۲۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ایجاد شد، اظهار داشت: این تعداد فرصت شغلی زمینه خودکفایی بسیاری از مددجویان کمیته امداد را در این استان فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: بیش از ۴۲ میلیارد تومان برای ایجاد این تعداد شغل در سطح استان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از مددجویان استان چهارمحال و بختیاری در شغل های مشاغل خانگی، خدمات، کشاورزی و... مشغول به فعالیت شده اند.
خارج شدن ۴۰۰ مددجو از پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری
وی با اشاره به اینکه خودکفایی مددجویان از مهمترین برنامه های کمیته امداد این استان است، بیان کرد: مهارت آموزی و پرداخت تسهیلات برای ایجاد شغل در دستور کار کمیته امداد چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کمیته امداد چهارمحال و بختیاری توانسته است گام بلندی در راستای خودکفایی مددجویان بر دارد و درآمد مددجویان را افزایش دهد.
وی بیان کرد: ایجاد شغل موجب افزایش درآمد بسیاری از مددجویان در چهارمحال و بختیاری شده است و در حال حاضر ۴۰۰ مددجو از پوشش کمیته امداد خارج شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ