قول وزیر آموزش و پرورش برای رفع موانع قانونی استخدام معلولان

۳ نظر

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به ویدئویی تصویری از جوانی که به علت معلولیت در گزینش دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نشده است نوشت: آموزش و پرورش باید از اشتیاق و تمایل عزیزان معلول به خدمت در این نظام استقبال کند. تلاش خواهیم کرد که در اسرع وقت موانع قانونی این کار را برطرف کنیم.

به گزارش بازارکار محسن حاجی میرزایی به توییت کمپین معلولان با این مضمون «نابودی عمرها و رویاها؛ مهدی حقیقی، نرگس خدادی و صدها نفر دیگر که نام و خبری از آنها در دسترس نیست رویایی داشتند؛ معلم شوند اما وزارت آموزش و پرورش عمر و رویاهای آنان را با تبعیض نابود می کند. دلایل تبعیضشان علیه معلولان چیست؟ نمی گویند، نمی دانیم!» پاسخ داد.

وی در پاسخ نوشته است: من هم از دیدن این ویدئو خیلی ناراحت شدم. معلولیت، گرچه محدودیت جسم است اما ناتوانی نیست.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه نوشت: آموزش و پرورش باید از اشتیاق و تمایل عزیزان معلول به خدمت در این نظام استقبال کند. تلاش خواهیم کرد که در اسرع وقت موانع قانونی این کار را برطرف نماییم. اخبار جدید را به اطلاعتان خواهم رساند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای قول وزیر آموزش و پرورش برای رفع موانع قانونی استخدام معلولان

  • م
    مهدی
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰
    تو دفترچه نوشته:.
    استخدام مازاد بر سهمیه ا‌ستخدامی 3 درصد معلولین از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت
    متناسب در همان شغل محل جنسیت صورت میپذیرد.
    این یعنی چه؟؟
    دوستان من تک چشمم منتها تو شهرم برا شغلم معلول نخواسته. اما با آزاد ها منم دعوت ب مصاحبه شدم.ایا نامه ببرم کارام میشه ؟؟
    • س
      ستاره شب
      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
      اینو واقعا تو دفترچه نوشته؟
      اگ نوشته ما میتونیم شکایت کنیم فقط توروخدا نوشته یا نه منم امروز رد شدم
    • ی
      یوسف
      ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
      توروخداکمک کنین تا آموزش و پرورش از افراد بهزیستی در فرهنگیان حمایت کنه.منم پارسال واسه مصاحبه دعوت شدم ولی به علت کم بینایی رد شدم.اخه چراماهم نتونیم مثل بقیه دوستامون بریم فرهنگیان🥺.چرا بریم چهارپنج سال یه رشته ای رو بخونیم بعد در ماده28 آموزش پرورش شرکت کنیم بخدا خیلی بی انصافی میشه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ