پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مدد جویان استان مرکزی

۱۱ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در نیمه نخست امسال به مدد جویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مدد جویان استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طی ۶ ماهه نخست امسال ۶۰۶ وام اشتغال با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به عملکرد حوزه اشتغال در۶ ماهه نخست امسال، گفت: برای ایجاد این تعداد شغل ۱۱ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب شده است.

مشهدی با تاکید بر ضرورت تقویت ایجاد فرصت شغلی از طریق موسسه‌های کاریابی گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به مراکز کاریابی معرفی شدند و برای ۴۵ نفر از آن‌ها اشتغال ایجاد شده است.

وی یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان را نظارت کمیته امداد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی دانست و افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱ هزارو ۹۷۲ نظارت فنی و کارشناسی بر طرح‌های اشتغال مددجویی انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار در دستور کار این نهاد قرار دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ