پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان دشتی

فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در هشت ماه سال جاری ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری چهارشنبه شب در نشست بررسی مشکلات کمیته امداد دشتی افزود: دولت تدبیر وامید توجه ویژه ای برای حل مشکلات اقتصادی و بهبود وضعت درآمد خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی داشته است.
نادری، از همکاری بسیار خوب بانک های عامل در پرداخت بموقع تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.
فرماندار دشتی اضافه کرد: از برنامه های مهم دیگر دولت ساخت خانه برای محرومان کمیته امداد است که در سال جاری کار ساخت ۱۴۹ واحد در دشتی شروع شده و امیدواریم بزودی تکمیل و به خانواده ها تحویل شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی گفت: در هشت ماه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال به عنوان مستمری ماهیانه به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجویان کمیته امداد دشتی پرداخت شده است.
اسماعیل فقیه به خدمات ویژه دولت برای تامین مسکن مددجویان امداد اشاره کرد و افزود: در ۲ سال گذشته با مشارکت سپاه پاسداران ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان ساخته شده و ۱۴ واحد در دست ساخت است که تا پایان سال تحویل مددجویان خواهد شد.
فقیه اضافه کرد: امسال ۵۰ میلیارد ریال نیز در قالب کمک های بلاعوض برای حل مشکلات خانواده های مددجوی کمیته امداد شهرستان دشتی پرداخت شده است.
شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ