ایجاد ۱۹ هزار شغل برای مددجویان مازندران

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش سال جاری در استان ایجاد می شود.

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، میثم معافی در جلسه بررسی شیوه نامه امتیازدهی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در جشنواره شهید رجایی با اشاره به سه راهبرد مهم عدالت، رضایت و بهره‌وری در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی سطح عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام (ره) با توجه به شاخص‌های ویژه ای که دارد می‌تواند در این جشنواره عیار خوبی برای معرفی خود ایجاد نماید.
وی افزود: کمیته امداد با توجه به اینکه در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی دارد، در حوزه‌های اشتغال و مسکن مخصوصا برای خدمت به دهک‌های درآمدی بسیار پایین، پیشران است.
معافی با اشاره به مردمی بودن کمیته امداد گفت: در کمیته امداد تجربه بسیار موفقی در ارتباط با مردم و ساز و کار تشکیلاتی مردمی وجود دارد که می‌توان به شبکه احسان و نیکوکاری بسیار بزرگ به عنوان یک منبع پایدار که خیرین و لایه‌های مختلف محلات در این بخش به صورت سازمانی و رسمی ارتباط برقرار کردند اشاره‌کرد.
قائم مقام کمیته امداد استان مازندران بیان داشت: کمیته امداد در سند تحول دولت مردمی، مصوبات سفرهای استانی، حمایت از مسئله خانواده و جوانی جمعیت، تشکیل خانواده و پشتیبانی از آن، ترویج ازدواج آسان، ارتقا فرهنگ سازمانی، ارتباط با تشکل‌های مردمی، دولت الکترونیک و… در کشور پیشگام است.
وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در ایجاد اشتغال گفت: یک میلیون شغل که جزو تعهدات دولت است نیمی از آن امسال توسط کمیته امداد با هزینه‌ای بالغ بر هزار و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد حدود ۱۹ هزار فرصت شغلی در دست انجام است.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ