۱۰میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون با پرداخت ۱۰ میلیارد و۸۲۳ میلیون تومان تسهیلات برای ۷۳۸ مددجو فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس ۴۰۸ اشتغال پایدار، از محل تسهیلات بانکی و ۳۳۰شغل نیز از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان طی هفت ماهه اول امسال ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: برنامه های حوزه اشتغال این نهاد در سال جاری هدفمند و برنامه محور است و داشتن بانک اطلاعاتی از مستعدین اشتغال، ایجاد طرح های نو و خلاقانه و طرح های دانش بنیان از برنامه های مهم حوزه اشتغال این نهاد تا پایان امسال است.
این مسئول ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به خودکفایی و توانمندی جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد و راهبرد اصلی این نهاد توانمندی خانواده ها از طریق ایجاد فرصت های شغلی است.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی و در صورت انجام روال عادی کار، دشمن به اهداف شوم خود که کوچک کردن سفره اقشار آسیب پذیر است می رسد و بهترین راه مبارزه با استکبار همت و تلاش بیشتر، تقرب به خدا و خدمت به مردم است.
صفری راه برون رفت از مکشلات کنونی را همدلی، انسجام و وحدت است و در این ارتباط مدیریت ها باید بیش از گذشته حساس تر و ویژه تر باشد.
به گفته این مسئول، اولین گام در مدیریت ویژه حرکت جهادی و روحیه بسیجی داشتن و تقویت روابط بین بخشی است.
وی خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس نیازهای گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت ارائه می‌شود و در این میان توجه به رفع نیازهای مددجویان تحت حمایت و هدایت آنها به سمت توانمندسازی از اولویت‌های مهم کاری این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۴ هزار و ۲۴۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد در استان هستند، که درمجموع ۴.۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ