حق‌التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفند واریز شد

۳ نظر

خبرگزاری فارس: «حق‌التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفند» واریز شد/ پرداخت بخش دیگری از مطالبات حداکثر تا اول تیر ماه

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت «حق التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه»، بخشی از خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات ۹۵، ۹۶ با اولویت مصححین خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: بخشی از مطالبات فرهنگیان به حساب آنها واریز شد.

وی ادامه داد: حق‌التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه خرید خدمات به مدت سه ماه و حق‌الزحمه امتحانات ۹۵، ۹۶ با اولویت مصححین پرداخت شد.

الهیار اضافه کرد: در پرداخت حق الزحمه امتحانات روند را وارونه کردیم و اول به ستادی‌ها اعتبار ندادیم بلکه اعتبار را از در مدرسه توزیع کردیم.

وی افزود: بخش دیگری از مطالبات شامل هزینه آموزش سرباز معلمان و هزینه های اداری است که پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار درخواستی ما ۹۵۰ میلیارد تومان بود که ۶۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شد و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز تا یک ماه یا یک ماه و نیم دیگر به دست ما می‌رسد.

منبع:خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای حق‌التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفند واریز شد

  • ح
    ح. امیری
    ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۱۳
    استان کرمان اسفند واریز نکرده حق الزامی امتحانات هم که خبری نیست
    • پ
      پرویز کاکائی
      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۰۲
      سلام. باتوجه به خبر اعلامی وزارتخانه مبنی بر پرداخت حق التدریس شاغلین و حق الزحمه امتحانات سال 96-95 .( تا الان یعنی روز جمعه 97/02/21 )هنوز خبری از واریز نشده است
      • ع
        علیرضا ف
        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۵
        سلام
        استان فارس 2ماه واریز کردند و 3ماه زمستان را ندادند . اما مسئولین اعلام کردند که 6ماه و تا آخر زمستان واریز شده حتی اکثر استان ها هم گفته اند 6ماه واریز شده. جریان چیست؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ