افتتاح ۱۸ طرح اشتغال‌زا با ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار در سنندج

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۲ شهرستان سنندج از افتتاح ۱۸ طرح اشتغال‌زا با ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر امسال در سنندج خبر داد.

غلامرضا آرامش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ شهرستان سنندج در ایام مبارک دهه فجر امسال، اظهار کرد: بهره‌برداری و تحویل ۱۱ واحد مسکن مددجوی شهری و هفت واحد روستایی از جمله برنامه‌های این ارگان در مدت زمان یاد شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۲ شهرستان سنندج، با بیان اینکه ۱۱ واحد از این منازل مسکونی، شهری است، ادامه داد: برای ساخت و خرید این واحدها بالغ بر ۲۱۵ میلیون تومان از طریق کمیته امداد، ۶۴ میلیون تومان از سوی خیرین و مبلغ ۳۰۷ میلیون تومان از طریق مددجو به صورت خودیاری تامین شده است.

آرامش با اعلام اینکه مساحت این منازل مسکونی یک هزار و ۵۰ متر مربع است، تصریح کرد: برای این تعداد واحد مسکونی، مبلغی بالغ بر ۹۲۲ میلیون تومان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد برای تامین و ساخت منزل مسکونی مددجویان در شهر حدود ۳۰ میلیون تومان و در روستا تا سقف ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می‌کند.

به گفته این مقام مسوول، در ایام مبارک دهه فجر مبلغ ۹۵ میلیون تومان بابت پرداخت هزینه‌های ۱۳۹ نفر از بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر اختصاص و پرداخت می‌شود.

آرامش از افتتاح ۱۸ طرح اشتغال‌زا با پرداخت ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات خبر داد و گفت: همچنین ۲۰ فقره تسهیلات کارگشایی پنج میلیون تومانی به همین مناسبت به مددجویان زیرپوشش پرداخت می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: در گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر ۶۲ مورد جهزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و مبلغی بالغ بر ۱۳۴ میلیون تومان به پسران پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ