آرشیو استخدام پزشکی قانونی کشور

برای مشاهده استخدام های جدید سازمان پزشکی قانونی کشور اینجا کلیک کنید

خبر ۲۵ مهر ۹۷ - رفع کمبود نیروی متخصص در پزشکی قانونی کهریزک با کمک دستگاه‌ها

استاندار تهران طی بازدید از پزشکی قانونی کهریزک به دلیل مطرح شدن کمبود نیروی انسانی در این مرکز گفت: امیدواریم با مکاتبات با وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها نیروهای متخصص به این سازمان افزوده شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ مهر ۹۷ - درخواست استخدام ۶۰۰ نفر در رشته‌های تخصصی به دولت

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم گفت: بر اساس آخرین برآورد‌ها زمان پاسخگویی به مراجعین در حال حاضر به کمتر از ۲ ساعت رسیده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲ مهر ۹۷ - سازمان پزشکی قانونی با کمبود نیروی انسانی مواجه است

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام اینکه بر اساس چارت سازمانی برای ۷۳۰۰ نفر در این سازمان پست وجود دارد، ولی تنها ۳هزار نفر فعالیت می کنند، گفت: نیاز به جذب و افزایش نیرو در این سازمان احساس می شود.
به گزارش ایرنا، عبدالرزاق برزگر روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دولت بر اساس قانون درصدد محدود کردن جذب نیروی انسانی در ادارات است، خاطرنشان کرد: ۲۳۰ نفر بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه در این سازمان جذب شدند و جذب ۶۰۰ نفر نیز در طول برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت های پزشکی قانونی بسیار سخت و حساس است، گفت: با وجود کمبود نیرو ، کارشناسان سازمان ایثارگرانه به مردم خدمت می کنند.
برزگر با بیان اینکه به مراجعان این سازمان که بطور معمول در وضعیت جسمی و روحی مناسبی قرار ندارند، باید در شرایط مناسبی خدمات ارائه شود، اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر در فضای مناسب حق مردم است.
به گزارش ایرنا، در این آئین آرتین کمالی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات بهرام صمدی راد تقدیر شد.
کمالی پیش از این مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

خبر ۲ مهر ۹۷ - استخدام نیروی انسانی در پزشکی قانونی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عبدالرزاق برزگر در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی و قانونی آذربایجان شرقی در تالار اجتماعات دادگستری برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در پزشکی قانونی برای ارائه خدمات بهتر، اظهار داشت: علی رغم این کمبودها، ارائه خدمات در پزشکی قانونی متوقف نیست و حتی بیش از توان امکاناتی و نیروی انسانی خدمات ارائه می‌شود.

وی حادثه آتش سوزی قطار تبریز-مشهد را یادآور شد و گفت: در این حادثه که شناسایی افراد بیش از ۱ تا ۱.۵ ماه تخمین زده می‌شد، در یک هفته شناسایی به اتمام رسید که این موضوع در تسکین آلام خانواده‌ها موثر بوده است.

قایم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر اینکه باید سوله‌های بحران در استان‌ها راه اندازی شود، خاطر نشان کرد: در برخی استانها این سوله‌ها ساخته شده ولی در برخی دیگر مانند آذربایجان شرقی به دلیل مشکلات بودجه‌ای، این موضوع هنوز مسکوت مانده است.

برزگر از وجود کمبودهای فیزیکی برای بهبود خدمات رسانی در پزشکی قانونی خبر داد و افزود: توقع ما این است که مردم مراجعه کننده که در وضعیت نا مناسب جسمی یا روحی هستند، در شرایط نا مناسب مورد معاینه و انتظار قرار نگیرند و این حق مردم است لذا باید تلاش را برای ارائه خدمات بهتر در فضای مناسب تر افزایش دهیم.

وی چالش نیروی انسانی را یکی دیگر از مشکلات پزشکی قانونی عنوان کرد و ابراز داشت: در حوزه نیروی انسانی، بر اساس چارت سازمانی ۷۳۰۰ پست داریم که کمتر از ۳۰۰۰ پست، نیرو دارد.

قایم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه دولت می‌گوید که نیروهای استخدامی را محدود کنیم ولی در این تشکیلات باید حداقل ۵۰ نیروهای لازم برای ارائه خدمات را در اختیار داشته باشیم، گفت: ۲۳۰ نیرو در برنامه پنجم جذب کردیم و در برنامه ششم ۶۰۰ نیرو وعده داده شده است.

خبر ۲۷ شهریور ۹۷ - پزشکی قانونی در کل کشور با کمبود نیروی انسانی مواجه است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی، یکی از مشکلات این سازمان در سراسر کشور را کمبود نیروی انسانی دانست.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۱ شهریور ۹۷ - تخصیص اعتبارات لازم برای جذب و حفظ نیرو در پزشکی قانونی 

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه مشکل جذب وحفظ نیرو در پزشکی قانونی داریم، گفت: باید با تخصیص اعتبارات لازم این پرسنل را حفظ کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر  ۳۰ مرداد ۹۷ - کمبود ۴۸۰۰ پست سازمانی در پزشکی قانونی

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی گفت: هم اکنون برای چهار هزار و ۸۰۰ پست سازمانی در این سازمان در سراسر کشور نیرو وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرزاق برزگر روز دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام اضافه کرد: یکی از مشکلات موجود در این سازمان با توجه به سختی کار کمبود رغبت به ویژه در میان پزشکان برای فعالیت در این حوزه است.
وی افزود: هفت هزار و ۳۰۰ پست سازمانی در پزشکی قانونی هم اکنون وجود دارد ولی تنها برای دو هزار و ۵۰۰ نفر در این پست ها نیرو داریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ مرداد ۹۷ - ۱۲۰ پزشک در سازمان پزشکی قانونی جذب خواهند شد

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی گفت: ۱۲۰ پزشک در سازمان پزشکی قانونی جذب و به کارگیری خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرزاق برزگر ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام اظهار داشت: جذب و به‌کارگیری پزشک در سازمان پزشکی قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۲۰ پزشک در سازمان پزشکی قانونی جذب و به کارگیری خواهند شد.

وی از تجهیز و تقسیم‌بندی آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی خبر داد و ادامه داد: این فرایند به منظور پاسخ به استعلامات قضایی ایجاد شده و از اولویت‌های کاری این سازمان محسوب می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: تقسیم‌بندی و تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی می‌تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته و این هدف اصلی و اساسی این سازمان است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این آیین گفت: استقرار آزمایشگاه سم‌شناسی و دی‌ ان‌ ای در استان ایلام امری لازم و ضروری است.

محمد رزم افزود: تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی سازمان پزشکی قانونی از دیگر نیازمندی‌ها بوده که باید مسوولان امر در استان ایلام به این مهم عنایت داشته باشند.

وی ادامه داد: با عنایت به پیگیری‌هاتی آزمایشگاه پاتولوژی پزشکی قانونی در استان ایلام به زودی راه‌اندازی خواهد شد که جای تقدیر دارد.

به گزارش فارس، در پایان از خدمات ۹ ساله دکتر روندی مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان ایلام تقدیر و مهدی علیزاده‌مهاجر به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه معرفی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

خبر ۳ مرداد ۹۷ - صدور مجوزهایی برای استخدام متخصص در حوزه پزشکی قانونی

رئیس پزشکی قانونی کشور با اشاره به کمبود پزشک متخصص در این حوزه گفت : دولت در این زمینه قول مساعدت داده و به زودی مجوزهایی برای استخدام صادر می شود .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۶ اسفند ۹۶ - نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی اعلام شد

اطلاعیه سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال جاری و مدارک مورد نیاز برای پذیرش آنان منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
ضمن عرض تبریک و تهنیت به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سالجاری سازمان پزشکی قانونی کشور بدینوسیله باطلاع می رساند:
کلیه پذیرفته شدگان نهایی مقتضی است با در دست داشتن مدارک ذیل از روز یکشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۶ لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۶ جهت تکمیل پرونده به هسته گزینش سازمان به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
آدرس :

تهران، خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، کوچه میثاق، سازمان پزشکی قانونی کشور، طبقه اول، هسته گزینش سازمان
مدارک مورد نیاز:

۱. ۴ قطعه عکس ۴*۳
۲. فتوکپی تمام صفحات شناسنامه
۳. تصویر کارت ملی
۴. تصویر کارت وضعیت خدمت نظام وظیفه (جهت آقایان)
۵. تصویر مدرک تحصیلی مطابق با شرایط احراز مندرج در آزمون

لازم بذکر میباشد همراه داشتن اصل مدارک جهت تطابق نیز الزامی است.

خبر ۱۴ اسفند ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۳

باتوجه به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام می‌گردد، بر این اساس داوطلبان لازم است برای اطلاع از انجام سایر مراحل استخدامی از روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۱۶ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک کنید

در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام اطلاعیه های جدید مطلع شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۴ بهمن ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۶/۳

باعنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به دستگاههای اجرایی شامل: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی قانونی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان البرز، سازمان بهزیستی استان البرز، اداره کل دامپزشکی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان سنجش آموزش کشور و بانک صنعت و معدن، که نتایج آنها نهایی شده است اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است جهت اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۸ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

بدیهی است سایر دستگاههای اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۹ دی ۹۶ - دعوت به همکاری اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان 

اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود جهت خدمت در واحد های تابعه بر اساس مجوزهای صادره از بین جوانان مومن و متعهد، دو نفر را که واجد شرایط باشد پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد شرکتی از طریق شرکتهای طرف قرارداد جذب نماید.

لذا از کلیه متقاضیان درخواست می شود از تاریخ ۹۶/۱۰/۲۵ لغایت۹۶/۱۰/۳۰ جهت ارائه مدارک و کسب اطلاعات بیشتر به امور اداری اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان واقع در میدان سعدی مراجعه نمایند.

خبر ۱۵ آبان ۹۶ - اطلاعیه زمان مصاحبه شغلی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پزشکی قانونی

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور تاریخ انجام مصاحبه شغلی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، تمامی پذیرفته شدگان مشاغل مورد نیاز که بر اساس اعلام سازمان سنجش در لیست سه برابر ظرفیت هستند باید با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی در ساعت ۸ صبح روزهای تعیین شده (طبق جدول زمانبندی) به سازمان پزشکی قانونی کشور به نشانی خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، کوچه میثاق، سازمان پزشکی قانونی، طبقه اول مراجعه کنند.

گفتنی است در صورت مراجعه خارج از تاریخ های قید شده مصاحبه شغلی از افراد صورت نمی گیرد و غایب محسوب می شوند.

پذیرفته شدگان در صورت هرگونه سوال یا ابهام می توانند با شماره های ۵۵۶۱۷۷۸۵ و ۵۵۶۱۹۱۹۱ تماس بگیرند.

۱۳۹۶/۸/۲۱ ۱۳۹۶/۸/۲۲ ۱۳۹۶/۸/۲۳ ۱۳۹۶/۸/۲۴
کارشناس تحلیل‌گر سیستم حسابدار پزشک عمومی کاردان پزشکی قانونی
مامور حراست مسئول خدمات مالی پزشک متخصص پزشکی قانونی کارشناس آزمایشگاه، غذا، دارو و بیهداشتی
کارشناس امور اداری   پزشک متخصص روانپزشک کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی
      کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی

برای مشاهده اطلاعیه در سایت پزشکی قانونی کشور اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:

• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.
• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.
• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای سازمان پزشکی قانونی کشور:

به اطلاع میرساند، کلیه داوطلبینی که موفق به کسب حدنصاب آزمون کتبی گردیده و در لیست چند برابر ظرفیت میباشند،
میبایست ضمن در دست داشتن اصل و تصویر مستندات به شرح ذیل، به اداره کارگزینی اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان محل
جغرافیایی معرفی شده در آزمون و یا محل سکونت خود از تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۰لغایت ۱۳۹۶/۷/۱۷مراجعه نمایند.
بدیهی است در صورت مراجعه پس از تاریخ مذکور مدارک اخذ نخواهد گردید.
مدارک مورد نیاز:

  • نسخه پرینت شده از کارنامه آزمون.
  • اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه.
  • اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو.
  • اصل و تصویر دانشنامه تحصیلی (در صورت آماده نبودن مدرک تحصیلی میبایست گواهی از دانشگاه محل تحصیلی با
    قید کلمه فارغالتحصیل گردیده است ارائه نمایند).
  • اصل و تصویر گواهی وضعیت خدمت مشمولان قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
  • اصل و تصویر کارت پایان خدمت (ویژه آقایان).
  • مستندات مربوط به بومی بودن در صورت استفاده از امتیاز مربوطه.
  • مستندات مربوط در صورت استفاده از امتیاز % ۵ایثارگران.
  • مستندات مربوط در صورت استفاده از امتیاز % ۳معلولان.

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ مهر ۹۶ - شرایط پذیرش ۱۲۰ پزشک عمومی و متخصص در سازمان پزشکی قانونی

خبرگزاری ایرنا : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت : فرایند استخدام تعهد خدمت در پزشکی قانونی کشور در حال انجام است و۱۲۰ پزشک عمومی و متخصص جذب می شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ اسفند ۹۵ - صدور ۱۲۰ مجوز استخدام در پزشکی قانونی

خبرگزاری میزان: شجاعی در سفر به مشهد از صدور ۱۲۰ مجوز استخدام در پزشکی قانونی خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اسفند ۹۵ - استخدام ۱۰۰ پزشک در سازمان پزشکی قانونی در سال ۹۶

خبرگزاری تسنیم : براساس مصوبه مجلس، ۱۰۰ پزشک عمومی سال آینده در سازمان پزشکی قانونی استخدام می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۹ دی ۹۵ - کمبود نیرو در پزشکی قانونی لرستان

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان به کمبود نیروی متخصص در این سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان پزشکی قانونی درزمینهٔ فضای فیزیکی و نیروی انسانی در مضیقه است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ دی ۹۵ - با حقوق چهار میلیونی هم کسی حاضر نیست استخدام این اداره شود

خبرگزاری خبر آنلاین : پزشکی قانونی ایلام چندین نوبت اگهی استخدام داده است اما تاکنون کسی مراجعه نکرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ مهر ۹۵ - پزشکی قانونی لرستان با کمبود نیروی متخصص ‌مواجه‌ است

خبرگزاری ایسنا : ‌مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: با کمبود نیروی متخصص پزشکی قانونی در استان مواجه‌ایم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ مهر ۹۵ - اختصاص ردیف استخدامی سالانه برای جذب پزشکان

خبرگزاری فارس : ئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به گره گشایی پزشکی قانونی در پرونده‌ها گفت: رشته پزشکی قانونی در دوره تخصص یکی از رشته های دارای اعتبار با سطح بالاست که متاسفانه در سال های اخیر جایگاه آن تاحدی دچار تنزل شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ مرداد ۹۵ - اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص نتایج دومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور

با عنایت به برگزاری دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ، بدین‌وسیله نتایج اولیه آن دسته از شغل‌محل‌هایی که نتایج آن نهایی و مورد تایید قرار گرفته است، شامل مرکز آمار ایران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هواشناسی کشور، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد. متقاضیان در صورت هرگونه سوال لازم است با دستگاه اجرایی ذیربط تماس حاصل نمایند.
بدیهی‌است سایر رشته شغل- محل‌هایی که فرایند مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ مرداد ۹۵ - پزشکی قانونی خراسان جنوبی با کمبود نیروی انسانی تخصصی روبه‌رو است

خبرگزاری تسنیم : مدیرکل سابق پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختمان جدید پزشکی قانونی با وجود ۹۲ درصد اعتبار به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات پزشکی قانونی خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ تیر ۹۵ - برگزاری آزمون استخدامی در پزشکی قانونی کرمانشاه

خبرگزاری فارس : مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از کمبود نیرو در این مرکز خبر داد و گفت: این مرکز از طریق برگزاری آزمون استخدامی طی سال ۹۵ تعدادی پزشک رسمی جذب می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ تیر ۹۵ - کمبود نیروی متخصص در پزشکی قانونی لرستان

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۵ – نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۴ اعلام شد

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ اردیبهشت ۹۵ - کمبود نیرو در بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی در غرب آسیا

خبرگزاری حمایت : مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه آزمایشگاه کهریزک در غرب آسیا بی‌نظیر است، گفت: هزینه‌های مصرفی در پزشکی قانونی بسیار گزاف است بنابراین باید در این زمینه به دنبال اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی باشیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ اسفند ۹۴ - پزشک قانونی سبزوار با کمبود نیرو مواجه است

خبرگزاری مهر : مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان رضوی از مردم سبزوار به خاطر وضعیت نامساعد پزشکی قانونی در این شهرستان عذرخواهی کرد و گفت با کمبود نیرو مواجه هستیم.
به گزارش خبرنگار مهر، سید آریا حجازی ظهر دوشنبه در محل فرمانداری سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: سبزوار یکی از مهمترین شهرهای استان است ولی ما به لحاظ کمبود اعتبارات در دو بعد جذب نیروی انسانی و ساختمان پزشکی قانونی تاکنون نتوانسته ایم در این شهر موفق عمل کنیم.
وی افزود: گستردگی جمعیت و وسعت بالای منطقه سبزوار باعث شده تا ماهانه ۹۰۰ مورد معاینه در این مرکز انجام شود که از این رقم ۸۰ درصد معاینات مصدومین نزاع و تصادف، ۱۵ درصد کارشناسی آزمایشگاه و ۵ درصد نیز فوتی است.
حجازی تعداد پذیرش در سطح استان را سالانه ۱۲۰ هزار معاینه بیان کرد و یادآور شد: تعداد مراجعان به پزشکی قانونی سبزوار نسبت به آمار دیگر مراکز ما در سطح استان رقم بسیار بالایی است.
وی گفت: دو مرکز جغتای و نقاب پشتیان پزشکی قانونی سبزوار هستند که به زودی با استقرار دو نیروی پزشک تا حدودی بار پذیرش در این شهرستان کمتر خواهد شد.
وی اظهار کرد: آمار بالای مراجعه مردم به مرکز سبزوار با تعداد نیرو همخوانی ندارد این شهر نیازمند پنج نفر نیروی پزشک است در صورتی که هم اکنون با یک نفر اداره می شود.
مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه با عنایت مسئولان سازمان قول هایی برای تامین یک نیروی پزشک به همراه کارشناس جدید به سبزوار داده شد در صورتی که مشکلی برنخورد حداکثر تا سه ماه آینده به مجموعه پزشکی قانونی سبزوار اضافه خواهند شد.
حجازی افزود: ورود این نیروها کمک بزرگی در پشتوانه کاری این شهرستان خواهد بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در مورد وضعیت نامساعد ساختمان پزشکی قانونی نیز گفت: سبزوار از جمله مراکز دارای مشکلات فراوان است ساختمان این شهر برای انجام معاینات از وضعیت نامساعدی برخوردار است همین امر سبب شد تا انجام معاینات تخصصی که نیازمند کالبد شکافی دارد در سبزوار امکانپذیر نباشد.
وی ادامه داد: در سفر دکتر شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به پروژه احداث ساختمان در سبزوار به دید ملی نگاه شد که با قول های فرماندار سبزوار قرار است اقدامات جانمایی زمین مناسبی برای اجرای این طرح انجام شود.
حجازی گفت: امیدواریم پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی به زودی کلنگ زنی و در مدت دو سال آینده عملیات اجرائی آن آغاز شود.
مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان رضوی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴ مرکز با ۱۸۰ نفر نیروی پشتیبان و کارشناس در سطح استان جوابگوی مراجعین هستند .

خبر ۱ اسفند ۹۴ - تعطیلی ۵۰ مرکز پزشکی قانونی به سبب کمبودنیرو

خبرگزاری صدا و سیما : رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور : بیشترین پرونده های تشکیل شده در پزشکی قانونی کشور تصادفات جاده ای است.
تعطیلی ۵۰ مرکز پزشکی قانونی در امسالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور امروز به خبرنگار ما گفت: ۱۲ هزار پرونده امسال در پزشکی قانونی تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش داشت.
احمد شجاعی با بیان اینکه بعد از تصادفات، درگیری و نزاع بیشترین پرونده های مراجعه شده به پزشکی قانونی را تشکیل می دهد گفت: میزان نزاع و درگیری نسبت به پارسال افزایش داشت.
وی کمبود نیرو را از مشکلات این سازمان اعلام کرد و افزود: ۵۰ مرکز پزشکی قانونی امسال به دلیل کمبود نیرو تعطیل شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام اینکه کمبود نیرو در بخش پزشک معالج است گفت : از ۲۰ سال گذشته هیچ پزشکی در سازمان پزشکی قانونی کشور استخدام نشد و امسال فقط ۶۰ پزشک استخدام شدند.
احمد شجاعی اولویت جذب نیرو را در سازمان پزشکی قانونی، پزشکان متخصص اعلام کرد گفت : بانک ژنتیک سال آینده تشکیل خواهد شد و بسیاری از مشکلات در حوزه شناسایی کاهش می یابد.

خبر ۲۳ دی ۹۴ - استخدام ۱۱۰ نفر در پزشکی قانونی

خبرگزاری ایلنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور از استخدام ۱۱۰ نیروی پزشک و کار‌شناس آزمایشگاهی از طریق آزمون استخدامی اسفند ماه سال جاری دراین سازمان خبر داد.به گزارش ایلنا از سازمان پزشکی قانونی، مهدی فروزش گفت: در راستای تکمیل فرایند استخدام دستگاه‌های اجرایی دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی با عنوان آزمون استخدامی اسفند ماه ۱۳۹۴ در روز ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: سهمیه ۱۱۰ نفری برای جذب از محل مجوز ۲۳۰ نفره سازمان در برنامه پنجم توسعه است که ۵۰ تن از این شمار طی آزمون استخدامی خرداد ماه جذب و به کارگیری شدند و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۱۱۰ تن نیز در آزمون اسفند ماه جذب می‌شوند.
فروزش در خصوص نحوه توزیع افرادی که در آزمون اسفند ماه جذب سازمان می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این آزمون ۴۱ پزشک عمومی، ۲۳ دستیار رشته تخصصی پزشکی قانونی (جذب سازمان می‌شوند و بعد از فراغت از تحصیل در ردیف‌های تعیین شده شروع به کار می‌کنند)، ۱۵ متخصص پزشکی قانونی، هشت متخصص آسیب‌شناسی، هفت روان پزشک، یک دندانپزشک و ۱۵ کار‌شناس آزمایشگاه جذب خواهند شد.
به گفته وی در مجموع در قالب این آزمون ۹۵ پزشک و ۱۵ کار‌شناس آزمایشگاهی در کل کشور جذب سازمان می‌شوند که امیدواریم با به کارگیری این افراد برخی از مشکلات فعلی ناشی از کمبود نیروی در سازمان برطرف شود.
فروزش یادآوری کرد: علاقه مندان برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور باید در مهلت تعیین شده (از ۲۱ تا ۲۶ دی ماه) نسبت به ثبت نام در آزمون بر اساس دستور العمل‌های سازمان سنجش قدام کنند ضمن آنکه مهلت در نظر گرفته شده قابل تمدید نیست و بهتر است داوطلبان در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی ادامه داد: سوالات و مواد آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی طراحی شده که بخش عمومی شامل فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی و اجتماعی حقوق اساسی و هوش و توانمندی‌های عمومی است.
سوالات بخش تخصص آزمون نیز بر اساس دانش و مهارت‌های تخصصی و متناسب با خوشه‌های شغلی یا مشاغل با طراحی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری سازمان پزشکی قانونی کشور تهیه شده است که با توجه به رشته تخصصی سئوالات متفاوت است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی پزشکی قانونی افزود: آزمون چهار گزینه‌ای با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی شده است و تمام دروس عمومی و اختصاصی با ضریب یک محاسبه و اعمال می‌شود.
فروزش در خصوص حد نصاب نمره افراد برای قبولی در آزمون گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدنصاب نمره قبولی در آزمون کسب ۵۰ درصد از نمره نفر اول است؛ به بیان دیگر هر فرد برای پذیرش در مرحله آزمون کتبی باید ۵۰ درصد نمره نفر اول را کسب کرده باشد.
وی تصریح کرد: علاوه بر این نمره داوطلب با بومی استان با ضریب یک دوم و بومی شهرستان یک چهارم نمره اکتسابی در هر مرحله از آزمون و مصاحبه استخدامی محاسبه می‌شود و تنها در صورت کسب حد نصاب در آزمون کتبی این محاسبه انجام خواهد شد، شرط ورود به مراحل بعدی حدنصاب آ‍مون کتبی است.
معاون توسعه مدیریت این سازمان خاطرنشان کرد: افرادی که در آزمون کتبی حدنصاب نمره تعیین شده را کسب کنند از نفرات اول تا سوم به سازمان معرفی می‌شوند و پس از آن مصاحبه‌های شفاهی از آنان به عمل می‌آید که میزان تاثیر آزمون کتبی در نمره نهایی افراد ۷۰ و مصاحبه شفاهی ۳۰ درصد است، همچنین میزان تاثیر مواد عمومی در آزمون کتبی ۴۰ و مواد تخصصی ۶۰ درصد است.
فروزش در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای همکاران قراردادی که در قالب گروه‌های اعلام شده (پزشک و کار‌شناس آزمایشگاه) امکان جذب آنان وجود دارد، اظهار کرد: شاغلین قراردادی برای محاسبه امتیاز باید در زمان ثبت نام دارای شماره شناسه از سامانه کارمند ایران باشند و آن را در برگه ثبت نام خود درج کنند.
وی افزود: به نمرات کسب شده کارمندان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی باشند صرفا در صورت کسب حدنصاب آزمون کتبی (۵۰ درصد نمره نفر اول) به ازای هر سال تجربه در هر یک از دستگاه‌های اجرایی دو درصد و حداکثر تا ۲۰ درصد نمره کل در هر یک از حیطه‌های آزمون و مصاحبه استخدامی اضافه می‌شود.
به گفته فروزش در صورت مساوی بودن نمرات اکتسابی در آزمون اولویت معرفی برای گزینش به ترتیب با کارمندان قراردادی شاغل در دستگاه اجرایی، افراد بومی شهرستان و افراد بومی استان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی افزود: معلولین عادی به شرط شرایط مندرج در آگهی از سه درصد سهمیه قانونی برای استخدام برخوردارند، همچنین سهمیه ۲۵ درصدی برای ایثارگران، جانبازان، آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالا‌تر، همسر و فرزندان آ‍زادگان دارای یک سال و بیشتر اسارت در نظر گرفته شده که برای جذب به سازمان معرفی می‌شوند.
وی اضافه کرد: خواهر و برادر شهید نیز مشمول این سهمیه ۲۵ درصدی می‌شود اما این افراد ملزم به شرکت در آزمون کتبی نیز هستند، علاوه بر این سهمیه ۵ درصدی نیز برای رزمندگان با سابقه شش ماه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت اعمال می‌شود.

اطلاعیه :

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور، به حـول و قـوه الهـی، دومـین آزمـون اسـتخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور تحت عنوان آزمون استخدامی اسفند مـاه ۱۳۹۴ در تـاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ برگـزار میشود. در ادامه، توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد. در بخش نخست، توضیحات و شرایط عمومی استخدام و در بخش دوم نیز شرایط اختصاصی دستگاههای دولتی و شغل محلهای معرفی شده توسط هر دستگاه اعلام می گردد.

شرایط اختصاصی پزشکی قانونی کشور در دومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی

– داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام برای مقطع تحصیلی لیسانس، ۳۲ سال تمام برای مقطع تحصیلی فوق لیسانس، ۴۰ سال برای مقطع تحصیلی دکترا و حداکثر ۴۵ سال تمام برای مقطع تحصیلی دکترای تخصصی.

– مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که در حال گذراندن دوره طرح نیروی انسانی ویا “ضریب کا” در سازمان می باشند نیز میتوانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند که در صورت قبولی تعهدات ایشان به محل پذیرفته شده منتقل خواهد شد.

– واجدین شرایط بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه (۲۵ درصد سهمیه ایثارگران) می بایست در آزمون ثبت نام نمایند.

– در مواردی که در ستون عنوان شغل، پزشک عمومی که با علامت “*” مشخص شده است صرفاً پزشکان عمومی می توانند ثبت نام نمایند که در حال تحصیل در دوره دستیاری رشته تخصصی پزشکی قانونی باشند.

فهرست شغل محلهای سازمان پزشکی قانونی کشور

کد شغل محل عنوان شغل عنوان خوشه شغلی محل خدمت جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۱۵ پزشک عمومی* پزشک آذربایجان شرقی-سراب مرد ۱
۱۰۰۱۶ پزشک عمومی پزشک آذربایجان غربی-بوکان مرد / زن ۱
۱۰۰۱۷ پزشک عمومی* پزشک آذربایجان غربی-مهاباد مرد / زن ۱
۱۰۰۱۸ پزشک عمومی پزشک آذربایجان غربی-نقده مرد / زن ۱
۱۰۰۱۹ پزشک عمومی* پزشک اردبیل-اردبیل مرد / زن ۱
۱۰۰۲۰ پزشک عمومی پزشک اردبیل-خلخال مرد / زن ۱
۱۰۰۲۱ پزشک عمومی پزشک اردبیل-مشگین شهر مرد / زن ۱
۱۰۰۲۲ پزشک عمومی پزشک فارس-جهرم مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۵۵۷ : پزشکی عمومی(دکتری)
۱۰۰۲۳ پزشک عمومی پزشک فارس-داراب مرد / زن ۱
۱۰۰۲۴ پزشک عمومی* پزشک فارس-شیراز مرد / زن ۱
۱۰۰۲۵ پزشک عمومی پزشک فارس-کازرون مرد / زن ۱
۱۰۰۲۶ پزشک عمومی* پزشک فارس-مرودشت مرد / زن ۱
۱۰۰۲۷ پزشک عمومی* پزشک اصفهان-اصفهان مرد / زن ۱
۱۰۰۲۸ پزشک عمومی پزشک اصفهان-کاشان زن ۱
۱۰۰۲۹ پزشک عمومی پزشک ایلام-ایلام مرد / زن ۲ نفر
(مرد ۱ نفر، زن ۱ نفر)
۱۰۰۳۰ پزشک عمومی* پزشک بوشهر-بوشهر زن ۱
۱۰۰۳۱ پزشک عمومی پزشک بوشهر-گناوه مرد / زن ۱
۱۰۰۳۲ پزشک عمومی پزشک تهران-اسلامشهر مرد / زن ۱
۱۰۰۳۳ پزشک عمومی پزشک تهران-شهریار مرد / زن ۱
۱۰۰۳۴ پزشک عمومی* پزشک چهارمحال و بختیاری-لردگان مرد / زن ۱
۱۰۰۳۵ پزشک عمومی پزشک خراسان جنوبی-بیرجند زن ۱
۱۰۰۳۶ پزشک عمومی پزشک خراسان رضوی-تربت حیدریه مرد / زن ۱
۱۰۰۳۷ پزشک عمومی* پزشک خراسان رضوی-سبزوار مرد / زن ۱
۱۰۰۳۸ پزشک عمومی* پزشک خراسان رضوی-کاشمر مرد / زن ۱
۱۰۰۳۹ پزشک عمومی پزشک خراسان رضوی-نیشابور مرد / زن ۱
۱۰۰۴۰ پزشک عمومی پزشک خراسان شمالی-بجنورد زن ۱
۱۰۰۴۱ پزشک عمومی* پزشک خراسان شمالی-بجنورد مرد ۱
۱۰۰۴۲ پزشک عمومی پزشک خوزستان-دزفول زن ۱
۱۰۰۴۳ پزشک عمومی پزشک خوزستان-دشت ازادگان مرد / زن ۱
۱۰۰۴۴ پزشک عمومی پزشک زنجان-ابهر زن ۱
۱۰۰۴۵ پزشک عمومی پزشک زنجان- قیدار مرد ۱
۱۰۰۴۶ پزشک عمومی* پزشک زنجان-زنجان مرد / زن ۱
۱۰۰۴۷ پزشک عمومی* پزشک سمنان-سمنان مرد / زن ۱
۱۰۰۴۸ پزشک عمومی پزشک سمنان-شاهرود مرد / زن ۱
۱۰۰۴۹ پزشک عمومی پزشک سمنان-گرمسار مرد ۱
۱۰۰۵۰ پزشک عمومی پزشک سیستان و بلوچستان-ایرانشهر مرد / زن ۱
۱۰۰۵۱ پزشک عمومی پزشک سیستان و بلوچستان-خاش مرد / زن ۱
۱۰۰۵۲ پزشک عمومی* پزشک سیستان و بلوچستان-زاهدان مرد ۱
۱۰۰۵۳ پزشک عمومی پزشک سیستان و بلوچستان-سراوان مرد / زن ۱
۱۰۰۵۴ پزشک عمومی پزشک قزوین-ابیک مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۵۵۷ : پزشکی عمومی(دکتری)
۱۰۰۵۵ پزشک عمومی پزشک قزوین-تاکستان مرد / زن ۱
۱۰۰۵۶ پزشک عمومی* پزشک قزوین-قزوین مرد / زن ۱
۱۰۰۵۷ پزشک عمومی* پزشک قم-قم زن ۱
۱۰۰۵۸ پزشک عمومی پزشک کردستان-بانه مرد ۱
۱۰۰۵۹ پزشک عمومی* پزشک کردستان-سنندج مرد / زن ۱
۱۰۰۶۰ پزشک عمومی پزشک کردستان-قروه مرد / زن ۱
۱۰۰۶۱ پزشک عمومی پزشک کردستان-مریوان مرد ۱
۱۰۰۶۲ پزشک عمومی پزشک کرمان-جیرفت زن ۱
۱۰۰۶۳ پزشک عمومی* پزشک کرمان-کرمان مرد / زن ۲
۱۰۰۶۴ پزشک عمومی پزشک کهگیلویه و بویراحمد-دهدشت مرد ۱
۱۰۰۶۵ پزشک عمومی پزشک کهگیلویه و بویراحمد-گچساران مرد / زن ۱
۱۰۰۶۶ پزشک عمومی* پزشک کهگیلویه و بویراحمد-یاسوج زن ۱
۱۰۰۶۷ پزشک عمومی پزشک کهگیلویه و بویراحمد-یاسوج مرد ۱
۱۰۰۶۸ پزشک عمومی پزشک گیلان-رودبار مرد / زن ۱
۱۰۰۶۹     لرستان-الیگودرز مرد ۱
۱۰۰۷۰ پزشک عمومی* پزشک لرستان-خرم اباد مرد / زن ۱
۱۰۰۷۱ پزشک عمومی پزشک لرستان-دورود مرد ۱
۱۰۰۷۲ پزشک عمومی پزشک لرستان-کوهدشت مرد ۱
۱۰۰۷۳ پزشک عمومی پزشک مازندران-تنکابن مرد ۱
۱۰۰۷۴ پزشک عمومی* پزشک مازندران-چالوس مرد / زن ۱
۱۰۰۷۵ پزشک عمومی* پزشک هرمزگان-بندرعباس مرد / زن ۱
۱۰۰۷۶ پزشک عمومی پزشک هرمزگان-میناب مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۵۵۷ : پزشکی عمومی(دکتری)
۱۰۰۷۷ پزشک متخصص پزشک اصفهان-اصفهان مرد / زن ۲
۱۰۰۸۰ پزشک متخصص پزشک تهران-دماوند مرد ۱
۱۰۰۸۱ پزشک متخصص پزشک تهران-شهریار مرد / زن ۱
۱۰۰۸۲ پزشک متخصص پزشک تهران-کهریزک مرد ۲
۱۰۰۸۳ پزشک متخصص پزشک تهران-ورامین مرد / زن ۱
۱۰۰۸۴ پزشک متخصص پزشک قم-قم مرد / زن ۱
۱۰۰۸۶     کرمانشاه-کرمانشاه مرد ۱
۱۰۰۸۷     گلستان-گرگان مرد / زن ۱
۱۰۰۸۹ پزشک متخصص پزشک گیلان-رشت مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۷۷۵ : پزشکی قانونی(دکترای تخصصی)
۱۰۰۹۰ پزشک متخصص پزشک لرستان-خرم اباد مرد / زن ۲
۱۰۰۹۲ پزشک متخصص پزشک مرکزی-اراک مرد / زن ۱
۱۰۰۹۵ پزشک متخصص پزشک یزد-یزد مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۷۷۵ : پزشکی قانونی(دکترای تخصصی)
۱۰۰۷۸ پزشک متخصص پزشک اصفهان-اصفهان مرد / زن ۱
۱۰۰۷۹ پزشک متخصص پزشک البرز-کرج مرد / زن ۱
۱۰۰۸۵ پزشک متخصص پزشک قم-قم مرد / زن ۱
۱۰۰۸۸ پزشک متخصص پزشک گلستان-گرگان مرد / زن ۱
۱۰۰۹۱ پزشک متخصص پزشک مرکزی-اراک مرد ۱
۱۰۰۹۳ پزشک متخصص پزشک همدان-همدان مرد / زن ۱
۱۰۰۹۴ پزشک متخصص پزشک یزد-یزد زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۰۵۰۵ : روان پزشک(دکترای تخصصی)
۱۰۰۹۶ دندان پزشک پزشک خراسان جنوبی-بیرجند مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۰۴۸۳ : دندانپزشکی(دکتری)
۱۰۰۹۷ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه آذربایجان شرقی-تبریز مرد / زن ۱
۱۰۱۰۱ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه اصفهان-اصفهان مرد / زن ۱
۱۰۱۰۴ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه خراسان رضوی-مشهد مرد / زن ۱
۱۰۱۰۵ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه خوزستان-اهواز مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۰۶۱۵ : ژنتیک انسانی(دکتری) مشروط به دارا بودن مدرک کارشناسی علوم ازمایشگاهی
۱۰۰۹۸ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه آذربایجان غربی-ارومیه مرد / زن ۱
۱۰۱۱۳ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه کرمان-کرمان مرد / زن ۱
۱۰۱۱۸ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه همدان-همدان مرد / زن ۱
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۰۲۱۴ : بیوشیمی بالینی(دکتری)- ۳۰۶۳۶ : سم شناسی(دکتری)
۱۰۰۹۹ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه اردبیل-اردبیل مرد / زن ۱
۱۰۱۰۲ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه بوشهر-بوشهر مرد / زن ۱
۱۰۱۰۷ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه سمنان-سمنان مرد / زن ۱
۱۰۱۰۸ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان مرد / زن ۱
۱۰۱۱۰ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه کردستان-سنندج مرد / زن ۱
۱۰۱۱۱ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه کرمانشاه-کرمانشاه مرد / زن ۱
۱۰۱۱۴ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه کرمان-کرمان مرد / زن ۱
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۰۲۱۴ : بیوشیمی بالینی(فوق لیسانس)- ۳۰۶۳۶ : سم شناسی(فوق لیسانس)- ۳۱۶۵۱ : علوم ازمایشگاهی(لیسانس)
۱۰۱۰۰ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه فارس-شیراز مرد / زن ۱
۱۰۱۰۳ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه تهران-کهریزک مرد / زن ۲
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۹۳۲ : اسیب شناسی تشریحی و بالینی(دکتری)
۱۰۱۰۶ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه خوزستان-اهواز مرد / زن ۱
۱۰۱۰۹ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه قم-قم مرد / زن ۱
۱۰۱۱۲ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه کرمانشاه-کرمانشاه مرد / زن ۱
۱۰۱۱۶ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه مرکزی-اراک مرد ۱
۱۰۱۱۷ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه همدان-همدان مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۱۹۳۲ : اسیب شناسی تشریحی و بالینی(دکتری)
۱۰۱۱۵ کارشناس ازمایشگاه تشخیص طبی کارشناس ازمایشگاه گیلان-رشت مرد / زن ۱
رشته تحصیلی مجاز: ۳۰۶۱۵ : ژنتیک انسانی(فوق لیسانس) مشروط به دارا بودن مدرک کارشناسی علوم ازمایشگاهی

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاههای اجرایی (آزمون فراگیر) اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات عمومی دستگاههای اجرایی (آزمون فراگیر) اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ آبان ۹۴ - ۲۱۰۰ ردیف سازمانی پزشکی قانونی خالی است

خبرگزاری مهر : رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به کمبود پزشک در سازمان پزشکی قانونی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: دو هزار و ۱۰۰ ردیف پست سازمانی خالی داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد شجاعی عصر پنج شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین همایش طب و قضا اذعان داشت: از دوهزارو ۸۰۰ ردیف پست سازمانی ۷۰۰جایگاه تکمیل شد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰پزشک جذب شدند و تا پایان سال نیز ۱۱۰ پزشک و کارشناس جذب این سازمان می شوند.
وی با بیان اینکه موضوعات خاص توسط کارشناسان، پزشکان در همایش طب و قضا مورد بررسی قرار می گیرد، اظهارداشت: تاکنون این همایش در شهرهای بزرگ تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و در حال حاضر در مازندران برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه قانون مجازات اسلامی یک قانون جدید است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش نزدیک کردن برداشت های متفاوت و رفع ابهامات است که نتایج آن به مراجع قانونگذار برای اصلاح ارائه داده می شود.
شجاعی با اعلام اینکه از دو سال گذشته کارگروه های مختلفی در شهرهای بزرگ تشکیل شده است، تصریح کرد: موضوعات مقاله مورد بررسی و بحث قرار گرفته و مقالات برتر انتخاب می شوند و کلیه اقدامات علمی همایش بصورت مقاله و کتاب در اختیار علاقمندان قرار داده می شود.
شجاعی با اعلام اینکه کار در این سازمان کاری سخت و طاقت فرساست، افزود: برای رفاه کارکنان و نیروها تلاش می کنیم نیروهای قراردادی را طبق قوانین و ضوابط به پیمانی تبدیل کنیم.
وی در خصوص میانگین آمار غرق شدگان در دریای مازندران، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های مناسب آمار غرق شدگان در دریا از نصف کمتر شده است.
شجاعی همچنین در خصوص مصرف و خودکشی با قرص برنج، تصریح کرد: در استان های شمالی به دلیل دسترسی آسان به قرص برنج مصرف آن در استان های گیلان، مازندران و گلستان بیشتر از استان های دیگر است و در صورت درخواست خانواده های متوفی و دستور مراجع قضائی کالبد شکافی صورت می گیرد.
وی یکی از ماموریت های این سازمان را فعالیت های آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: در بحث پژوهشی موضوعات مختلفی وجود دارد که یکی از این موضوعات برگزاری همایش علمی طب و قضاست که هر دو سال بر روی موضوع خاصی به بحث و بررسی پرداخته می شود.
این همایش از روز گذشته با حضور رئیس قوه قضاییه شروع شده است.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ