پیش بینی ۹میلیاردو۵۰۰میلیون تومانی اعتبار برای اشتغال مددجویان زنجانی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها، از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در جهت ایجاد اشتغال ورفع مشکل بیکاری است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیداربا مدیر صندوق کار افرینی امید با بیان این که هدف اصلی کمیته امداد از پرداخت وام ایجاد اشتغال وتوانمندسازی مددجویان است گفت:اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها، از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در جهت ایجاد اشتغال ورفع مشکل بیکاری است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده شود.

وی با اشاره به تجربیات طولانی کمیته امداد در ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان افزود:کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های موجود طرح‌های اشتغالزایی موثری اجرا می‌کند که به اشتغالزایی پایدار منتهی شده واز مهاجرت افراد به شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت::پیش بینی ۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومانی اعتبار از صندوق توسعه ملی به صندوق کار آفرینی امید جهت ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان زنجان فرصت خوبی برای ایجاد شغل به افراد نیازمند به ویژه برای افراد ساکن در روستا‌ها بااولویت مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی به همکاری خوب بانک‌ها با کمیته امداد در جهت پرداخت وام اشتغال اشاره کرد و گفت:تعامل وهمکاری خوبی بین کمیته امداد وبانک‌های عامل استان وجود دارد که با همین رویکرد تا پایان آبانماه سال جاری ۹۰۵ فرصت شغلی جدیدبرای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بااعتباری بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۶۰۱ میلیون تومان در رشته شغلی موردعلاقه آن‌ها ایجادشده است.

بابایی مهر مدیر صندوق کار آفرینی امید هم با تشکر از اقدامات کمیته امداد استان گفت:رسالت صندوق کار افرینی امید بحث حمایتی است وهرگز به دنبال سود بانکی نبوده وبا کمال افتخار آماده ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد استان زنجان است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ