معلمان حق‌التدریسی تا سال آینده جذب آموزش و پرورش می‌شوند

۷ نظر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با خروج نیروهای بازنشسته و جایگزینی نیروهای جدید،‌ تا سال آینده تمامی معلمان حق‌التدریسی کشور جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ تمامی معلمان حق‌التدریسی تا سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند و انتظار داریم دولت نیز در این مسیر همکاری خوبی با مجلس جهت تامین اعتبار و جذب این نیروها در آموزش و پرورش داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های مجلس را تعیین تکلیف سریع وضعیت معلمان حق‌التدریسی خواند و افزود:‌ این افراد سال‌های سال علاوه بر ارتقاء سطح علمی و دانش خود به تدریس در کلاس‌های درس پرداخته‌اند بنابراین بی‌توجهی و غفلت از آنان به هیچ عنوان شایسته نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی در مجلس و تایید شورای نگهبان خبر داد و گفت‌:‌ انتظار ما از مجموعه دولت این است که تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی را نیز همانند طرح رتبه‌بندی معلمان در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس جایگزینی معلمان حق‌التدریس با نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت:‌ در صورت اجرای دقیق و انجام این جایگزینی‌ها،‌ انتظار داریم تا پایان سال آینده جذب نیروهای حق‌التدریسی کاملاً اجرایی شود.

عباسی با اشاره به اینکه در گیلان نیز تعدادی از نیروهای حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی تاکنون جذب آموزش و پرورش نشده‌اند گفت:‌ با اجرای سراسری طرح ساماندهی نیروها در آموزش و پرورش مشکل تمام معلمان حق‌التدریسی و پیش‌‌دبستانی گیلان نیز برطرف می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان جهت ساماندهی معلمان حق‌التدریسی را خواستار شد و تصریح کرد:‌ امیدواریم در این مسیر هیچ حقی از کسی ضایع نشود و تمامی معلمان مربوطه بر اساس سنوات خدمت خود در آموزش و پرورش جذب شوند.

وی تامین بودجه و اعتبارات لازم برای ساماندهی نیروهای حق‌التدریسی را متذکر شد و ابراز داشت:‌ اجرای طرح جذب نیروهای حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی‌ها بدون تصویب اعتبارات آن تحقق پیدا نمی‌کند بنابراین دولت باید در این مسیر اعتبارات لازمه را پیش‌بینی و به مجلس اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقاء سطح نظام آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت:‌ برای رسیدن به این نقطه مطلوب و اجرای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باید به تمام حوزه‌های آموزشی و تربیتی و توانمندی‌های معلمان توجه کامل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای معلمان حق‌التدریسی تا سال آینده جذب آموزش و پرورش می‌شوند

  • ن
    نرگس
    ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸
    من سابقه حق التدریس دارم چطور میتونم دوباره جذب اموزش وپرورش بشم؟با توجه به اینکه سالها با مانع تراشی در آموزش وپرورش مانع اشتغال ما شدن.هم از انگیزه کار کردن افتادم هم از انگیزه ادامه تحصیل..ایا گوش شنوایی هست؟
    • ن
      نرگس
      ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵
      من سابقه حق التدریس دارم چطور میتونم دوباره جذب اموزش وپرورش بشم؟با توجه به اینکه سالها با مانع تراشی در آموزش وپرورش مانع اشتغال ما شدن.هم از انگیزه کار کردن افتادم هم از انگیزه ادامه تحصیل..ایا گوش شنوایی هست؟
      • ن
        نرگس
        ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۹
        من سال ۸۲ ۸۳ دوسال تمام حق التدریس بودم متاسفانه بعد از ان با مراجعه مکرر به اموزس وپرورش گفتن مازاد هستید ونیاز نداریم ایا این انصافه الان که سن ما از استخدام هم رد شده ..بیکار در خانه بمانیم ..‌واقعا
        • ص
          صالحی
          ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
          سلام
          مدرک دانشگاهی هم ملاک هست یا خیر؟ مثلا معلمانی که مدرک کاردانی دارند هم جذب میشوند یا فقط مدرک کارشناسی به بالا؟
          ممنون میشم پاسخ بدید
          • a
            ali talbi
            ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰
            این طرح شامل چه کسانی می شود آیا حق التدریسهای 94 هم استخدام میشود
            • ب
              بهمن
              ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷
              سلام حق التدریسیهایی که سال ۹۶ جذب اموزش و پرورش شده اند هم شامل این طرح میشوند؟ ممنون
              • ع
                عسکری
                ۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۵۰
                نه متاسفانه،فقط شامل اونایی میشه که قبل از سال94و مصوبه مجلس حق التدریس بودن

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ