عدم وجود قانون و مقرراتی برای استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش

۶ نظر

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون و مقرراتی در خصوص استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش وجود ندارد.


یار محمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «سرباز معلم ها را استخدام کنید» و « امتیازدهی به سربازمعلمان» اظهار کرد: استخدام تابع قوانین خاص خودش است و آموزش و پرورش در بحث استخدام از قوانین بالادستی مانند قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های سازمان اداری و استخدامی تبعیت می‌کند.

وی ادامه داد: قانون و مقرراتی در خصوص استخدام سربازمعلمان وجود ندارد و آموزش و پرورش نمی‌تواند به استخدام آنها اقدام کند.

حسین‌بُر اضافه کرد: تنها اقدامی که می‌توان برای این دسته از افراد داشت این است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و در صورتی که حد نصاب علمی را کسب کنند، در بخش مصاحبه در برخی آیتم‌‌ها، سوابق آموزشی آنها لحاظ می‌شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای عدم وجود قانون و مقرراتی برای استخدام سربازمعلمان در آموزش و پرورش

  • ر
    رضا
    ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۸
    با سلام و عرض و ادب خدمت مسولین زحمت کش آموزش و پرورش
    یک خواهشی از از تمام مسولین به خصوص مسولین اموزش پروش مبنی بر استخدام سربازمعلین..
    سربازمعلم هایی که دو سال با کمترین حقوق و مزایا در دوردست ترین و محروم ترین مناطق کشور به نحواحسنت مشغول به انجام وظیفه می باشند..
    در این دوسال از تجربیات بسیاری در این دو سال بهرمند شده اند،و تمام خصوصیات و حرفه های یک معلم با تجربه را قطعا دارا هستند..
    و از آموزش و پرورش خواهشندیم یک قانونی پیش بینی نموده مبنی بر استخدام این معلمان دلسوز و کم توقع..و داری مهارت کافی و آمادگی لازم برای یک معلم را دارند
    باتشکر
    • ا
      ابراهیم
      ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۵۱
      باسلام سربازمعلمان که سال اولشان هسته آیامی تواننددرآزمون استخدامی آموزش وپرورش شرکت کنند؟
      • ا
        ابراهیم
        ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
        باسلام سربازمعلمان که الان اولین سال شان هست می تواننددراین آزمون استخدامی آموزش وپرورش شرکت کنند؟
        • ا
          ارش
          ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۳
          معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش گفت: سربازمعلمانی که علاقه‌مند هستند در آموزش و پرورش استخدام شوند، در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کنند و در صورتی که نمره کتبی را کسب کنند، در بخش مصاحبه برای آنها امتیاز درنظر گرفته می‌شود. درسته میشه سرباز معلمان الان شرکت کنن؟
          • ا
            ارش
            ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
            حسین‌بُر اضافه کرد: تنها اقدامی که می‌توان برای این دسته از افراد داشت این است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و در صورتی که حد نصاب علمی را کسب کنند، در بخش مصاحبه در برخی آیتم‌‌ها، سوابق آموزشی آنها لحاظ می‌شود. منظورش همین سربازها هس دیگه؟؟؟
            • ا
              ارش
              ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
              سلام ادمین کسایی ک الان سرباز معلمن میتونن شرکت کنن تو آزمون گفته؟

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ