اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان نیاز جامعه ایثارگری است

۵ نظر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های زیر پوشش این نهاد موضوع اشتغال فرزندان جویای کار است که باید مسئولان برای حل آن اقدام کنند.

احمد ابراهیمی شامگاه یکشنبه در بررسی مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان مهریز افزود: موضوع مهم، اشتغال پایدار ضرورت اصلی جامعه است که خانواده‌ها را درگیر کرده و باید سعی شود با ارائه مشاوره‌های صحیح زمینه را برای تحقق این امر مهیا کنیم.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید تمام تلاش ها را به کار گیریم تا دین خود را به این عزیزان ادا کنیم و قطعاً اشتغال فرزندان باید در اولویت باشد.

این مسئول اظهار داشت: حل مشکل ایثارگران به خصوص در ارتباط با اشتغال یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران نه تنها توسط این نهاد بلکه همه دستگاه های اجرایی و مردم باید همکاری داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز هم گفت: ۲۷ نفر از فرزندان جانبازان در نوبت استخدام و اشتغال هستند که همکاری مسئولان و دستگاه های اجرایی منطقه را طلب می کند.

رضا خانجانخانی افزود: خدمت به خانواه شهیدان و رسیدگی به وضعیت آنها به خصوص اشتغال وظیفه مهمی است که باید همواره عنایت خاص به آن داشت.

مردم مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان نیاز جامعه ایثارگری است

  • .
    .......sh
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴
    خواهشا یکسان سازی رو بردارید با این یکسان سازی ما تا 10 سال دیگه هم سر کار نمیریم
    • a
      ali
      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹
      فقط دغدغه شغل این هارو دارین ؟ بقیه مردم که سهمیه ندارن مگه ادم نیستن؟ خدا نگذره ازتون با این عدالتتون - منی که پدرم بعد از جنگ متولد شده و نتونسته جبهه بره چه گناهی کردم؟ دل شکسته های امسال من زیادن که یروزی آهشون دامن همتونو میگیره
      • م
        مریم موسوی نسب
        ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸
        دنبال کار هستم
        • ا
          ام البنین نوری
          ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۲۶
          استخدام به عنوان مشاور خانواده در دادسراها کلانتری و غیره افتتاح مرکز پلیس +10
          • آ
            آزاده
            ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
            سلام،بخدا از سنمون داره میگذره هنوز هم ما باید بیکار باشیم،بابام هم آزاده هست هم جانباز،چی می شد به ما هم کار بدین،لطفا پیگیر باشین ممنون میشم

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ