جذب ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان ایلام

معاون استاندار ایلام گفت: ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان جذب شد، مشکل اصلی استان ایلام بیکاری جوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایوب درویشی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیروان که با حضور اعضا کارگروه اشتغال استان در این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف ما از برگزاری این جلسات گفت و گوی فعالان شهرستان با مدیران دستگاه‌های اجرایی و رسیدن به یک درک مشترک در خصوص اشتغال هستیم.

وی با بیان این که در بحث اشتغال زایی یکی از موارد تامین منابع مالی است، افزود: ما برای ایجاد یک اشتغال پایدار نیاز به ایجاد یک چرخه‌ی کامل از زمان تولید، توزیع و عرضه ی محصولات و بازار فروش داریم و باید تمام این موارد را مد نظر قرا دهیم.

درویشی ادامه داد: ۱۲۳ میلیارد تومان در مرحله‌ی اول طرح اشتغال روستایی در استان جذب شد، مشکل اصلی استان ایلام بیکاری جوانان است.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، خاطر نشان کرد: شهرستان سیروان را نمی‌توانیم به عنوان منطقه محروم بدانیم چرا که مزیت ها و ظرفیت های بسیاری برای توسعه در این شهرستان وجود دارد و هنر و کار مهم ما بالفعل کردن این ظرفیت ها است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری ایلام اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ