اختصاص ۵.۶ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان روستایی کهگیلویه و بویراحمد

پنج میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی پست‌بانک به طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان روستایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد به‌ منظور افزایش تعامل و همکاری بیشتر امروز ( ۱۹ شهریور ) با مدیرعامل پست ‌بانک استان دیدار کرد.

 بنابراین گزارش، فرید محبی گفت: تلاش ما این است که بستری برای حل مشکلات مددجویان فراهم کرده و با ارائه تسهیلات، آنها صاحب شغل شده و با توانمندی و خودکفایی، از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده ۱۵۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان روستایی در پست‌ بانک تعیین شعبه شده، افزود: در این زمینه پنج میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی به این طرح‌ ها اختصاص‌ یافته است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات پست ‌بانک موجب رضایت مندی مردم است، تصریح کرد: به‌ منظور توسعه اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان، خواستار همکاری و تسریع در این امر هستیم.

 سعید ساعدی فر، مدیر امور شعب پست ‌بانک کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما خود را از خانواده کمیته امداد می ‌دانیم، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال ‌زایی پست ‌بانک از اواخر سال گذشته آغاز ‌شده و امید است که با نظارت ‌های بانک و کمیته امداد، منجر به تولید و اشتغال پایدار شود.

 مدیر امور شعب پست ‌بانک کهگیلویه و بویراحمد به نظارت حین پرداخت تسهیلات اشاره و بیان کرد: این نظارت می ‌تواند باعث پایداری طرح‌ های اشتغال شود.

 ساعدی فر با بیان اینکه خدمت‌ رسانی صادقانه و بی ‌منت به نیازمندان برای ما افتخار است، تصریح کرد: در زمینه تعاملات گذشته آمادگی داریم تا خدمات بهتر و مطلوب ‌تری به معرفی ‌شدگان کمیته امداد و سایر نیازمندان ارائه دهیم.

 وی به خدمات پست ‌بانک در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: پست ‌بانک در حوزه روستایی عملکرد خوبی دارد و در این مورد می ‌تواند با کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان روستایی همکاری بهتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ