استخدام بانک تجارت (اعلام نتایج)

۱۶۱۵۰۸ نظر

استخدام بانک تجارت

اخبار و استخدام‌های بانک تجارت به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام‌های بانک تجارت، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک تجارت و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

خرید دفترچه شبیه‌ساز آزمون بانک تجارت ۱۴۰۲

نظر به استقبال بی‌نظیر متقاضیان شرکت در آزمون استخدام بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ از بسته مطالعاتی ویژه ویژه بانک و پیرو درخواست کاربران برای ارائه دفترچه شبیه‌ساز آزمون برای ایجاد آمادگی هرچه بهتر در میان مخاطبین این آزمون، تیم آموزش «ای استخدام» دفترچه شبیه‌ساز ویژه این آزمون را عرضه نمود.

خرید دفترچه شبیه‌ساز آزمون بانک تجارت

خرید بسته مطالعاتی ویژه آزمون بانک تجارت

خبر ۲۷ آذر ۱۴۰۲-  اعلام نتایج آزمون استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۲

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۲ به اطلاع می رسانیم ، لینک  نتایج آزمون فعال شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

 

شرایط عمومی و اختصاصی و لینک ثبت نام
آخرین اخبار استخدامی

استخدام در بانک تجارت

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام بانک تجارت می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام بانک تجارت سال که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون بانک تجارت اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون بانک تجارت می‌توانند برای مشاهده جدول شهر های مورد نیاز و رشته های استخدامی بانک تجارت که در دفترچه آزمون ذکر شده است به مراجعه نمایند . در صورت اعلام نتایج در صفحه اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد شد. آخرین استخدام بانک تجارت با مقطع کارشناسی است و با مقطع دیپلم استخدام ندارد.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام بانک تجارت ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در دفترچه آزمون ذکر شده باشد.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی بانک تجارت
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی بانک تجارت
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی بانک تجارت در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۱٬۵۰۸ نظر برای استخدام بانک تجارت (اعلام نتایج)

  • ح
    حسین
    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳
    سلام خواستم بدونم زمان مصاحبه بانک ملت کی هست ممنون دوستان راهنمایی کنین
    • ث
      ثمین
      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵
      سلام . زنگ میزنن دعوتتون میکنن مصاحبه
      • م
        مهشید
        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۸
        اینجا صفحه بانک تجارته
        اشتباه اومدین
      • ا
        امید
        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۹
        سلام....دوستان کسی اطلاع داره بانک صادرات امسال نیرو میگیره یا نه ؟ ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره بگه
        • س
          سلطان
          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۴
          سلام
          استخدامی بانک صادرات هستم
          طرف بانک صادرات هم نیاید که هم حقوق و مزایا پایین تر از بقیه بانک ها میگیرید و هم فشار کاری از سطوح مدیریتی بالا به پایین زیاده.دوستانه
        • س
          سعید(کارمند تجارت)
          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۴
          یه مسئله ای دیگه ای که به مذاق بعضی دوستان خوش نیومده مسئله ی رقابت جداگانه رشته هاس. دوست عزیز خواهشا یه ذره تفکر و تعقل داشته باشید . مگه میشه همه رشته ها رو باهم بسنجن؟؟ بفرض حرف شما اگه یه رشته سوالاش راحتتر از بقیه باشه که کل داوطلبای اون رشته قبول میشن و بانک باید اون سال اکثر نیروهاش رو از یک رشته بگیره. اینجوری که نمیشه.قبلش همه چیز نیازسنجی شده.ما تو تهران مدیریت های زیادی داریم و اینا هم رشته های مختلفی میگیرن. ولی تو خود مدیریت های شعب سایر استان ها هم دوایر مختلفی از جمله دایره اعتبارات، دایره انفورماتیک، دایره امور کارکنان ،دایره حسابداری ، دایره تدارکات و مهندسی و غیره داریم . بچه های مدیریت که نمیتونن دایره حسابداری کار کنن ، بچه های حسابداری که نمیتونن انفورماتیک کار کنن، بقیه رشته ها هم همینطور. تو خود شعب هم ما شعبه ارزی داریم که اینا بیشتر بچه های زبان باید برن. حتی حتی ظرفیت خانما رو هم از قبل مشخص میکنن یه دلیلش هم اینه که تو سایر استان ها نیروها بین شهرها معمولا جابجا میشن و جابجایی خانما سختتره.
          • ف
            فاطمه بانو
            ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۱۰
            دقیقااااا با حرف شما موافقم،تازه گذشته از این اگه قرار بود تمام رشته ها باهم سنجیده بشن که بانک زمان ثبت نام کد شغل اعلام نمیکرد،این بدیهیه که اگه قرار بود همه رشته ها باهم رقابت کنن نیازی به اعلام کد شغلی نبود....
            • س
              س
              ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۲۵
              همه اینا زمانی درسته که برای هرکدوم از این شغل ها به صورت جداگونه اعلام نیاز کنن ، وقتی در اطلاعیه استخدامی قید شده صرفا سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏ - تحویلدار) و متصدی امور اداری پذیرفته میشه و همه برای این شغل ها باهم رقابت میکنن پس حرف شما هم نقض میشه. متن اطلاعه استخدامی رو دوباره مطالعه کنید ;)
              • س
                سعید(کارمند تجارت)
                ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۳۸
                بانک ما تو این چند آزمون اصلا عنوان شغلی تعیین نمیکنه که بعدا کسی مدعی نشه که من حتما باید میرفتم فلان قسمت کار میکردم.
                • .
                  ...
                  ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴
                  دوست عزیز توی متن آگهی عنوان شغلی تعیین کردن
                  • ش
                    شبنم
                    ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۷
                    سلام
                    حقوق و مزایای پایه بانک تجارت چقدره؟
                  • .
                    ...
                    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
                    حقیقتا استدالال های دوستانی ک میگن باهم سنجیده میشه قوی تر ومنطقی تر به نظر میرسه
                  • ط
                    طه
                    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۶
                    اتفاقا من خیلی دوست دارم رقابت جداگانه باشه ولی شما میگی مثلا از بعضی استان ها مثل قم و خراسان جنوبی و خراسان شمالی و... قرار هست 7 نیرو گرفته بشه در حالی که 11 رشته مختلف امتحان دادن
                    الان چطوری این توجیه میشه!؟ در حالی که تو این استان ها گفته از هر 11 رشته میتونن شرکت کنن
                    یا بانک الکی گفته همه این رشته ها رو لازم داره و بعضی رشته ها الکی شرکت کردن یا هم که رقابت جداگانه نیست و همه با هم سنجیده میشن!
                    • م
                      محتاج دعا
                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳
                      از کجا خبر دارین که خراسان شمالی 7 تا نیرو میخواد؟
                      • ط
                        طه
                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۱
                        من اطلاعی ندارم
                        کاربر (کارمند تجارت) چند صفحه قبل در جواب یکی از دوستان که از تعداد پرسیده بودن گفته بود
                    • آ
                      آیدا
                      ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
                      سلام لطفا میشه بگید مثلا رشته حسابداری 5 نفر بخوهد چند نفر مصاحبه میبرن ؟؟چند برابر ظرفیت ؟
                    • س
                      سارا کامپیوتر1400
                      ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۴
                      سلام به همه دوستای خوبم
                      من از سال92تا سال95کارمند بانک رفاه تهران بودم و بعدش بنا به دلایل کاملا شخصی انصراف دادم و اومدم شمال اونم چون من کارشناس امنیت بودم فقط باید در تهران میبودم برای همین از همه جزئیات بانک خبر دارم. مطمئنا اینا نیرو نیاز دارن و نیروی متخصص و باسواد هم میخوان پس هر کدوم از شماها که نمره کتبی اول بشید و با اختلاف بالای5نمره از نفرات دیگه باشید و مصاحبه هم از نظر ظاهری و روانشناسی اوکی باشید بهتون این اطمینان را میدم که قبول نهایی میشید اگر اینچنین بود و نشدید هر چی دلتون میخواد بهم بگید.
                      دلیل طرح سوالات غیراستاندارد طراحین محترم و ناکارآمد هستن ولی خوبیش اینه شرایط برای همه یکسان هست و حتی بانک برای نیروهای شرکتی و قراردادی خودش در مرحله کتبی امتیازی قائل نمیشه.
                      • ر
                        رُز🌹🌱
                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
                        خب این که برای همه واضح است باید اول نمره کتبی که امتحان دادیم امتیاز خوبی بیاریم، منظورتون چیه؟!
                        • س
                          سارا کامپیوتر1400
                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
                          سلام
                          جوابم برای اون عده ای بود که میگن آزمون سرکاری هست یا نیرو نمیخوان یا نیروهاشون را گرفتن یا قراردادی را میخوان رسمی کنن بوده.
                      • س
                        س
                        ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۰
                        - دوست عزیز مطلعمون که اینطوری همه بندگان خدارو با حرف های بی اساسشون سرکار گذاشتن و هیچ اطلاعی نه از روند برگزاری ازمون و نه تعداد ظرفیت های پذیرش و نه حتی زمان اعلام نتایج میدونن!!!!! این دوست به حسال کارمندمون که تو ستاد مرکزی هم شاغل هستند و از قبول شدگان پارسال حتی از مجری ازمون اطلاع ندارند و اینکه دارن چطور از تعداد پذیرش استان ها صحبت میکنند هم در نوع خودش جالبه :))))))))))
                        .
                        - صفحه 1280 نظرات گفتن "سلام. جواب آزمون رو دقیق نمیدونم. چون جهاد دانشگاهی باید تصحیح و به ما نتایج رو اعلام بکنه" ، اصلا حتی نمیدونن کی آزمونو گرفته و چه ارگانی بوده و در اخر منتظر ارسال کارنامه ها از جهاد دانشگاهی هستن :)))))))))
                        .
                        - کاش ادمین های عزیز ای استخدام کمی در تایید نظرات تعلل داشته باشن و نظرات کسانی که باعث گمراهی بچه ها میشه رو تایید نکنن
                        • س
                          سعید(کارمند تجارت)
                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۱۰
                          دیدم اینجا چند نفر با اسم کارمند بانک میان نظر میدن و من اسمم رو تغییر دادم. من راجع به ظرفیت ها حرف زدم و کاملا درسته من راجع به سهمیه ها حرف زدم و کاملا درست گفتم. و من راجع به درصدهای قبولی نظر دادم و تقریبا درسته. و نمیدونم شما چرا ناراحت شدین؟؟؟ من راجع به جهاد و سنجش و شرکت ها و موسسات آزمون گیرنده و مصاحبه کننده نظری ندادم چون اطلاعی ندارم. در ضمن ممکنه اینجا همکارای دیگه ای هم بیان نطر بدن ولی اینو بدونید همه ما حالا بستگی به اینکه تو کدوم مدیریت کار میکنیم ، از کل جزییات اطلاع نداریم. هر مدیریت چند ادارس و هر اداره چندین معاونت داره و هر معاونت چندین دایره دارن و کار هرکدوم از اینا جداست و انتظار اینو نداشته باشین که یه نفر از همه چیز خبر داشته باشه. من راجع به سهمیه ها ظرفیت ها شناخت بانک حقوق و مزایا و بیمه بچه ها اطلاع کافی دارم و اگه کسی سوال داشت بپرسه
                          • س
                            س
                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۲۳
                            صحییییییییییییح ، اما باز هم تو همون صفحه 1280 فرمودین که " من کارمند این بانکم و اتفاقا جایی کار میکنم که از ریز جزییات خبر دارم. " ، الان شد از کل جزئیات خبر ندارم؟؟؟؟؟ ما که نفهمیدیم تهش باید کدومو باور کنیم اما شما هم بهتره اطلاعات غلط ندی وقتی اطلاعاتی نداری. موفق باشی :))))))))))))))))))))
                            • س
                              سعید(کارمند تجارت)
                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
                              من هیچ اطلاع غلطی ندادم. نمیدونم شما از چی ناراحتی؟ بگم هر استان 500 نفر نیرو میخاد خوبه ؟!!! هرکی ده درصد بزنه قبوله؟!!همه رشته ها با هم مقایسه میشن؟؟!! حقوق ماهی 20 میلیونه.خواهشا یه ذره فکر کنید ، دلیلی نداره من کامنت الکی بذارم ، فقط اومدم اینجا به اون دوستانی که سوال دارن جواب بدم. شما در باور کردن اختیار داری
                              • t
                                tabasom
                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵
                                دست بردارین از این ایرادای بنی اسرائیلی
                              • *
                                *Sahar*
                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۸
                                کارمند تجارت ظرفیت کردستان چند نفره؟
                                • M
                                  Milad
                                  ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸
                                  10 نفر تا جایی که خبر دارم
                                • ب
                                  به tabasom
                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۶
                                  مخاطب حرف های من شما نبودی دوست عزیز و نیازی به نصحیت شما نبود ممنون
                                  • خ
                                    خانوم روشن فکر🌸
                                    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۲۱
                                    سلام وقت بخیر
                                    ببخشید اقا میشه بپرسم چند سال سابقه کاری دارید و حقوق تون ماهیانه چقدر هست؟!
                                    و اینکه ایا شما با ازمون قبول شدید؟!
                                    رشته تون چی بوده و مدارک تحصیلی تون چی بود؟!
                                    خیلی درس خوندید تا قبول شدید یا خیر؟!
                                    و دیگر اینکه سهمیه داشتید؟!
                                    و در کدوم شهرستان قبول شدید؟!
                                    • س
                                      سعید(کارمند تجارت)
                                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۴۱
                                      من با آزمون رفتم . صنایع خوندم. تقریبا دو ماهی درس خوندم واسه آزمون . سهمیه نداشتم. تهران هستم. حقوق خودم رو نمیگم .ولی بچه هایی که 1400 شروع بکار کردن. خالص دریافتیشون تقریبا 8 تومنه
                                    • م
                                      مهدی
                                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۶
                                      هر مدیریت چند معاونت داره و هر معاونتی چند دایره که تو فرایند جذب بانک ربط نداره خواهش میکنم مستدل صحبت کنید اگر واقعا کارمند بانک هستید باید بدونید پارسال هرچی رشته زبان بود اومد سرکار چون تخصصی هاشون راحت بود اینقدر زیاد اومدن که تو این آزمون رشته زبان رو حذف کردن خواهش میکنم یکم سنجیده تر صحبت کنید
                                      • م
                                        مهدی
                                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
                                        دقیقا ،تازه تو فرایند مصاحبه چون قبولی رشته زبان بود و نامربوط بود اکثرا ردشون کرده بودن و این آزمون کلا رشته زبان رو حذف کردن
                                        • ه
                                          هانیه
                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
                                          نظر سعید درسته. اونایی که زبان قبول شدن رفتن مدیریت هایی که شعب ارزی بیشتری دارن. و تو شهرستان ها چون نیاز به بچه های زبان نبود خیلی هاشون قبول نشدن. برید نظریات آزمون سال قبل رو بخونید
                                        • ف
                                          فاطمه
                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
                                          سلام میشه راجب مزایا و حقوق کمی اطلاع بدید
                                        • ف
                                          فاطمه بانو
                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹
                                          س عزیز
                                          شما از همون روزای اول آزمون اصراااارررر داشتین که همه رشته ها باهم مقایسه میشن و صحبتاتون انگیزه رو از خیلی بچه ها گرفت،چون سوالا رشته های مدیریت و حسابواری به نسبت بقیه رشته ها آسون تر بود،خیلی دلم میخواد بدونم شما بر طبق چه دلیلی این توضیحات رو دادین؟؟؟؟
                                          • س
                                            س
                                            ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۰:۲۰
                                            من هیچ اصرای نداشتم و ندارم و فقط و فقطم واقعیت رو گفتم.روند جذب به همین صورت بوده و هست و نه به حرف منه ، نه به حرف شماس و نه به حرف شخص دیگه ای. اینکه شما امید واهی گرفتید مقصر خودتون هستین و به کسی مربوط نمیشه و خودتون اینطور خواستین خلاف واقعیت رو قبول کنین و من بارها و بارها تو نظراتم گفتم به صفحات قبل تو همین صفحه استخدامی بانک تجارت برید و نظرات دوستانی که پارسال قبول شدن رو بخونید و جواب همه سوال هاتون رو هم بگیرید. علی الحال شما هرطور که دوست دارید میتونید فک کنید و وقتی نتایج بیاد قطعا متوجه خواهید شد که نه به حرف من هستش و نه شما و نه کسای دیگه..موفق باشید
                                            • ط
                                              ط
                                              ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
                                              سوالات حسابداری آسون بود!!!!!
                                              وای بجای بچه های حسابداری چقدر نظر میدن😒
                                              😭
                                              • .
                                                ...
                                                ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱
                                                سوالات مدیریت آسون نبود چرا صحبت بی اساس میکنن بعضیا،سوالات مبانی سازمان در حدی بود ک اساتید عضو هیئت علمی نتونستن جواب بدن...اکثر رشته ها اونطور . که گفته بودن سخت بوده
                                          • .
                                            .....
                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹
                                            کارمند تجارت میگه که جهاد دانشگاهی باید نتایجو بهمون اعلام کنه چن صفحه قبل......واقعا شما نمیدونین مجری سنجشه ...واقعا که
                                            • س
                                              س
                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴
                                              من چندین بار به همه دوستان گفتم ایشون کاملا بی اطلاع هستن و حرف های بی اساس دارن میگن ولی متاسفانه کسی توجهی نکرد ، همه قبول شدگان پارسال اینو میدونن و قبول دارن که رقابت همه رشته ها باهم بوده و مجزا نبوده اما فقط یک نفر اونم بر حرف ها و دلیل های بی اساس اصرار داشت که مجزا بوده اونم اون دوستمون بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                            • ف
                                              فرهاد به کارمند بانک تجارت
                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
                                              سلام
                                              درصد های قبولی پارسال چند بوده
                                              حداقل درصد قبول و حداکثر درصد قبولی رو میشه بگین؟؟؟
                                              • ک
                                                کارمند تجارت
                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۱
                                                سلام . منظورتون از درصد، تعداد پذیرفته شده هاست ؟ کارنامه ای که در کار نیست بخوام بگم چند درصد زدید / اما اگه از لحاظ قبولی میگید که خب نیرو زیاد میخواد همه دارن بازنشسته میشن میرن خیلیا هم از آزمون پارسال که همزمان چند تا آزمون دیگه هم داده بودن رفتن جاهای دیگه خیلیا استرسو نتونستن تحمل کنن دوره کارآموزی که تموم شد قرارداد نبسته رفتن . خلاصه که نیرو زیاد میخواد نگران نباشید ولی بدونید کلا توی آمون بانکها مصاحبه خیلی تاثیر گذار تر هاست تا کتبی حتی کسایی که قبول نشده باشن هم مکنه باهاشون تماس گرفته بشه ...
                                                • ف
                                                  فرهاد به کارمند بانک تجارت
                                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۶
                                                  منطورم نمره ،تراز یا درصد ازمون کتبیه
                                                  • پ
                                                    پ.م
                                                    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۳
                                                    میشه بگین بانک سینا بهتره یا تجارت ، من سینا رو قبول شدم مرحله آزمایشم
                                                    • م
                                                      م
                                                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
                                                      سلام شما مدرک icdl داشتین
                                                      • ک
                                                        کارمند تجارت
                                                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶
                                                        راستش ما داشتیم توی آزمون پارسال کسانی رو از بانکهای خصوصی دیگه بیان تجارت.... چون میگفتن تجارت بهتره ولی در کال بانک بانکه زیاد فرقی نمیکنه، اگه سینا کارتون اوکی شده بمونید به نظرم. ولی خب بازم هرجور صلاح میدونید.
                                                        • ر
                                                          رُز🌹🌱
                                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
                                                          اونی که قبول شدی رو به خاطره چیزی که مشخص نشده از دست نده!
                                                        • ا
                                                          ایمان
                                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۸
                                                          دقیقا
                                                      • s
                                                        s
                                                        ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴
                                                        سلام دوستان داشتن مدرکicdlالزامیه؟ داخل شرایط آزمون نگفته چیزی
                                                        • ک
                                                          کارمند تجارت
                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۳
                                                          واسه شغل مسئول دفتر (اداری) لازمه نه بانکدار . توی شعبه شما که تحویلدار هستید اصلا کاری با محیط ویندوز (چه برسه آفیس) ندارید.
                                                          • s
                                                            s
                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
                                                            مرسی از پاسخگوییتون
                                                            • ک
                                                              کارمند تجارت
                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۱
                                                              موفق باشید
                                                        • ب
                                                          با امید زنده‌ایم :)
                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
                                                          کدوم بانک برای کار کردن بهتره؟
                                                          • ک
                                                            کارمند تجارت
                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۵
                                                            پاسارگاد
                                                            • س
                                                              سارا کامپیوتر1400
                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵
                                                              همه بانک ها خوب هستن و در صورت رسمی بودن امتیازات بالایی دارن. حالا شاید یکی بهتر از یکی دیگه باشه.
                                                            • ک
                                                              کارمند بانک تجارت
                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱
                                                              یه نکته دیگه خواستم بگم اینکه اینبار رقابت از سال قبل سختتره. سال قبل بخاطر شرایط معدل خیلی از بچه های دانشگاه های خوب نتونستن شرکت کنن ولی امسال معدل رو دو نمره کاهش دادیم وشرکت کننده از دانشگاه خوب زیاد داریم.
                                                              • خ
                                                                خانم تجارت
                                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۷
                                                                ببخشید تو شهرای کوچیک حدودا چنتا عمومی و تخصصی جواب بدیم قبول هستیم؟!
                                                                اطلاع ندارید بوشهر چندنفر نیرو میخواد؟؟؟
                                                                من همش فک میکنم چون پارسال آزمون بوده ظرفیت امسال خیلی کم باشه🙄
                                                                • ک
                                                                  کارمند بانک تجارت
                                                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۳
                                                                  آره نسبت به سال قبل کمتره. سال قبل 15نفر نیرو گرفت. البته ممکنه بعدا ظرفیت یه چند نفری تغییر کنه. واسه مثال از بچه های سال قبل که آزمون دادن هستن کسایی که هنوز دارن جذب میشن
                                                                  • ف
                                                                    فاطمه
                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۹
                                                                    میدونین لرستان چن نفر نیرو میخواد؟
                                                                    • م
                                                                      مهدی
                                                                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
                                                                      دوست عزیز واسه آزمون سال قبل از بانک شهر با من تماس گرفتن واسه ارسال مدارک گفتم مشخصات رو از کجا آوردین گفت از بانک تجارت گرفتیم ، جالب اینجاست من اصلا رزومه ای واسه بانک شهر ارسال نکرده بودم که بخوان باهام تماس بگیرن شما نمیدونی قضیه چی بوده ؟؟؟
                                                                      • M
                                                                        Milad
                                                                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۳۰
                                                                        آقای کارمند بانک تجارت لطف میکنید بگید چجوری پیگیر قبولی پارسال بشم که جذب نشدم؟
                                                                  • ک
                                                                    کارمند بانک تجارت
                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴
                                                                    در پاسخ به بچه هایی که از ظرفیت پرسیده بودن باید بگم یه سری استانها که بزرگن و شعب زیادی دارن نیروی بیشتری هم میگیرن. استان های خوزستان فارس اصفهان خراسان رضوی بیشترین نیرو رو میگیرن با میانگین هر استان 25 نفر. کمترین ظرفیت رو هم استان های قم کهگیلویه خراسان جنوبی و شمالی دارن با پذیرش میانگین 7 نیرو. بقیه استان ها هم تو این بازه هستن
                                                                    • خ
                                                                      خدایا خودت کمکم کن
                                                                      ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
                                                                      ای خدا کهگیلویع 😭
                                                                      • ع
                                                                        علی
                                                                        ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵
                                                                        شما از یاسوجید؟
                                                                        • خ
                                                                          خدایا خودت کمکم کن
                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۴
                                                                          بله
                                                                        • ع
                                                                          علی
                                                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۸
                                                                          چه رشته ای ؟ من کامپیوتر بودم خیلی سخت بود سوالا
                                                                        • آ
                                                                          آیدا
                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸
                                                                          به کارمند بانک تجارت میشه بگیر میانگین قبولی تو خوزستان چند بود تو ازمون گدشته ؟؟رشته حسابداری؟؟؟
                                                                          • T
                                                                            Tabasom
                                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
                                                                            چ خبر خوبی😍 یعنی ممکنه ظرفیت کردستان 15 تا باشه؟! من ک اصلا امید نداشتم 5تا هم بخواد!
                                                                            • *
                                                                              *Sahar*
                                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۹
                                                                              تبسم خانم کجا نوشته ظرفیت کردستان تا 15 نفره؟
                                                                              • t
                                                                                tabasom
                                                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲
                                                                                جایی ننوشته عزیزم. از گفته های ایشون نتیجه گرفتم اینکه استان های دیگه توو بازه 7 تا 25 عه . صرفا برای دلخوشی خودم:) واقعا هم امیدوارم همینطور باشه و تعداد بیشتری از ما قبول بشیم انشالله. و الا آقا میلاد که گفت پارسال 6 نفر جذب شدن!
                                                                              • M
                                                                                Milad
                                                                                ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۸
                                                                                طرفیت امسال اول 5 نفر بود قبل آزمون با هماهنگی تهران شده 10 نفر اما پارسال 6 نفر جذب شد بخاطر همین امسال ظرفیتو افزایش دادن
                                                                                من که هفتم شدم شانس من یه نفر بیشتر میخواستن الان اونجا بودم البته عزیزی از استان دیگه اومد و زحمت کشید جای ما رو گرفت😀
                                                                                • T
                                                                                  Tabasom
                                                                                  ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
                                                                                  یعنی چی؟ یعنی اون با اینکه سهمیه استانی نداشت نمره اش از شما بهتر بود؟ منم امروز از بیجار پیگیر شدم گفتن 7 نفر میخوان. درصدای شما چطوره ؟خوب دادین آزمونو؟
                                                                                • M
                                                                                  Milad
                                                                                  ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۶
                                                                                  اشتباه گفتن بهتون من خبر قطعی دارم گفتن ظرفیت شده 10 نفر
                                                                                  اصلا معلوم نیست که اون نفر نمره ش از من بیشتر بوده باشه چون کارنامه ای در کار نبود!
                                                                                  اما اینو میدونم که بومی کردستان نبود و از استان دیگه اومده بود اینجا و قبولش کردن بخاطر این یک نفر ظرفیتو پر کرد حق من ضایع شد😔
                                                                                  والا چی بگم آزمون بد نبودم دیگه فقط امیدم به خداست و هیچی دیگه
                                                                                  • T
                                                                                    Tabasom
                                                                                    ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۲۴
                                                                                    برا همه مون خبر خوبیه افزایش ظرفیت. اون قضیه ک خیلی جاها پیش میاد و کاری از دستمون برنمیاد😔. انشالله امسال قبولید شما. من ک اگه قبول نشم باید قید بانک رو بزنم چون آخرین سالیه ک میتونم شرکت کنم هرچند اولین بار هم بود
                                                                                  • M
                                                                                    Milad
                                                                                    ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷
                                                                                    خیلی ممنونم لطف دارید توکل بر خدا ایشالله امسال شما هم قبول میشید خدا به همه مون کمک کنه همه اونایی که زحمت کشیدن
                                                                                    منم متاسفانه امسال اخرین سالیه که میتونم واسه بانک ها شرکت کنم چون شرایط سنی اجازه نمیده ولی امیدمون به خداست ایشالله خدا نا امیدمون نمیکنه
                                                                                  • آ
                                                                                    آرزو
                                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۱
                                                                                    سلام میشه یه اطلاعی بگیرید سهمیه در آزمون کتبی اعمال میشه یا نه؟
                                                                                    • ک
                                                                                      کارمند بانک تجارت
                                                                                      ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳
                                                                                      بانک سه نوع سهمیه داره. سهمیه ایثارگران ، سهمیه نیروهای شرکتی و سهمیه فرزندان همکار. که از این سه سهمیه فقط سهمیه ایثارگران در آزمون کتبی لحاظ میشه. اون دوتا سهمیه هم محدودیت سنی تا 10 سال بیشتر رو دارن و از مرحله مصاحبه به بعد تقریبا دیگه گیری ندارن و قبولن
                                                                                      • م
                                                                                        مهدی
                                                                                        ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
                                                                                        هنگام ثبت نام گزینه سهمیه ایثارگران نداشت از کجا باید این سهمیه رو لحاظ کنیم؟؟
                                                                                        • F
                                                                                          Fati
                                                                                          ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
                                                                                          اگه سهمیه داشته باشیم ولی تیکشو فعال نکرده باشیم چی؟ اگه قبول شدیم وواسه مصاحبه گواهی ایثارگری بیاریم قبول میکنن؟؟
                                                                                          • م
                                                                                            مهدی
                                                                                            ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
                                                                                            منظورتون از سهمیه ایثارگری فقط سهمیه 25 درصد هستش؟؟
                                                                                        • ب
                                                                                          بانکدار
                                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۷
                                                                                          خراسان جنوبی چ کم اصلا امیدی نیس😔
                                                                                        • ا
                                                                                          ان الله یحب المتقین.
                                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
                                                                                          سلام دوستان از شهر شوش دانیال کسی هست؟
                                                                                          • ف
                                                                                            فاطمه
                                                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
                                                                                            بچه ها رشته مدیریت بازرگانی ،برای ارشد بانکا همه گرایشا پذیرش دارن یا فقط گرایشا خاصی رو ،چون میخوام ادامه بدم ارشد،به نظرتون کدوم گرایش بهتر و بازار کار بهتری داره
                                                                                            • ن
                                                                                              نوید
                                                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
                                                                                              چه شهری هستید؟
                                                                                              • ف
                                                                                                فاطمه
                                                                                                ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸
                                                                                                بندرعباس و بلوچستان
                                                                                            • ص
                                                                                              صالحی
                                                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
                                                                                              نتایج ازمون بانک تجارت برج 6 اعلام میکنن فعلا که منتظر هیچی نباشید تا برج 6
                                                                                              • ا
                                                                                                ایمان
                                                                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
                                                                                                از کجا خبر دارین؟؟ مدیر بانک تجارت مصاحبه کرده گفته تا 45 روز آینده فرایند جذب تموم میشه بعد شما از کجا میدونید تا برج 6 نتایج اعلام نمیشه؟
                                                                                                • ص
                                                                                                  صنایع
                                                                                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۴
                                                                                                  بعد از اعلام لیست قبولیا 45روزه نه بعد از زمان آزمون
                                                                                              • ب
                                                                                                بهنوش..مشهد
                                                                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲
                                                                                                به رویا...
                                                                                                عزیزم منم دقیقا شرایط مشابه شمارو دارم از سال 95 که فارغ تحصیل شدم هیچ آزمونی شرکت نکردم و هیچی هم نخوندم و کاملا از درس دور شدم و اتفاقا معلم غیر انتفاعی هم بودم که گذاشتم کنار....امسال آزمون ملت و تجارت شرکت کردم ملت که قبول نشدم امیدم به تجارته هرچند که می‌دونم رقیبای خیلی زیادی دارم که ترازشون بالاس چون ملت ترازا خیلی بالا بود ولی ناامید نشید از درگاه خدا... امیدوار باشیم به رحمتش..این نشد برای فراگیر می‌خونیم انشاالله.
                                                                                                • ف
                                                                                                  فاطمه
                                                                                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
                                                                                                  میدونید فراگیر کی ثبتنامش شروع میشه
                                                                                                  • ب
                                                                                                    بهنوش..مشهد
                                                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۲۷
                                                                                                    به فاطمه
                                                                                                    زمان ثبت نام فراگیر گفتن مرداد ولی دقیقشو هنوز اعلام نکردن
                                                                                                  • م
                                                                                                    مینا
                                                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳
                                                                                                    سلام
                                                                                                    شما با تراز چند مشهد قبول نشدید
                                                                                                    ینی اینقد رقبا سطحشون بالاست
                                                                                                    تراز قبولی چنده مشهد
                                                                                                  • ا
                                                                                                    احسان
                                                                                                    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
                                                                                                    دوستان کسی ظرفیت کرمانشاه رو نداره؟
                                                                                                    • م
                                                                                                      مهشید
                                                                                                      ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷
                                                                                                      دوستان فناوری اطلاعات
                                                                                                      تعداد سوالات تخصصی 50 تا بود یا 55؟
                                                                                                      • *
                                                                                                        *Sahar*
                                                                                                        ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
                                                                                                        65 بود
                                                                                                        • ع
                                                                                                          علی
                                                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
                                                                                                          جمعا چن تا بود سوالات با عمومیا،؟
                                                                                                          • *
                                                                                                            *Sahar*
                                                                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
                                                                                                            فکر کنم عمومیام 65 بود
                                                                                                            • م
                                                                                                              مهشید
                                                                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷
                                                                                                              عمومیا 90 تا بود
                                                                                                        • م
                                                                                                          مهشید
                                                                                                          ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
                                                                                                          من اصلا تمرکز ندارم برای آزمون وزارت علوم شروع کنم به خوندن ‌اش نتیجه های تجارت اعلام میشد هرچی زودتر
                                                                                                          • *
                                                                                                            *Sahar*
                                                                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
                                                                                                            منم واقعا دست و دلم نمیره برای درس خوندن واقعا نمیدونم چیکار کنم
                                                                                                          • ط
                                                                                                            ط
                                                                                                            ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
                                                                                                            سلام میشه ظرفیت بجنورد اطلاعی دارید بهمون بگید
                                                                                                            • ص
                                                                                                              صنم
                                                                                                              ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
                                                                                                              سلام دوستان. دوستانی که رشتتون حسابداری هست برای اصول حسابداری منبع خوب به نظرتون مدرسان هست یا کتاب جمشید اسکندری؟
                                                                                                              یه راهنمایی کنید ممنون میشم ازتون خیلی سردرگمم
                                                                                                              • 🤔
                                                                                                                🤔
                                                                                                                ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹
                                                                                                                سلام عزیزم
                                                                                                                جمشید اسکندری
                                                                                                                • م
                                                                                                                  مهدی
                                                                                                                  ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
                                                                                                                  مروری جمع برحسابداری ایرج نو روش
                                                                                                                  • ط
                                                                                                                    ط
                                                                                                                    ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
                                                                                                                    مدرسان و انتشارات راه
                                                                                                                    • ا
                                                                                                                      اناهیتا
                                                                                                                      ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
                                                                                                                      منبع خوب برای بقیه دروس تخصصی هم میدونید راهنماییمون کنید؟
                                                                                                                      • ط
                                                                                                                        ط
                                                                                                                        ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶
                                                                                                                        کدوم درسارو خب؟
                                                                                                                        • ا
                                                                                                                          اناهیتا
                                                                                                                          ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
                                                                                                                          مدیریت مالی / قانون تجارت/ میانه؟
                                                                                                                          • ط
                                                                                                                            ط
                                                                                                                            ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۴
                                                                                                                            مدیریت مالی مدرسان خوبه و رضا تهرانی .میانه به نظرم فقط انتشارات راه بخون نمونه سوالاتش خعلی خوبن .قانون تجارت از نت اینو نمیدونم عزیزم
                                                                                                                            • ا
                                                                                                                              اناهیتا
                                                                                                                              ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
                                                                                                                              دوست عزیز ممنون ازت. انشالله که موفق بشید.

                                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                        ثبت پاسخ