پرداخت ۶۰ میلیارد تومان از پاداش های بازنشستگان آموزش و پرورش

۴ نظر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان از پاداش های بازنشستگان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبرعلی خوش آینه بعدازظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم برگزار شد، اظهار کرد: پاداش سال ۹۶ بازنشستگان آموزش و پرورش استان به میزان ۶۰ میلیارد تومان در هفته معلم پرداخت می شود.

خوش آینه افزود: همچنان تلاش داریم معوقات امتحانات سال ۹۵و ۹۶ قبل از خرداد ماه امسال پرداخت شود.

وی در ادامه بیان کرد: مهر ماه سال ۹۶نقل و انتقال ۸۲۰ نفر از معلمان خراسان شمالی در سطح استان و کشور انجام شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سال گذشته ۶۵۰ نفر از معلمان استان بازنشسته شدند و مهر ماه امسال نیز ۷۰۰ معلم دیگر بازنشست خواهند شد.

وی اضافه کرد: البته حدود ۸۰ نفر از بازنشستگانی که مدرک تحصیلی آنان بالای کارشناسی ارشد است می توانند به مدت پنج سال دیگر تدریس کنند.

خوش آینه با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۷ هزار دانش آموز در کلاس چند پایه تحصیل می کنند، گفت: یک هزار و ۷۰ کلاس چندپایه در استان وجود دارد که هدایت آنان بسیار مشکل است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: همچنین ۵۰۰ معلم خراسان شمالی در مناطق عشایری و چند پایه ای در سطح استان مشغول به خدمت هستند.

خوش آینه اظهار کرد: هم اکنون هشت مدرسه یک نفره و ۱۰۵ مدرسه زیر پنج نفر در سطح خراسان شمالی وجود دارد.

برنامه های هفته معلم با محوریت مهدویت برگزار می شود

دبیر هفته معلم خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه های هفته معلم در استان اشاره کرد و گفت: امسال به علت تعطیلی روز دوازدهم اردیبهشت به مناسبت نیمه شعبان، زنگ سپاس یازدهم اردیبهشت ماه با شعار مهدویت در سراسر استان نواخته می شود.

وی در ادامه به اجرای طرح معلم پویا در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: این طرح برای نخستین بار در خراسان شمالی اجرا شد و اکنون ۱۱ استان آن را اقتباس کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: در طرح معلم پویا ۲۲۳ نفر معلم پویای شهرستانی و ۱۰۹ معلم پویای استانی که بهترین عملکرد را داشته و از سوی دانش آموزان، معلمان و مدیران انتخاب شده اند، تقدیر خواهند شد.

خوش آینه تقدیر از معلمان ماندگار در حوزه ایثار فداکاری را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و تصریح کرد: ۱۷ معلم جانباز، آزاده و رزمنده تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: همچینین یادواره ۷۴ شهید معلم خراسان شمالی با محوریت شهیدان ترور مجلس جلالی و بنی اردلان با حضور ۳۲۰ نفر از فرزندان شهدا برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه یک هزار و ۲۱۰ دانش آموز استثنایی در سطح استان تحصیل می کنند، گفت: ۳۷۰ معلمان برای این دانش آموزان خدمت می کنند که طی هفته معلم تجلیل خواهند شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای پرداخت ۶۰ میلیارد تومان از پاداش های بازنشستگان آموزش و پرورش

  • ب
    بهنام
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶
    زمان دقیق واریز پاداش معلمان کی میباشند
    • ع
      علی کاشفی
      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶
      ازپاداش فرهنگیان ۹۷ هیچ خبری نیست گویی این قشر از جامعه به فراموشی رفته اند؟
      • ب
        بازنشسته
        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴
        با سلام. فعلا که مسئولین در بودجه وزارت میگویندبرای بازنشستگی ۹۶ هنوز بودجه ای تعلق نیافته و به همین دلیل نه در هفته معلم و یا آخر ماه مشخص نیست که پرداخت شود
        • آ
          آپ
          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۱۹
          سلام. آیا پاداش بازنشستگی فرهنگیان ۹۶ بقیه استانها نیز در هفته معلم امسال پرداخت میشود؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ