۲۶۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در آذربایجان غربی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تاکنون، ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال وام به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

رضا نقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان وام در اختیار صاحبان ۲ هزار و ۴۱۶ طرح اشتغال روستایی در سراسر استان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با اعطای این تسهیلات زمینه اشتغال برای حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر در روستاهای آذربایجان غربی فراهم شده که بخشی از آن با فعالیت کامل طرح ها صاحب شغل شده اند.
وی بیان کرد: آذربایجان غربی با اعطای این میزان تسهیلات رتبه چهارم کشوری را در طرح اشتغال پایدار روستایی به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بانک کشاورزی استان با اعطای ۱۱۸ درصدی تسهیلات در نظر گرفته شده رتبه اول استانی و کشوری را به خود اختصاص داده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.
نقی زاده افزود: ۶۲ درصد تسهیلات پرداختی در استان مربوط به جهاد کشاورزی و ۲۴ درصد نیز مربوط به طرح های سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
وی اضافه کرد: چایپاره با پرداخت ۳۴۰ درصدی نسبت به سهمیه رتبه نخست و اشنویه با پرداخت ۵۹ درصدی رتبه آخر استانی را در اختیار دارد.
به گزارش ایرنا، سهمیه آذربایجان غربی در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان حدود ۲ هزار میلیارد ریال ابلاغ شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ