استخدام مدیریت تولید برق (نیروگاه)

۲۲۵۵ نظر

استخدام مدیریت تولید برق (نیروگاه)

اخبار و استخدام‌های مدیریت تولید برق به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های مدیریت تولید برق ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام مدیریت تولید برق و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- دریافت کارت آزمون استخدام شرکت مدیریت تولید برق شریعتی مشهد

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت مدیریت تولید برق شریعتی مشهد فعال گردید.

دریافت کارت آزمون

 

آخرین اخبار استخدامی

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی مدیریت تولید برق
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام مدیریت تولید برق
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدام مدیریت تولید برق (نیروگاه) (استخدام جدید) ، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲٬۲۵۵ نظر برای استخدام مدیریت تولید برق (نیروگاه)

  • .
    .....
    ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷
    دوستان این آزمون برق حرارتی، کیا مکانیک بودند؟ اعلام حضور کنن لطفا. میانگین چند زدید بنظر خودتون؟ با توجه به اینکه مکانیک یه نفر میخواست بنظرتون با چه درصدی میشه قبول اولیه شد؟
    • .
      ...
      ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱
      سلام دوست عزیز
      تعداد شرکت کننده ها زیاد نبوده، فکر کنم نهایت 30 تا 40 نفر شایدم کمتر مکانیک شرکت کرده باشن، اما در هر صورت باید تو تهران درصد بالایی بزنید، فکر کنم برای این آزمون با این شکل سوالات تخصصی کاربردی، میانگین کلی 40 تا 45 خوب باشه!
      شما فکر میکنید میانگین کلی نفر اول آزمون چند باشه؟!
      • .
        .....
        ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱
        آره دوست خوبم، بنظر منم نهایتا 40 ، 50 نفر مکانیک باشن، ولی با توجه به اینکه سهمیه ی آزاد یه نفر میخواست و اینکه محل کار تهران هستش درصدا بالاست. برخلاف شما معتقدم باید بالای 55 درصد میزدیم برای قبولی، چون باکس استاتیک و مقاومت سوالات به شدت آبکی و ساده بود، عمومی ها هم به جز ریاضی و تا حدودی هوش، بقیه ساده بودند. (هر چند که خودم به جز این دوتایی که گفتم، دو تا دیگه از عمومی ها رو افتضاح بودم)
        البته اینم اضافه کنم اختصاصی ها به جز مقاومت و استاتیک، بقیه واقعا سخت بودن و به سختی میشد جواب داد، گزینه هاشونم بسیار نزدیک به هم.
        • .
          ...
          ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۲۸
          بله، من برق بودم و فقط درس بررسی رو منابع داشتیم و سه درس دیگه منبعی نداشتیم و سوالات هم بسیار کاربردی و گزینه ها هم نزدیک بهم بود، من برای رشته برق گفتم نهایت با این توصیف سختی سوالات تخصصی، فکر کنم میانگین کلی 40 تا نهایت 50 شانس قبولی داشته باشه.
          حالا توکلتون بالا باشه، شاید بقیه هم زیاد خوب نداده باشند.
          نمی‌دونم چرا زیاد کسی استقبال نکردش؟؟؟
          • ع
            علی
            ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۷
            من نفهمیدم این آزمون هست، الانم خیلی خیلی ناراحتم. چقدر بد که اینطوری اطلاع رسانی کردند
        • م
          مهندس صنایع
          ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۳
          شما هم عمومیاتون معنی لغت بود؟ مسخر و تمام و ...
          سوال دوم شعری بود که نهاد و مسند و قید و ... تو گزینه ها بود
          شعرش رو کسی یادشه؟
          میخوام بدونم عمومی همه رشته ها یکسان بوده!
          و عملکردها رو بررسی کنیم
          شما چند درصد عمومی زدین؟
          • .
            .....
            ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
            آره
            اطلاعات عمومی هم اینا بود:
            فرمانده عملیات بدر: شهید مهدی باکری
            _ یونسکو
            _ پیامد تورم
            _ فیلم ابراهیم حاتمی کیا
            _ پهناورترین استان ایران
            _ فتح مبین
            در کل نسبتا ساده بود عمومی. شاید 50 درصد بشه میانگین عمومی هام
            • م
              مهندس صنایع
              ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴
              اره دقیقا برا ما هم همین بود
              خیلی هم عالی موفق باشید
              سوال های دیگه هم اینا یادمه
              از ارکان نماز که میشد رکوع
              جنگ با خدا و پیامبر میشد رباخواری
              حدیث منزلت آخرین پیامبری رو ادا میکرد
              دخترک همانند پدرش، تصویری از ...
              لوا پرچم ،امارت حکومت، توشه زاد
              زاویه بین ساعت شمار و دقیقه شمار 10 درجه
              زمان خالی شدن مخزن 48 دقیقه
              بانک های دولتی تخصصی کشاورزی مسکن توسعه و معدن
              سازمان بهزیستی زیر نظر وزارت کار ،رفاه و امور اجتماعی
            • K
              K.j
              ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲
              منم صنایع شرکت کردم
              آزمونتون چطور بود
              تخصصی فک میکنید چند درصد زدید؟
              سوالا واقعا استاندارد نبود و اصلا تخصصی و علمی نبودن، میتونستن خیلی سوالات بهتری بدن
              • م
                مهندس صنایع
                ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
                دقیقا همینطور بود ادم گیج میشد
                تعجب میکنم ی عده میگن ساده بود
                شما آقا بودین؟ چند نفر برای کارشناس برنامه ریزی حضور داشتند و آزمون رو چطور دادین؟
                من شاید 48 تا عمومی جواب داده باشم که تقریبا 8 تا غلط دارم
                و تخصصی 28 تا
              • K
                K.j
                ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷
                ن من خانم هستم
                تعداد خانما 24 تا بود اونطور ک شمردم
                منم عمومی همین تعداد ولی تخصصی بیشتر جواب دادم با این حال اصلا مشخص نیست درست هستن یا نه چون کاملا غیر استاندارد بود ، حتی اقتصادش خرد و کلان نبود ، سوالات تخصصی نبودن ، مدیریت میشد خیلی سوالای قشنگی طرح کرد ولی متاسفانه طوری بودن ک کسی ک خونده و بار علمی داره با کسی ک نخونده چندان تفاوتی نمیکرد
                • م
                  مهندس صنایع
                  ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۱
                  برای تعداد که قطعا 11 نفر شرکت کننده داشتیم
                  من تک به تک شمردم ، یعنی رفتم سر میز هاشون
                  سه نفر نیومده بودن
                  که بعد شروع امتحان یکیشون اومد و زود هم تحویل داد، که من اینطور به حساب میارم که ایشون شاید خوب آزمون نداده باشند.
                  پس می مونه 8 نفر
                • K
                  K.j
                  ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
                  سه ردیف برنامه ریز بود من خودم نفر 17 بودم چطور میگید 11 نفر😐😐😐
                  اشتباه شمردید
                  24 نفر خانم برنامه ریز بودن
              • ب
                بصیرت
                ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۰
                دوستان کسی میدونه ایا الان که 5 سال تعهد دادیم تو این 5 سال میشه انتقالی گرفت؟یعنی بعد 1 یا 2 سال اقدام به انتقالی کرد؟
                من نیروگاه شازند قبول شدم ولی بچه کرمانشاهم میخوام برم بیستون
                • ح
                  حبیب
                  ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۱
                  شما توی آزمون برنا نیروی زاگرس که شهریور پارسال برگزار شد، شرکت کردید؟
                  • ب
                    بصیرت
                    ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱
                    بله
                  • ب
                    به بصیرت
                    ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
                    از حقوق راضی هستی ؟
                    • ب
                      بصیرت
                      ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱
                      خیر
                  • ح
                    حسابداری
                    ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
                    سلام. اونایی که حسابداری شرکت کردن آزمون چطور بود؟
                    • ح
                      حسابداری
                      ۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶
                      سلام. ببخشید در این آزمون برای کارشناس امور مالی رشته حسابداری چه منابعی خوندید؟
                      برای👇
                      اصول حسابداری
                      مدیریت مالی
                      بودجه و قوانین
                      حسابداری دولتی و بخش عمومی
                      • K
                        K.j
                        ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
                        حالا همه شماهایی که میگید بدرد نمیخوره و حقوقش کمه و ... اول همه سر جلسه حاضرید و حسابی خوندید😁
                        • .
                          .....
                          ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
                          مفهوم حرفتون خیلی زیبا بود. عده ای با زدن این حرف ها، باعث منصرف شدن یا دلسرد شدن خیلیا میشن. نمودش رو هم سر جلسه دیدیم. تعداد زیادی سر جلسه حاضر نبودن. و مطمئنا همونایی که میگفتن که به درد نمیخوره از ساعت هفت اونجا حاضر بودن
                        • ب
                          به همه
                          ۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۹
                          دوستان حالا که رفتیم سرکار و سه ماه هم گذشت ازش بیاین ببینیم حقوقا رو چطور بستن؟من که اصلا شکه شدم دریافتی این ماهم با بن کارت و همه چی شد 6700
                          دوستای منطقه محروم چی شد حقوقتون به 10 تومن یا 12 تومنی که اولش میگفتید رسید؟؟؟
                          • ش
                            شهاب
                            ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
                            من شدم با همه چی 5800 شما وضعتون بهتره انگار
                            • ب
                              بصیرت
                              ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵
                              حقوق فعلا کمه چون قرارداد ازمایشیه
                              بعد عید همون 10 یا12 هستش در همه نیروگاه ها
                              فرق بین محروم وغیر محرومم حدود1 میلیونه
                            • ع
                              علی
                              ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
                              حقوقش کمه، ظرفیتش کمه معلوم نیست چی باید بخونیم، مهلت آماده سازی هم نداریم. من ثبت نام کردم ولی نمی رم سر جلسه تو این کرونایی فایده نداره.
                              • K
                                K.j
                                ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
                                حقوق کم ینی چقد میدن؟
                                واسه چ عنوان شغلی شرکت کردید
                                • ب
                                  ب
                                  ۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
                                  سلام
                                  کلا دستگاههای دولتی رنج حقوق پائینه، برای شروع رو شش میلیون شما حساب کنید.
                                  دو سال پیش دستگاههای اجرایی وزارت نیرو یکی از آشنایانمون تهران قبول شد و باهاش 4800000 بستن.
                                  الان سال 1400 حقوقش شده 7500000
                                • ح
                                  حبیب
                                  ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۶
                                  والا من رفتم سر جلسه.
                                  فامیلمون اونجا کار می کنه ماهی 12 تومن میگیره، یک سال و ده ماه سابقه کار داره.
                                  اشتباه بسیار بزرگی کردی که نیومدی سر جلسه.
                                  • K
                                    K.j
                                    ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵
                                    با مزایا 12 تومن میگیرن؟ توی خود قسمت هلدینگ هستن یا قسمت تحقیق و پژوهش و اینک رشته و کارشون چیه اونجا
                                    چون من از کسی شنیدم ک حدود 15 تومن بخش ستادی دریافتی دارن
                                • K
                                  K.j
                                  ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
                                  سلام
                                  ی امار بدید ببینین کیا شرکت کردن؟ واسه کدوم عنوان شغلی ؟ از کدوم شهر؟
                                  چرا هیچکی در مورد ازمون مادر تخصص صحبت نمیکنه🤔
                                  من خودم کارشناس برنامه ریزی از کرمانشاه
                                  • ک
                                    کلبه
                                    ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
                                    کارشناس برنامه ریزی طراحی وساخت نیروگاه بیستون
                                    • K
                                      K.j
                                      ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
                                      فک میکنم شما ازمون قبل رو میگید
                                      منظور من آزمون 25 اذر
                                      چند فقط تهران پذیرش داره
                                      • ب
                                        به kj
                                        ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
                                        من شرکت کردم از تهران ولی موندم سر آزمون برم یا نه
                                        میگن حقوقش پایینه
                                        از حقوق مزایاش خبر نداری؟
                                    • م
                                      مهندس
                                      ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۳
                                      چون حقوق کم میدن زیاد طالب نداره
                                      • K
                                        K.j
                                        ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۵
                                        چطور استدلال شده ک حقوق کم میدن؟ کسی رو میشناسید ک اونجا شاغل باشه؟ حدودا چقد میدن؟
                                      • .
                                        .....
                                        ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۳
                                        من خودم مکانیک شرکت کردم. سهمیه آزاد فقط یه نفر میخواست. میانگین حدودا 50 زدم اما بعید میدونم قبول شم. شما چیکار کردی دوست عزیز؟
                                        • K
                                          K.j
                                          ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
                                          فک نمیکنم نمرات بالا باشه
                                          50 زده باشید قبولید
                                          من خودم واقعا نمیدونم چند درصد زدم چون سوالا طوری بود ک نمیشد با اطمینان گفت
                                          میشه گفت بین 40 تا 65 ، بدبینانه و خوشبینانه
                                          • .
                                            .....
                                            ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
                                            موفق باشید و به امید قبولیتون.
                                            راستش 50 برای مکانیک با توجه به اینکه یه نفر میخواست درصد بالایی نیست.
                                          • K
                                            K.j
                                            ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
                                            انشالله که قبول میشید
                                        • A
                                          AA
                                          ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۰:۳۵
                                          سلام
                                          دوستانی که رفتن سرکار تکنسین مکانیک خواهشاً توضیح بدن کیفیت کارشون چجوریه؟ تو کدوم قسمت نیروگاه کار می کنن؟(تعمیرات یا بهره برداری)نوع قرارداد و حقوق و مزایا چطوریه؟
                                          • ا
                                            اااااا
                                            ۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰
                                            آقا خداوکیلی کسی اطلاعاتی راجع به این شرکت داره بگه
                                            حقوق مزایاش چطوریه؟
                                            • ا
                                              ایرج
                                              ۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
                                              حقوق مزایا کم
                                              کارسخت
                                              • ب
                                                به ایرج
                                                ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۰:۰۴
                                                از کجا میدونی؟
                                            • ز
                                              زهرا
                                              ۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۷
                                              سلام امتحان تهران برگزار میشه یا مراکز استان ها
                                              • K
                                                K.j
                                                ۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵
                                                تهران
                                                • ا
                                                  ایرج
                                                  ۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴
                                                  کدوم امتحان؟
                                                • ا
                                                  احسان به (ب)
                                                  ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
                                                  داداش اشتباه میکنی
                                                  اولا که فکر نمیکنم تولید برق حرارتی دولتی باشه و خصوصبه
                                                  در ثانی کدوم ارگان دولتی زیر 7 تومان حقوق میده دیگه؟
                                                  ثالثا شرکت خصوصی ای پیدا نمیشه که از دولتی بیشتر بده تازه با کلی کار کشیدن از طرف
                                                  • .
                                                    ..
                                                    ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸
                                                    توایران بدترین مزایا مال شرکت‌های خصوصیه
                                                    مدیریت تولید خصولتیه....یعنی سهامش فروخته شده به یه شرکت بنام مدیریت تولید ولی کماکان نظارت دولت روشه
                                                    اگر کاملا خصوصی بود حقوقش رو3700بود نهایتا
                                                    • ا
                                                      اااااا
                                                      ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
                                                      آمار حقوقشو نداری؟
                                                      میگن 8 تومانی حقوق میدن درسته؟
                                                      • .
                                                        ..
                                                        ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
                                                        کجا؟
                                                      • ا
                                                        اااااا
                                                        ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳
                                                        شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دیگه
                                                        • .
                                                          ..
                                                          ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
                                                          نمیدونم والا
                                                        • ب
                                                          ب
                                                          ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳
                                                          الان مپنا و ایران ترانسفو زنجان و تهران، پارسیان، جابون و خیلی از شرکتهای بزرگ تهران قطعا حقوقها و مزایای خوبی داره.
                                                          مطمئن باشید شرکت مپنا یا ایران ترانسفو از خیلی از شرکتهای دولتی مزایای بهتری هم دارن
                                                          • .
                                                            ..
                                                            ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷
                                                            دقیقا
                                                        • ب
                                                          به ..
                                                          ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
                                                          داداش قبل از اشتراک گذاری یه مطلب قبلش ده دقیقه کافیه تحقیق کنی مطمعنا همچین اشتباهی رو شیر نمیکنی چون همه میدونن که شرکت خصوصی حقوقش خیلی بیشتره ولی مزایای دولتی رو نداره اما در مجموع مزایا و حقوق باز هم خصوصی پیشی میگیره درسته بیشتر کار میکنی ولی بیشترم یاد میگیری
                                                          اما امنیت شغلی شرکت دولتی تا حدودی بیشتره
                                                          من خودم خصوصی بودم 9 تومن میگرفتم اومدم نیروگاه دیدم حقوقش رو 7 تومنه انصراف دادم الان یه شرکت دولتی دیگم 8 تومم میگیرم
                                                          • .
                                                            ..
                                                            ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
                                                            کاربرمکانیکی؟
                                                          • ب
                                                            ب
                                                            ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
                                                            قطعا حقوق شرکتهای خصوصی بیشتر از دولتی هستش (مخصوصا اگر تجربه خاصی داشته باشی)
                                                            بعضی از شرکت های بزرگ تهران حقوق های خوبی میدن، فقط باید تجربه لازم رو تا حدودی داشته باشی، مثل مپنا، پارسیان، جابون و ...
                                                            دستگاههای دولتی فقط امنیت شغلی دارن، وگرنه نه کار یاد میگیری و نه حقوق خیلی بالایی میدن!
                                                            اما تو بخش خصوصی هم کار یاد میگیری و هم بسته به تخصصی که پیدا میکنی حقوق بهتری هم دریافت میکنی.
                                                            بنظرم آدم تو بخش خصوصی یه چند وقت کار کنه و بعد برای این آزمونها اقدام کنه، قطعا بهتره
                                                            • .
                                                              ..
                                                              ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷
                                                              موافقم
                                                            • ب
                                                              ب
                                                              ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۵۹
                                                              شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، برادر من دولتی هستش( و زیر مجموعه شرکت توانیر میشه)
                                                              کدوم شرکت خصوصی نفرش رو قرارداد معین میکنه؟!
                                                            • ا
                                                              احسان
                                                              ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۵۴
                                                              سلام
                                                              دوستان کسی از شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی اطلاعاتی داره؟
                                                              اینکه دولتیه یا خصوصی؟
                                                              حقوق و مزایاش چطوره برای فوق لیسانس و ستادش؟
                                                              • ب
                                                                ب
                                                                ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۰۴
                                                                کلا ارکانهای دولتی برای شروع بکار رنج حقوقی بالایی ندارن، مثلا 5 تومان
                                                                تو تهران بخش خصوصی بری کار کنی بیشتر بهت میدن.
                                                                دوستان آزمون پالایشگاه بندرعباس رو فراموش نکنید. الان رنج حقوق مهندس تو پالایشگاه حدودا 12 تومان هستش.
                                                                تازه ناهار و شام و صبحانه هم با شرکته و میتونی از خوابگاه شرکت هم استفاده کنی.
                                                                والله یکی از دوستان منم تو ستاره خلیج فارس بندر عباس کار میکنه، بهشون وام خرید مسکن هم دادن.
                                                                • .
                                                                  ..
                                                                  ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰
                                                                  بخش خصوصی همشون اداره کار حقوق میدن 3700
                                                                  کی گفته خصوصی زیاد میدن مثه چی کار میکشن آخرم اداره کار باتاخیر بهت میدن!
                                                                  • ب
                                                                    ب
                                                                    ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
                                                                    شرکت های خیلی خوبی تو تهران هستش که حقوق خوب هم میدن، طبیعتاً باید یکم تسلط رو کارت هم داشته باشی
                                                              • چ
                                                                چشم انتظار
                                                                ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
                                                                معلوم نیست شروع به کار از چه زمانیه؟
                                                                • ب
                                                                  به
                                                                  ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۳۴
                                                                  چشم انتظار
                                                                  کدوم نیروگاهی داداش ؟
                                                                • ب
                                                                  به قاسم
                                                                  ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
                                                                  قاسم جان چکار کردی انصراف دادی؟؟
                                                                  • ق
                                                                    قاسم
                                                                    ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
                                                                    اره
                                                                    به‌درد نمیخورد
                                                                    • ع
                                                                      علی
                                                                      ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۰
                                                                      انصافا حقوق 5 تومن برای 26 روز کار،خیلی کم،بیگاریه
                                                                      ولی امثال من انتخاب و چاره دیگه ای نداریم
                                                                      • ب
                                                                        به علی
                                                                        ۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶
                                                                        داداش توکلت به خدا باشه ایشالله یه مدت اینجا بمون یه رزومه ردیف کن بعدش یه جای بهتر استخدام میشی شایدم وزیر جدید نیرو حقوقا رو بالا برد و شرایطتتون بهتر شد
                                                                        بعضی شرکتا مثل مپنا الان بخاطر تورم نیمه دوم سال رو با افزایش 25 درصدی حقوق براشون جبران کردن و اصلا خداییش حقوقا نجومیه دیگه یه کارشناس ساده 11 تومن رو میگیره
                                                                        اینجور جاهای خوب رو برات آرزو میکنم داداش
                                                                  • س
                                                                    سید رحیم
                                                                    ۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
                                                                    دوستان همه مشغول شدید؟
                                                                    • ح
                                                                      حسن
                                                                      ۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
                                                                      شروع به کار شازند چندم شد؟
                                                                      • ق
                                                                        قاسم
                                                                        ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
                                                                        سابقه بیرون هم یک سوم محسوب میشه
                                                                        • م
                                                                          مهران
                                                                          ۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
                                                                          شما که گفتی پشیمونی و میخای نری نیروگاه په چی شد
                                                                          • م
                                                                            مهران
                                                                            ۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
                                                                            شما انصراف دادی واقعا از نیروگاه؟
                                                                          • ع
                                                                            علی
                                                                            ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
                                                                            دوستان سوابق کاری تکنسین نیروگاه به درد جاهای دیگه می خوره؟،یعنی چند سال بعد اگه بخوایم بریم جای دیگه ای کار کنیم،سوابق کاری تکنسین نیروگاه اعتباری داره؟؟
                                                                            • ب
                                                                              به علی
                                                                              ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
                                                                              نه داداش اخه به چه دردی میخوره؟فقط مختص نیروگاهه،
                                                                              یه تکنسین بهره بردار نیروگاه خداییش مثل یه کارگره و فقط چک لیست پر میکنه و در شرکتای دیگه و سازمان های دیگه جایگاهی نداره مگر اینکه آدم بخواد کل عمرش رو بمونه نیروگاه اونجوری آره اعتبار خودشو داره
                                                                              • ب
                                                                                به به علی
                                                                                ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸
                                                                                شما مدیرعامل بمون
                                                                                ما راضی هستیم
                                                                            • ب
                                                                              به قاسم
                                                                              ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
                                                                              داداش منم شرایطم شبیه تو هستش ببین این کار به درد کسایی میخوره که سابقه کار ندارن و مهارت خاصی هم ندارن حتی حقوقش برا اونا یه جورایی عالیه ولی برا منو تو این کار پسرفته نه پیشرفت،کار خودمونو ول کنیم بریم تکنسین بشیم و بیفتیم زیر دست یه کارشناس که شاید از ما کمتر فنی باشه ،تا با شرایط جدید خودمونو وقف بدیم عمری میگذره اونم با این حقوق
                                                                              • ق
                                                                                قاسم
                                                                                ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
                                                                                موافقم؛ نمیارزه. واقعا اشتباه کردم. فک کردم چون دولتیه عالیه. ولی اینطوری نبود

                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                              ثبت پاسخ