هدف گذاری ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۲

به گزارش بازارکار عین الله کشاورز ترک در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه اشتغال برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سهم دستگاه‌های اجرایی در استان قزوین برای ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ مشخص و ابلاغ شده است.


وی با بیان اینکه برنامه ما در سال ۱۴۰۲ نیز ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر است، افزود: تحقق این تعهد نیازمند کار جهادی و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های استان قزوین است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین بیان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال زایی و کمک به تقویت بخش‌های صنعتی و کشاورزی می‌تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال در استان قزوین داشته باشد.
وی بیان کرد: توانمند سازی نیروی اشتغال در استان قزوین و ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای فعالیت بخشی خصوصی در استان قزوین نیز یکی دیگر از لازمه‌های تحقق هدف گذاری اشتغال در سال ۱۴۰۲ است.
کشاورز ترک با بیان اینکه برنامه سال ۱۴۰۱ در حوزه اشتغال بیش از ۱۰۰ درصد اجرا شد، تاکید کرد: تعهد استان در سال ۱۴۰۱ ایجاد اشتغال برای ۲۶ هزار نفر بود که در نهایت برای ۲۸ هزار نفر شغل ایجاد شد.
وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت استان برای ایجاد اشتغال کم نیست، یادآور شد: مشخصات تمامی افرادی که سال گذشته در استان قزوین شاغل شدند در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ