هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از هدفگذاری برای ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مختار احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بنا دارد وعده تحقق ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را اجرایی کند، گفت: امسال نیز تحقق این وعده با جدیت دنبال خواهد شد و سهم کرمانشاه از این تعداد ایجاد بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی است.
وی ادامه داد: در جلساتی که با دستگاه‌های مختلف داشتیم، سهم هر دستگاه و برش شهرستانی ایجاد شغل در سطح استان نیز مشخص شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته اشتغالی که در سامانه “رصد” ثبت می‌شود راستی آزمایی خواهد شد، عنوان کرد: هدف اصلی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار است.
احمدی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما ایجاد اشتغال همراه با بیمه با هدف امنیت شغلی و کاهش مشکلات اجتماعی است که برنامه‌های متعددی نیز در این زمینه داریم.
وی هچنین بر لزوم حفظ اشتغال موجود در استان و جلوگیری از ریزش نیروی کار تاکید و خاطرنشان کرد: برای این منظور باید با جدیت برای تحقق شعار سال خصوصا بخش رشد تولید تمرکز کنیم.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به هدفگذاری ایجاد ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی در استان در سال گذشته داشت و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد بیش از ۴۸ هزار و ۳۰۰ شغل در استان بودیم که بیشتر از تعهد اعلام شده بود و تحقق ۱۰۵ درصدی به ثبت رسید.
وی اظهار کرد: دستگاه‌ها تا پایان فروردین ماه امسال فرصت دارند مشاغلی که در سال گذشته ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند و از همین رو احتمال افزایش آمار اشتغال ایجاد شده در استان وجود دارد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ