ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاده شده جرائم غیرعمد در استان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی شامگاه امروز در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان در اردبیل اظهار داشت: از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاده شده جرائم غیرعمد در استان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی واحد اشتغال‌زایی در زمینی که اختصاص داده شده خبر داد و افزود: این پروژه بسیار مهم بوده که نقش اساسی در اشتغال زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در استان داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای اشتغال زندانیان آزاده شده در نانوایی‌ها و برخی مراکز خدماتی در شهرک‌های اردبیل خبر داد و بیان کرد: باید دیدگاه به زندانیان آزاد جرائم مالی غیرعمد همانند دیگر افراد جامعه باشد چرا که این زندانیان به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان به سر می‌برند و با همت خیران، ستاد دیه و دستگاه قضائی آزاده شده‌اند.

عتباتی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان خدمات‌دهی به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد را مبنای کار قرار داده که در این حوزه کالاهای مورد نیاز این خانواده‌ها و برخی خدمات نیز ارائه شده است تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

وی از آزادی بیش از ۲۱۳ زندانی جرائم مالی غیرعمد با همت انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰۰ خانواده زندانیان جرائم مالی غیرعمد زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند که از خدمات این انجمن بهره‌مند می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده جرائم مالی غیرعمد است که اشتغال در حوزه آموزش رانندگی، نانوایی‌ها و مراکز خدماتی مبنای کار قرار گرفته است.

عتباتی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد داشته باشیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه باشیم.

وی از خیران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف و دستگاه قضائی که همیشه در کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و خانواده‌هایشان پیشگام بوده‌اند تشکر کرد و گفت: خیران اردبیلی در اقدامات خیرخواهانه به ویژه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد پیشگام بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ