برای استخدام بانوان ورزشکار شرایط جدیدی باید پیش بینی شود

مریم بخشی تاکید کرد: در راستای بالا بردن سطح انگیزش بانوان ورزشکار شرایط جدیدی را برای استخدام افتخارآفرینان رشته‌های مختلف ورزشی تعریف کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مریم بخشی در مراسم بزرگداشت افتخارآفرینان گیلانی در تیم ملی فوتبال بانوان کشور ، امنیت شغلی بانوان قهرمان را که با سختی‌های بسیاری موفق به کسب افتخار می شوند بسیار الزامی دانست و گفت : اگر چه مجموعه اداره کل ورزش و جوانان همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گرفته است اما باید ساختار کلان ورزش کشور شرایط جدیدی را برای امنیت خاطر این قهرمانان بلندآوازه فراهم آورد.

وی قابلیت های ورزش بانوان گیلان را در هر شرایط بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بانوان ورزشکار گیلانی همچون گلاره ناظمی داور فینال مسابقات فوتسال جام جهانی ، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال و سیده زهرا معصومی بازیکن تیم ملی فوتبال ثابت کردند که با توانایی بالای خود می توانند هر مشکلی را در مسیر کسب موفقیت پشت سر بگذارند.

مریم آزمون نایب رئیس هیئت فوتبال استان گیلان و سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران کسب این افتخار را نقطه عطفی در ورزش بانوان گیلان دانست و یادآور شد : برای توسعه ورزش فوتبال در گیلان آمادگی کامل برگزاری لیگ فوتبال و فوتسال و را در سطح استان داریم.

میرشهاب مومنی دبیر هیئت فوتبال استان گیلان ، نیاز به ایجاد نشاط و شادمانی را در جامعه در روزهای سخت و بحرانی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : اینکه هر از گاهی گیلانیان سرافراز و به ویژه بانوان ورزشکار در بزرگترین آوردگاه های بین‌المللی کسب افتخار می‌کنند بواقع سفیرانی هستند که شادی را بین همه مردم تقسیم کرده اند .

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان حداقل امکانات را برای بانوان لازمه تحقق آرمانهایشان برشمرد و گفت: با راه‌اندازی لیگ فوتبال بانوان در سطح استان گیلان می‌توانیم همه دخترانی را که آرزوی کسب افتخار و دیده شدن را دارند به سوی زمین های ورزشی هدایت کنیم.

وی گفت : در روستاهای ما دختران زیادی هستند که به فوتبال بسیار علاقمندند ولی از داشتن توپ و زمین بازی محرومند.

منبع : خبرگزاری برنا 

برای مشاهده اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ