پرداخت ۱۸.۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بوشهری

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خبرداد و گفت: ۱۸.۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات کمیته امداد استان بوشهر، برای مددجویان مناطق مختلف استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی، ظهر امروز در آیین برگزاری آزمون منطقه‌ای ضمن خدمت کارکنان کمیته امداد در بوشهر اظهار داشت:مرحله سوم آزمون جامع کارشناسان فنی اشتغال کمیته امداد سه استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور به صورت منطقه‌ای در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور ارزیابی دانش و آگاهی کارکنان از قوانین و مقرارت و دستورالعمل‌های حوزه اشتغال و خودکفایی برگزار شد.

لطفی تصریح کرد: موضوعات این آزمون در زمینه کار آفرینی، تامین مالی بنگاه‌های خرد، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و فروش و نکات حقوقی و قانونی کسب و کار بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان سازمانها در راستای حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی و بهبود عملکردها، بسیار مورد حائز اهمیت است و در همین راستا کمیته امداد برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف توانایی هالی علمی و تخصصی کارکنان خود را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در بخش اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۲۷ فرصت شغلی با پرداخت ۱۸.۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد، برای مددجویان مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل بیش از ۲ هزار و ۴۷۷ فرصت شغلی فراهم شد گفت: این طرح‌های اشتغال زایی با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان برای جامعه مددجویی ایجاد شده که زمینه خودکفایی بسیاری از مددجویان کمیته امداد در این استان را فراهم کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ