هدف‌گذاری ایجاد ۷۹ هزار شغل جدید برای کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای ایجاد ۷۹ هزار ۵۷۸ شغل جدید در استان طی امسال و سال آینده هدف‌گذاری شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، حسن عزیزی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تدوین برنامه اشتغال این استان خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه برای ایجاد ۷۹ هزار و ۵۷۸ شغل جدید و تثبیت ۸ هزار و ۸۵۹ شغل در استان طی امسال و سال آینده هدف‌گذاری شده است.
وی همچنین تدوین سند اشتغال برای تمام شهرستان‌ها، سند توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، ارتقای فرهنگ کار، افزایش بهره‌وری کار و سرمایه و... را از دیگر برنامه‌های پیش روی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تصریح اینکه ما در مقابل هر ۳ هزار دلار واردات یک شغل را از دست می‌دهیم، گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها در استان کرماشناه باید اقتصاد مقاومتی را در این استان به اقتصاد تهاجمی تبدیل کنیم.
عزیزی تصریح کرد: برخی محافل شاخته شده سطح مطالبات خود را تعمدا بالا می‌برند و با سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات قصد تخریب دولت را دارند و باید با تلاش شبانه‌روزی پاسخ اینها را بدهیم و ماموریت خود را انجام دهیم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ