استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ع
    علی
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴
    جناب کارلازم ی دنیا ممنون ازاینکه ب سوالهام جواب میدی
    من واقعا احساس تنهایی و شکست میکنم وقتی وضع بیکاری و نحوه استخدامی هارو میبینم چون ن اشنایی دارم ک قول جایی رو به هم بده و انقدر توی مدت خدمت و تحصیلم استرس تحمل کردم که دیگه طاقت و صبر مراحل استخدامی رو ندارم ی جورایی زدم جاده خاکی
    از بس استرس عقب موندن ازهم سن و سالام که شغل ازادوبدون درس خوندن انتخاب کردن و پی زندگین اما من بادرس خوندن و نداشتن اشنا باید در ب در بدنبال کار باشم
    وشنیدم مهر اقتصاد نیرو میگیره خوشحال شدم دوسه روز درس خوندن ولی بعدش گفتم من ک اشنا ندارم و..... کلا ناامید شدم و دلسرد واقعا نمیدونم چیکارکنم همش فکر و دیگه ذهنم طاقتشو نداره و دست خودمم نیس
    ببخشید پرحرفی کردم
    • ک
      کارلازم
      ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵
      سلام.خود من بدون هیچ آشنایی تا به این مرحله رسیدم هیچکس رو ندارم , البته بعضی وقتا مثل تو ناامید میشدم و میخواستم ادامه ندم که استغفار کردم , توام استغفار کن خداروشکر تنت سلامت و از لطف خدا ناامید نشو اصلا.از تو حرکت از خدا برکت.منابعی رو که برای جواد نوشتم اگه نداری تهیه کن بخون مطمعن باش خدا هواتو داره برات دعا میکنم.موفق باشی
      • ج
        جواد از یزد
        ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
        جناب کار لازم بانک مهر چه منابعی داره آزمونش یا بهتر بگم تز چه دروسی است آزمونش؟؟؟/جناب کار لازم نمیدونم چرا 5 روزه دستم به کتاب و اینا نمیره و فکر و خیال ولم نمیکنه چه کار کنم؟؟؟/میبینی چه وضعی درست کردن برای جوونای ایران زمین نه امیدی دارن و نه آینده ای و نه هیچی.....
      • ج
        جواد از یزد
        ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۳
        دوست عزیز منم مثل خودت هستم وواز این فکر و خیالات زیاد میکنم نمونش چرا درس خوندم چرا رفتم و دوسال عمرما در خدمت تلف کردم و چرا از وقتی دیپلم گرفتم نرفتم دنبال کار فنی و چرا چراچرا و هزارتاچرای دیگر ولی چه فایده نه زمان به عقب میاد و نه من دیگه با 25 سال سن کار خاصی میتونم انجام بدهم ولی ای کاشششششششششش.........
      • ع
        علی
        ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۴۹
        سلام کارلازم خدابد نده"برات ارزوی سلامتی میکنم که هرچه زودتر سلامتیتو بدست بیاری
        من خیلی استرس و نگرانی دارم راجع به مهر اقتصاد میخاستم اگه اطلاع داری کمکم کنی اینکه میگن چشم اگه ضعیف باشه تو این بانک رد میکنن و سواله دیگم اینکه این بانک خیلی شلوغ و پراسترس تر از سایر بانکهاس و البته حقوقش هم به نسبت کمتر ازسایر بانک ها
        میخواستم اگه لطف کنی منو از دلهره و استرس نجات بدی
        • ک
          کارلازم
          ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰
          سلام علی جان . ممنون از دعات ان شالله.
          درکل هرجایی استخدام بشی , مرحله اخر میشه پزشکی , و اصلا استرس نداشته باش باهات راه میان , مجموع دو چشم باید از یه نمره (که نمیدونم چنده) نباید کمتر باشه و اگر کمتر باشه بهت فرصت میدن همل لیزیک کنی , اصلا مرحله پزشکی در استخدامی های بانکها نگران کننده نیست.رد نمیکنن نترس , والا منم یه سری چیزا شنیدم راجب این بانک که راست و دروغش رو نمیدونم.کلا شغل بانکداری پر استرس هست و پر مشغله البته دریافتی خوب داره ازین بابت جبران میشه , کمترین مزایای بانکها خیلی بیشتر از ادارات دیگر است . به خودت انذژی منفی نده اصلا.موفق باشی التماس دعا
        • ک
          کارلازم
          ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۱۷
          بانک ملی رو نمیدونم , اونارو که گفتم قراره بیاد خودم از چندنفر شنیدم , البته هرجایی به تناسب نیازش نیرو استخدام میکنه و ممکنه چندسال پشت سرهم استخدامی داشته باشه و یا چندسال نیرو نگیره , الان اکثر بانکها چندسال یبار نیرو میگیرن چون بانکداری الکترونیک باعث شده در شعبه ها از نیروی انسانی کمتری استفاده شه!من بهت گفتم اصلا به جایی دل نبند و فقط بخون هرجا نیرو خواست ثبت نام کن اولویت اول استخدام شدنه , کجا مهم نیست..دررابطه با جایگزین شدنت بگم که قدیما قانونا هرکس بازنشسته میشد فرزندش رو میبردن سرکار جای ولی اش , اما این چند سال اخیر یخورده عوض شده , بیشتر ادارات دیگه همچین قانونی ندارن ولی هنوزم هست جاهایی,که فرزندشون رو استخدام میکنن مثل نیروهای مسلح و دارایی و بعضی بانکها..اونم شرایط خودش رو داره سخته اما نشدنی نیست شاید بابات بتونه شاید...ولی تو ازمون بانکها علی الخصوص بانک ملی برات امتباز داره البته بعد ازقبولی درمرحله قبولی , تو مرحله مصاحبه برات امتیاز مثبت است.
          • d
            dd
            ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۸
            سلام دوستان من زنگ زدم کارگزینی استان گفتن خودمون زنگ زدیم تهران گفتن دارن کارای استخدام را انجام میدن نگران نباشید
            • ل
              لیلا
              ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
              سلام بر دوستان
              خانم هستم از تهران
              15 اسفند مدارک تحویل داده بودم
              طبق گفته همسایه ها امروز اومده بودن تحقیقات ولی نمیدونم چی پرسیدن!
              • ن
                ناشناس
                ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳
                خوب از همسایه هاتون نپرسیدین چی پرسیدن؟ راستی از کدوم شهر هستین؟
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰
                  از کدوم شهر هستین؟
                  • ل
                    لیلا
                    ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳
                    تهران
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷
                  دوستان کسی هست که قبل از گزینش ازش آزمایش پزشکی خواسته باشن؟
                  • ک
                    کارلازم
                    ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۳۳
                    ممنون جواد عزیز ان شالله خدا به همه شفا بده , به من هم همینطور.
                    خب راستش رو بخوای حالاکه خودت گفتی امیدی نداری برای قبول شدن در پست بانک , منم میگم کاش اصلا برا پست بانک ثبت نام نمیکردی , چرا ؟ ؟
                    چون تازه خدمت سربازی رو تموم کردی و بهتر بود استراحت میکردی تا ازون فاز سربازی بیای بیرون کلا..یادته بهت گفتم افرین که ازهمین حالا به فکر کاری ؟
                    ولی تو با دید مثبت به پست بانک نگاه کن و خودتو محک بزن , مطمعن باش این به نفعته اصلا استرس نداشته باش و برو سرجلسه ازمون فکرکن یه ازمون ساده است .مثبت فکر کن چون الان دیگه از منابع معتبر اطلاع داری , باورکن بیشتر بچه ها بخاطر غرور و یا بی اطلاعی با اینکه دوسه ساله در آزمون های استخدامی شرکت میکنن از منابع خوب باخبر نیستن..منم مثل توبودم و سریع اولین ازمون استخدامی شرکت کردم که اتفاقا خیلی هم سخت بود خورد تو ذوقم.اما تو اشتباه منو تکرار نکن لطفا.خیلی راحت به این آزمون فکر کن و تلاشتم بکن ان شالله نتیجه میگیری و خدای نکرده اگه نتیجه نگرفتی مهم نیست.راستی طرفای شما که راحت زن میدن با جهاز دیگه چه غمی داری , مثل طرفای ما نیستید که ازدواج رو سختش کردن , البته تا وقتی که نرفتی سرکار به زن گرفتن اصلا فکر نکن خخخخخخ چون دیگه وقت درس خوندن و تمرکز نداری!!!
                    این ازمون پست بانک رو به فال نیک بگیر , به حرف هیچکس گوش نده , مطمعن باش بعضی اطرافیان نمیخان تو موفق بشی و به دروغ میگن این آزمونا الکیه و طرف رو برن سرکار , گوش نده بشین بخون .من خیلی هارو دیدم که بدون هیچ رابطی رفتن سرکار و الان امروزه واقعا اکثر استخدامی ها عدالت رعایت میشه و فرد مستحق رو استخدام میکنن , مطمعن باش کسی که اونقدر پارتی داشته باشه دیگه نیازی به ازمون استخدامی نداره و خیلی اسون میره سرکار.به خودت استرس نده , منو ببین چقد الکی بخودم استرس دادم این چند سال که داغون شدم و هردفعه دچار بیماری میشم و روز به روز بدتر , هیچی جای سلامتی رو نمیگیره , در اخر باز میگم صبر داشته باش و توکل , خیلی زود حرف منو فراموش کردیا....ان شالله امسال موفق و استخدام میشی.
                    التماس دعا
                    • ج
                      جواد از یزد
                      ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷
                      ممنون از راهنماییتان برادر گرامی خیلی دلگرم شدم و تلاشم از امروز چندین برابر کردم /جناب کارلازم در پیج پست بانک یک نفر به نام کاربری تهرانی میگه که تا میتونید نمونه سولات را کار کنید و اصلا وقتتان را با خواندن نمونه سوالات تلف نکنید و خودش میگه من تجربه شرکت در آزمون بانک صادرات و ملت را داشتم و فقط نمونه سوالات را کارکردم !!!حالا نظر شما چیه من گوش به حرفش کنم یا اینکه نه اول منابع را بخونم و بعد بروم سراغ نمونه سوالات؟؟؟؟//راستی شما دیگه این امتحان پست بانک شرکت نمیکنید؟؟؟؟
                      • ک
                        کارلازم
                        ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۴۸
                        جواد عزیز
                        من نه دیگه پست بانک شرکت نمیکنم و منتظر جواب عقیدتی هستم که اگه خدابخواد قبول شم میرم پزشکی که بااین حالم موندم چکارکنم!!
                        تو بجای سرزدن له این سایت و اون ساییت دیگه بشین کتاباتو بخون.قبلا عرض کردم که بعضی وقتا تو آزمون بانک بعضی سوالات از ادوار گذشته است , اما اگه طراح سوال سازمان سنجش باشه چی ؟ یا اگه سوالات تکراری نبود چی؟
                        منطق میگه اول بشین کتاب هارو قشنگ و مفهومی بخون بعد نمونه سوال تمرین کن , اینجوری جواب میگیری , وگرنه صرفا نمونه سوال کارکردن بعید میدونم راهگشا باشه.مطمعن باش از رقیبای آزمونت هستن کسایی که چنددوره ازمون شرکت کردن که هم تجرله دارن هم کتاب بیشتر خوندن.تو بشین تو دو ماه همه کتاباتو قشنگ بخون مفهومی بخون , آمادگی لازم رو که کسب کردی بعد نمونه سوال هم کارکن , وقت برا نمونه سوال زیاده و کلا نمونه سوال خوندن زمان زیادی رو نمیگیره کلا یک هفته , درستش اینه که من گفتم حالا خوددانی تصمیم باخودته.
                        یاعلی
                        • ج
                          جواد از یزد
                          ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
                          مرسی داداش خیلی خوب بود راهنماییتان چون من آزمون اولمه تجربه ندارم؟؟؟/میگم جناب کار لازم من خیلی دل بستم به آزمون بانک ملی به نظرتان برگزار نمیشه در آینده نزدیک و سوال دیگم اینکه با توجه به برگزاری آزمون بانک های بزرگ مثل صادرات و ملت و تجارت و سپه فکر نکنم دیگه بانک خاصی مانده باشه که امسال بخواد آزمون بگیره!؟؟/سوال بعدیم اینکه من هر جا رفتم فامیل بهم میگفتن جواد تو که بابات بازنشسته معاون سرپرستی بانک ملی یزد بوده و همه کارمندان بانک ملی یزد میشناسنش نمیتونه بابات جا خودش ببرتت بانک ؟؟؟من موندم چی بگم بهشون و میگن ما هر که دیدیم باباش پسرشا برده بانک نکنه دوست نداری تحویل دار بانک بشی!!!! نظر شما چیه ؟؟؟پیش بابام که میگم میگه این قانون جایگزینی مال ده سال پیش بوده ولی من خودم فکر کنم اگه آزمونی باشد امتیاز داشته باشم مگه نه!!!!؟؟؟مثل بانک حکمت که برای فرزندان کادر ارتش امتیار دارد!!!
                    • n
                      next
                      ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷
                      سلام
                      من الان چند ماه میشه استخدام شدم
                      هر چی میلاد میگه درسته
                      اگه کسی جای دیگه شانس استخدام داره حتما اونو جدی بگیره
                      به خانمها توصیه نمیکنم بیان بانک چون خییییییلی کار سخت تکراری خسته کننده هست به خصوص بانک سپه
                      سپه ساختارش نظامیه از ساعت 7 که رفتی باید کار بکنی تا ....
                      سپه شعارش اینکه کار ما از داره تا نداره
                      یعنی تا هر وقت گفتند باید بمونی
                      پنج شنبه ها ساعت کاری تا 1.30 هستش ولی من تو این چند ماه یادم نمیاد که پنج شنبه ای زوددتر از 2.5 رفته باشیم حتی یه بار تا 5.5 تو بانک بودیم بدون اضافه کاری
                      خلاصه بگم کار بانک ارزششو نداره ولی خب بیکاریه دیگه کاریش نمیشه کرد
                      • 1
                        123
                        ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱
                        به خدا شماها خوشی زده زیر دلتون! استخدام شدین که کار کنین خب! قبلش اگه یه جای خصوصی کار کرده بودین قدر این کارو میدونستین! در ضمن بگم که همه ی کارها بعد یه مدت تکراری میشه! اقلا بانک یه اسم و رسم و یه حقوق خوب داره! کلا کارمندی همینه...
                        • ر
                          رضایی
                          ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
                          با سلام
                          next و میلاد
                          خواهشا اینقد فاز منفی نیایید
                          نمی دونم چرا اینقد از بدی کار توی بانک می گید. چه هدفی رو دارید دنبال می کنید.
                          کار توی بانک هرچی باشه ی کار با حقوق و مزایای عالی هست. در قبالش هم باید کار انجام بدید... بچه ها لطفا با تلاش و انگیزه بالا دنبال کارهای استخدام تون باشید. موفق باشید
                          • ر
                            رضایی
                            ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰
                            با سلام
                            next و میلاد
                            خواهشا اینقد فاز منفی نیایید
                            نمی دونم چرا اینقد از بدی کار توی بانک می گید. چه هدفی رو دارید دنبال می کنید.
                            کار توی بانک هرچی باشه ی کار با حقوق و مزایای عالی هست. در قبالش هم باید کار انجام بدید... بچه ها لطفا با تلاش و انگیزه بالا دنبال کارهای استخدام تون باشید. موفق باشید.
                          • پ
                            پریا
                            ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۱۳
                            913 میشه بگین رشتتون چیه و بعد چند وقت از فارغالتحصیلی استخدام شدین
                          • ج
                            جواد از یزد
                            ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
                            جناب کارلازم نیستی خبری ازت نیس کجایی؟؟/
                            • ک
                              کارلازم
                              ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۰۶
                              متاسفانه درگیر بیماری بدی هستم از شما التماس دعا دارم . چهل روزه گرفتارم.
                              سوال داشتید بذارید اینجا هرموقع بتونم میام اینجا جواب میدم با دیده ی منت.
                              • ج
                                جواد از یزد
                                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳
                                بد نده خدا /خدایا به حق 14 معصوم به شما و تمام مسلمانان ایران زمین شفای عاجل مرحمت فرماید آمین/جناب کارلازم خیلی اعصابم به هم ریخته و همش فکر و خیال میبینم 25 سالم شده (متولد اردیبهشت 70 هستم)هیچی ندارم و نه دومات شدم و نه خواهم توانست !!! و نه امید به آینده ای !!/همین آزمون پست بانک پیش خودم میگم جواد ولش کن برا چی میخونی این همه شرکت میکنن و 3 نفر میخوان و پیش هر کس میگم میگن جواد 30 نفر هم میخواستن قبول نمیشدی و این 3 نفر از قبل معلومند !!!!/نمیدونم این از خدمت سربازیم که کلی آزمونا از دست دادم و این از وضع الانم!!!! چه کار کنم این آزمون اولین و آخرین آزمون زندگیم باشه به خدا دیوونه شدم 40 روزه خدمتم تموم شده و همش فکر و خیال آینده!! میدونم خوبم نیس و ناشکری خداست ولی این شیطون نمیگذاره!!!!!
                            • ش
                              شميم
                              ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵
                              سلام.من ب امید ازمون بانک برا سال 95 هستم.بنظرتون امسال ازمون برگزارمیشه؟براازمون چی بایدبخونم
                              • 9
                                913 به میلاد
                                ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵
                                سلام میلاد جان,
                                من کارمند بانک خصوصی هستم وضعیت کار تو بانک رو میدون, حق با میلاده کار خسته کننده و پر فشاره. اقا میلاد لطفا از این سوالاتو هر کدوم برات مقدوره جواب بده بخصوص اخریش.
                                1- میلاد جان حقوق سپه با اضافه کاری ماهی چنده؟
                                2- سالی تقریبا چند پاداش میدن؟(عیدی، کارانه و ….)
                                3- تسهیلات بعد از جند سال و چه مبلغ؟
                                4- از همه مهمتر من اداره ثبت اسناد قبول شدم با حقوق تقریبا ماهی 2تومن، سپه هم قبول شدم. شما کرومو پیشنهاد میدی؟
                                • ب
                                  بیکار
                                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۴۰
                                  913رشته تحصیلیت چیه و ارشد هم خوندی چه رشته ای؟؟؟
                                  • ۹
                                    ۹۱۳
                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱
                                    رشته ای تی,
                                    اگه خدمتو حساب نکنم فکر کنم دوسال شد.
                                    اگه خودتو از نظر علمی قبول داری درسای عمومی رو هم واسه ازمون بخون.
                                    کلا هرچی میتونی ازمون امتحان بده کم کم میفهمی چی باید بخونی چی فایده نداره بخونی.
                                    متاسفانه کار پیدا کردن خیلی مشکل شده.
                                    • ب
                                      بیکار
                                      ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۰۸
                                      ممنون از پاسختون من رشتم اقتصاد کشاورزی زیاد بازار کارش خوب نیس موندم ارشد بخونم یا نه اگه بخونم چه رشته ای دا گره از کار همه وا کنه
                                • خ
                                  خوش خبر
                                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱
                                  سلام به همه
                                  دوستان ! لطفا از ارائه نظرات و مطالب با انرزی منفی خودداری کنید و در این صفحه تنش ایجاد نکنید. بعضی ها دیگه ذخیره نیستند و فرآیند استخدامشون توی جریان افتاده ممکنه توی تصمیم ها و اقداماتشون مردد و مشوش بشند و بعضی دیگه که هنوز هم به ذخیره بودشون امیدوارند و مطالب شما را مطالعه میکنند امیدشون نا امید بشه.
                                  خواهش میکنم صبور باشید و اجازه بدین همه چیز با روال طبیعی خودش طی بشه.
                                  توی یک سال و چند ماه گذشته دوستانی بودند که با انرژی مثبت امید را توی این صفحه زنده نگداشتند و بقیه هم صبورانه پیگیر بودند تا به ایجا رسیدیم پس منتظر "خبرهای خوش" باشید.
                                  گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر
                                  آری شود ولیکن به خون جگر شود
                                  • ا
                                    استان خطه شمال
                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹
                                    سلام دوستان من از شمال کشور هستم. امروز باهام تماس گرفتن جهت پر کردن فرم گزینش و جهت تحقیقات محلی احتمالا. برخورد خیلی خوبی داشتن. قسمت شما بشه ان شاءاله.
                                    • د
                                      دو خاهر شاهرودي
                                      ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۲
                                      دوستانی که باهاشون تماس کرفتم میشه لطف کنن بکن از کدوم استانن.بعد ی سوال جرا دارن لیست بزشکی و میدن میشه وقتی رفتین فرم ها رو بکیرین درباره مصاحبه عقیدتی هم ببرسین ممنووون
                                      • d
                                        dd
                                        ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
                                        راستش دوستان من با حرفای میلاد یکم نگران شدم اما واقا بیکاری و بی تکلیفی دیگه نفسما گرفته.شما نظرتون راجب کار بانک چیه؟در ضمن من به کار بانک هم علاقه دارم اینجور نیست که بی علاقه باشم و خدا را بابت قبولیم خیلی شکر میکنم اما یکم ترسیدم...
                                        • a
                                          abdoullah
                                          ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴
                                          سلام به همه
                                          سال نو مبارک
                                          بچه ها لطفاً زودتر کارای استخدامی تونو انجام بدین بلکه دوره های آموزشی زودتر برگزار بشه و از این بلاتکلیفی راحت بشیم :-)
                                          • O
                                            O.D
                                            ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹
                                            سلام به همگی
                                            امروز به من زنگ زدن واسه گرفتن فرم های مربوط به استعلام مدارک از دانشگاه و تشخیص هویت و اعتیاد و همچنین معاینات پزشکی که باید 8 تا متخصصی که گفتن برم
                                            منم سریع شروع کردم
                                            نگران نباشید کمبود نیرویی که دارن باعث میشه سریع کارا رو انجام بدن
                                            یادمون باشه تنها امیدمون به خدا باشه
                                            یا علی....
                                            • d
                                              dd
                                              ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
                                              سلام مبارکه شما جز لیست اول بودید یا دوم؟ پیس گزینش عقیدتی ساسی چی میشه؟؟ یعنی گزینش در کارنیست؟؟
                                              • س
                                                سما
                                                ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۱
                                                سلام به منم زنگ زدن که برم فرم ها رو بگیرم ولی فراموش کردم بپرسم که کجا برم
                                                شما کجا رفتین فرم ها رو تحویل گرفتین؟
                                                • د
                                                  داوود
                                                  ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۳۴
                                                  سلام
                                                  چطور مصاحبه عقیدتی نرفته فرستادنت پزشکی
                                                  • ن
                                                    ناشناس
                                                    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷
                                                    از کدوم شهر هستین؟
                                                  • ن
                                                    ناشناس
                                                    ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴
                                                    بچه ها کسی پیگیری کرد؟
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۵۹
                                                      سلام بچه ها
                                                      بانک حکمت فقط از فرزندان ارتش نیرو میگیره یا بقیه هم شانس قبولی دارن و اینکه
                                                      کسی خبر از ازمون امسال بانک حکمت نداره ممنون از اینکه خبر بدین
                                                      • 1
                                                        123
                                                        ۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲
                                                        سلام بله فقط از فرزندان ارتشی نیرو میگیره. مشخص نیست استخدام بعدی کی باشه .

                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                      ثبت پاسخ