پرداخت تسهیلات اشتغال به ۸۴۴ مددجوی کمیته امداد استان قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: طی ۱۱ ماه سال ۹۷ تعداد ۸۴۴ نفر در استان از تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ با سرانه ۲۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.


اکبر میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مرکز راهبری شغلی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این نهاد برای نخستین بار در کشور اقدام به راه اندازی مرکز راهبری شغلی با هدف بالا بردن ضریب پایداری سازی اشتغال‌های ایجاد شده در کمیته امداد در مرداد سال ۹۷ کرد.

وی ادامه داد: مرکز راهبری شغلی کمیته امداد استان قم ماموریت استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش، کاریابی و هدایت در راستای دریافت تسهیلات و در نهایت نظارت طی یک سال را بر عهده دارد و این مرکز توسط بخش خصوصی و به صورت برون سپاری اداره می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: طی ۱۱ ماه سال ۹۷ تعداد ۸۴۴ نفر از تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ با سرانه ۲۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

میرشکار با اشاره به تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد در استان قم اظهار کرد: این صندوق در ۱۱ ماه سال ۹۷ به ۲۷۴ نفر تسهیلات با سرانه ۱۰ الی ۳۰ میلیون تومان برای تکمیل وام اشتغال و در مجموع دو میلیارد تومان پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم در ۱۱ ماه سال ۹۷ توانست که با همکاری بانک‌های عامل، ۸۵ درصد از اعتبار بانکی مشخص شده در برنامه خود را جذب کند.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ