استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • م
    محمدب کارلازم
    ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۵۴
    سپاس،برام دعا کنید
    • ک
      کارلازم
      ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۱۷
      چشم حتما برات دعا می کنم , شماهم با توکل بر خدا تلاشتو بکن ان شالله موفق و سربلند باشی.
    • ا
      امید
      ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۸
      سلام ،کارلازم جان داداش،چطوری کتاب ،3650تست شاپوردرویشی،تهیه کردید،شماره هایی که روی کتاب سبزمصاحبه هست ،انتشارات،صاحبان اندیشه، مال شهرآمل،هست،مال دوستم بودامانت بودبردش،دیروز،لطف ،می کنی جواب بدید،داداش......یاعلی
      • ک
        کارلازم
        ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۶
        سلام امید جان داداش ممنون تو خوبی ؟
        نفهمیدم چی نوشتی ,اگه منظورت اینه که کتاب سبز مال آمل هست که باید بگم نمیدونم , هرکحابگی شاپور درویشی میشناسن.اره مال شمال کشوره حالاکدوم شهر نمیدونم.
        یاعلی
        • ک
          کارلازم
          ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷
          سلام امید جان.
          مال شمال هست کدوم شهر نمیدونم
        • م
          محمدب کارلازم
          ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳
          سلام،برادر گرامی وقت بخیر،لطفأ برای معارف و عمومی ازمون سازمان سنجش منبع خوب معرفی کنید،چون من از کتاب استخدامیا خوندم اما سوالای فراگیرو نگا کردم خیلی متفاوت وسخت بودن،ممنون از بزرگواریتون
          • ک
            کارلازم
            ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱
            سلام داداش گلم وقت شما هم بخیر.
            منبع معارف یا کل دروس عمومی ؟
            برای درس معارف طبق تجربه خودم عرض میکنم , اصلا لازم نیست که دروس معارف دبیرستان رو بخونید ,البته اینم درنظر داشته باشید که سوالات ازمون فراگیر توسط سازمان سنجش طرح میشه که برای موفقیت باید مطالعه عمیق و مفید داشته باشید , کتاب ویژه ای که بخواد برای معارف معجزه کنه وجود نداره ولی پیشنهاد میشه برای حل این مشکل فقط و فقط تست های زیادی حل کنید تا دامنه اطلاعات معارفتون زیاد بشه , حالا هرکتابی که هست بخونید و تست های معارف رو به خاطر بسپارید , در زیر چند کتاب خوب برای معارف معرفی میکنم:
            ۱- معارف انتشارات امید انقلاب(درسنامه+تست) ,بسیار کتاب کاملی است که سازمان سنجش از این کتاب برای طرح سوال بهره برده
            ۲- کتاب سبز شاپور درویشی + آبی شاپور درویشی
            کتاب های بالا رو حاما تهیه کنچون مطالب بسیار زیاد و جدید مهمی داره که تا به حال فکر نکنم جای دیگه خونده باشی.
            ان شالله موفق باشی دوست عزیز.
            • م
              محمد
              ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰
              من کتاب معارفی که میگید رو دارم با استخدامی بانکها درویشی که اغلب مطالبش عمومیه،ب نظرتون ریاضی نزنم قبول میشم ریاضیم خوب نیست۰
            • ک
              کارلازم
              ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲
              به قضیه جور دیگه نگاه کن.
              تو فقط تو درس ریاضی مشکل داری ,اما بقیه افراد تو درس های دیگه مشکل دارند , هرکسی معمولا تو یه درس نسبت به بقیه دروس ضعیفتر هست .
              بارها پیش اومده افرادی که قبول شدن یکی از درساشون سفید بوده (یعنی ۰ %) , چه ریاضی چه درس دیگه , این یعنی شما میتونی ریاضی رو اصلا پاسخ ندی و قبول شی اما باید کمبود ریاضی رو تو دروس دیگه جبران کنی , معمولا زبان انگلیسی و ریاضی مثل سکوی پرتاب هستن یعنی یه سری افراد زیادی , سوالای ریاضی و زبان انگلیسی رو جواب نمیدن و تعداد کمی از شرکت کنندگانبه اونا پاسخ میدن , ولی ضرورتا کسی که زبان و ریاضی رو پاسخ میده جزو نفرات برتر نیست , کسی نفر اول میشه که مجموع درصدها و نمراتش بیشتر باشه.پبشنهاد میکنم ریاضی رو صفر نزنید , حتی شده چندتا فرمول ساده رو بخونید شاید یکی دو سوال ازونا بیاد و با جواب دادنش خیلیا رو پشت سر بذاری ,ولی اگه ریاضی نمیخوای بزنی , پس تو ازهمین الان یک درس رو گذاشتی کنار , یعنی وقت اضافی که از نخوندن ریاضی بدست میاری باید درست استفاده کنی و کمبود درصد ریاضی رو در درسهای دیگه جبران کنی.
              اگه بتونی جبران کنی زیاد جای نگرانی نیست.
            • m
              mahdi
              ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
              سلام من رشتم مهندسی صنایع هست. میخوام برا ازمون دستگاه های اجرایی کتاب تهیه کنم. لطفا اگه کسی منابع خوبی برا رشته من سراغ داره بهم معرفی کنه
              • ز
                زهرا
                ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
                سلام. من دیروز تماس گرفتم جواب درستی ندادن فقط گفتن واسه خانوما یکی دو هفته دیگه احتمالا دوره برگزار میشه حالا منظورشون از یکی دو هفته دیگه نمیدونم هفته اینده یا بعدی.خدا میدونه. بازم باید صبور باشیم ماکه اینقد صبر کردیم این دو هفته هم صبر میکنیم هر چی خدا بخواد
                • ب
                  به زهرا خانم
                  ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷
                  درسته که آقایون هفته بعده؟
                  • ز
                    زهرا
                    ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۸
                    حقیقتش به من هیچی نگفتن فقط پرسیدم دوره کی برگزار میشه که ازمن کد ملیمو خواستن فکر کنم توی سیستم نگاه کردن و همینقدر بهم گفتن احتمالا یکی دو هفته دیگه برگزار میشه. حتی من پرسیدم اگه به حدنصابم نرسه برگزار میشه دیگه جواب ندادن
                • ا
                  امیر
                  ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
                  خبری نشد از دوره؟ کسی دیگه سوال نپرسیده؟
                  • م
                    محمد
                    ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۳۹
                    سلام،میتونید برا صنعتی یه منبع معرفی کنید که بتونم تو ده روز بخونم و جمعش کنم؟
                    • ج
                      جواد از یزد
                      ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷
                      محمد جان فهمیدم میگن 90 درصد پارسه که قیمتش 9000 تومانه بد نیست برای جمع بندی بگیر اگه خوب بود منم بگیرم???
                      من حوصله خوندن اسکندری و عثمانی و نوروش و ....اصلا ندارم
                    • ا
                      امیدبه کارلازم ،جواد
                      ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۸
                      سلام،کارلازم،جان ،ریاضی کاردانی به کارشناسی مدرسان شریف،می خوام بخرم،امیدوارم به دردبخوره،دمت گرم بازم،رفیق،درجواب جوادعزیزعرض کنم،راستشوبخوای بی کارنیستم،دارم کارمیکنم،برات می پرسم،عجله نکن،راستشوبخوای،تاآخرعمربی کاربمونم،آبدارچی نمیشم،رفتم درس خوندم که آبدارچی بشم،توهم ازمن می شنوی،دنبال آبدارچی،نباش،عاقبت نداره،داداش،درموردآستخدام بانک مهراقتصادتاشهریورقطعیست خداشاهده امروزخبرگرفتم،بازم،زن هم نمی گیره،منابع مثل سال93نیست احتمال تغیرمنابع هستش،ودرمورددروس مهروماه کتاب های جیبشوبگیرعالی اند،من آرایه ادبی،تاریخ ادبیات دارم ،ودرآخربرادوستم،کارلازم،آرزوی موفقیت دارم،وبراجوادعزیزصبروتلاش،مثل من 2سال دانشگاه تموم شده،اندکی صبرکن جوادجان سحرنزدیک است،وبرات بهترین هاروآرزودارم.....یاعلی
                      • ج
                        جواد از یزد
                        ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۳۲
                        نه امید جان من دیگه هر کاری میکنم نگهبانب تا آبدارچی!!
                        چون بیکاری سخته برام واقعنم سخته پس دمت گرم بپرس
                        خدا خیرت بدهد
                      • ا
                        امید
                        ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸
                        سلام کارلازم.جان داداش،نگران نباش،خدابزرگه،بسپارش به خدادیگه؟؟؟؟سوالی داشتم خدمتت به نظرت سوالات ریاضی وآماربانک ملت ،توچه کتابی بودن،لطف می کنی جواب بدی،یک ودوماه پیش نمی دونم دقیقاتوپیچ بانک ملت یاکشاورزی گفته بودسوال ریاضی وآماربانک ملت توکتاب ریاضی کاردانی به کارشناسی بودن،نمی دونم دقیقاچکارکنم الان،به نظرم امسال بانک مهراقتصادریاضی جزومنابعش مطالعاتی آزمون باشن،لطف می کنی جواب ونظرتوبهم بگی مثل قبلا،دمت گرم ایشالا،خبرقبولیت به زودی ،بشنوم......یاعلی
                        • ک
                          کارلازم
                          ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
                          سلام بر تو .
                          سوالات ریاضی و آمار آزمون بانک ملت زیاد سخت نبود , در هرکتابی که مربوط به ریاضی و آمار باشه میتونی پیداش کنی.
                          پیشنهاد من برای درس ریاضی و آمار , کتاب جامع کنکور رشته تجربی هست کامل و جامع هم ریاضی داره هم آمار , شاید کتاب دیگه ای هم در این زمینه مناسب باشه ولی من سراغ ندارم.
                          سختش نکن , از اینترنت سرچ بزن ببین سرفهرست های ریاضی و آمار چیا هست بعد هرکتابی که همه اون سرفهرست هارو داشت به درد میخوره.
                          اون کتابی که من گفتم برای هر موضوعی جداگانه درسنامه و تست داره.
                          موفق باشی
                          سوالی بود درخدمتم.یاعلی
                          • ج
                            جواد از یزد
                            ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹
                            کارلازم برای ریاضی انتشارات مهر و ماه جمع بندیش ریاضی تجرییش امروز با.چند تا کتاب دیگه سفارش دادم از سایتش هم 20 درصد تخیف داره و هم ارسالش رایگانه و هم درسنامش عالیه و خوبه و جمع و جوره
                          • ج
                            جواد از یزد
                            ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷
                            امید داداشم خوبی سلامتی رفتی بپرسی بابت آبدارچی ملی یا اینکه یادت رفت؟/من دیروز رفتم کتاب فروشی شهرمون دو تا کتاب جمع بندی (نام دیگرش مرور آخر که نکات و درس نامه و تست دوم و سوم و پیش دانشگاهیه)که نارنجی رنگه انتشارات مهر و ماه دروس فارسی و زبان خارجه را گفتم و امروز از خود سایت مهر و ماه 3 تا کتاب جمع بندی ریاضی تجربی و دن و زندگی و لغات خط به خط زبان خارجه دبیرستان را آنلاین خریدم با 20 درصد تخفیف راستاشا بخوای من در زبان خارجه و فارسی دنبال منبع خوب و جامع و در عین حال خلاصه میگشتم اتفاقی رقتم سایت مهر و ماه و کتاباشا دیدم و پی دی اف نمونه کتابا دیدم و خوشم اومد و همونی بود.که دنبالش میگشتم و خلاصه خریدم و میخوام دیگه این روزا استارتا بزنم برای فراگیر سوم!!!
                            راستی به سایت انتشارات ماهان هم رفتم و کتاب کوچک مجموعه حسابداری (کلیه گرایشها) که شامل خلاصه مباحث تخصصی حسابداری و نمونه تسته با یک کتاب حسابداری مالی خلاصه درس و تست مالی که روی همه 50 هزار شد را خریدم دیروز و منتظرم بیاد تا بخونم میدونی چرا این تخصصی ها را خریدم چون اصلا حوصله خوندن مالی جلد یک و دو نوروش که حدود 1400 صفحه است را ندارم و دنبال یک مرجع جمع و جور و خلاصه بودم که ماهانا انتخاب کردم و میخوام هفته بعد اگه پولی رسید 90 درصد صنعتی و حسابرسی انتشارات پارسه را هم بگیرم چون تعریفشا شنیدم (90 درصد خلاصه و نکات طلایی تخصصی حسابداریه)
                            کارلازم و امید جان نظرتون چیه ؟؟؟؟
                            • ک
                              کارلازم
                              ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶
                              سلام.کار خوبی می کنی سعی کن کتابارو بخون ان شالله نتیجه میگیری
                              موفق باشی.
                            • ن
                              ناشناس
                              ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۳
                              تو کتاب مجموعه تست کاردانی ب کارشناسی حسابداری مدرسان بود،اگه دوست داشتی صفحه هاشو هم میگم
                            • ع
                              علی
                              ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۶
                              سلام دوستان
                              یه سوال
                              امکان داره همه آقایون تو این دوره نباشند؟ منظورم اینه که بعضی ها رو بندازن یه دوره دیگه؟
                              من دو سه هفته است که تمام مدارک رو تحویل دادم.
                              تاییدیه نیومده ولی از نظر پزشکی مشکلی نداشتتم.
                              • ن
                                ناشناس
                                ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۹
                                تاییدیه تحصیلی حتما باید برسه دستشون تا بفرستن دوره
                                • ع
                                  علی
                                  ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۵
                                  منظورم تاییدیه پزشکی بود. تاییدیه تحصیلی رسیده دستشون. همه مدارک کامل شده
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸
                                  پس احتمالا اسمت باید باشه، زنگ بزن آموزش ببین اسمت توو لیست هست! شمارش توو خود سایت بانک هست
                                  • ع
                                    علی
                                    ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳
                                    سلام
                                    ممنون از پاسختون. آموزش تهران گفت با کارگزینی تماس بگیرم. کارگزینی هم گفت اسمت نیست!
                                    کارگزینی استان هم تماس گرفتم آمار نمیدن!
                                  • ص
                                    صادق
                                    ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱
                                    دوست عزیز تاییدیه پزشکی همراه با تمام مدارک پزشکی دوباره برمیگرده به استان خودتون.....اونا هم مدارک رو کامل میکنن مثل تعهد و ضامن ....مجدادا میفرستن تهران که بری در انتظار دوره
                                    • ع
                                      علی
                                      ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳
                                      ممنون از پاسختون.
                                      هنوز میگه پرونده نرسیده دستمون.
                                  • ب
                                    به خواهر شاهرودی
                                    ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲
                                    سلام عزیزم.شما الان برای ما حکم پیش قراول داری :) تماس گرفتین ببینید دوره خانوم ها چه زمانی هست؟
                                    • د
                                      دو خاهر شاهرودي
                                      ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
                                      من امروز طبق نوبت و قولم زنک زدم ولی جوب درست ندادن کفتن خانوما هنوز مونده تا تکمیل بشه برسیدم اقایون انکار هفته دیه هس کفتن اره شایدم خانوما رو با اقایون همون هفته دیه بزارن که احتمالش ضعیفه و حتی برسیدم جن نفر تا حالا شزن به من تعداد نداد فقط برسیدم اصن نکاه کنین مطمین بشم اسمم تو لیس هست کفتن هست.بنظر تا اخر هفته دیه تماس نکیریم زنک زدنمونم فایده نداره اخرش اونا کار خودشونو میکنن
                                      • م
                                        مریم
                                        ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
                                        امیدوارم دوره خانوم ها با آقایون برگزار شه.واقعا سخته انتظار کشیدن
                                    • A
                                      Alpha
                                      ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹
                                      الان به اداره آموزش زنک زدم خانومی که جواب دادن گفت آقایون منتظر باشن بزودی باهاشون تماش میگیریم. گفت یا اس ام اس میدن یا زنگ میزنن
                                      • م
                                        م
                                        ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴
                                        سلام.من 16 خرداد واسه مصاحبه رفتم بانک و همه مراحل و طی کردم.معاینات پزشکی و سو پیشینه رو هم دادم.ولی هنوز خبری نشده.دوستان اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا بگه
                                        • ا
                                          امید
                                          ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱
                                          سلام،کارلازم،جان داداش،چی شد،بهت زنگ نزدن،چکارکردی،بالاخره،خبرم کن.....یاعلی
                                          • ک
                                            کارلازم
                                            ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
                                            سلام امید جان
                                            ممنون از پیگیری تو داداش گلم.
                                            نه هنوز خبری نشده , ان شالله بهت خبر میدم در هرصورت.جان تو نیستم تو فکرش دیگه هرچی خدا بخواد.
                                            موفق باشی.
                                            یاعلی
                                          • م
                                            مريم
                                            ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۸
                                            خانومایی که منتظر دوره ان باید پیگیری کنیم زنگ بزنیم تا دوره ما هم جلو بیوفته. اینجوری نباید دست رو دست گذاشت
                                            • ز
                                              زهرا
                                              ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۶
                                              موافقم. کاش هفته دیکه همزمان با دوره اقایون دوره خانوما هم تشکیل شه. تماس بگیریم پیگیری کنیم
                                              • ب
                                                به مریم
                                                ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۴۲
                                                من هم موافقم
                                                حالا میگید چکار کنیم؟
                                                • د
                                                  دو خاهر شاهرودي
                                                  ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸
                                                  موافقم از فردا روزی ی نفرمون بزنکه دایره اموزش جطوره??
                                                  • م
                                                    مریم
                                                    ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
                                                    من الان به شماره ای که سایت گذاشته زنگ میزنم اگه تهران هستید حضوری برید تا ببینن پیگیر هستید
                                                    • د
                                                      دو خاهر شاهرودي
                                                      ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
                                                      خب شما زنک زدی جی کفتن منم فردا زنک میزنم
                                                  • ا
                                                    امییر
                                                    ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۰
                                                    کسی زنگ نزده تهران بپرسه با این اوضاع پیش اومده ایا دوره ای در کار هست یا نه؟
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۸
                                                      دو تا نظر پایین ترو بخون ...
                                                      تا هفته بعد برگزار میشه
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۲۱
                                                        مجوز استخدام ما از قبل از عید صادر شده، این قانون از این به بعده...
                                                        الان بچه های پست بانکم که امتحانش توو فروردین بوده دارن کارای استخدامشون رو انجام میدن
                                                      • A
                                                        Alpha
                                                        ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                                                        چه اوضاعی پیش اومده؟
                                                        • ا
                                                          امییر
                                                          ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲
                                                          همین انتشار فیش های حقوقی که ظاهرا منجر به ایجاد محدودیت در تسهیلات و جذب نیرو و... برای کارمندان هم
                                                          شده.
                                                      • س
                                                        سارا
                                                        ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
                                                        سلام کسی از استخدامی بانک سپه برا سال 95 خبر نداره
                                                        • ن
                                                          ناشناس
                                                          ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰
                                                          آقایون به حد نصاب رسیدن...هفته بعد اختمال قوی دوره تشکیل میشه
                                                          هر کسی هم شک داره میتونه زنگ بزنه از آموزش بپرسه
                                                          من امروز پرسیدم
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳
                                                            حرف شما سنده. مرسی از پیگیری و اطلاع رسانی شما دوست عزیز. منم زنگ بزنم همین رو میشنوم.
                                                            • ز
                                                              زهرا
                                                              ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۰۵
                                                              نگفتن بهتون که حتما باید به حد نصاب برسه یا اگه کمتر هم بودن تشکیل میشه؟؟؟؟؟
                                                              • ن
                                                                ناشناس
                                                                ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰
                                                                من امروز رفتم خود اداره اموزش، گفت دوره اقایون بزودی برگزار میشه ولی ظاهرا هنوز برای خانوما به حد نصاب نرسیده
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
                                                              با سلام. لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم با آموزش تماس بگیرم و از ظرفیت پر شده و حد نصاب بپرسم
                                                              • س
                                                                سارا
                                                                ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱
                                                                با سلام میخواستم بپرسم چرا بخشنامه بانک سپه نمیاد؟ این درسته که ممکنه نیرو نگیرن ؟
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱
                                                                  چه بخشنامه ای؟
                                                                  • س
                                                                    سارا
                                                                    ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
                                                                    بخشنامه واسه بانک سپه که نیرو میخوان بگیرن یانه
                                                                  • y
                                                                    yaser
                                                                    ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۹
                                                                    سلام شما هم منتظر بخشتامه هستین ؟ فرزند جانباز ؟

                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                  ثبت پاسخ