رفع کمبود نیروی متخصص در پزشکی قانونی کهریزک با کمک دستگاه‌ها

۱ نظر

استاندار تهران طی بازدید از پزشکی قانونی کهریزک به دلیل مطرح شدن کمبود نیروی انسانی در این مرکز گفت: امیدواریم با مکاتبات با وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها نیروهای متخصص به این سازمان افزوده شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در بازدید از پزشکی قانونی کهریزک با بیان اینکه شاید بنده شناختم نسبت به پزشکی قانونی زیاد نباشد گفت: با این وجود در پست‌های مدیریتی که در ۴ استان برعهده داشتم، سعی کردم پزشکی قانونی در آن مکان به خوبی فعال باشد. به طور مثال در زمان جنگ شناسایی شهدا یکی از امورات مهم بود که بنده بر آن تاکید داشتم. همچنین در شهر اراک که بیشترین حجم تصادفات را به خود اختصاص داده بود، اقداماتی را برای توسعه پزشکی قانونی انجام دادم.
وی ادامه داد: حال که در استان تهران قرار دارم به دلیل ازدحام در این شهر، اهمیت و بعد تحقیقاتی آن نیاز می‌دانم این بخش به خوبی فعال باشد. بنده حدود ۴۵ سال است که آقای شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور را می‌شناسم و باعث خوشحالی بنده است که این فرد شایسته در استان تهران در کنار ما هستند.
استاندار تهران بیان کرد: مردم در حال حاضر بسیار از سازمان پزشکی قانونی راضی هستند و این مورد به دلیل اقدامات شناسایی‌کننده است. پزشکی قانونی سازمانی نیست که بتواند حال بیماری را خوب کند و متوفی که به این مکان وارد می‌شود راه برگشتی ندارد ولی این تشخیص‌های علمی در شناسایی‌ها خیال خانواده جان‌باخته‌ها را راحت می‌کند.
مقیمی افزود: بنده زمانی که در شرکت فولاد فعالیت داشتم، احساس می‌کردم که شاید آن سخت‌ترین کار است ولی امروز مشاهده شد که کارهای سخت‌تری نیز وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: بحث کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی کهریزک با افزوده شدن نیروهای متخصص رفع خواهد شد و به دنبال تخصیص اعتبارات آن به وسیله مکاتبات با سایر دستگاه‌ها هستیم. بنده از تمامی افرادی که در پزشکی قانونی زحمات به این سختی را می‌کشند تشکر می‌کنم.
در ادامه این جلسه یکی از مدیران پزشکی قانونی گفت: امروزه به دلیل افزایش قیمت ارز برخی از مایحتاج ما در پزشکی قانونی با کمبود مواجه شده است و بهتر است برای ادامه یافتن پیگیری پرونده‌ها بودجه‌ای مازاد اختصاص یابد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده تمامی اخبار استخدام پزشکی قانونی کشور اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای رفع کمبود نیروی متخصص در پزشکی قانونی کهریزک با کمک دستگاه‌ها

  • س
    سعید مهینی
    ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷
    سلام استخدام پزشک قانونی چه موقع شروع میشه......
    • پشتیبان چهار
      ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰
      با سلام
      کاربر عزیز تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به پزشک قانونی به محض اعلام در این صفحه اطلاع رسانی می شود.
      باتشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ