کمبود ۱۰ درصدی معلم در مناطق جنوبی فارس

۱ نظر

رئیس اداره برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس گفت: با جذب معلم در مناطق جنوب فارس کمبود ۱۰ درصدی سرباز معلم جبران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشاد حیاتی رئیس اداره برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش استان فارس با اشاره به جذب ۲۶۰ نفر به عنوان سرباز معلم برای تدریس در سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ بیان کرد: این میزان نزدیک به ۱۰ درصد از کمبود معلم را تامین می کند که در برخی مناطق محروم جنوب استان جذب می‌شوند.

حیاتی با بیان اینکه جذب سرباز معلم در فارس نسبت به پارسال ۵۰ نفر افزایش یافته افزود: نزدیک به ۶۰ درصد از این نیرو‌ها در مقطع ابتدایی و پس از آن در رشته های فنی و سایر رشته‌ها به کار گرفته می شوند.وی تصریح کرد: تمامی سربازان جذب شده دارای مدرک کارشناسی هستند و بیشتر موارد به تحصیل در رشته های آموزش و پرورش ابتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی یا رشته های فنی است.رئیس اداره برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس با رد شایعه مبنی بر استخدام سرباز معلم ها در آموزش و پرورش اضافه کرد: این افراد تنها برای تدریس در واحد‌های آموزشی جذب شده و استفاده از آن‌ها دربخش‌های اداری آموزش و پرورش ممنوع است.

حیاتی با اشاره به اینکه برگزاری یک دوره آموزش بدو خدمت در شهریور ماه امسال برای سربازان جذب شده به منظور افزایش سطح کارایی آنان است، اظهار کرد: پس از گذراندن این دوره، دوره آموزش نظامی برگزار و به نیرو های جذب شده روش ها و فنون تدریس آموزش داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

 

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود ۱۰ درصدی معلم در مناطق جنوبی فارس

  • ا
    اسحاق
    ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
    سلام من دو سال سرباز معلم در نقاط محروم بودم و داری مدرک فوق دیپلم اموزش علوم تجربی هستم وکلاس های چند پایه ابتدای را هم درس دادم ولی حالا که نیرو کم دارن از ما استفاده نمیشه خواهش می کنم که از ما هم استفاده کنید ممنون از شما

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ