مشکل دفترچه خدمات درمانی سربازان امریه وزارت جهاد برطرف شد

مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: مشکل دفترچه خدمات درمانی سربازان امریه وزارت جهاد برطرف شد و آنها دفترچه دریافت می‌کنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری در سامانه فارس من ثبت کرده‌اند که "سربازان امریه وزارت جهاد کشاورزی از دریافت دفترچه خدمات درمانی محرومند".

برای بررسی این موضوع با اسد پاریاد مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت‌وگو کردیم.

پاریاد در این باره گفت: پیش از این به دلیل اینکه به سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح بدهکار بودیم مدتی بود آنها از صدور دفترچه امتناع می‌کردند.

وی گفت:‌طی جلساتی که اخیرا برگزار شده با این سازمان به تفاهم رسیدیم و در حال حاضر دفترچه بیمه خدمات درمانی برای سربازان امریه وزارت جهاد کشاورزی صادر می‌شود و هیچ مشکلی ندارند.

وی در پاسخ به اینکه بدهی وزارت جهاد به این سازمان چقدر بود، پاسخی نداد و گفت: در این زمینه به تفاهم رسیدیم و بدهی در آستانه پرداخت است.

مخاطبین فارس اعلام کرده بودند «کلیه سربازان امیریه وزارت جهاد کشاورزی که سال ۹۶ اعزام شدند تا این تاریخ از دریافت دفترچه خدمات درمانی محروم هستند و با توجه به پیگیری‌هایی از هر دو نهاد وزارت جهاد و نیروهای مسلح صورت گرفته پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکرده‌ایم.»

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ