ایجاد ۲۸۷۲ فرصت شغلی برای نیازمندان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: ۲ هزار و ۸۷۲ فرصت شغلی سال گذشته از طریق اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان این استان ایجاد شد.

محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال و در اقساط ۵۰ ماه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد حمایتی برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر و مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای، با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.
محمدی فرد گفت: همه‌ساله بخشی از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان البرزی از طریق اشتغال‌زایی توانمند شده و از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.
محمدی فرد گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد به‌طور معمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.

۳۳ هزار نفر به صورت دائمی و ۴۰ هزار نفر مددجو بصورت مقطعی و مورد زیرچتر حمایت‌های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ