تسهیلات ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بانک سپه برای سربازان ماهر منقضی خدمت

۳ نظر

دستیار و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان از تسهیلات ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بانک سپه برای سربازان ماهر منقضی خدمت خبر داد و اعلام کرد: سامانه ماهرسان برای ارائه تسهیلات به سربازان منقضی خدمت فعال می‌شود.

به گزارش بازارکار، سردار موسی کمالی با اعلام این خبر گفت: به دنبال دعوت آقای دکتر ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی به همراه جانشین و معاونین قرارگاه، با هدف توسعه مهارت و اشتغال سربازان نشستی را در این بانک برگزار کردند.

وی افزود: در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، زمینه‌های همکاری فی‌ما‌بین و پشتیبانی بانک سپه از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حین خدمت و تسهیلگری اشتغال آن‌ها پس از خدمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار کمالی تصریح کرد: مدیرعامل بانک سپه، در این نشست ضمن ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بانک سپه اعلام کرد که بانک سپه پس از ادغام با ۵ بانک به یکی از بزرگترین بانک‌های کشور تبدیل شده و با تمام توان و علاقه‌مندی، آماده ارائه خدمت به جوانان برومند کشور که به خدمت سربازی می‌آیند، می‌باشد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی یادآور شد: در این جلسه بانک سپه متعهد شد در راستای تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت، میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی بانک مرکزی مرتبط با تسهیلات قرض الحسنه بند (ب) تبصره (۱۶) را مطابق برنامه قرارگاه به سربازان ماهر ترخیص شده متقضی در ۳۱ استان اعطا نماید.

باز طراحی ماهرسان برای حمایت از اشتغال سربازان توسط بانک سپه

وی از باز طراحی ماهرسان برای حمایت از اشتغال سربازان توسط بانک سپه خبر داد و اعلام کرد: مدیرعامل بانک سپه همچنین دستور داد “سامانه ماهرسان” که قبلا بانک انصار برای حمایت شغلی سربازان در دوران پس از خدمت، طراحی و در فرآیند ادغام بانکی ناتمام مانده بود، در اسرع وقت مورد باز طراحی قرار گرفته و فعال گردد به گونه‌ای که تمامی سربازان ترخیص شده بتوانند از طریق این سامانه عضو مشتریان ویژه بانک سپه شوند و از امکانات و بسته‌های حمایتی ویژه مشتریان بانک سپه بهره‌مند گردند.

گفتنی است سردار زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کشور، اعلام کرده، کارکنان وظیفه به عنوان یکی از ارکان نیروهای مسلح در دفاع، ایجاد و توسعه امنیت نقش اساسی دارند و قرارگاه در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا موظف است در مورد توانمندسازی و اشتغال آن‌ها کمک نماید که در این زمینه بانک‌ها نقش مهمی دارند و می‌توانند یاری‌گر مهارت آموزی و اشتغال سربازان باشند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای تسهیلات ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بانک سپه برای سربازان ماهر منقضی خدمت

  • م
    مصطفی
    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
    هرجا که رفتم گفتن این قانونو برداشتن آخه چجوری باید اقدام کرد؟
    • ب
      بنتلی
      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
      یک میلیارد و پانصد میلیون تومن به هر نفر ینی!؟ اونم وام قرض الحسنه!؟😕
      • س
        سید
        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
        نه ، 1500 میلیارد قراره بین 31 استان تقسیم بشه تا وام بدن به سربازا .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ