۹۲ طرح اشتغال برای مددجویان درمیان اجرا شد

احمد بصیری پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۱ طرح با پرداخت ۲۸۷ میلیون تومان از محل منابع امداد و ۵۹ طرح با پرداخت ۹۷۸ میلیون تومان از محل منابع بانکی اجرا شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت منابع طرح های اجرا شده به مدت پنج سال تحت نظارت کمیته امداد هستند و هر ماه ناظران امداد از طرح ها بازدید می کنند.
مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و پنج مورد نظارت و بازرسی از طرح های اشتغال شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت برای اجرای هرچه موفق طرح ها ۱۹۷ نفر از مجریان طرح های اشتغال شهرستان درمیان آموزش های فی و حرفه ای را فرا گرفته اند.
بصیری پور گفت: همچنین در ۹ ماه گذشته مددجویان این شهرستان ۳۱۵ متر مربع فرش دستباف به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان را تولید کرده اند.
هم اکنون چهار هزار و ۴۶ خانوار در قالب ۹ هزار و ۴۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان درمیان هستند که از این تعداد سه هزار و ۲۹۰ خانوار ماهانه از کمیته امداد مستمری دریافت می کنند و ۶۸۵ خانوار از سایر خدمات امداد بهره‌‌مند می شوند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ