پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش تاپایان شهریور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و مانده مرخصی بازنشستگان آموزش و پرورش استان تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.


حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای پرداخت این موارد، مبلغ ۳۴ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است و پرداخت نیز در سه مرحله انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه پرداختها در ماههای تیر، مرداد و شهریور انجام می شود، گفت: با توجه به اینکه کل مطالبات ۴۵ میلیارد تومان است بخش عمده مطالبات تا پایان شهریور ماه تامین شده و پرداخت می شود.
نوروزی با بیان اینکه میزان کل بودجه استان در سال جاری یکهزار و ۱۸۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: از این میزان، ۳۰۴ میلیارد تومان ملی و ۸۷۶ میلیارد تومان نیز استانی است.
وی افزود: در راستای تخصیص بودجه، کمیته های برنامه ریزی هشت شهرستان استان برگزار شده و اعتبارات استانی، اعتبارات نفت و ارتقای شاخصها و توازن استانی و ترمیم نفت نیز در سطح کمیته های برنامه ریزی تعریف پروژه شده است.
نوروزی زمان مبادله موافقتنامه های عمرانی در سطح استان را تا پایان شهریورماه عنوان کرد و گفت: اعتباراتی که موافقتنامه آنها در سطح استان مبادله می شود، در مرحله شروع مبادله هستند و کارهای مقدماتی و توزیع اعتبارات نیز انجام شده است.
وی افزود: تاکنون ۴۴۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان در سال جاری تخصیص یافته است که این میزان ۵۰ درصد از اعتبارات استانی را شامل می شود.
نوروزی همچنین با اشاره به بدهی سال گذشته به دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: در سال ۹۶ چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت مرخصی و پاداش پایان خدمت دستگاههای اجرایی استان بدهی داریم که این مبلغ مربوط به دستگاههایی است که تابع نظام بودجه استانی هستند و ۲۶ دستگاه اجرایی استان را شامل می شود.

 منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ