۱۴ میلیارد تومان تسهیلات صرف ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ بیجاری شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تاکنون در راستای ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ نفر از جوانان شهرستان بیجار صرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، برهان صلواتی در بازدید از طرح ‌های اشتغالزای بیجار، از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۷۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به طرح‌ های اشتغالزایی شهرستان بیجار خبرداد و اظهارداشت: خوشبختانه این تسهیلات تاکنون برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات صرف ایجاد ۴۵ طرح اشتغال فراگیر، ۳۳ طرح اشتغال پایدار روستایی و ۱۵۰ طرح مشاغل خانگی شده است، افزود: از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده، ۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آن، از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با بهره بسیار پایین و تنفس و بازپرداخت طولانی مدت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان میزان تسهیلات پرداختی برای طرح ‌های اشتغال فراگیر را چهار میلیارد و ۴۶ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان نیز در بخش مشاغل خانگی به متقاضیان بیجاری پرداخت شده است.
در این سفر یک روزه به شهرستان بیجار علاوه بر ملاقات عمومی با کارگران، کارفرمایان و تعاون گران، از واحدهای تولیدی کابل کنترل و پرورش اسب نیز بازدید شد.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ