مشکل اشتغال و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر مرتفع می‌شود

۳ نظر

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با اشاره به اینکه با صبر، استقامت و همکاری متقابل می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم گفت: مشکل اشتغال و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر مرتفع می‌شود.


به گزارش«ایثار»، عبدالله مرتضوی در دیدار با فرماندار، بخشدار و مسئول امورایثارگران در فرمانداری شهرقدس با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به خانواده شهدا اظهار داشت: در خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه مشکل اشتغال و جذب فرزندان وجود دارد که در بازار کار و جذب فرزندان شهدا در اولویت اول هستند و بعد فرزندان ایثارگران قرار دارند.
وی بیان کرد: با صبر، استقامت و همکاری متقابل می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم، البته تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی تواند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کند که باید دیگر دستگاه‌های دولتی بتوانند در این امر مشارکت و کمک کنند.
مدیرکل بنیاد شهیدشهرستان‌های تهران همچنین افزود: برای رفع مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان های استان به دنبال پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به آنان هستیم تا بخشی از مشکل اشتغال آنها از طریق تولید مرتفع شود.
مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: همه عزت و اقتدار کشور به بهای خون شهدا حاصل شده است از این رو باید در خدمت رسانی به خانواده این عزیزان تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا شرمنده شهدا نشویم.

منبع : بازارکار

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای مشکل اشتغال و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر مرتفع می‌شود

  • ز
    زهرا
    ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۴۰
    انقد میگین شغل ایجاد کردیم واسه فرزندان شهیدو ‌جانباز کو کجا 3.4ساله لیسانس گرفتم مگه بنیاد شهید محل میذارن کلی هم پیگیربودم والا
    فقط الکی حرف میزنید
    عمل که نمیکنید
    • ن
      نعمتی
      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲
      هنوزتعدادی از جانبازان ببکار هستند و با حقوق حالت به اشتغال زندگی میکنند که حداقل حقوق با مدرک آنهاست .بهتر است فکری له حال این جانبازان بشود
      • ع
        عظیمه کرمپور
        ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۹
        الان 6ساله که تو بهترین دانشگاههای کشور با معدل بالا درس میخونم فرزند جانباز هستم و بیکار،، پس کو کجا هستین

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ