تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیان قبل از مهرماه

۱ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از مدیران استان‌ها خواست تا روی املاک تمرکز کنند تا درآمدهای پایدار برای آموزش و پرورش ایجاد کنند.


به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی عسکری در گردهمایی مشترک رابطان امور مجلس ادارات کل آموزش وپرورش استان‌ها و حوزه ستادی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارشد، اظهار کرد: سند تحول براساس آموزه های دینی خط سیری را به ما نشان می دهد که همان فلسفه آموزش وپرورش است.
وی افزود: تحولی که قرار است انجام شود از نوع مادی نیست بلکه تحولی از نوع بنیادین دینی و معرفتی و مبتنی بر فلسفه آموزش و پرورش است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش‌ها برای به صفر رساندن معوقات ادامه دارد، آنچه برای ما مهم است، ابتدا سند تحول و سپس رتبه بندی معلمان است.
وی افزود: با تلاش نمایندگان مجلس ردیف حقوقی برای نظام رتبه بندی مشخص شد و تلاش می کنیم تا قبل از مهر۹۸ اقدام موثری در پرداخت معوقات و مطالبات صورت بگیرد اما در دراز مدت نیازمند مجلسی هستیم تا قوانین لازمه را مصوب کنند تا شاهد انباشت مطالبات نباشیم.
وی ادامه داد: مجلس هم قانونگذاری و هم کار نظارت را انجام می دهد لذا در بعد نظارت باید رسیدگی کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس اظهارکرد: در بسیاری از زمینه ها مجلس همکاری خوبی با آموزش و پرورش دارد لذا هر پیشنهادی به مجلس ارائه شود برای تصویبش تلاش می کند.
وی اذعان کرد: بخشنامه تعامل براساس دستورالعمل معاون پارلمانی رئیس جمهور تهیه و تدوین شده تا به زودی به مراجع ذی ربط ارسال شود.
وی بر ضرورت تجمیع مکاتبات بین آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: کلیه مکاتبات انجام شده مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد تا مکاتبات غیر ضابطه مند مشخص شود.
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش، حجت الاسلام والمسلمین عسکری ادامه داد: در حال احصای برخی امور هستیم از جمله امور مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواهان واریز سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب معلمان است و معتقداست هر استان باید مجتمعی داشته باشد.
وی گفت: استان ها باید روی املاک متمرکز شوند و درآمدهای پایدار ایجاد کنند.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیان قبل از مهرماه

  • ک
    کیومرث ابراهیمی
    ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
    سلام بعید میدانم که طلب معلملن به ویژه اضافه کاری آموزشی (7ماه) حالا حالا پرداخت بشه به قول کردها ( گمان نیکم فلانی...)

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ