اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به کارفرمایان کمیته امداد خراسان شمالی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمیته امداد برای ترغیب و حمایت از بنگاه‌های فعال و اشتغال‌زایی پایدار برای مددجویان، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به کارفرمایان پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی پور رمضانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی از بسته تشویقی کمیته امداد استان برای کارفرمایان خبر داد ، گفت: کمیته امداد به بنگاه‌های کارآفرینی به ازای هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

وی پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال و پرداخت هزینه‌های آموزشی مددجو توسط کمیته امداد را از دیگر موارد بسته تشویقی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد با حمایت از مددجویان خود علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه، از آن‌ها در مواردی همچون اشتغال ، ازدواج ، بیماری ، کارآفرینی و . . . حمایت می‌کند.

پور رمضانی بیان کرد: بسته‌ها برای تعامل با کارفرمایان شرکت‌ها و کارگاه‌ها باهدف ایجاد انگیزه برای به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به این که امسال برای اشتغال مددجویان ۱۳۲ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است ، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان از منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد و منابع اشتغال پایدار روستاییان و عشایر تامین می‌شود.

وی درباره تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان گفت: این تسهیلات با توجه به نوع مشاغل متفاوت است، و برای مشاغل خانگی پنج تا ۱۰ میلیون تومان و مشاغل صنعتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ