید ؟
                                              • ه
                                                همدان 3
                                                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴
                                                اقای با سواد کسی ک تو ازمون مجاز به مصاحبه میشه یعنی سوادش بالا بوده ک تونسته مجاز بشه. درضمن تو بایکی دوسه نمره اختلاف اصلا نمیتونی تعیین کنی ک سواد کی بیشتره. اونی که سوادش بالاس و بشینه واسه شهر خودش ازمون بده حق بومیام ضایع نکنه. شهرستان ما وزارت بهداشت نیرو میگرفته 50 نفر 18 نفرش بومی بودن بقیشو غیر بومیا قبول شدن با اختلاف 4 5 نمره کف قبولیا. اینا یعنی حق و ناحق. خب خدارا شکر دولت تصویب کرده که این قانون مزخرفو بردارن
                                                • ا
                                                  ارش
                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۶
                                                  شما اگه جای پات قرص بود این حرف و نمیزدی بعدشم همه ماها که شرایطمون یکی نبود و ساعات مساوی و تخصیص ندادیم که شما با دو تست ادبیات و دینی بیشتر زدن خودت و باسواد میبینی
                                                  خیالت راحت بومی تو تهرانم به لحاظ روانی تاثیر داره
                                                • r
                                                  reza
                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۳
                                                  شاید نیروهای غیر بومی کاربلدتر باشن تا بومی ها.اونوقت یک عده ادمی که تواناییشون بالا هست باید بیکار بشن و یک عده افراد غیر بومی که اطلاعاتشون و تواناییشون پایین تره برن سرکار.همه چی باید با عدالت باشه که اونم تلاش بیشتره
                                                  • ؟
                                                    ؟؟؟؟
                                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴
                                                    بله اما به شرطی که همونجا بمونه! با شوری آب و گرمی هوا و محیط بسته و امکانات کم بسازه ، نه اینکه یک سال باشه بعد دنبال پارتی بگرده که بره شهر خودش بعد اون محل خالی بشه و باز اش همون اشو کاسه همون کاسه
                                                • ف
                                                  فاتح تهران به احسان
                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷
                                                  بله تو این وضعیت کار من حاضرم aliرو نمیدونم
                                                  • M
                                                    Mahtab
                                                    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶
                                                    نگران نباش.دیگه خیالت راحت اعمال نخواهد شد دراین آزمون
                                                  • ا
                                                    احمد
                                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲
                                                    رییس کل بیمه مرکزی کیه الان ؟؟؟؟آقای همتی
                                                    • Z
                                                      Zahra
                                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱
                                                      همتی رییس بانک مرکزیه
                                                      • س
                                                        س
                                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰
                                                        رضایی فک کنم
                                                        • م
                                                          منا*
                                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
                                                          آقای سلیمانی امیری؛غلامرضا
                                                          دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی هستند و البته قبل از جناب سلیمانی ایشون رئیس بودن.
                                                          • ب
                                                            به منا*
                                                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷
                                                            ببخشید از بیمه ایران چه چیزهایی بخونیم کافیه
                                                            • م
                                                              منا*
                                                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۰۷
                                                              والا روز تحویل مدارک(تهران)به ما گفتن اطلاعات کلی راجع به بیمه داشته باشید و بحث های روانشناسی؛من خودم منابع آزمون رو میخونم و سوال و جواب های بیمه ای که تو سایتهای مختلف هستش؛بیمه مرکزی کارش چیه و ساختارش چطوره؟وظایف کارشناس بیمه چیه؟تاریخچه بیمه ایران ؛ وظایف ش چیه؟سعی میکنم فردا؛پس فردا تماس بگیرم و اگه خبر جدیدی داشتم اینجا واستون به اشتراک میزارم.
                                                        • س
                                                          س
                                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
                                                          خدابراهرکسی هرچی بخوادهمون میشه اگه مصلحت کسی باشه ک قبول بشه قبول میشه وگرنه مافقط تاجایی ک میتونیم تلاش کنیم امیدی خدا
                                                          • س
                                                            س
                                                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
                                                            سلام دوستان باهم بحث نکنین قرارباهم همکاربشین🙂🙂
                                                            • a
                                                              ali
                                                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸
                                                              دوست عزیزی که کامنت گذاشتی که من دایه مهربونتر از مادرم.شما مگه مفسر قانون هستی که دم به دقیقه میای و این پیام بومی و غیر بومی میدی.اصلا اره قانون بومی اجرا میشه و به شما 100نمره کامل مصاحبه رو میدن و نفر اول میشی افرین.ولی این رسمش نیست بیای تضعیف روحیه بکنی برای بچه های غیر بومی.الان وزارت بهداشت اکثرا تک ظرفیت دعوت کرده و اکثرا غیر بومی دعوت شدن،پس الان اوناهم باید بندازن کنار.قطعا افراد تلاش کردن و قاون هم بهشون اجازه داده،مثل این میمونه بگیم دانشگاه تهران فقط برای تهرانی ها هست.شما از زندگی دیگران خبر نداری و کاری نکن استرس بگیرن و تضعیف روحیه بشن و مصاحبه خراب کنن و بعدها مشکلات دیگه براشون ایجاد بشه که اینا همه برات گناه میشه. من دیگه حرفی نخواهم زد در این مورد
                                                              • .
                                                                .....
                                                                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
                                                                برادر گرامی مفسر قانون نه من هستم نه شما سازمان و دولت هستن ثانیا من خودم از یه استان دیگه برای تهران قبول شدم اصلا برام مهم نیست که این موضوع اجرا بشه یا نشه این مورد هم در مورد شهرستان های کوچک و محرومه نه تهران و کلان شهرها و مراکز استان شما هم استرس نداشته باش برای تهران اعمال نمیشه پس بجای لیدری روی مصاحبه خودت متمرکز باش به امید خدا قبول هستی
                                                              • ب
                                                                به ali
                                                                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
                                                                علی داداش صفحه 139 چندتا گذاشتم
                                                                • ب
                                                                  به بچه های دوجلدی
                                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴
                                                                  Reserving
                                                                  Sum insured
                                                                  بیمه عمر اعتبار
                                                                  مستمری
                                                                  Solvency=توانگری
                                                                  Insurance broker
                                                                  Term life insurance
                                                                  بیمه شده
                                                                  عامل سربار
                                                                  Extensions
                                                                  Permium
                                                                  Whole life insurance
                                                                  بیمه گر
                                                                  Moral Hazard
                                                                  Risk prevention
                                                                  بچه ها معادل اینا رو بگین 😭
                                                                  • a
                                                                    ali
                                                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
                                                                    دوستان خواهشا جلوی پای دیگران سنگ نندازین و از مکر خدا بترسین که خدا مکارترینه.برای این ازمون بومی لحاظ نمیشه ونخواهدشد چون بر خلاف قوانین دفترچه هست وگرنه افراد ممکن بود اصلا اون شغل محل رو انتخاب نمیکردند و الان بر خلاف قوانین هست که بخوان بر غیر بومی امتیاز بدن چون بر خلاف شرایط هست و فرم های مصاحبه توسط امور استخدام و حتی نماینده سنجش که در مصاحبات حضور دارند بازبینی و به سنجش فرستاده میشه و حق ندارن در فرم مصاحبه به افراد بومی امتیاز داده بشه چون براحنی میشه از دیوان عدالت شکایت کرد از اون ارگان و ابروی تیم مصاحبه کننده میره .لذا بهتره که برای دیگران نسخه نپیچیم شاید یک خانمی سرپرست خانواده هست و هزار بدبختی دیگه داره و امیدش به اینه که قبول بشه ودر صورت قبول نشدن ممکنه هزار مشکلاتی که میدونیم سرش بیاد پس اینقدر نشینید قاضی بشید و حکم تعیین کنید.مطمئن باشید که اگر هدفتون استرس واردکردن و حذف کردن رقیبتون با حرفاتونه باید بگم راه رو اشتباه رفتین، خدا اگه بخواد کاری میکنه که حتی پات به مصاحبه نرسه پس فکر نکن زرنگی و نیتتون رو پاک کنید،چون هرچی خدا بخواد میشه
                                                                    • ؟
                                                                      ؟؟؟؟
                                                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
                                                                      خدا مکارترینه؟😳😳
                                                                      • آ
                                                                        آره داداش
                                                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
                                                                        و مکرو و مکر الله والله خیرالماکرین
                                                                        • a
                                                                          ali
                                                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸
                                                                          خدا برای بنده هایی که فکر میکنن زرنگن و مکر میکنن، مکارترینه.مثل کسی که میگه گناه میکنم و بعدش توبه میکنم و خدا میبخشه، و همش در حال گناهه به امید اینکه روزی توبه کنه ولی خدا کاری میکنه که در گناهش غرق بشه و هیچ وقت روزی که توبه کنه فرانرسه و بمیره
                                                                          • م
                                                                            مینو
                                                                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
                                                                            و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین!
                                                                          • م
                                                                            مینو
                                                                            ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹
                                                                            عالی گفتین واقعن دمتون گرم علی اقا
                                                                            • S
                                                                              Samin
                                                                              ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲
                                                                              کاملا با علی آقا و مینو جان موافقم
                                                                              • .
                                                                                .....
                                                                                ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴
                                                                                علی آقا دوست گرامی فکر کنم شما از چیزی خبر ندارید لطفا به حسن نیت طرف هم شک نکنید نشید داییه عزیز تر از مادر آیا خبر داری استخدامی شرایط سنیش تا 40 سال هست پس چرا اجرا نمیشه سازمان یا دولت اصلا اهمیتی به نظر یا خواسته ما و شما نمیده و فقط دنبال شرایط خودش هست موضوع کاملا صحت داره تصویب شده این مورد وتوجه کنید یه تبصره داره این تبصره مهمه که نوشته از زمان تصویب قابل اجراست حتی برای آزمون هایی که ثبت نام به پایان رسیده یا هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده پس شامل این آزمون هم میشه و قطعا در مصاحبه اعمال میشه
                                                                                • ک
                                                                                  کارشناس
                                                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰
                                                                                  حالا شما چرا استرس میدید !!! اگه چیزی بخواد بشه میشه ،،، نخواد هم نمیشه
                                                                                  با اعصاب بچه های مردم چرا بازی میکنید که یکی هم مثل من میاد یک چیزی میگه ، بهش بتو‌پند
                                                                                • ا
                                                                                  امیدم ب خدا
                                                                                  ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵
                                                                                  آفرین آقا علی... ماشالله
                                                                                  • ر
                                                                                    رضا همدان
                                                                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶
                                                                                    عالی بوووووووود .افرین و دمت گرم .منم هم عقیدم با شما
                                                                                  • ص
                                                                                    صبا
                                                                                    ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸
                                                                                    این موضوع خیلی ناعادلانه ست چون داوطلب طبق مفاد دفترچه راهنما اقدام به ثبت نام کرده و برای قبول شدن زحمت زیادی کشیده حداقل نباید برای این آزمون لحاظ بشه
                                                                                    کسایی که اعتراض دارن میتونن با شورای نگهبان تماس بگیرن یا با دیوان عدالت اداری... مطمئنا تاثیر خواهد داشت
                                                                                    • ک
                                                                                      کارشناس
                                                                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹
                                                                                      بنظرم راه منطقی همینه !! یک دختر مجرد وقتی توی یک شهر دیگه که بومی اونجا نیست ،، قبول میشه ، بعدش میفهمه چه مشکلاتی براش ناخواسته پیش اومده!! اول تنهایی، بی جایی،، نااشنایی با شهر،، اگر متاهل باشه که مشکلات چنذین برابره ،
                                                                                      من خودم یک خانمی رو با بچه 4،5 ماهه میشناختم فقط دغدغه قبولی داشت و قبولم شد با امتیاز خیلی بالا،، اما سال اول به دوم نکشید شروع کرد به انجام کارهای انتقالی برای شهر خودش و‌ سازمان هم زیر بار نمیزفت، شوهرش‌شهر خودشون بود و‌خانم شهر دیگه ،، نه از بچه بزرگ کردنشون چیزی میفهمیدن نه از زندگی
                                                                                      بنظرم این تصمیم تو این مرحله ناعادلانه اس بخاطر تصمیماتی که مسئولین دیر گرفتن و باید قبل از ازمون گرفته میشد و اطلاع رسانی میشد
                                                                                      ولی باور کتید زندگی توی یک جای دورافتاده و محروم بدون اشنایی با فرهنگ اون منطقه خیلی سخته !! الان شاید اسمش رو حسادت، یا هر چیزی بگذارید اما من الی ماشالله مورد میشناسم که از این انتخاب پشیمون شدند
                                                                                      • م
                                                                                        مینو
                                                                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵
                                                                                        دوست عزیز صحبت های شما بسیار غیرمنطقی یک طرفه و جنسیت زده است
                                                                                        اول اینکه اگه همچین موضوعی اتفاق بیفته فقط خانوما نیستن که درگیرش میشن خیلی از اقایون هم در شرایط مشابهین
                                                                                        ضمن اینکه بهتره پیشاپیش به استقبال مشکلات کسی نریم و برای زندگی کسی بر اساس چارچوب ذهنی خودمون تصمیم نگیریم
                                                                                        اجازه بدیم هر انسانی خودش با نتیجه تصمیماتش مواجه بشه کسی که توانایی اینو داشته که این ازمون رو قبول بشه حتمن در بدترین حالت از یه حداقل عقل و شعوری برخورداره و خودش تشخیص داده چه انتخابی براش مناسبه پس یه جور صحبت نکنین که انگار فقط شمایین که از همه بهتر میفهمین
                                                                                        تنها نکته مثبت صحبت هاتون فقط یک جمله بود اینکه این تصمیم توی این مرحله ناعادلانست!
                                                                                        • ک
                                                                                          کارشناس
                                                                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵
                                                                                          دوست عزیز مینو جان
                                                                                          من اصلا جنسیت زده صحبت نمیکنم چون شما اصلا منو نمیشناسی که خوده من چقدر دارم برای برابری زن و مرد تلاش میکنم.
                                                                                          برای من هیچ فرقی نداره بومی بگیرنذ یا نگیرند ،، و اصلا هم مثل بعضیا پیگیر خبر نبودم و نیستم ، فقط چند صفحه قبل خبر رو دیدم و اصلا از صحتش اطلاعی ندارم
                                                                                          چرا فکر میکنید همه شمشیر برداشتند و واستادن بالای سرتون که حقتون رو بگیرند ،،، برای من به شخصه قبول شدن و نشدن تو این ازمون ذره ای اهمیت نداره ،، من فقط از تجربه ای که از اطرافیانم گرفتم گفتم !! انشالله من قبول نشم اما شما قبول بشی
                                                                                          این طرز برخورد واقعا باعث شرمساریه که به حرف ها و نظرات بقیه توهین میکتید و میگید هیچ نکته مثبتی نداره حرفات
                                                                                    • ب
                                                                                      به ali
                                                                                      ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۳۵
                                                                                      علی برادر خوش قلب
                                                                                      لطفا سر فرصت این سوال های دو صفحه رو جواب بدی خیر دو دنیا رو ببری درحقمون خیلی برادری کردی
                                                                                      • a
                                                                                        ali
                                                                                        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
                                                                                        سوالات زبان منظورتونه؟

                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                      ثبت پاسخ