پرداخت ۵۲۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌ به مددجویان زنجانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌، کارگشایی و مسکن به مددجویان کمیته امداد، توسط صندوق امداد ولایت استان پرداخت ‌شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت صفری صبح امروز در جمع مجریان طرح‌های اشتغال اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم و قابل توجه کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف اشتغالزایی برای آنها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته در راستای اشتغالزایی مددجویان برای ۲ هزار مددجو طرح اجرا شد، تصریح کرد: این مددجویان خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اشتغالزایی مددجویان از ظرفیت خیرین و همچنین صندوق ولایت استان نیز بهره گرفته شده است، افزود: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۲ فقر تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌، کارگشایی و مسکن به مددجویان کمیته امداد استان زنجان توسط صندوق امداد ولایت استان پرداخت ‌شده است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴ هزار و ۹۶۱ نفر از خدمات مختلف کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف بهره‌مندند، افزود: از برنامه‌های مهم کمیته امداد اشتغالزایی برای جامعه هدف و زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی و معیشتی گروه‌های مختلف مددجویی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته با همکاری بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت ۲ هزار و ۴۰۲ فقره وام اشتغال با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: برای سال جدید نیز برنامه‌ریزی برای بیش از ۴ هزار فرصت شغلی به شرط تامین منابع پیش‌بینی شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ