اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانوان کارآفرین لرستانی

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانوان کارآفرین لرستانی اختصاص یافته که طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازار کار، فریبا ولی‌پور در جمع نمازگزاران شهرستان سلسله ضمن تبریک این ایام با اشاره به شناسایی یک هزار و ۱۰۰ زن بدسرپرست که تحت پوشش هیچ نهادی در لرستان نیستند، اظهار کرد: امور بانوان استانداری با همکاری امور اجتماعی و کمیته امداد استان به منظور توانمندسازی و مهارت آموزی و ایجاد اشتغال این زنان اقدام کرده است. وی اظهار کرد: ۱۵۰۰ نفر از زنان بی‌سرپرست در استان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آموخته و از طریق آموزشگاه‌های آزاد مورد آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

این مسئول عنوان کرد: اجرای موارد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان ضروری بوده چرا که تعداد جمعیت کشور رو به کاهش است. وی ادامه داد: می‌توان در این زمینه با دعوت از گروه‌های مردمی و با استفاده از ظرفیت آن‌ها جهت ایجاد نهضت فکری و فرهنگی در این حوزه خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق کرد.

ولی‌پور در پایان سخنان خود افزود: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت کلیه بانوان استان در نظر گرفته شده که این تسهیلات جهت توسعه اشتغال و یا ایجاد اشتغال به بانوانی که اسامی آن‌ها به عنوان کارآفرین و کارجو معرفی شده طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

منبع: بازار کار

برای مشاهده اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ